Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms echt beschamend hoor. Pannenkoek heel smerig met de handen opeten (de vork gewoon op de grond gooien), heel hard tegen zijn vriendinnetje aanrijden met de auto, op haar broer expres heel hard springen, de fiets op de bank zetten (ook zo idioot, waar leert ie dat zeg), heel veel poedersuiker in het rond strooien behalve op de pannenkoek, aan het tafelkleed trekken etc. En dat allemaal in een kwartier tijd ...............................

Ik ken hem niet, ik ken hem niet, het zijn Jinnyman zijn genen hoor, ik heb hem echt alleen maar gebaard, verder niks...
Spannend Amalia morgen. Hier mag je ook klagen!
Ik denk even dag zeggen... Heb ik me toch een nieuws gemist:

Amalia van harte! Wat een leuk zeg!!!!!
Zwaai Suze!

Ik heb de foto´s van de schoolfotograaf. Deze sessie is beter dan die vorige .
Kijk, das mooi Jin! Doe maar op groep laten zien dan
Haai Su, dank je!

Ach gosje Jin, die oudste van je toch... maar was het wel gezellig?
Heeft die oudste van jou ook wel eens zulke buien? Ik maak me nog steeds echt wat zorgen namelijk om die bokkige maar o zo leuke oudste van me...

Het was heel gezellig Amalia!
Jeee! wat een nieuws! Amalia: enorm gefeliciteerd met Desteny ( ) jee wat gaaf zeg! leuk dat man om was en het snel ging ondanks miskraam die natuurlijk niet leuk is. Super nieuws!!!

Jin: hier ook geen regels en zo hoor bij vermoeidheid. Opeens: pfoei! weg! Zeer irritant. ik durf nog steeds niet met mijn kinderen een restaurant binnen te stappen. Dit weekend Center Parcs waarbij we altijd van die loopbuffeten doen, en dat gaat hopelijk net... (en maar duimen dat jongste zich gaat gedragen...)

Mal: ik stem ook! Super!

De rest zwaai ik alleen even naar! Ben weer laat vanwege cursus dus zo bedje in...
Ben helemaal perplex! gaaf hoor!

En nu ga ik echt!
Ik ben de eerste! Ik ben de eerste!
quote:Jinny schreef op 27 oktober 2009 @ 21:28:

Soms echt beschamend hoor. Pannenkoek heel smerig met de handen opeten (de vork gewoon op de grond gooien), heel hard tegen zijn vriendinnetje aanrijden met de auto, op haar broer expres heel hard springen, de fiets op de bank zetten (ook zo idioot, waar leert ie dat zeg), heel veel poedersuiker in het rond strooien behalve op de pannenkoek, aan het tafelkleed trekken etc. En dat allemaal in een kwartier tijd ...............................

Ik ken hem niet, ik ken hem niet, het zijn Jinnyman zijn genen hoor, ik heb hem echt alleen maar gebaard, verder niks... Aaaaah, wat een lieverdje
Maak je je echt zorgen om Oudste Jin?
ik ben tweeds

Goedemorguh
Klinkt ook wel erg heftig Jinny. Kan je hem niet op de gang ofzo zetten dat het duidelijk is dat dat soort dingen niet kunnen of anders gewoon niet meer deelnemen aan de gezellige maaltijd? noem ook maar wat in het wilde weg hoor
Jinny, maak je je echt zorgen? Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik zou je geen tips kunnen geven. Heb je een time-out hoekje? Dat je hem daar even zet tot hij weer even rustig is?
Stressed is just desserts spelled backwards
Aaah Amaal zwanger? Gaaf zeg! Hoe heb je je Vent zo ver gekregen? Die wilde toch eigenlijk niet meer?

Jin lastig meid! Hmm tips... negeren en het goede gedrag heel erg belonen met jubelstem en dansje? En misschien zorgen dat hij niet bij alles kan komen, dus poedersuiker wegzetten. Als hij iets op de bank zet of ergens tegen aan rijdt het weghalen? Zodat hij er niet meer mee kan spelen en dat hij weet waarom je het hebt weggezet? Moeilijk he! Hier hebben we die buien ook gehad maar op het moment is het een zoet kind.

Ik heb de foto's gezien, leuk! En vast heel wat goedkoper dan bijde fotograaf of niet. En zijn haar zit prima!

Had je een leuke cursus Bridge? Reisje al geboekt?

Mal al wat van de nieuwe wandelwagen gehoord? Ik zag hem laatst ook in de stad, het is gewoon een grote buggy. Oh jee jullie allemaal ziek, niets aan.

Ooh bah Sjimmie heeft weer gepoept, hij doet niets anders op het moment, bah!
Goedemorgen, al volop bedrijvigheid hier...

Kind zit nog voor de buis met boterhammetje, ga 'dr zo inpakken en naar kdv brengen. Vanochtend hele verhalen, er was een fee in haar kamer gekomen en die had haar in een smurfin veranderd, met zo'n blauw neusje. En brilsmurf zat vast in het wiel van de tractor en toen moest er een hele grote pleister op.

Gezellig, haha.

Jin, klinkt erg bokkig, je oudste, da's niet makkelijk voor jou... Je schrijft wel eens dat hij veek structuur en duidelijkheid nodig heeft. Dan is een onverwacht etentje (plus vermoeidheid) ook wel moeilijk voor hem toch (niet als verwijt naar jou, maar als excuus voor hem zeg maasr, dat je je er geen zorgen over hoeft te maken)?
Zo. Zelfs mijn kinderen zijn perplex door jouw nieuws Amalia! (Dochter wakkerdewakker om 00.00 uur vannacht en later en oudste werd om half 6 wakker in nat bed: geplast... en om half 7 dochter weer wakker...) Hier ook al fikse driftbui van dochter en flink gehuil van zoon verder... Gelukkig zijn er mannen de bomen aan het snoeien dus zoon is blij en dochter eet zich ongan s om yoghurt met brinta
quote:Helenita2 schreef op 28 oktober 2009 @ 08:55:

Kind zit nog voor de buis met boterhammetje, ga 'dr zo inpakken en naar kdv brengen. Vanochtend hele verhalen, er was een fee in haar kamer gekomen en die had haar in een smurfin veranderd, met zo'n blauw neusje. En brilsmurf zat vast in het wiel van de tractor en toen moest er een hele grote pleister op.

Te goed dit
Oh en camping macaroni: macaroni, pakje, hamreepjes en? paprika?
Hahaha Hel, wat een dromen & een fantasie.
Klinkt niet als een gezellige start, maar het wordt mooi weer, dus ze trekken vast bij Bridges.
Iemand een leuke tip voor kado voor oma beppe die 86 wordt?

De geeikte geranium hebben we nu wel gehad
quote:bridges6 schreef op 28 oktober 2009 @ 09:08:

Oh en camping macaroni: macaroni, pakje, hamreepjes en? paprika?Da's optioneel bij campingmacaroni
quote:bambino schreef op 28 oktober 2009 @ 09:12:

Iemand een leuke tip voor kado voor oma beppe die 86 wordt?

De geeikte geranium hebben we nu wel gehad

Orchidee dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven