Bar TOO MUCH * 180 *
donderdag 29 oktober 2009 om 10:02
donderdag 29 oktober 2009 om 10:24
donderdag 29 oktober 2009 om 16:27
Sjemig Joopp, wat een gedoe! Ze mogen er wel een heule mooie voor terugplaatsen.
Ik loop te krukken met de krukken. Vooral trap op en af is aardig vervelend.
Tis toch maar goed dat die operatie gedaan is want mijn meniscus bleek ook kapot. Wel gek om allemaal op dat schermpje te zien
Zit onder de pijnstillers en die gaan eindelijk doen wat ze moeten doen, jippie.
Wijntje dan maar?
Ik loop te krukken met de krukken. Vooral trap op en af is aardig vervelend.
Tis toch maar goed dat die operatie gedaan is want mijn meniscus bleek ook kapot. Wel gek om allemaal op dat schermpje te zien
Zit onder de pijnstillers en die gaan eindelijk doen wat ze moeten doen, jippie.
Wijntje dan maar?
donderdag 29 oktober 2009 om 22:33
vrijdag 30 oktober 2009 om 01:31
Nacht! heb er een dubbele dienst opzitten vandaag.
Ben vanmorgen om 9 uur begonnen en was om kwart voor 1 vannacht er klaar mee.
Gauw even een tosti achter de kiezen schuiven en een biertje en dan naae bed,
Hela, sterkte!
Winx, niks nieuws onder de zon, hoor! Zoontje is ook ziek en de halve klas met hem.....Is gewoon de tijd van het jaar en door het "mooie weer" en de hoge luchtvochtigheid duurt het gewoon wat langer voordat iedereen weer beter is....
truste en voor morgen gezond weer op!
Ben vanmorgen om 9 uur begonnen en was om kwart voor 1 vannacht er klaar mee.
Gauw even een tosti achter de kiezen schuiven en een biertje en dan naae bed,
Hela, sterkte!
Winx, niks nieuws onder de zon, hoor! Zoontje is ook ziek en de halve klas met hem.....Is gewoon de tijd van het jaar en door het "mooie weer" en de hoge luchtvochtigheid duurt het gewoon wat langer voordat iedereen weer beter is....
truste en voor morgen gezond weer op!
vrijdag 30 oktober 2009 om 10:14
En goede morgen.
Ben al een poosje weer wakker, zoontje nog steeds ziek en ikzelf ben niet vooruit te branden.
Maar goed, we gaan maar weer aan de slag voor zover dat kan.
Solomio, hoop dat je je draai een beetje kan vinden, meid!
Hela, succes met hinkepinken, leuk is wat anders, of niet dan? Beterschap!
Winx, beterschap voor de zieken bij jou thuis!
Jooppie, kan het al een beetje wennen, niet hoeven koken?
Ben al een poosje weer wakker, zoontje nog steeds ziek en ikzelf ben niet vooruit te branden.
Maar goed, we gaan maar weer aan de slag voor zover dat kan.
Solomio, hoop dat je je draai een beetje kan vinden, meid!
Hela, succes met hinkepinken, leuk is wat anders, of niet dan? Beterschap!
Winx, beterschap voor de zieken bij jou thuis!
Jooppie, kan het al een beetje wennen, niet hoeven koken?
vrijdag 30 oktober 2009 om 10:59
Moggûh maisjes
Gaat echt al beterder
Smsje van Mir gisteren, ze heeft het heel druk. Moet vandaag de sleutel van haar oude huis inleveren dus dat moest nu echt schoon en leeg. Ze is erg gelukkig met haar nieuwe appartement en hoopt dat ze weer snel internet heeft
Mijn stem is, hoe zegt men dat, omfloerst? Komt door het hoesten. Zou bij de sekslijn vast een geile indruk maken
Beterschap voor alle zieken
Koffie
Gaat echt al beterder
Smsje van Mir gisteren, ze heeft het heel druk. Moet vandaag de sleutel van haar oude huis inleveren dus dat moest nu echt schoon en leeg. Ze is erg gelukkig met haar nieuwe appartement en hoopt dat ze weer snel internet heeft
Mijn stem is, hoe zegt men dat, omfloerst? Komt door het hoesten. Zou bij de sekslijn vast een geile indruk maken
Beterschap voor alle zieken
Koffie