Kenners gezocht voor restauranttip Nijmegen en directe omg.
zondag 25 oktober 2009 om 18:45
Zijn er wellicht mensen hier te vinden die uit Nijmegen of omgeving komen en mij advies kunnen geven voor leuke restaurantjes in de omgeving? Heb geen specifieke voorkeur voor type restaurant of prijs. BIj voorkeur niet poepie sjiek dat je in gala moet (bij wijze van), maar hoeft ook weer geen eetcafe achtig te zijn.
Alvast heeel erg bedankt !
Alvast heeel erg bedankt !
zondag 25 oktober 2009 om 18:57
Ik vind popocatepetl altijd een erg leuk restaurantje, maar misschien is het te laagdrempelig voor je ( ik krijg de indruk dat je echt iets sjieks zoekt). het is een super knus mexicaans restaurantje met erg lekker eten.
meer info:
www.popocatepetl.nl
meer info:
www.popocatepetl.nl
zondag 25 oktober 2009 om 19:06
Appels & Peren vind ik altijd sfeervol en niet te duur.
Ook Humphrey's vind ik altijd erg gezellig en lekker, uitzicht over de Waal aan de Waalkade.
Plaats1 is wat duurder, maar heel leuk en goed eten! Het is een onderdeel van de Commanderie van St. Jan waar zich o.a. ook restaurant/café De Hemel bevindt.
Popocatepetl is zeker leuk als je van Mexicaans eten houdt, hoewel ik zelf de voorkeur geef aan Don Pablo , waar je wat meer waar krijgt voor je geld.
Tenslotte vind ik Tante Koosje errug de moeite waard! Het zit helaas niet in het centrum, maar is met auto en bus goed bereikbaar. Tip: ga voor het verrassingsmenu!
Ook Humphrey's vind ik altijd erg gezellig en lekker, uitzicht over de Waal aan de Waalkade.
Plaats1 is wat duurder, maar heel leuk en goed eten! Het is een onderdeel van de Commanderie van St. Jan waar zich o.a. ook restaurant/café De Hemel bevindt.
Popocatepetl is zeker leuk als je van Mexicaans eten houdt, hoewel ik zelf de voorkeur geef aan Don Pablo , waar je wat meer waar krijgt voor je geld.
Tenslotte vind ik Tante Koosje errug de moeite waard! Het zit helaas niet in het centrum, maar is met auto en bus goed bereikbaar. Tip: ga voor het verrassingsmenu!
zondag 25 oktober 2009 om 19:07
zondag 25 oktober 2009 om 19:17
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 oktober 2009 @ 19:14:
Ik heb een tijdje geleden een keer bij Humphreys in Nijmegen gegeten. Leuke locatie inderdaad, maar het eten was echt níet heel goed
Typisch,dat hadden wij ook!De kip was niet gaar en was roze van binnen,teruggestuurd maar voordat het terug kwam hadden de anderen het al op!
Appels en peren is zeker aan te raden!!!
Ik heb een tijdje geleden een keer bij Humphreys in Nijmegen gegeten. Leuke locatie inderdaad, maar het eten was echt níet heel goed
Typisch,dat hadden wij ook!De kip was niet gaar en was roze van binnen,teruggestuurd maar voordat het terug kwam hadden de anderen het al op!
Appels en peren is zeker aan te raden!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
zondag 25 oktober 2009 om 19:18
quote:esra schreef op 25 oktober 2009 @ 19:17:
Hier een vrij smaakloos voorgerecht. Hoofdgerecht waren een soort dikke noodles die echt dreven in de saus. Niet lekker.
Appels en Peren ziet er trouwens leuk uit
Hier een vrij smaakloos voorgerecht. Hoofdgerecht waren een soort dikke noodles die echt dreven in de saus. Niet lekker.
Appels en Peren ziet er trouwens leuk uit
Peas on earth!
zondag 25 oktober 2009 om 19:25
Er zit weinig sjieks in Nijmegen, het is een echte studentenstad. Lodewijk schijnt erg goed te zijn, maar ik ben er nog niet geweest. Qua tapas De ontmoeting, maar dat is wel een beetje eetcafé-achtig.
De popo is echt heel leuk en lekker, maar wel erg kitscherig.
Mijn favoriet blijft toch altijd De plak, maar dat is wel het tegenovergestelde van netjes... maar wel het lekkerste eten van Nijmegen.
De popo is echt heel leuk en lekker, maar wel erg kitscherig.
Mijn favoriet blijft toch altijd De plak, maar dat is wel het tegenovergestelde van netjes... maar wel het lekkerste eten van Nijmegen.
zondag 25 oktober 2009 om 19:37
quote:Immaculata schreef op 25 oktober 2009 @ 19:25:
Er zit weinig sjieks in Nijmegen, het is een echte studentenstad. Daar ben ik het echt helemaaaal niet mee eens! Nijmegen is inderdaad een echte studentenstad, maar culinair gezien is er voor ieder wat wils: Je hebt vele goedkope eetcafés, wat duurdere/chiquere eettentjes met de uitstraling van een café of juist niet, verschillende keukens (mexicaans, argentijns, grieks, turks, tapas, frans, chinees, Italiaans, internationaal) en een aantal toprestaurants, zoals Chalet Brakkenstein .
Er zit weinig sjieks in Nijmegen, het is een echte studentenstad. Daar ben ik het echt helemaaaal niet mee eens! Nijmegen is inderdaad een echte studentenstad, maar culinair gezien is er voor ieder wat wils: Je hebt vele goedkope eetcafés, wat duurdere/chiquere eettentjes met de uitstraling van een café of juist niet, verschillende keukens (mexicaans, argentijns, grieks, turks, tapas, frans, chinees, Italiaans, internationaal) en een aantal toprestaurants, zoals Chalet Brakkenstein .
zondag 25 oktober 2009 om 20:33
quote:Loesathome schreef op 25 oktober 2009 @ 19:39:
Hey Rosanna.... dat ziet er erg leuk uit zeg !!!
Ben jij er wel eens geweest? Lekker gegeten? Goede parkeergelegenheid?
[...]
ik ben er al een paar keer geweest en heb er heerlijk gegeten. Parkeergelegenheid genoeg, er ligt een parkeerterrein naast.
Hey Rosanna.... dat ziet er erg leuk uit zeg !!!
Ben jij er wel eens geweest? Lekker gegeten? Goede parkeergelegenheid?
[...]
ik ben er al een paar keer geweest en heb er heerlijk gegeten. Parkeergelegenheid genoeg, er ligt een parkeerterrein naast.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 26 oktober 2009 om 22:01
Jachtslot Mookerheide is echt een aanrader voor iets speciaals. Gewoon netjes aangekleed is daar ook goed. Je moet dat eigenlijk bij daglicht doen zodat je ook de omgeving kunt bekijken.
Dan vind ik Ankara in de Burghardt vd Berghstraat altijd wel een prettig adres (dichtbij het CS.)
Pannenkoekenrestaurant de Duivelsberg vind ik wel gezellig, maar dan niet echt voor de avond, maar na een lekkere wandeling. Alleen jammer dat op de lekkere dagen daar een groot deel van Nijmegen zit. O ja, ook de Oortjeshekken is leuk om een keer gezien te hebben. Over het eten weet ik eigenlijk niet meer hoe het was.
Dan vind ik Ankara in de Burghardt vd Berghstraat altijd wel een prettig adres (dichtbij het CS.)
Pannenkoekenrestaurant de Duivelsberg vind ik wel gezellig, maar dan niet echt voor de avond, maar na een lekkere wandeling. Alleen jammer dat op de lekkere dagen daar een groot deel van Nijmegen zit. O ja, ook de Oortjeshekken is leuk om een keer gezien te hebben. Over het eten weet ik eigenlijk niet meer hoe het was.
woensdag 28 oktober 2009 om 09:47
http://www.vurrukkulluk.nl/
Leuk en lekker.
Vesters is wat sjieker maar staat goed aangeschreven, zelfde geldt voor Heimwee
Als je van Italiaan houdt: over dit restaurant heb ik enthousiaste verhalen gehoord:
http://www.da-angelofood.nl/trattoria/index.php
Leuk en lekker.
Vesters is wat sjieker maar staat goed aangeschreven, zelfde geldt voor Heimwee
Als je van Italiaan houdt: over dit restaurant heb ik enthousiaste verhalen gehoord:
http://www.da-angelofood.nl/trattoria/index.php
vrijdag 30 oktober 2009 om 15:01