Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Ik wilde vast in de startblokken voor de gamersbeurs..
quote:Kabouter23 schreef op 29 oktober 2009 @ 16:33:

http://2009.gamersdag.nl/ toch?

Oh alleen nintendo.. mja.. niet echt spectaculair dus hahah

Tegen het zere Nintendobeen aan Kabouter
Voor de Oblivion spelers:

http://www.uesp.net/wiki/Main_Page
Breien...speel je dat ook op de Xbox?
haha, ik heb wel ooit in Duitsland een spel zien liggen voor de xbox 360 waar je kon oefenen voor je rij examen.
Oh, wat heerlijk! Oefenen voor je rijexamen. Dat is lache! Ook al heb ik al jaaaaaren mijn rijbewijs; dat blijft altijd leuk!

Ik heb de hele dag gestudeerd (ben uit pure wanhoop maar naar de bieb gegaan, want als ik thuis zit doe ik 0,0. (iets met gamen) Ik weet nu alles van het hart en het immuunsysteem ) en nu mag ik lekker gaaamen! Hoe krijg je die irritant locks in oblivion eigenlijk open? Een lukt me nog wel, maar 5? Moet je serieus binnen 1 seconde als een idioot 5 van die dingetjes omhogen peuteren? Dat lukt me nooit!
AAAAAAAH k ging fable 2 weer spelen.. denk dat iemand anders op mijn account verder gespeeld heeft! Mijn dame was helemaal dik!! En bleek, en overal werd ik achterna gezeten door dorpsbewoners..

Ik ga maar overnieuw beginnen hahah!
Gewoon voor de dorpsbewoners uit blijven hollen, wordt ze vanzelf weer dunner

Goed nieuws!:

Stop met het eten van worteltjes en zet die console maar aan, volgens onderzoekers van de Universiteit van Rochester krijg je er geen vierkante ogen van, het zou zelfs goed zijn voor je zicht zijn. Je moet dan wel actiegames spelen zoals Call of Duty.

Het onderzoek was niet heel grootschalig; slechts bij 22 studenten werd het zicht onderzocht na langere periodes van gamen. De 22 mensen werden verdeeld in twee groepen, waarbij de ene groep Call of Duty 2 en Unreal Tournament 2004 speelde en de andere groep De Sims. Het resultaat voor de actiegroep was duidelijk, ze waren tussen de 43 en 58% beter in staat om verschillende tinten grijs te onderscheiden.

Het resultaat is opvallend volgens Daphne Bavelier. Het verhogen van contrast zou normaal namelijk alleen kunnen door een bril te kopen of een oogoperatie. Maar uit het onderzoek blijkt dat actiegames het brein stimuleren om sneller visuele informatie te verwerken en dat effect blijft nog maanden werken. De games eisen het uiterste van het menselijk brein en dat past zich er op aan.

Okee, kleinschalig onderzoek(je) en de bron is Fok!, maar soit.... een beetje positief nieuws over gamen is nooit weg natuurlijk.
@loomii: grappige onderzoek, dan ga ik toch maar weer Anno aan de kant leggen en Assassins Creed spelen...
Nee, je moet Call of Duty of Unreal spelen. Niet dat übersaaie AC en zeker geen Sims

Bouter, je hebt het in de OP over Shadow of the Colossos. Daar hebben we ons een keer aan gewaagd maar we vonden het zo'n STOM spel. Vraag me niet meer waarom, ik heb het verdrongen
Hahah dat heet nou "verschillende meningen" en ik ben blij dat we ze hebben!!
Annelize, ik deed die locks pikken op de automatische piloot...weet eigenlijk niet hoe de echte manier werkt haha. Heb ik nu met Fall out ook een beetje problemen mee...daar kan dat namelijk niet en snap er dus geen ene snars van hoe ik die sloten dan open moet krijgen...iemand tips?

Vandaag bij een vriendin guitar hero gespeeld...kon me niet voorstellen dat dat leuk kon zijn...was t wel! Ze heeft ook de RPG Lost Oddysey laten zien maar daar lijkt me echt niks aan...veel te veel dialogen tussendoor...alsof je naar een film zit te kijken...je karakter wat stappen mag laten zetten en vervolgens nog meer film kijkt...saaaaaai....maar t ziet er wel prachtig uit!
En hoe was de gamersdag??

En ik ben niet Anti Nintendo hoor, alleen brengen ze de laatste tijd geen dingen uit die ik leuk vind hahah!
Modern Warfare 2

Onderaan de pagina kan je live meekijken, er zijn gewoon al mensen aan het spelen!! Ik wil oooooooooook!!!
Doe het dan! Doe het dan!
Ja hoe dan? haha het spel komt pas 10-11 uit!!
Ow, da's niet zo leuk dan, nee.....

Scrabbe, anyone?
Speelt hier ook iemand WOW?
yep festen, ik speel wow ;-D
Nee, ik speel geen WoW. Een spel zonder einde is imho geen spel.
Zo waar!!

Ik heb het een paar weekjes gespeeld, en toen was al het leuke er wel af.

Had een Koe, die heette Kroketje.

En die had een beer als huisdier, en die heette Mosterd.
Speel ook geen WoW, niet echt mijn spel
Speel ook geen WoW.

Ik heb gisteren trouwens Diablo 2 weer eens gespeeld (zijn veel mods voor zodat je nieuwe skills kan gebruiken en je stash groter is en zo). Erg leuk en ik kan niet wachten tot deel 3 eindelijk eens uitkomt.
quote:Kabouter23 schreef op 02 november 2009 @ 10:10:

Had een Koe, die heette Kroketje

Maar serieus, ik snap niet wat er leuk aan is iets te spelen waar geen eind aan komt. En ik krijg de indruk dat het er niet zozeer om draait dat je slim moet spelen, maar dat het vooral een kwestie is van veel tijd er in stoppen en bij een clan/guild/waddeffer te zitten om gezamenlijk de moeilijker opdrachten te vervullen. En dan wordt je dus geacht om op die en die datum, zo laat aanwezig te zijn. Da's toch niet leuk meer?

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat er ook best wat van je verwacht wordt als je in een topally zit op Travian, maar daar kun je nog met een paar mensen op 1 account spelen en de server duurt "maar" een maandje of tien. En dan zijn *poef* al je dorpjes weg en da's dan ook wel weer lekker, eigenlijk
hallo

@loomii, ten eerste je hoeft niet in een guild of beter gezegd, raidingguild te zitten om moeilijkere opdrachten uit te voeren, je kan ook met PUG's (PickUpGroup)gaan. je zet je vraag of opdracht in een channel en er zij n vast wel mensen die je helpen.

ten tweede, je hebt hier verschillende races en classes, dus je hebt altijd wel een character om te spelen, en elke class is weer anders spelen. dat maakt het zo leuk.

en je kan zoveel uitproberen, spelen wanneer je maar wilt.

ik vind het nog steeds leuk

groetjes mb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven