3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Ja wie dan Alixz...ben stiknieuwschierig
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 28 oktober 2009 @ 16:31:

ik heb al honger...erggggg...ga nu eerst maar even mandarijntje pakken lijkt me wel slim

Wat ga je eten?

Ik ga pannenkoeken (lees flensjes) bakken.

Altijd 2 met appel/spek en stroop (k*t) geen appel in huis. Dus nog naar C1000.... ai, waarom dacht ik daar vanmiddag niet aan of gister toen ik wel bananen kocht). En dan 2 of 3 met steeds ½ poedersuiker en ½ appelstroop én altijd Earl Grey erbij.

Eigenlijk stonden pannenkoeken morgen in de planning en vandaag speklappen. Maar ja, OF voor de appel OF voor speklappen naar C1000.

Nou, lekker weer, dus ik ga maar ff weer naar buiten!
Oh, nee, klopt niet. No was het niet, lees ik!

(Heb het gisteren maar half gevolgd!)

Sorry voor de korte cliffhanger, telefoon ging!
Freak, moet jij iets opbiechten?
hihi.. nee hoor appel ik ben echt niet slim genoeg op de compu om uberhaupt een DN aan te maken
Oh help weer een spaaraktie bij de Appie..pfff word daar zo moe van... mini wilt dan altijd alles hebben he?

Ze zijn wel grappig de kleine dwergen...dat dan weer wel
@thee... kliekje nasi van gister en voor mini die vanmiddag al pannekoeken op heeft bij vriendinnetje een bammetje met een kop bouillon...weet ik zeker dat ze eet nl
Ik wil weten wie JJ is.

En wanneer hij deze kant op kan komen. Heb nog wat klusjes voor m.
ja wil de man of vrouw achter JJ nu OPSTAAN
Hier huis heerlijk schoon dankzij hulp en mijn hulp

Ah afscheid genomen van hulp...helaas bruin kan dit op dit moment echt niet meer trekken.. allebei traantjes!
Ik zit nog.
Jammer van de hulp, Freak! Werkte ze al lang bij jou?
Dat is inderdaad jammer Freak.

Zeker om die reden..
ja bijna 5 jaar... en het is zo'n lieverd echt niet normaal meer
Ik ga nu de nasi opbakken voordat jullie mij op kunnen vegen!
Ik ga ook ff koken.

Heb net leuk filmpje gemaakt van Appelhond die ruzie aan het maken is met speelgoed.

Ga m op joetjoep zetten, kunnen jullie m ook zien straks!

Laters!
Hallo meisjes

Ik was in slaap gevallen in de bus (Interliner) en pas bij Eindhoven weer wakker geworden. Overnachten achter hetstation was minder, maar wat een leuke stad zeg. Lekker gewinkeld en weer een hoop stoute pakjes gekocht. En massage olie en de Viva zodat ik jullie nog beter ga begrijpen.

Wat leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn naar de man achter JanJulius. En toevallig ook. Want ik zal een groot geheim onthullen, op de terugweg richting Westen zat in het bankje achter mij niemand minder dan Theo Maassen. Dus dat was vandaag de man àchter JanJulius.

Even een opmerking speciaal voor Petra: volgens het informatiescherm in de bus ben ik er zo rond kwart over zes.
Ah, Theo Maassen! Daar legt zo'n rood broekie het wat mij betreft op alle frontentegen af!

Krijgt Petra jou vandaag?

Ik wil ook niet wel misschien en wanneer dan?

En als jij niet kan komen, lever Theo hier even af!
Fijn dat je er weer ben JJ. Ben je er bij vanavond met Oud&Nieuw? En we hebben verassing! Jij mag het nieuwe topic openen....

Dus begin maar vast te schrijven aan je spiets...
Theo Maassen? Neuh, die wil ik niet... Ik heb liever Teeuwen.
Krijg jij Teeuwen! Zorg wel dat Theo, als ie vanavond hier is, dat even regelt!
Vanavond ben ik heel de avond bij Petra inderdaad. Daarna moet ik nog even mijn spullen ophalen bij Permanentia. Als ik mijn OVjaarkaart weer heb moet ik nog even naar Sprankelend omdat haar zoontje had ontdekt dat ik zijn computerspelletje had meegenomen. Morgen moet ik mijn urenbriefjes inleveren bij Floor en dan is er weer ruimte. Schikt 14:00? Stuur maar even een mailtje wat je graag wil.

O en Theo Maassen zat achter me maar is overgestapt op de bus naar Woensel. Uit het oog verloren dus. Schriel klein ventje in het echt trouwens. Misschien vind je me wel een arrogante lul nu, maar met mijn lijf heb je zeker weten meer genot.
Ach, lijf, tja, ik val natuurlijk alleen maar op de inhoud! Heb jij een beetje humor om te lachen?

Ik stuur nog een mail met wensen, 14.00 is prima, heb al tegen mijn man gezegd dat hij dan de hond uit moet laten. Wat hij gek vond, want we hebben geen hond.

Ik verzin er wel wat op. Heb wel een hele lange lijst, dus hoop op een beetje uithoudingsvermogen!
Ooooh, ik wordt helemaal warm van je broekje! Wanneer mag ik de man achter het broekje ontvangen?

Ben je dan wel een beetje voorzichtig met me? Ik ben namelijk nog maagd, hihi
Zo de judoKa's zijn uitgeput en mounteverwash is tot grotere hooogtes gestegen, morgen maar marathonvouwen.

Warme broodjes zitten in de oven, lekkker zo dat niet koken, ik hou het nu al 3 dagen vol.

Hallo JJ, ken jij de was niet doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven