LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ik voelde wel een lichte druk hoor, beetje alsof ik een scheet moest laten zeg maar. Omdat ik dat nog voelde mocht ik de verdoving houden. En mijn doos deed pas pijn toen de verdoving van de knip was uitgewerkt, nog later dan 00:30 uur.
Op mijn t-shirt staat: 'Luaska', maar dat is niet te lezen, zo klein...
Oh mien, dan kan ik me wel voorstellen dat je het nog eens wilt meemaken. Persdrang is ook zoiets geks, zo'n oergeweld.

Ik voelde me ook echt zo'n beest, op dat moment...hihi
Luus, hoe doe je print screen?
Weet wel dat een volgende hoe dan ook weer in het ziekenhuis geboren gaat worden, al is het maar om die o zo handige beensteunen

Ik zal weer even F5-en want ik zie nog steeds barbapappa bij pien!

Dat het hoofdje stond heb ik ook niet gevoeld, ik voelde natuurlijk wel druk, maar niet meer dan ik al had, en ook niet pijnlijker. Kan me wel dat blubblubblub-gevoel herinneren als het lijfje er echt uitkomt, een soort glibberig gevoel...heerlijk!
Op je print screen knopje drukken, zit op je toetsenbord. Wellicht staat er: PrtSc
Hebben jullie nou trouwens gepoept tijdens de bevalling? (nu we toch op dreef zijn... )

Ik wel volgens mij, maar durfde het niet te vragen aan de artsen (man zei van niet, maar ik geloof hem niet )
Ik niet! *blij*

Volgens mij is het gelukt, eens kijken of ik mijn avatar kan aanpassen.
Ik wel, drie keer ofzo! Voelde het gebeuren en was er van te voren zó bang voor (wilde klysma) maar op dat moment dacht ik nog: 'oh shit... ik poep...damn...nja... ben met heel iets anders bezig'. Voelde ook dat ie steeds meteen weggepakt werd! Waarschijnlijk door de verpleegkundige.
Jaja, ik zie je avatar Mien! Beetje klein alleen...
oh, die van mij is wel erg klein. ga t ff opnieuw proberen.
Je kon ook je achtergrondje kiezen Luus, onder het kopje place staat dat.

Oh nu de anderen nog. Hoe geestig zou dat zijn.
Oh ja het poep verhaal. Dat heb ik ook al gelezen in het boek van Laal. Oh daar zie ik dan wel een beetje tegenop hoor. Wat nou als je aan de dunne gaat?!
Ha beter.
Ik heb niet gepoept! *is ook blij*

Toen ik op Elev's advies naar bed ging (vlak voordat vliezen braken) moest ik wel poepen. Ik vind het nog steeds zo bizar dat ik niet echt door had dat de bevalling al gaande was...maar dat terzijde...ik denk dat mijn lichaam zich toen al leeg aan het maken was.
Dan heb ik bij deze besloten dat ik wederom op jou lijk Laal.
Ja, zag het net Pien, ik had de meerdere tabbladen niet gezien.

Ik ga ff luusbaby foto's uploaden, heb een rete-schattige foto van hem in zijn opa-pyjama!!
Wat een lekkere verhalen hier Ik had trouwens totaal geen gene, ik riep gewoon `heb ik nou al gepoept, want dan schiet het tenminste een beetje op` Maar dat is dus niet aan jullie besteed

Vandaag eerste echte werkdag. WAs wel gek zo vanochtend op de fiets, wel fijn dat mijn meisje gewoon lekker door kon slapen terwijl ik naar mijn werk ging. Wennen op kdv ging goed, ze ging wel krijsen toen lief haar aan de leidster gaf (doet ze sinds een week bij `vreemden`). Maar uiteindelijk daar gegeten en geslapen (lief werd weer weggestuurd toen hij haar ophaalde, ze lag buiten in een soort konijnenhokje te tukken ).

Daarna nog consultatiebureau, Mardmeisje is nu 63cm en 6450 gram. Verder alles goed, moesten echt zeuren om een echo van haar heupjes terwijl de cb arts en de fysio een assymetrie zagen in haar ruggetje (nu niet meer, maar ik wil nu gewoon een echo).

Sproetje heb je bericht over de KA en het helmpje even gemist, maar begrijp dat hij het niet echt nodig vindt. Wel fijn lijkt me, of weet je nu helemaal niet meer wat je moet doen? De kommahouding van Mardmeisje `lijkt` een klein beetje op jouw dilemma (heel klein beetje hoor), ze krijgt nu fysio en gaat vooruit, maar de fysio weet niet of het door het oefenen komt of omdat ze vanzelf corrigeert. Maar we `oefenen` braaf door hoor. Al ligt ze nu te tukken

Mijlpaal voor mij trouwens, ik heb niet gehuild bij de prik vandaag. Vorige keer schrok ik zo van Mardmeisje verbijstering dat mij spontaan de tranen in mijn ogen stonden...
Jongens, hoe plak je die Avatar hier? Ik heb er ook 1 gemaakt...
Ik ben helemaal niet voor nieuwe avatars trouwens, ik kan het zo niet meer bijhouden Helemaal eens met Chiek dus...
Hehe, dan blijf jij lekker een aardbei!

En Chiek.... tja..uhm die blijft een tattoo!
Duft, je moet printscreen doen, in dat programma, dan paint openen en hem daar plakken, het formaat een beetje aanpassen zodat alleen je poppetje overblijft en dan opslaan als...daarna hier uploaden!

Als je het te lastig vind, wil ik het wel voor je doen, kun je hem gewoon even naar me emailen.
Krijg weer dikke buikpijn.... zometeen vast weer diarree... Gisteren nergens last van gehad maar eergiteren wel weer...

*oops, rennen naar het toilet*

Ben er weer! Nog steeds buikpijn, maar heb al een boel geloosd...moet zo vast nog een keer. Mijn darmen tikken ook echt tegen mijn buikwand aan...zo pijnlijk.

Had toch 9 dagen diarree, toen ik die kuur kreeg een een kweek moest doen. Uit die kweek kwam niks... geen bacterie, niks... helemaal normaal. Dus mocht stoppen met de antibiotica. Maar sinds ik gestopt ben, heb ik weer flinke buikpijn en diarree
Jakkes Luus! Niet leuk

Ik ben ook niet voor nwe avators, ik houd het bij mijn hysterisch rode tasje.

Pff, ben erg moe weer en heb weer veel last van hoofdpijn, word er niet blij van. Het ging iets beter dacht ik, maar sinds vorige week is het weer helemaal mis. Denk dat t wat te maken heeft met enorme groeispurt van Bengel wat extra veel vergt van mijn lijf. Doe t lekker kalm aan dus maar ben niet zo gezellig en attent met hier reageren. Komt wel weer hoop ik. Probeer t bijlezen wel bij te houden.
Zo, direct na het bericht moest ik weer rennen. Prrrr... heb nu nog steeds buikpijn, dus ik hoop dat ik niet nog een keer moet.

Hoe kan dat nou toch? Met gebruik van de AB was het weg.... en nu ik er mee gestopt ben, komt het weer terug... terwijl ik geen bacterie had (dus AB is dan ook nutteloos, dacht ik).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven