Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dag liefjes,

Ik ben er ook en check ook regelmatig hier. Doch ik ben daarnaast ook druk bezig met mijn schoolwerk en lopende zaken. Ook merk ik altijd dat als ik mij stabiel voel (ja ja het zal wel eens) ik ook veel minder te vertellen heb. Ik kan natuuuuurlijk wel gaan vertellen over mijn koetjes en kalfjes maar dat is echt niet interessant en ik kan er moeilijk interessant over gaan doen.

Ook heb ik niet veel te vertellen over mijn Mo. Er gebeurt gewoon niet zoveel. Tenminste niet elke dag. Zo om zoveel paar dagen en ik vind dat ook goed. Anders dan vroeger. Anders dan met mijn ex-vriendjes. Ik ben er gewoon relaxt onder.

Oh, Madhe ik heb je e-mail ontvangen. Bericht terug naar jou komt er aan.

Ja, Pommeke, wiens begrafenis was het? Hoe was je er onder? Is de Belangrijke Brief al klaar?

Sneezeweasel, Frizzy, Stroller en Moosey, hallo! Ook leuk om jullie hier tegen te komen.

Summertje is nu een druk werkbijtje, geloof ik.

Houdoe!
I am Spaaartaaacus.
Oh, Pom..lees ik het nu van die dame met de voedingsslang. Ook namens mij gecondoleerd.
anoniem_44588 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 12:59
Reden: paar lettertjes vergeten
% gewijzigd
I am Spaaartaaacus.
Pffffffffffffffffffffffff....heb je een keer geen zin, is het eindeloos druk!

Ik heb verdorie de hele ochtend ruzie lopen maken met een kaakchirurg en daarna de zorgverzekeraar er nog eens over heen

*gaat solliciteren bij de Albert Heijn*

Pom, ik wissut wel, je bent gewoon forum verslaafd

Frizz, ik vind het zo leuk om te lezen dat je zo druk bent met je nichtje

Kan jij mij de naam even doorhaaiven want die heb ik van week even gemist.

Wat krijg je voor onderbuikgevoelletje bij DM dan meis?

Sneez voel je je al wat beter collega technisch gezien?

En nu we het toch over collega's hebben

Stroll.....jij sloerie, gewoon lekker staan zoenen!

Sam, ik vind jouw posts altijd heerlijk om te lezen

Ze geven mij altijd een bepaald soort van rust, gek hè dat ik dat heb van platte letters

Even snel een peukie en dan vlieg ik weer naar de praktijk
Sum bij de Albert waar ik mijn boodschapjes doe hebben ze nog vakkenvullers nodig. Iets voor jou?

Hmm ik ben zojuist naar de winkel gerend omdat ik zo'n trek had in lekkere dingen. Nu heb ik hier chips, chocola, kwarktoetje, chocomel met slagroom ..... ahum... alleen maar dingen waar je dik van wordt. Oh nee ook kiwi's laat ik dat vooral ook even noemen. Anders gaan jullie straks nog denken dat ik een of ander vreetmonster ben.

Ik werd vandaag een beetje blij, mijn favoriete SM-meneer is back in town :-) Ai nu krijg ik vast naam als veelvraat met sm-neigingen! Neen het is iets minder spannend allemaal, SM is de sapjesman in mijn favoriete brood- en sapjeszaak. Na maanden afwezigheid was ie daar ineens weer met zijn warrige haren en leuke lach... hmmm

Ik heb vandaag al de hele dag zo'n pijn in mijn nek, is er een masseur in de beurt?

Anyway dit was weer een hele zinnige bijdrage op dit topic, tot zover!

Oh Frizzel als je zin en tijd hebt in een bakkie thee of koffie dit weekend, let me know.... ik ben in Amsterdam.
Wat werk ik toch op een amateuristische, onprofessionele, kansarme en niet comptabele toko zeg!

Zo, DAT moest er even uit.

Ik heb verdomme de hele dag lopen puinruimen omdat de heren van hogerhand "vergeten"waren een aantal essentiële zaken te regelen.

Het kan toch niet zo zijn dat ik de heren directeuren aan het handje mee moet nemen bij het maken van de juiste beslissingen

*schrijft sollicitatie brief aan Appie van Sneez*

Zo verder gaat het goed hoor hier, maar ben blij dat ik los kan op de sportschool zo...

Hmmmm.....Sneez, Sapjes Man klinkt leuk...ik zou zeggen werk van maken

Of ben je al misselijk van al de gekochte sappies?
Dat is balen Sum, maar meestal heb je t toch wel naar je zin?

