Mode & Beauty alle pijlers

Effet liner effect mascara Bourjois paris

27-10-2009 13:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik denk eraan om de Effet liner effect mascara van Bourjois te kopen, vind hem alleen best duur (13.50) en wou dus eerst weten of hij wel fijn was.. Op internet staat dat hij een eyeliner effect zou hebben, hebben jullie er ervaring mee?

alvast bedankt!
Ik ken hem niet, maar 13,50 voor mascara is toch niet duur?
Nouja als je nog een scholiertje bent, dat moet leven van haar zakgeld en haar bijbaantje, is het best duur! (maar ik heb lieve één dure goede, dan 10 flut mascara's )
Ik heb deze mascara. Ben er wel tevreden over, niet dé beste mascara die ik ooit heb gehad maar zeker een goede prijs-kwaliteitverhouding. Van een liner-effect is bij mij overigens niet echt sprake, maar misschien dat je hem daarvoor op een speciale manier op moet brengen.. ?!
Ik heb geen ervaring met deze mascara, maar als je een scholiere bent die moet rondkomen van een bijbaantje, heb ik een budgettip voor je: ga aanstaande vrijdag (30 okt.) naar Etos, daar is dan alle make-up van Rimmel met 50% korting! Rimmel heeft ook fijne mascara's, bijvoorbeeld Volume Flash mascara. Als je toch perse die van Bourjois wilt, kun je natuurlijk ook wachten tot het in de aanbieding is, dat is niet vaak zo, maar soms toch wel.
quote:Mieshka schreef op 27 oktober 2009 @ 15:28:

Ik heb geen ervaring met deze mascara, maar als je een scholiere bent die moet rondkomen van een bijbaantje, heb ik een budgettip voor je: ga aanstaande vrijdag (30 okt.) naar Etos, daar is dan alle make-up van Rimmel met 50% korting! Rimmel heeft ook fijne mascara's, bijvoorbeeld Volume Flash mascara. Als je toch perse die van Bourjois wilt, kun je natuurlijk ook wachten tot het in de aanbieding is, dat is niet vaak zo, maar soms toch wel.oeh, dankje! Rimmel is vast ook wel goed
Ik vind van wel! Ik ben vooral erg tevreden met mijn Rimmel Volume Flash mascara's, maar mascara's zijn toch altijd iets persoonlijks, het ligt er maar net aan wat voor effect je wilt bereiken en wat voor borsteltje je fijn vindt enzo. De Etos huismerk Max Volume mascara is trouwens ook zo slecht nog niet, voor maar 5 Euro.
Ik heb het een keer gekocht, maar vond er niks bijzonders aan eigenlijk. Niks van extra eyeliner-effect gemerkt.
Voor eyeliner-effect moet je gewoon een eyeliner kopen. In die mascara-reclames hebben die meiden ook allemaal nepwimpers en eyeliner op.
etos huismerk kwam bij Kassa als beste uit de test, weet alleen niet meer of het toen om volume of verlengen ging.

Mieshka dank voor die Rimmel-aanbieding tip!
Ik heb hem een tijd geleden ook gekocht. Zeker geen slechte mascara, maar van dat liner effect heb ik nooit wat gemerkt. Als je weinig geld te besteden hebt zou ik het niet daar aan uit geven, maar gewoon een goedkopere kopen met hetzelfde effect.
Bij Etos is het nu ook 2 halen 1 betalen op alle MaxFactor mascara´s. De masterpiece vind ik een hele fijne.

Nog even over die Etos-mascara die inderdaad al jaren als beste uit de test komt bij kassa. Ik vind het inderdaad een goede prijs-kwaliteit verhouding maar om nou te zeggen dat het 'de beste' mascara is vind ik wat overdreven... Wat mij betreft kan ie zeker niet op tegen de MasterPiece (maar die testen ze dan weer niet) en de Hypnose van lancome (de duurste van de test) vind ik ook echt vele malen beter maarja daar betaal je dan wel voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven