En nu is het klaar
woensdag 28 oktober 2009 om 16:38
Dus. Sinds vier maanden weer vrijgezel (die ene vriendin bleek toch de liefde van zijn leven, en dat na 11 jaar met mij), heb alleen maar gehuild, aangemodderd, me afwisselend schuldig en waardeloos gevoeld, en nu is het klaar!
Ben naar de kapper geweest, heb nieuwe kleren gekocht (een maat kleiner hahaa) en ga dit weekend de kroeg in om eens flink te flirten en het voelt geweldig!
Een aanrader voor iedereen!
Ben naar de kapper geweest, heb nieuwe kleren gekocht (een maat kleiner hahaa) en ga dit weekend de kroeg in om eens flink te flirten en het voelt geweldig!
Een aanrader voor iedereen!
woensdag 28 oktober 2009 om 16:56
quote:nyla27 schreef op 28 oktober 2009 @ 16:53:
Nammmma: door het scharrelen.
Eeehm. Als je nog niet over de breuk heen bent en je gaat lekker rondsletten, dan doe je dat alleen maar uit wraak. Daar heb je alleen jezelf meeWant?
Nammmma: door het scharrelen.
Eeehm. Als je nog niet over de breuk heen bent en je gaat lekker rondsletten, dan doe je dat alleen maar uit wraak. Daar heb je alleen jezelf meeWant?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 28 oktober 2009 om 17:02
woensdag 28 oktober 2009 om 17:03
woensdag 28 oktober 2009 om 17:03
quote:nyla27 schreef op 28 oktober 2009 @ 17:00:
Kan...als je maar niet stiekem hoopt nou net de ware in de kroeg tegen te komen.
4 maanden na een relatie van elf jaar de hort op is pittig hoor.
Tja de ware... dat moeten we nog maar zien, maar waarom zou dat niet?
En waar kom je de ware tegen (moet ik nou een nieuw topic openen?), kan ook in de buurtsuper. Of online? (note to self: topic 3: internetdaten).
Haak anders gezellig in Nyla!
Kan...als je maar niet stiekem hoopt nou net de ware in de kroeg tegen te komen.
4 maanden na een relatie van elf jaar de hort op is pittig hoor.
Tja de ware... dat moeten we nog maar zien, maar waarom zou dat niet?
En waar kom je de ware tegen (moet ik nou een nieuw topic openen?), kan ook in de buurtsuper. Of online? (note to self: topic 3: internetdaten).
Haak anders gezellig in Nyla!