Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
ok dames de korte versie staat op hyves
Hé allis, fijn dat je weer je giecheltje laat zien
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ja, kijk maar effe op de hyves pips, dan weet je of je mijn giecheltje niet een tik wil verkopen... Ik ben ook zo'n muts
Welnee joh Allis..
allis

ik moet gaan rennen er wacht een postkantoor en een bewoner of 8 op me
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Je krijgt een dikke kus van me Allis
Fokkeledok, wat ben ik slecht in PMS. Kennen jullie Tos, uit "Otje"? Die heeft van die buien dat alles door de lucht gaat. Nou, het liefst deed ik een Tosje vandaag
Hoop dat alles goed is met Allis!

Fussie, klinkt als een dag voor Bad. Stekker uit de telefoon, duur schuim in heet water, kop thee (of hell, een glas wijn) dikke bonbonbloc en een boek of tijdschrift. De wereld zal je zouten. Uurtje denk ik, dan is alles een stuk beter.

Telefoontjes en mailtjes gedaan, huis weer min of meer aan kant. Nou die brief nog weg dan ben ik goed bezig!
@ Allis,

Weet niet wat er is, maar ik hoop dat het gaat met je

(Ik kom er gewoon net pas achter dat ik van die hyve afgekickt ben, haha!!! Verhuizing en weinig achter de pc zitten doen mijn virtuele sociale contacten niet echt goed...)
@ Fus,

Hier ook regelmatig last van PMS, krijg er altijd zwaar emotionele buien van, zeg altijd tegen Peet dat ik een zielige film ga kijken in bed met thee en koekjes/chocolade want dan wil ik zo graag ff een flink potje janken ...! Leef dus met je mee.

En Tos ken ik ook, bedenk me nu dat het volgende voorleesboek Otje gaat worden...
He bah Fuss!Wat MdK zegt!En wat ben ik stiekem blij dat ik daar NOOIT geen last meer van zal hebben..

Bor,heb je niet wat foto's voor op de BH alvast?
Bad ga ik zo maar doen. Ben bijna klaar met schilderen. Nog een klein metertje. En dan idd maar in bad. Kijken of ik daar mezelf weer terug kan vinden.

Coe, hormonaal is alles dus ook veranderd? Op dagen als deze zou je dan toch bijna overwegen om die baarmoeder eruit te jassen. Echt, op zulke dagen zou ik liever dood zijn. Morgen gaat het vast weer beter hoor
Fuss,"normaal"zou ik afgelopen weekend ongesteld zijn geworden en ik heb helemaal niks gemerkt!Geen hoofdpijn,niet chagerijnig,niet misselijk en geen buikpijn zoals voorheen.Echt het is een aanrader(flauwekul natuurlijk)Het is mij iig de ellende van opereren dubbel en dwars waard!!
Klinkt goed! Had er normaal ook niet zoveel last van maar sinds de mirena eruit is wat meer. Maar voel me verder wel beter zonder mirena, dus ja

De wand is af, boven en beneden. De lambrisering wordt morgen. Nu geen zin meer. Snel opruimen en dan lekker 5 minuten in de zon zitten!
Coeh, ik heb er precies 1 Onze camera is stuk. Dwz iets met een kaartje of kabeltje ofzo ( heb niet zo goed opgelet toen Vriend uitlegde wat er aan de hand was )

Wel een goede reden om er eens achter aan te gaan
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik hen gisteren mooie gordijnen (vouwgordijnen) gekocht voor in de keuken, ze staan heel erg leuk.
Foto Z&Z? pasten ze vanzelf of zijn ze op maat gemaakt?

Fijn om hier mijn gemopper even kwijt te kunnen, scheelt al heel veel.

Boro, als we hier meeten (kan je de parasol meteen meenemen ) kun je dan geen workshop haken doen? Ik ben vergeten hoe het zit met stokjes en zo en geen mama meer om het aan te vragen.
quote:Zo, nu maar weer es aan de bezem. Ik moet een rondje doen in de woonkamer en de keuken

Sollicitatiebrief verzenden vacature was al weg

Stel mailtjes/ telefoontjes dingesen

4 rijscholen bellen voor een proefles. 3 tot nu toe, dinsdag mijn eerste les vind het onwijs eng!

Nu ben ik bezig met een takke-inschrijfformulier van een uitzendbureau (waarom kan ik niet gewoon mijn CV uploaden, daar heb ik dit allemaal al eens ingezet) En zo nog een rondje banenjacht. Als dat klaar is ben ik weer blij met mezelf.

Wat betreft alle hormoonellende: gelukkig ben ik beperkt PMSsig. Mirena haalt de scherpe kantjes er ook nog wat vanaf qua ongesteld zijn dus meestal valt het mee (moet je me eens vertellen als ik roos heb en onder de pukkels zit, zo rond mijn ongesteldheid, bijt ik je kop eraf )
1 is al genoeg Bor.Ik stuur je staks wel iets via BH.

AArrgghhh,als kinderen elkaar de hersens inslaan en zich vervelen mag ik ze toch met een gerust hart naar buiten schoppen ??behalve dat ze flink verkouden zijn mankeren ze niks meer(staan nu met zn 3en op de stoep,kijk eens hoe zielig:)
Nee ze pasten goddank anders was het een godsvermogen......

Ze durven wat te vragen hoor.

Ik ga naar de judo, jippie een uur lang wachten....
Coebergh, niet zo moeilijk doen, zet de Nintendo aan
Boek meenemen Z&Z, doe ik ook. Tussendoor wat gluren en verder lekker lezen.

Wij hebben de gordijnen van d vorige bewoners nog liggen en die hangen we voorlopig op. Lief heeft net gezegd dat hij dat vanavond gaat doen, na zijn werk. Heb ik me niet voor niets de touwtjes gewerkt om die erker snel af te hebben!

Ja, Coe, kinderen mogen naar buiten. Zelfs met koorts mag dat als ze zelf willen.

MdK, ik heb gemerkt dat de mirena de heftige kantjes van de pms afhalen mara ook de kantjes van de rest van mijn gevoelens. Voel me tegenwoordig een stuk blijer en meer mezelf. Misschien zit er collectieve AD in anti-conceptie?

Ach, er zitten hier zoveel vogeltjes in de buurt, gelukkig maar. Ik heb al zaadjes opgehangen en nu mar hopen dat ze ook in mijn stenen woestenij willen komen.
Prozac in je doos?
Gewoon naar buiten gooien die kids Coe

Coe, kom je dan niet eerder in de overgang nu?

Zus, leuk nieuwe gordijnen!

Fuss, naar je PMS :(

Ik verveel me, blegh.
Ik ook, ik speel stomme spelletjes op hyves. Van die wegklikbalkjes en wegschietspelletjes enzo. Hoe erg is dat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven