Bezemtopic deel 4
woensdag 28 oktober 2009 om 22:30
Wat lief mamz!!!!!!
Goh wat een bijzondere plek is dit geworden he?
Ik ben helemaal blij, heb heerlijk ene spinninglesje meegedaan. Zo blij dat ik bijna zat janken van geluk op die fiets, het moet niet gekker worden met mij, jullie sluiten me echt nog een keer op
Goh wat een bijzondere plek is dit geworden he?
Ik ben helemaal blij, heb heerlijk ene spinninglesje meegedaan. Zo blij dat ik bijna zat janken van geluk op die fiets, het moet niet gekker worden met mij, jullie sluiten me echt nog een keer op
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 28 oktober 2009 om 23:20
Mamz, wat kief van je omdat te regelen!!!
En Boro, wat onwijs fijn dat je met je zoon naar de Efteling gaat, juist omdat hij dat zo graag wil! Heerlijk om dan dat koppie te zien, blij van geluk
Lijst(je) voor morgen:
- Wassen, drogen, vouwen
- boven opruimen en stofzuigen/dweilen
- 2 wc's schoonmaken
- Huiskamer soppen en stofzuigen/dweilen
- Badkamer globaal schoonmaken
- Boodschappen doen
- Papieren opzoeken van sunscreen slaapkamer (Is kapot en moet regelen dat hij gemaakt wordt op kosten van vorige bewoners, wordt nog wat dus)
-koken, eten, opruimen, kids douchen en op bed gooien
- Uitgeteld neerploffen op de bank met koffie en dan helemaal niks meer doen!!!
Laura
En Boro, wat onwijs fijn dat je met je zoon naar de Efteling gaat, juist omdat hij dat zo graag wil! Heerlijk om dan dat koppie te zien, blij van geluk
Lijst(je) voor morgen:
- Wassen, drogen, vouwen
- boven opruimen en stofzuigen/dweilen
- 2 wc's schoonmaken
- Huiskamer soppen en stofzuigen/dweilen
- Badkamer globaal schoonmaken
- Boodschappen doen
- Papieren opzoeken van sunscreen slaapkamer (Is kapot en moet regelen dat hij gemaakt wordt op kosten van vorige bewoners, wordt nog wat dus)
-koken, eten, opruimen, kids douchen en op bed gooien
- Uitgeteld neerploffen op de bank met koffie en dan helemaal niks meer doen!!!
Laura
donderdag 29 oktober 2009 om 00:06
Mamz wat ben je toch een schat. Wat geweldig voor A zeg. En voor B natuurlijk.
Wat een fijn topic is dit toch. En dan dit......
Bor ik heb nog een heleboel airmiles. Als het goed is krijg je met airmiles ook korting voor de Efteling als je het kaartje bij AH koopt. Is het iets voor jou? Je mag best mijn punten hebben.
Dan stuur ik je mijn reservekaart op. Kun je die ervoor gebruiken en dan stuur je hem gewoon weer terug. Laat maar horen.
Pips een beetje weemoedig zitten fietsen? Ik mag nog sporten niet van de orthopeed. Eerst de MRI afwachten. Ik realiseerde me vandaag dat het waarschijnlijk toch erger met die knie is dan ik had gedacht. Heb er best wel last van soms.
Coebergh het boek met gebreide jurkjes + patronen en hoe je het moet maken en meer van dat soort mooie dingen heet Phildar. Ik heb het gekocht bij de handwerkzaak hier in het dorp. Opdenaam .com is de site
Wat een fijn topic is dit toch. En dan dit......
Bor ik heb nog een heleboel airmiles. Als het goed is krijg je met airmiles ook korting voor de Efteling als je het kaartje bij AH koopt. Is het iets voor jou? Je mag best mijn punten hebben.
Dan stuur ik je mijn reservekaart op. Kun je die ervoor gebruiken en dan stuur je hem gewoon weer terug. Laat maar horen.
Pips een beetje weemoedig zitten fietsen? Ik mag nog sporten niet van de orthopeed. Eerst de MRI afwachten. Ik realiseerde me vandaag dat het waarschijnlijk toch erger met die knie is dan ik had gedacht. Heb er best wel last van soms.
Coebergh het boek met gebreide jurkjes + patronen en hoe je het moet maken en meer van dat soort mooie dingen heet Phildar. Ik heb het gekocht bij de handwerkzaak hier in het dorp. Opdenaam .com is de site
donderdag 29 oktober 2009 om 06:56
Goeiemorgen
Wow, eerste, en dat in de vakantie!
Lief moest vroeg op, en als de wekker gaat ben ik ook wakker. Zoon zit ook al lekker met een dekbedje op de bank
Het is hier opeens een echt huis, met de gordijnen.
Zoeb, ik vind het een raar verhaal, een dubbele knieschijf. Maar als dat het is, kan er dan iets aan gedaan worden? Hoe is het met je man, werkt hij al nu?
Lijstje voor vandaag:
- 1 deur lakken
- rommelkamer nog verder omtoveren tot logeerkamer
- naar de stad
- naar een verjaardag van SchoneZus en Neefje
- appeltaart bakken met Zoon want mijn papa komt logeren
Da's wel weer genoeg lijkt me
Wow, eerste, en dat in de vakantie!
Lief moest vroeg op, en als de wekker gaat ben ik ook wakker. Zoon zit ook al lekker met een dekbedje op de bank
Het is hier opeens een echt huis, met de gordijnen.
Zoeb, ik vind het een raar verhaal, een dubbele knieschijf. Maar als dat het is, kan er dan iets aan gedaan worden? Hoe is het met je man, werkt hij al nu?
Lijstje voor vandaag:
- 1 deur lakken
- rommelkamer nog verder omtoveren tot logeerkamer
- naar de stad
- naar een verjaardag van SchoneZus en Neefje
- appeltaart bakken met Zoon want mijn papa komt logeren
Da's wel weer genoeg lijkt me
donderdag 29 oktober 2009 om 07:23
Goedemorgen!
Ik ben ook vroeg, maar geen vakantie.
Ik wist helemaal niet dat de Frogers weer op tv zijn, ik kijk echt weinig de laatste weken.
Het is zeker een vreemd verhaal van je knie, laten ze er maar goed naar kijken.
Balen dat je er zoveel last van hebt.
Ik ga opschieten, dan kan ik nog even de vaatwasser uitruimen voor ik ga werken.
Tot morgen!
Ik ben ook vroeg, maar geen vakantie.
Ik wist helemaal niet dat de Frogers weer op tv zijn, ik kijk echt weinig de laatste weken.
Het is zeker een vreemd verhaal van je knie, laten ze er maar goed naar kijken.
Balen dat je er zoveel last van hebt.
Ik ga opschieten, dan kan ik nog even de vaatwasser uitruimen voor ik ga werken.
Tot morgen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 29 oktober 2009 om 07:25
Phildar! Wauw, bestaat dt nog? Daar 'mocht' je dan een trui uitzoeken en die werd dan door Ma (of zus?) gebreid.
Gaaf hoor, had je bij elkaar passende trui, sjaal, mutsje, wanten (soms zelfs echt handschoenen) en niet te vergeten beenwarmers!
Zoeb er was niks weemoedigs aan hoor ik heb me de tering gefietst.
Vandaag
Werken
Zusje van Lau komt gezellig langs!
Gaaf hoor, had je bij elkaar passende trui, sjaal, mutsje, wanten (soms zelfs echt handschoenen) en niet te vergeten beenwarmers!
Zoeb er was niks weemoedigs aan hoor ik heb me de tering gefietst.
Vandaag
Werken
Zusje van Lau komt gezellig langs!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 29 oktober 2009 om 08:34
Lijstje:
Stofzuigen.
Dat was het wel
En mss Vriend even bellen om hem te feliciteren met mijn verjaardag. Voor 3e keer op een rij issie het vergeten. Sukkel.
Gelukkig is hij verder wel heul erg lief en weet ik nu al dat hij zich als hij er straks aan denkt heel schuldig voelt. En dat hoeft dan weer niet van mij. En dan is alles goed.
Stofzuigen.
Dat was het wel
En mss Vriend even bellen om hem te feliciteren met mijn verjaardag. Voor 3e keer op een rij issie het vergeten. Sukkel.
Gelukkig is hij verder wel heul erg lief en weet ik nu al dat hij zich als hij er straks aan denkt heel schuldig voelt. En dat hoeft dan weer niet van mij. En dan is alles goed.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 29 oktober 2009 om 08:46
quote:borodini schreef op 29 oktober 2009 @ 08:34:
Oh Bor. Zo vergat ik ook altijd manliefs verjaardag 's morgens vroeg. En als ie dan weg was, voelde ik me zo suf.
De laatste tijd gaat het beter.
Oh Bor. Zo vergat ik ook altijd manliefs verjaardag 's morgens vroeg. En als ie dan weg was, voelde ik me zo suf.
De laatste tijd gaat het beter.
donderdag 29 oktober 2009 om 08:51
Hieperdepiep Hoera voor Boro!!
Jammer dat vriend het vergeten is(gebeurt hier ook al jaren)
Mamz wat ben je toch een lieverd!!Wat is dit een bijzonder topic vol met lieve mensen!
Zoeb,ik ga straks even op site kijken.Slaap je al wat beter?
Vannacht slecht geslapen,ben hartstikke verkouden en hoesten doet zo'n pijn aan mijn buik.Straks maar even langs de apotheek.
Fijne dag allemaal!
Jammer dat vriend het vergeten is(gebeurt hier ook al jaren)
Mamz wat ben je toch een lieverd!!Wat is dit een bijzonder topic vol met lieve mensen!
Zoeb,ik ga straks even op site kijken.Slaap je al wat beter?
Vannacht slecht geslapen,ben hartstikke verkouden en hoesten doet zo'n pijn aan mijn buik.Straks maar even langs de apotheek.
Fijne dag allemaal!
donderdag 29 oktober 2009 om 09:20
quote:zusenzo schreef op 29 oktober 2009 @ 09:11:
Vandaag is Boro jarig dus dan hoeven we geen lijstjes toch?
Zou fijn zijn maar is hier vandaag toch wel nodig hoor
Eerst maar eens deurtje doen, daarna opruimen. Hoe kan het toch dat het zo snel rommelig is in huis?
De vaatwasser loopt al wel, goed he?
Vandaag is Boro jarig dus dan hoeven we geen lijstjes toch?
Zou fijn zijn maar is hier vandaag toch wel nodig hoor
Eerst maar eens deurtje doen, daarna opruimen. Hoe kan het toch dat het zo snel rommelig is in huis?
De vaatwasser loopt al wel, goed he?