Of gebeurt dit vaak?

Veel plezier in de sportschool!
Stralen mijn lettertjes rust uit? Tjonge, ik meende mij te herinneren dat Frizzy zei dat ze mijn woorden warmte vond uitstralen.

Ga ik even heel goed visueleren hoe mijn lettertjes heel sereen rode / gele vlammetjes uitstralen rond hun figuurtjes met een engelachtige kransje boven hun.

Nee, alle gekheid op een stok, ik vind het een hele mooie compliment. Ik denk dat het komt omdat het zo'n grote plek heeft in mijn leven. Dank je wel!

Is de sapjes en fruitjesman in 's Hertogenbosch? Ga ik ook even kijkje nemen of hij wat is voor onze weaseltje.

Frizzyvlindertje, waar ben je? Ik ben het niet gewend als je hier even niet post en dat is jouw eigen schuld. Ik ben zo gewend geraakt aan je gezellige verhalen.

Summertje, ik zeg niet veel over jouw RM en VWM en dat komt enkel en alleen omdat jij op mij overkomt dat jij het zelf heel goed weet. Wat jij hier vertelt, vind ik zo duidelijk en zuiver. Daar heb ik eigenlijk niet veel meer aan toe te voegen.

Zo, ik heb nu superschoon genoeg van mijn schoolwerk. Urenlang werken achter mijn Macbook, nee dat is niets voor mij. Maar alla het moet. Ik ben wel weer gaan hard lopen en mijn tuin winterklaar gemaakt. Mijn stoep voor en achter netjes geveegd, ha!

Ik kan zo genieten van deze kleine dingen.
I am Spaaartaaacus.
Schatjestjestjestjes *Denk even de echo bij, want het is hier wel errug stil*.

Even quick, ik ga zaterdag naar de grote meeting, maar nu gaan mijn hulptroepen niet mee (lees Sum). Wie gaat er nog meer of moet ik nu in mijn eentje de grote enge groep verslaan?

By the way, ik heb vanavond echt zo'n ontzettende leuke jas én tas gekocht. Ben helemaal blij, niet normaal!!

*Verlaat uitermate happy en zingend het topic*[/
Sam weet jij of er iets te vieren is hier in Den Bosch? D'r gaat me toch een partij vuurwerk de lucht in!
Ik ben er al achter, er was een vuurwerkshow vanwege herdenking ivm bevrijding van Den Bosch 65 jaar geleden.
Jaaaaaaaaaaa! De ontvangst van de bevrijders in Den Bosch voor de laatste keer!
I am Spaaartaaacus.
hey meisjes..

ja sorry ik lees wel af en toe hier maar ben te afgeleid om ook maar wat zinnigs hier neer te tikken

Ben net 5 aan het kijken,zijn allemaal series op die ik leuk vind en tussendoor aan het msnen met collega dus tja...

ik ben belachelijk verliefd aan het zijn dus daar valt niet echt veel over te relativeren haha.. en om jullie nou de hele tijd daar mee lastig te vallen is ook zo wat...
Ben je gaan kijken?

Ik kon het vanuit mijn raam aardig zien
Nee! Druk bezig met lesmateriaal ontwikkelen. Wat een vage vragen allemaal. Alla. Ik kap er mee. Lekker relaxen nu voor ik ga slapen.

Was het mooi om te zien? Jammer dat ik het miste.

Stroller is in looooooove! Lekker toch. :-)
I am Spaaartaaacus.
Goede avond saam

Godnondeju wat heb ik me uit staan sloven op de sportschool zeg!

Ik was zo megafrustie na die werkdag from hell dat ik gewoon 2 uur ben gaan trainen!!!

Compleet op mijn tandvlees thuis en dan tot de ontdekking komen dan VWM heeft gebeld.

Na douchen even terug gebeld en gevraagd wat er was

Nou niets, ik wilde gewoon even weten hoe je dag was, of je wat leuks hebt gedaan en of je lekker gesport hebt.

Kijk end at vind ik nou lief.....gewoon een stukje interesse

EN...we gaan binnenkort een keer samen schaatsen

RM zwijgt nog steeds in alle talen

VWM vind het laf al sik nu niets meer laat horen en vind dat ik hem dan op zijn minst een mail moet sturen.

Ik denk daar toch anders over

Ik heb aangegeven dat ik wil praten, ik heb hem gebeld...maar hij kiest er nu voro niet te reageren.

Dan mag ik het toch afdoen als klaar toch?

Pom, ik ben er idd niet bij op de Meeting omdat ik zelf die school reünie heb en ik me niet in tweeën kan delen.

Sam ik zie ze hoor.....de rode lettertjes en de engeltjes

Stroll....je klinkt walgelijk verliefd

LEUK LEUK LEUK!!!

*besluit dat ze honger heeft maar vind het eigenlijk zonde om nu nog toe te geven aan een vreet kick*
Sportieve Summeke, je kan het best hebben. :-)

Ik eet me te gek maar sport mij te pletter dus dikker zal ik net als jij niet worden. Heerlijk toch he?

Ik ga zo langzamerhand naar mijn bed.

Welterusten.
I am Spaaartaaacus.
Dag meiskes!

Ben weer eens veel te laat thuis terwijl ik morgen best vroeg op moet.

Maar dat zien we morgen dan wel weer!

Sneeze welke dag ben je in Amsterdam?

Sum, je kan de naam van mijn nichtje bij mijn WWW zien!

En ik vind dat je RM mag afschrijven.

Als hij wéét dat jij wil praten en hij laat niks horen, ja dan eehhh... kun jij er verder ook niks aan doen hoor.

Ik heb niet echt een onderbuikgevoeletje bij DM, maar ik vind het gewoon eng als iemand zo de focus op me legt.

Ben zó gewend me vrij te voelen, en om mannen op een afstandje te houden...

Bijvoorbeeld, hij belde me vanmiddag, zoals ie al had beloofd.

Ik was giga-druk (wát een dag trouwens zeg!), dus beloofde hem later terug te bellen.

Dat werd maar liefst zes uurtjes later, even kort gekletst maar ik was nog stééds druk.

Toen zei ie: 'Succes liefje (liefje!?), en bel me ff als je thuis bent'.

Waarop ik zei: 'Joh, dat kan laat worden en ik wil je niet wekken'.

Maar dat zou niet uitmaken volgens hem, hij heeft zijn telefoon op stil namelijk.

Vervolgens... hang ik bij MX aan de bar () en bedenk me dat het intussen wel erg laat is.

En ik word een beetje wantrouwend... zou ie nou willen dat ik bel voor de gezélligheid?

Of zodat ie weet dat ik thuis ben en hoe láát ik thuis kwam?

En zo slaan de gedachten van Frizz op hol.

Strollie verliefdheid HOEF je niet te relativeren, geniet maar gewoon lekker.

Klinkt alsof je lekker bezig bent Sam!

Voor je het weet is je hele schooltijd alweer voorbij!

Pommetje ik zou wel willen.... maar ik weet niet hoe mijn zaterdag eruit gaat zien.

Heb gewoon 5 (vijf!) afspraken die dag, en ook nog twee aanbiedingen voor een lift (omdat ik naar R'dam moet), en wel van DM en van MX.

Moet dus nog eens hard gaan nadenken over die dag.

Ik ga nu eens slapen en kijken of ik morgen alles nóg ingewikkelder iets simpeler kan maken.
Moggel allen,

Frizz, ik herken dat gevoel wel

Eigenlijk herken ik dat gevoel akelig goed....

Maar als het geen onderbuikgevoel is zou ik toch proberen er heul erg van te genieten meis.

Het is toch eigenlijk ook gewoon leuk als een man oprecht interesse in je heeft..

Hebben jullie eigenlijk al een date afgesproken?

Stroll eensch met Frizz, verliefdheid NIET relativeren.

Gekke is, doe ik met VWM ook niet.

Ik zie wel en geniet...en dat gaat we wonderlijk goed af.

Kan mijn gordijnen wel verkopen

Kort dagje hier vandaag, na de drama dag van gister heb ik mezelf maar een middagje vrij gegeven.

Als het nog zulk mooi weer is als nu wil ik eigenlijk even met Stomme Homo naar het strand of naar het bos.

Fijne dag allemaal...zoennnn
Goedenmorgen meisjes...

Zo zo Sum 2 uur lang aan het sporten geweest .. sjezus ...Ik moet ( mag natuurlijk) vanaaf weer het zuiderpark door hollen op mn hardloopschoenen.. maar heb nu al geen zin.. haha

Frizz jeetje meis wat was jij laat thuis , om dat tijdstip lag ik heerlijk te dromen ,

Ben het eens met Sum, geniet gewoon van de aandacht en zo lang het allemaal niet te opdringerig en claimend word is het toch alleen maar leuk als iemand blijkbaar helemaal in to you is ??? en je dat laat merken ??

Anyways ik, ik ben walgelijk verliefd en geniet er ook van .. het liefst schreeuw ik het van de daken (ook hier op mn werk ) maar dat gaat natuurlijk niet ..nog maar even kijken hoe lang we dit stil kunnen houden.

Vanavond komt hij in elk geval gezellig slapen , mijn tante slaapt bij dr vriend hoorde ik ineens gister , dus dacht gelijk mooi dan kan collega hier slapen...

Ik wou dat ik ook een halve dag vrij kon nemen net als Sum, heb ook wel zin in een wandeling door het bos ipv 8 uur lang in een benauwd kantoor te zitten ..

Nouja ik ga eerst maar aan de koffie hier
Ben je alweer bekomen van je dramadag Sum?

Ben geen werk-perikelen gwend van jou!

Volgens mij wordt het een heerlijk dagje om erop uit te trekken met SH.

Het IS ook leuk als een man oprechte interesse heeft.

Ik probeer het alleen onderuit te halen met gedachtes als:

Misschien wil ie me gewoon controleren.

Misschien doet ie wel geinteresseerd, maar is dat zijn manier om me in bed te krijgen.

Hoe kán hij nou zo geinteresseerd zijn, hij KENT me niet eens.

Nee Sum, we hebben nog niet gedate.

Hij vraagt me steeds wanneer we een filmpje gaan kijken en dan geef ik ontwijkende antwoorden.

Zaterdag had ik als excuus dat ik naar een feestje ga in R'dam, waarop hij zei: 'Nou dan gaan we toch gewoon samen?

Hoef je niet te treinen en zijn we toch gezellig saampjes.

Komt dat filmpje weer een andere keer, en trouwens... ik ga het je niet meer vragen hoor, ik wacht wel tot jij er klaar voor bent.'

Heb alsnog de boot afgehouden.

En, stomme oen dat ik ben, heb gister MX van alles zitten vertellen.

Dat maakt het echt allemaal ingewikkelder (lees: makkelijker me opnieuw vast te klampen aan MX en afstand te nemen van DM).

Stroll getverjekkies wat klink je in love.

Wég alle onzekerheden!

Als je straks gaat verhuizen, woont ie dan nog een beetje bij je in de buurt?

Ik heb gister werktechnisch een hele zware dag gehad, hoop dat het vandaag mee gaat vallen.

Ik ga in ieder geval proberen te ontspannen en NIET heel hard hollen om alles bij te houden.

En opnieuw aangeven bij mijn leidinggevende dat ik het ontzettend druk heb.

Vanmiddag moet ik ook nog voorlichting geven aan studenten, daar heb ik al helemaal geen tijd voor zin in.
Mogge!

Zo, ik geloof dat ik weer een beetje m'n draai gevonden heb in het dagelijks leven.

Sum, jeetje, wat een ontwikkelingen zeg! Je klinkt wel 180000 keer zo rustig als toen met RM, dus het zal inderdaad wel de goede keuze zijn, denk ik

En Stroll! Hoe komt dat nou ineens? Eerst alleen voor de seks en zelfs dat eigenlijk niet eens, en nu hoteldebotel. Doe tante Moos eens een samenvatting

En Frizzel met DM, ik kan me voorstellen dat je het ook wel een beetje benauwend vindt hoor. Lekker in je eigen tempo doen allemaal.

Ik had nog een leuk mailtje van een datingsite meneer, ik terug gemaild en al 2 dagen niks gehoord. Stom. En ik heb besloten het helemaal op te geven met TLC. Ik heb 'm 10000 kansen gegeven om te laten merken of-ie mij ook leuk vindt, maar blijkbaar is dat gewoon niet het geval. We zijn regelmatig samen alleen geweest tijdens werk, hij is gewoon niet aanrakerig naar mij toe, zelfs als ik dat naar hem toe wel ben, hij weet dat ik 'm leuk vind maar doet niks, conlusie: Hij vind me gewoon niet zó leuk. OK, klaar dan maar.

Ik slobber nog een kop koffie naar binnen und dann an die Arbeit.
Mm Frizz... En waarom wil je dan afstand nemen van DM..??

Waarom vast klampen aan een MX , en niet voor een iemand als DM kunnen gaan??

Ik denk dat ik het wel snap , maar ben benieuwd wat bij jou de achterliggende reden is,,,

Moos.. tja een korte uitleg....das moeilijk want het is een heel lang verhaal haha..

nee hoor , maar goed ik vond hem natuurlijk al die tjid mega aantrekkelijk ,en ik ging al blozen als hij mn kantoortje binnen stapte..

Dat ik eerst dacht alleen voor de sex kwam voor uit het feit dat het een collega is,nog niet zo heel lang vrijgezel, ik dan zijn 2e vriendin zou zijn, hij veel jonger is als ik ben , hij naar de kerk gaat en ik niet..enzovoort enzovoort..ik allemaal dingen op kon noemen waardoor ik vond dat hij en ik zowieso als niks zouden kunnen worden..

Maargoed en toen de 1e keer sex was zo`n drama, dat ik zoiets had van ja doei...dat wil ik niet.. dit word nooit wat ..waardeloos SV`tje ..

Maargoed dan zie je elkaar op het werk , en ik bleef hem wel gewoon leuk vinden,aantrekkelijk voelde steeds meer vlinders .. en vond dus dat hij nog een "kans"moest krijgen in bed.. ( oh wat erg zeg) maargoed dat verliep goed ..heerlijk.. jummie ..

En ondertussen werd het gewone contact ook steeds leuker , en liever en tja zijn al mijn bovenstaande opsommingen waarvan ik het nog steeds wel vind , gewoon niet meer belangrijk genoeg om niet aan een relatie te beginnen...
Wat een stilte hier zeg!

Grote tegenstelling met wat er gaande is in mijn hoofd, want ik heb veel te weinig geslapen en veel te veel te doen.

Geen goeie combi.

Wat een stomme dating-meneer Moos!

Maar misschien is ie ff druk ofzo, of het land uit.

Who knows.

Laat die collega lekker zitten, graag of niet hoor!

Hoe durft ie zeg, een beetje niet ingaan op je avances!

Wat een pannekoek!

Nou Stroll, gister voelde ik het allemaal zo duidelijk, al die uurtjes dat ik kletste met MX.

MX houdt afstand, dus dan durf ik toenadering te zoeken.

Het voelt dan ook alsof ik controle heb over de situatie.

DM daarentegen komt dichtbij.

Wil alles met mij doen wat een vrouw wil (tot nu toe dan he?), en dat is eng!!!

MX deed gister weer zo leuk en gezellig, en we hebben ook gesproken over dat afstand houden van hem.

Het is nog steeds duidelijk dat er geen relatie in zit, maar ik had wel de neiging hem te bespringen.

Hij mij ook, maar zijn auto was in de garage en hij wilde niet achterop de fiets.

Ik heb hem nota bene alles verteld over DM...

Wat ben ik een dommie!
Sum, nog fijn met Stomme Homo naar het strand geweest?

Ik heb mezelf vanmiddag ook een paar uurtjes vrij gegeven, ik hang uitgeblust op de bank. Straks maar even een hele warm douche nemen, want mijn nek doet nog flink pijn.

Frizz ik ben van vrijdag t/m zondag in Amsterdam. Ik heb nog tijd op vrijdag later in de middag of 's avonds of anders zaterdagavond. Of zondag aan het einde van de ochtend. De rest van mijn weekend is al gevuld. Ik begrijp dat je het hartstikke druk hebt, dus kan me voorstellen dat dit weekend voor jou niet zo goed uitkomt?
Dametjes

ca va?

Frizz, als ze beide voor je neus zouden staan...wie zou je kiezen?

Sneez, lekker hè een middagje bankhangen, ik kan daar ook altijd zo van genieten.

Stroll, wat klinkt je heerlijk blij!

Hier inderdaad met SH naar het strand geweest

Ik denk dat ik een verlaten strand in de herfst 1 van de mooiste beelden van de afgelopen maanden vind.

De rust van een kalme zee, het lege strand en de witte wolken.

Dat was net het laatste beetje rust in mijn hoofd wat ik nodig had.

Mijn laatste sores begraven in een kuiltje in de duinen

En dan toch tranen

Tranen van opluchting, tranen van verwarring en tegelijkertijd tranen van rust, stabiliteit

Ik had het mooi zo met mezelf en de duinen.

SH druk gravend in een duinpan.

VWM belde nog, of ik mijn hoofd een beetje helder kon krijgen

Die wist nog dat ik het strand opzoek als ik wil nadenken

Dus ja....ben wel blij

Hmmmm het staat er alleen wel een beetje neerslachtig zie ik nu

Maar dat was het niet hoor, het was meer weer een stukje vinden van mezelf en een stukje verleden achterlaten *of zoiets*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven