3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Ik ga hond uitlaten en koken.

Tot vanavond!
Over eten gesproken. Hebben jullie wel eens een recept uitgeprobeerd van de eten pijler en dan van retourvoedsel?

Ik heb gister de Indische kip gemaakt (met peultjes) en die was ZOOOOO enorm lekker!

Echt een aanrader.
quote:permanentia schreef op 27 oktober 2009 @ 17:11:

Ik heb gister de Indische kip gemaakt (met peultjes) en die was ZOOOOO enorm lekker!

Echt een aanrader.

Sounds good

Waar vind ik dat topic of recept?
http://forum.viva.nl/forum/Eten/Wat_isz ... s/16242/17

Hier zit 'ie tussen, DE Indische kip!
Mij willen vrouwen ook altijd retour.
Zeker weten Jan Julius!

Lekker profieltje heb je trouwens aangemaakt, heb het wel drie keer overgelezen
quote:sprankelend schreef op 27 oktober 2009 @ 16:57:

[...]

Nee, je moet niet gaan koken. Ik las net een topic van Kabouter23 die schrijft dat het van 19:00 tot 19:09 gratis eten bestellen is bij www.thuisbezorgd.nl (disclaimer: ik heb her NIET gechecked!). Vet balen weer dat mijn spruit zo goed zijn best gedaan had bij gym met zijn anti atletische lijf dat hij mocht zeggen wat we gaan eten vanavond en dat dat dan ook meteen weer macaroni a la Mama moet zijn (welk kind dat mag kiezen uit ALLES kiest nou niet gewoon voor de Mac?)

Ik ken er nog zo eentje. Die vroeg om spinazie met een worstje

De tip van Kabouter ga ik trouwens wel proberen. Je bent Nederlander of je bent het niet natuurlijk

Al heb ik zomaar het vermoeden dat de site ernstig overbelast gaat zijn straks en ik alsnog een pasta sta te koken hier zometeen...
Hoe doen jullie het dames?? En kennen jullie elkaar echt nog maar 2 weken? Lijkt alsof jullie al jaren zo gezellig kletsen! *Teveel kletsen, net bijlezen is echt niet leuk meer!!*

Beetje jammer dat niemand JJ naar mij heeft gestuurd. Nu heb ik zelf gestofzuigd, gedweild en alles een lapje gegeven. Maar in ruil daarvoor wel een slaapje gedaan!

Mag ik JJ morgen? Wil graag mijn bed verschonen..
Ja Perma, na deze pijler ben ik het meest op de etenpijlerT, dus daar al heeel veel vandaan gehaald en gepost.

Boerenkool was meer dan lekker en ga nu ff dutje doen.
Wil je het graag samen doen Chocolover of wil je dat ik het doe? Als ik het alleen doe kan je de sleutel onder de bloempot leggen en zelf lekker gaan winkelen.
Denk dat ik thuis blijf JJ. Even kijken hoe jij dat doet met die 2 losgeslagen kitties van mij
Winkelen? Nog meer? Is wel de bedoeling dat ik nog naar de Meet kan zaterdag dus ik blijf lekker thuis hoor!
En ik kan blijkbaar ook heerlijk tegen mezelf aan lullen dus ik las een rookpauze in. En dan ga ik maar beginnen met eten maken. En de kitties eten geven. En nog meer roken.
Is JJ er nou nog? Ik vond het leuker toen we OVER hem praatten...in plaats van MET hem.
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2009 @ 18:51:

Is JJ er nou nog? Ik vond het leuker toen we OVER hem praatten...in plaats van MET hem.Volgens mij moet jij dringend een beurt
Ik heb een vaag vermoeden dat deze JJ geen dubbelnicker is....
quote:floor72 schreef op 27 oktober 2009 @ 18:58:

Ik heb een vaag vermoeden dat deze JJ geen dubbelnicker is....nou, ik heb het vaag vermoeden dat het een van ons is en de naam begint met een N...zou dat kunnen?
Dag allemaal,

Ik heb dus heeeeeeelemaal geen tijd voor jullie.

Heb wel gezien dat ome JJ hier rondloopt.

Ben je wel aardig?

Heb vandaag weer de hele dag voorbereid. Moest ineens een les maken voor morgen over iets waar ik geen kaas van heb gegeten.

beetje onverantwoord vind ik dat. Dus heb weer 7 uur in de boeken en op internet info gezocht.

Ik weet wat ik moet weten, nu dus nog mijn les inelkaar zetten.

Gelukkig weet ik dat ik op een gegeven moment alles weet. Dus dan minder tijd nodig.

Ik ga weer.

Daaag.

Mis jullie
Nou ja zeg...

1 woord kan er toch nog wel af?
perma, als je me de volgende keer weer een lekkere dingen topic voorschotelt wil je dan aub de pagina waar het desbetreffende receppie opstaat gelijk vermelden want nu heb ik pagina 12 en 11 als eerste bekeken (daar stond het niet) en toen toch maar besloten dat beginnen bij 1 toch misschien het handigste is.

Staat die kip op... jawel... pagina 10

Heb dus 11 pagina's lekkers voorbij zien komen en das nie goe veur t liijntje

Maar ziet er echt lekker uit hoor. Gaan we vant weekend maken. Thanx voor de link.

De witte chocolade ijstaart ook errug jammie..
haaaaaaaaaaaaaai zjena

*gaat nu ff d'r beriggie lezen want zag alleen maar dat ze eenzaam is*
Hoi dames, ik heb een emotionele dag achter de rug, maar jullie maken echt alles weer helemaal goed. Ik heb me gek gelachen
Dank je Bub, ik dacht al dat ik iedreen had weggejaagd.
Heb je onderhand geen vierkante oogjes van het turen naar het scherm en de boeken....?

want je hebt weer hard gewerkt vandaag (en nog)!!
Hi Iris, hoe gaat het verder

er is trouwens een bont topic:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven