Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik de witte mag
Tuurlijk maisjes
Ik ben weer terug met een rooie.

Hoi
Proost!
Dank je Ik ben van plan even flink door te drinken. Niet slim, dat weet ik. Maar ik in een labiele bui vanavond.

Bedacht een paar weken geleden, naar aanleiding van een interview met mijn verloskundige in Trouw, dat ik zonder mijn eigen koppigheid en die stronteigenwijze verloskundige (die zich erop beroemde dat in haar praktijk veel meer vrouwen thuis bevielen dan het landelijk gemiddelde) waarschijnlijk niet eerst thuis twee uur had geperst voor we Zoon in het ziekenhuis met een tang uit zijn benarde positie bevrijdden. Een paar weken de twijfels weggestopt, maar het besef dat wat hij heeft wel daardoor moet komen, komt nu ineens keihard aan. Voel me zo'n trut.

Als je alles van te voren zou weten..........je bent geen trut!

Maar kan mij goed de 'wat als...' voorstellen.
Oh trusten

Man gaat naar boppe dus moet ik mee...... Durf niet alleen met mijn krukken de trap op

Yette
Dank je

Jee, Hela, moet je de trap op getild worden?
Hinkel ze Hela!
Stomme smileys hier ook. Ik ken alleen de lach, de knuf en de grijns uit mijn hoofd. Bedoel eigenlijk de *veegt verdrietige snotneus af en lacht flauwtjes smiley*
Was jij nou gaan mieteren of niet?
Nee, ik had mij opgegeven en toen kwam er wat tussen. Een afspraak met vrienden en iedereen kon gisteravond, andere data's kon de 1 wel en de ander niet.

Maaaaar puntje bij paaltje............zat ik thuis, zwak, ziek en misselijk.

Dus ik was gewoon thuis (ik weet voor nu deze uit mijn hoofd)

Bij dochter in de klas zitten er toch een aantal met mex.griep. Ggd is vrijdag wezen testen.

Er waren er nog maar 9 in de klas.

Ben benieuwd morgen.

*geeft yette nog een paar zakdoekjes en een knuffel*

Ik duik mn bed in. Truste!
De echte mexicaanse? Ik ken niemand die hem heeft of heeft gehad.

Slaap lekker!
Goedemorgen Barrers

Koffie
Even knuffelen.

Yette

Ik denk dat ik een beetje kan begrijpen hoe jij je voelt....

Maar mag niet zo zijn dat JIJ daar schuldgevoelens over moet hebben. Wist jij veel?

* Gaat als de sodemieter naar haar werk *
quote:yette schreef op 01 november 2009 @ 23:53:

De echte mexicaanse? Ik ken niemand die hem heeft of heeft gehad.

Slaap lekker!

Yep de enige echte.

Van de 3 steekproeven die ze gedaan hadden, hadden er 2 de echte. Dus van de 17 zullen er nog wel meer zijn die het hebben.

Ze zaten vandaag alweer met meer kinderen in de klas
Nou truste dan maar
Zo. Net thuis. Tijd voor een rooie

Bloe, ik voel me niet echt schuldig. Dat is het niet. Ik wist natuurlijk niet beter. Het enige dat ik mezelf verwijt is dat ik niet wist wat ik niet had kunnen weten.

Het slaat nergens op die gedachten, lijkt wel een soort zelfkastijding. Maar ik worstel er op dit moment wel mee.

Misschien moet ik ongesteld worden?

Proost
quote:Winx68 schreef op 02 november 2009 @ 17:45:

[...]

Yep de enige echte.

Van de 3 steekproeven die ze gedaan hadden, hadden er 2 de echte. Dus van de 17 zullen er nog wel meer zijn die het hebben.

Ze zaten vandaag alweer met meer kinderen in de klas Er is een ding over die griep dat niemand hier me kan vertellen. Word je ineens op een ochtend wakker en heb je dan onmiskenbaar 'De Mexicaanse' compleet met koorts, koppijn en een zere keel, of begint het een beetje kwakkelend met keelpijn, een stem als Joe Cocker (ook als je een meisje van 8 bent) en knap je na een dag of anderhalf flinke koorts weer langzaam op?
yette wijzigde dit bericht op 03-11-2009 00:28
Reden: bij gebrek aan correctrice zelf mijn bericht maar van de juiste d's en t's voorzien. Mir, waar blijf je?!
% gewijzigd
Yette, dat jij er bij tijd en wijle mee worstelt is ok, en niet vreemd. Vervelend genoeg nemen gedane zaken geen keer. Het "Als ik dit of dat maar.... " heeft geen zin, is idd. dan gewoon domweg zelfkastijding en je schiet er geen reet mee op. Klinkt hard, is niet zo bedoeld. Weet wel dat ik zelf bij tijd en wijle dit soort dingen ook bij de hakken heb en mezelf dan een ongelofelijke schop onder de reet geef onder het motto: "Tja, heel erg jammer dan, ik kan er geen moer meer aan doen. Het enige wat ik kan doen is mijn oudste er zo goed mogelijk doorheen slepen en er voor de jongste zo goed mogelijk zijn and that's it! "
Leuk hoor, nog even en ik vereenzelvig me met dat mannetje uit de OP.

Bij de laatste 10 topics lees ik dat de interessantste op dit moment gaat over een meegewassen luier.

Hé Bloe! Ik zag je niet!

Ik weet het. Moet mezelf weer eens voor de kont trappen, maar ik ben ff niet zo lenig.

En mijn leestekens zijn weer verstopt grommende smiley
Ha,ha, Yette, kom ook nog maar net binnenwaaien!

He, af en toe je even zielig voelen mag best hoor, alhoewel de term zielig ik niet zo bij jou vind passen. Waarom eigenlijk, dat weet ik niet, is een gevoelsmatige kwestie, geloof ik.....
En meegewassen luiers????? Nou ja zeg, is toch ANDIJVIE????
Goh ineens een andere avatar=

dat was een vraagteken

Ik ben gewoon even labielig. Hoop dat het snel voorbij is. Over het algemeen kan ik dat soort gedachtes prima afdoen als zinloos, maar op de een of andere manier knaagt het. Vandaar dat ik heb besloten dat ik ze er maar eens uit moet laten. Hoe debiel ze ook zijn .
yette wijzigde dit bericht op 03-11-2009 01:02
Reden: jee, Mir, ik blijf grasmaticaal :) blunderen, waar ben je???
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven