WIE heeft engel 4 vermoord?

27-10-2009 12:32 103 berichten
Ik heb zojuist een bloederig lijk met vleugeltjes gevonden...heb uiteraard gelijk 112 gebeld. Maar misschien kunnen we hier ook wat speurwerk verrichten.....

WIE heeft engel 4 vermoord? Had er iemand nog iets te vereffenen?

Alle reacties Link kopieren
overigens zie ik dat ik om 9.43 hier op het forum was, de mogelijkheid bestaat dat ik toen al aan de post van 9.55 op robo's topic bezig was... En ik zat op mijn werk. laat mijn baas die tegenstrijdigheid maar niet horen, maar mijn Alibi hebben jullie!
*verstopt wapen achter rug*
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Haar laatste woorden waren:

27.10.09 om 09:43

het doet pijn, maar je moet er wat voor over hebben.
Ik heb de oplossing gepost in het 3000+ topic. Ben ervan overtuigd dat de moord is opgelost...
is prima hoor maeijken, kunnen we weer zeggen wat we willen, worden nooit meer geband op de pijler van vier. Maar wat was jouw motief? Wie krijgt het interview?
quote:misschicken schreef op 27 oktober 2009 @ 14:09:

[...]

Jou geloof ik niet, jij weet zelfs als een van de weinigen waar engel 4 woont!Alle angels wonen in Hoofddorp. Dat weet iedereen Miss C.
Gelukkig niet zeg, Leo!

*zet dwaalspoor uit*
quote:ingmagh schreef op 27 oktober 2009 @ 14:49:

is prima hoor maeijken, kunnen we weer zeggen wat we willen, worden nooit meer geband op de pijler van vier. Maar wat was jouw motief? Wie krijgt het interview?

Hé hé, ik zeg niet dat ik engel4 heb vermoord...

Ik wilde juist niet verdacht overkomen...

*kijkt heel erg onschuldig*
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Viva Angel5 schreef op 27 oktober 2009 @ 14:56:

Gelukkig niet zeg, Leo!

*zet dwaalspoor uit*Laat me niet lachen Saar. Iedereen weet dat jij naar het Viva kasteel verhuisd bent zodra je angel werd. Dat hoort bij de functie.
Ik was het niet.

Echt waar niet.
quote:de butler schreef op 27 oktober 2009 @ 16:22:

Ik was het niet.

Echt waar niet.
Kan ik helpen? Ik wil er wel een uitzending aan wijden.

Beetje afluisteren, geheime camera enzo. Gheghe...
Voor alle duidelijkheid: puppets (2e nicks om te lollen) kunnen aangemeld worden bij de Angels, en ook in dit topic is dubbelnicken niet toegestaan!
Ik heb het bijna overal weleens gedaan. Maar dit was ik niet.
quote:misschicken schreef op 27 oktober 2009 @ 12:32:

Ik heb zojuist een bloederig lijk met vleugeltjes gevonden...heb uiteraard gelijk 112 gebeld. Maar misschien kunnen we hier ook wat speurwerk verrichten.....

WIE heeft engel 4 vermoord? Had er iemand nog iets te vereffenen?

[afbeelding]Ik reken op een wederopstanding over iets meer dan 3 dagen. Alles zal reg kom, al ziet het er nu nog zo gruwelijk uit

Inmiddels zijn Bones en Seeley ook al ingeschakeld om de moordenaar te achterhalen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 27 oktober 2009 @ 19:59:

[afbeelding]

Inmiddels zijn Bones en Seeley ook al ingeschakeld om de moordenaar te achterhalen.
Peas on earth!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
Uit een ander topic

Omdat ik geen geld heb om een zwangerschapstest te kopen, heb ik gisteren, bij gebrek aan een konijn, mijn urine bij een engel geïnjecteerd. Helaas is de engel overleden en weet ik nog steeds niet of ik zwanger ben.

Dit mag toch wel, is mijn eigen bijdrage
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Dana schreef op 27 oktober 2009 @ 23:49:

Het was LaVieEnRose. Zeker weten.

Huh, wat lees ik nou ineens?

Moi? Ik heb niets gedaan!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik geef alleen zachte, kleine, lekkere beetjes in nekken. Ik chop ze er niet meteen af hoor!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:tbl1966 schreef op 28 oktober 2009 @ 16:10:

Uit een ander topic

Omdat ik geen geld heb om een zwangerschapstest te kopen, heb ik gisteren, bij gebrek aan een konijn, mijn urine bij een engel geïnjecteerd. Helaas is de engel overleden en weet ik nog steeds niet of ik zwanger ben.

Dit mag toch wel, is mijn eigen bijdrage Begrijp ik nou goed dat je jezelf aangeeft?
Nee, ik geef radeloosje aan, volgens mij heeft zij het gedaan.

Maar ja die laat zich natuurlijk niet meer zien, zit zwanger uit te buiken op de bank.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven