Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Lieve Analize, als ik jou was zou ik die poort van Oblivion nog ff lekker open laten...ik geloof dat ik level 20 was ofzo voordat ik de main quest ( waar die bij hoort) deed...zitten echt wat nare beesten in en is hartstikke moeilijk lijkt me als je net begonnen bent.

Je kan in de verschillende steden bij verschillende mensen terecht voor sidequests...ze geven je een opdracht...je moet ergens een magisch voorwerp/brief/verdwenen dochter of wat dan ook halen en daar krijg je een beloning voor. Een van de eerste die ik deed was shadow over hackdirt die je in chorrol kan starten. Ik zat op een bepaald moment echt tegen t plafond! :D

Ook kan je gaan plunderen...je kompas geeft aan of er een mijn/kasteel/ruine/watdanook in de buurt is waar je lekker monsters kan slashen en ondertussen de schatten kan zoeken. Een makkelijke manier om aan geld te komen! Als er bandieten of vampiers zitten is t helemaal feest want die willen nog wel eens waardevolle wapens of kleding aanhebben.

Ik ga m'n xbox eens aan zetten om te kijken wat voor ras en skills ik ook weer had
@Yavanna

Echt? Cool, nou dan toch maar weer kopen, haha!

Ben nu net begonnen met galerians ash.
Ok, heb ff gezocht...

in eerste instantie had ik een Breton ( vanwege de vele magic skills) en waren mn Major Skills Alchemy, Athletics, Illusion, Restauration, Mysticism, Alteration en Destruction...erg in de magie hoek en niet handig want je moet jezelf toch ook een beetje kunnen verdedigen. Bovendien levelde ik in t begin heel snel omdat ik veel alchemy doe maar ook de illusion spels ( om in t donker te kunnen zien)...zodra je gaat levelen komen er ook zwaardere monsters en ja...dan heb je niks aan die spreukjes...dus toen ik er rond lvl 20 niet meer uitkwam heb ik een nieuw karaktertje gemaakt die prima bevalt:

Elvira, mijn prachtige Dark Elf ( kunnen zowel met destruction magic als zwaarden omgaan) Birthsign: the tower...kan je 1 x per dag een average lock openmaken...vooral handig in t begin.

Major Skills: Blade/Blunt( ik zou een volgende keer niet beide nemen maar kiezen voor 1 wapensoort) /Alchemy (gewoon omdat ik t zo leuk vind, en t is makkelijk geld verdienen)/ Restoration(jezelf helen is altijd nuttig)/ Light Armour(als je hierop levelt gaat t minder snel kapot en kan je hardere klappen handelen, later telt je pak niet meer mee in gewicht dus kan je meer buit meenemen...handig!)/Sneak( hier heb je in t begin niet zo heel veel aan maar als je op een hoger levelt zit is dit echt handig. Zo kan je iemand heel laf van achteren aanvallen en in 1 klap neermaaien. Best fijn als er tig enemies op je staan te wachten, haha)

Misschien moet ik toch die uitbreiding eens gaan kopen, krijg er weer helemaal zin in
@loomii: Ik werk soms voor een gameproducent, maar oa ook voor kinderboeken en de sportbond. Gamen is iets wat ik prive ook heel leuk vind en vind het daarnaast leuk om te lezen wat iedereen uit games haalt, welke jullie leuk vinden, enz.

Assassins Creed en Modern Warfare zijn de games van het moment, en tja ook ik vind die leuk. Ben overigens ook nog altijd fan van de Mario games en Call of Duty.

Wat betreft Anno, ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij is er ook een versie voor ouderen, die minder snel uitgespeeld is.
@saszzje, Ik ben die poort van Oblivion gewoon doorgerend en heb daar een poosje hack&slash gespeeld en had toen alles gedaan wat nodig was en heb de poort gesloten. Ging eigenlijk heel prima. (of ben ik nou zo goed.. )

Ik ben ook een Breton met birthsign Ritual, genaam Léö. Ik heb geen idee of het iets word, maar de magie spreekt me erg aan, en ach ik kan altijd opnieuw beginnen. Ervaring leert dat je een spel toch eerst helemaal door moet hebben voordat je weet wat een goed passend karakter is voor jouw manier van spelen in een bepaald spel. De stats van jouw Dark Elf (Elvira) klinken ook goed, die ga ik mss nog wel even copy/pasten om later eens te gebruiken.

@lunaan, volgens mij komt FF13 nog eerder uit op PS3 dan op de Xbox, ik zou ff googelen als ik jou was.

@alexs, werken voor een gameproducent. Wat een droombaan. Hebben ze nog vacatures?? Lijkt me helemaal geweldig, maar ja, met het merendeel van de hedendaagse studenten vind dat waarschijnlijk. En dan ben ik gewoon te oud voor de game industrie. (Quote van een vriendje van mijn zoon, ongeveer 10 jaar terug: "Gamed jouw móeder!!! Wow, 'dát is een coole moeder!!) Grijnzzzz
@LucyFer: Wel een mooi compliment van het vriendje!
Hahah van mij verwachten ze het ook nooit hoor!!

Ik ben nu trouwens Scribblenauts aan het spelen, word er echt heel melig van!!
Wat een rotspel! Met een ***besturing!! De eerste levels zijn wel leuk, maar daarna is de lol er wel af (mede dankzij de besturing)
Hey Saszzje! Heb de poort gemasterd! Ging eigenlijk best wel okay. En, ik zit nu bij de orde van de blades. Dacht dat zij welk okee waren. Ik word tegenwoordig wel steeds gearresteerd door die stomme wachters. Iets met een paard ofzo...

@ kabouter: scribblenauts is wel grappig, maar wel 13 in een dozijn. Heb het uitgespeeld, maar meer uit principe! Professor Layton (deel 2) zou je ook wel leuk kunnen vinden, al heb ik het idee dat de puzzels nu makkelijker zijn dan bij deel 1.Succes!
Wow zeg, zoveel vrouwelijke gamers, gaaf!

Voel me altijd zo'n uitzondering .

Thuis heb ik alle mogelijke consoles, alleen de PS3 staat nog op mijn verlanglijstje en de Wii is laatst overleden (huil, huil).

De Xbox heb ik 2 x, 1 x thuis en 1 keer bij mijn vriend :-)

Bij mijn vriend hebben we dus 2 XBoxen naast elkaar gezet, 2 grote LCD schermen naast elkaar (biertje erbij) en : genieten maar!

Momenteel helemaal into Halo Wars en C&C Kane's Wrath. Met de laatste ben ik net begonnen en zoals altijd als ik net aan een nieuwe game begin...lijkt de klok op mijn werk ineens 3 x zo langzaam te gaan dan normaal!

Iemand ervaring met een Wii die totaal niet meer reageert op de aan- en uitknop?
quote:alexs181182 schreef op 27 oktober 2009 @ 21:47:

Wat betreft Anno, ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij is er ook een versie voor ouderen, die minder snel uitgespeeld is.

De Anno's voor de PC idd. Maar jij speelt 'm dus ook op de Wii?

Ik heb me aan de PS Anno's nooit gewaagd, het schijnt wel dat ik we wat aan mis. Maar ik ben erg gehecht aan AoE en Settlers.

Kabouter, over *piep*besturing gesproken, de besturing van de N64 controller/Zelda is ook niet echt een feestje.
@annelize: Ja die ben ik ook aan het spelen, vind hem wel wat pittiger dan deel 1 eigenlijk!

@Haribooo: Leuk dat je er ook bij bent Wij hebben ook twee grote tv's haha anders word het oorlog!! Zit de stekker van de Wii er wel in?

@loomii: Nee nooit problemen mee gehad eigenlijk!

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar Oblivion!! *Gaat toch maar even kijken of ze hem ergens kan vinden*

Dat gaat hem worden haha heeft vriend ook weer wat leuks!
@ Loomii: ik heb m op Wii gespeeld, maar vond de DS versie leuker om te spelen. Verschil is niet heel groot, maar PC versie is wel echt anders. Grafisch erg mooie game, alleen duurt allemaal wel lang... Zijn AoE en Settlers echte aanraders?
Kabouter...doen doen doen!

En ik geloof dat ik misschien gewoon niet zo'n goede gamer ben want ik had echt moeite met die quest, haha.

Ik heb me nooit aangesloten bij de blades...heb de hele magesguild quest uitgespeeld en ben inmiddels Arch Mage. Yeah baby!
quote:alexs181182 schreef op 28 oktober 2009 @ 17:28:

Zijn AoE en Settlers echte aanraders?Me dunkt!! Van de AoE reeks vind ik mythology niet zo leuk, maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk. Van de Settlers spellen vind ik 3 en 5 het leukst. 3 is meer fun, 5 is uitgebreider en serieuzer. AoE is ook erg leuk om samen te spelen, mocht je meer PC's in huis hebben.
Ben toch maar weer eens opnieuw begonnen met Fable 2 hahaha erg he
Veel selderij eten Kabouter
hahha

weet je wat zo irritant is.. als je een game reclame ziet, dan zit die hele familie altijd lachend voor de tv! Zelfs als ze "dood" gaan lachen ze! haha dat gebeurt hier niet hoor
*Schuift aan*

Hee, leuk, medegamers.

Voor de golden oldies: naast alle quests (space/ kings/ heroes etc.), day of the tentacle, leisure suit larry ook veel Doom/ Dune/ Warcraft/ Quake/ Diablo.

Helaas, geen consoles momenteel behalve een ds. Voor de rest speel ik vooral op de pc, laatste wat ik fanatiek heb gespeeld was Titan Quest en Professor Layton and the devil's box. Layton uitgespeeld (ben nog bezig met de bonusses) en Titan quest werd vervelend (gestrand in immortal throne).
Het wordt wel gezellig zo! :-)

Gisteren de Wii weer aan de praat gekregen, nu op zoek naar een leuke game hiervoor (Mario Galaxy heb ik al).

Gaan jullie ook wel eens naar een gamebeurs?
Ik ben nog nooit op een gamebeurs geweest...game ook nog niet zo lang...denk nu 2 jaar ofzo? En dan periodes heel fanatiek en dan weer ff wat rustiger. Dus ik ben ook niet zo op de hoogte van wat je daar allemaal kan doen en waar en wanneer en....enlighten me!
Een gamebeurs..Walhalla!!

*trekt haar schoenen vast aan*
waar ga je heen Lucy?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Zaterdag is toch Gamersdag, of niet?
http://2009.gamersdag.nl/ toch?

Oh alleen nintendo.. mja.. niet echt spectaculair dus hahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven