Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Wat fijn dat het overal steeds beter gaat met het slapen en ze zijn geen van allen 3 maanden!!

Had een collega , waarvan alle 4 de kinderen last hebben gehad van berg. Niets doen en een speciale shampoo, hoorde ik van haar..? Verder geen ervaring.

Vanochtend gestofzuigd en naar de markt geweest, daarna

heerlijk de hele middag in de speeltuin, zon en een tijdschriftje.. en geen omkijken naar de kids.

Wat is het nog steeds mooi weer , we boffen toch maar met de mooie zomer en het warme en rustige najaar.

Morgenochtend naar het cb (eerste prik) , kan ze gelijk nog even kijken of het inderdaad goed gaat met het halsje van Moppie.
Lastig Dier. Als het zo goed gaat dan is stoppen nog moeilijker. Zou het nog even aankijken. Hier wordt de beslissing al voor me genomen. Productie is dramatisch. Ga gewoon door tot ik leeg ben

Klinkt als een lekker dagje Pauwie.

Succes morgen!

Gympy, hebben jullie een aerosleep?
Ook weer eens een berichtje van mij .

Van doorslapen is hier echt nog geen sprake. Sterker nog, Mima komt sinds een ruime week 2 x ipv 1 x. De afgelopen nacht heb ik geprobeerd om hier weer verandering in te brengen, door haar luier te verschonen (wordt ze erg wakker van) en haar meteen opnieuw aan te leggen na de eerste keer. Het werkte, ze kwam pas weer rond een uurtje of 6.

Mijn 2 broers+ vrouwen zijn vorige week geweest. Was erg gezellig en ze waren meteen dol op hun eerste nichtje . Jongste broer heeft Mima in badje gedaan en de anderen stonden er om heen. Hij heeft toen hij een jaartje of 16 was een bijbaan gehad bij de thuiszorg en had daar een gezin waar hij 3 x pw langs moest om de baby in bad te doen. Het ging hem nog steeds prima af . Ik heb Mima alleen nog vastgehouden om te voeden.... verder was ze bij haar ooms, of als die genegen waren haar af te staan bij hun vrouwen.

Ik vermoed dat het niet lang duurt voordat ze ook aan mijn kant neefjes en/of nichtjes krijgt . (Hoorde oudste broer tegen zijn vrouw zeggen: 'zie je nu wel dat een baby niet de hele dag huilt, moet je eens zien hoe veel uur ze wel niet geslapen heeft vandaag' ... Gelukkig voor hem had Mima goede dagen .)

Daarna zijn Man, ik en Mima een lang weekend weggeweest in een huisje aan zee op een schiereilandje in County Sligo. Het was heerlijk. Het was een ouderwetse Ierse cottage, maar van binnen helemaal verbouwd. Plafond tot aan het dak (zijn lage huisjes), natuurstenen vloeren, poortjes ipv deuren... Het leek wel of we in een kerkje logeerden, zonder dat het kitscherig was. In de slaapkamer hoorden we de branding. Zoals gebruikelijk in Ierland hebben we alle soorten weer gehad... Storm en keiharde regen (lekker geluid op het dak) en zonnig en stil weer. We hebben lekker niets gedaan, alleen zo nu en dan met de kinderwagen een rondje schiereiland, verder geluierd en van Mima genoten.
Dierewier, is Gliene bevallen???

Ik ken haar volgens mij van een topic over slechte kwaliteit van embryo's.

Hebben daar een jaartje geleden tijdje gechat met z'n vieren. Kan dat kloppen?

Feliciteer haar maar van mij!

Leuk Rebbel, ff weg dit weekend. Wij zijn weekend weg met de fam aan het regelen. Eind januari.

Visotsky, jullie weekend weg klinkt heerlijk! Lekker genoten dus.

Hier gaat alles super. Moesten vanmorgen ff naar de kinderarts. Voor nacontrole na de bevalling. Alles was goed. Moet nog wel over 6 weken trug komen. Maar oke.

Ga wel 1 keertje naar de fysio. Essie is zo druk in d'r bewegingen, dat het kan zijn dat ze zichzelf daardoor wakker houdt.

Gebeurd nu volgens mij nog niet, maar dat kan wel komen.

Ze gaan ons dan uitleggen hoe je moet inbakeren en als het ooit nodig blijkt te zijn, weten we hoe dat moet.

Gaan denk wel van het weekend d'r ledikantje naar d'r kamer brengen. Wij hebben onze slaapkamer beneden en zij boven, dus vonden dit voorlopig prettig. Ook verschoonden we haar in de badkamer beneden.

Ze houdt ons vooral na d'r eerste voeding 's ochtends een hele tijd nog wakker.

Ze maakt dan volop geluiden en das soms wel eens vervelend.

Ook wordt het verschonen in onze badkamer wat krapper. Ze is zo bewegelijk dat ze vaak met d'r knie tegen de kraan aan zit.

Dus straks verilig op d'r commode.

Vind het wel eng hoor, haar niet meer op dezelfde kamer hebben. Maar moeten er beide toch aan gaan wennen.

Verder is Essie zo zoet vandaag. Iedere keer na een voeding gaat ze weer heerlijk slapen in d'r bedje.

Mams is vanmiddag crea bea bezig geweest.

Soesjes gehaald en die versierd met gesmolten chocolade en muisjes.

Morgen komt de oude straat op visite en zag het niet zitten om 20 beschuit met muisjes te staan smeren.

Verder lekker aangerommeld vandaag.
Vis ; Wat klinkt dat lief, twee van die broers die dol zijn op hun nichtje!! Dat weekendje weg .. heel romantisch.

Nala ; Ben benieuwd of de fysio iets bij essie kan vinden. Een van de tweeling van mijn zus heeft steeds van die "val"-acties in zijn slaap. Je weet wel , dat je het gevoel hebt dat in een hele diepe put valt. Lijkt dit op wat essie heeft of is ze op een andere manier onrustig?
Pauwie, Essie beweegt continu met d'r armen en benen.

Dat ongecontroleerde wat veel baby's hebben.

Dus misschien hebben we het inbakeren ook niet nodig, maar kan allicht een keer uitleg krijgen.

Hier weer een "mijlpaal". Essie slaapt voor het eerst 's avonds in d'r bedje!!!

Ze was hiervoor altijd de hele avond wakker, dus wegleggen had geen zin.

Ze ging de laatste tijd steeds meer slapen 's avonds, dus eens geprobeerd haar weg te leggen.

En ze ligt al de hele tijd te slapen!
Nala ; dat is toch wel prettig dat je weer de baas bent in eigen bed. en niet de hele hoeft te denken dat er ook nog een heel kleintje in bed ligt..

ooooh er ligt zoveel strijkgoed op me te wachten. Vanavond ga ik er mee aan de slag. Man heeft een vergadering en er is toch niets op tv.

Zometeen naar het cb voor prikje, toch altijd wel even spannend.
Waarom moet je er nu toch al aan wennen Nala? Er wordt aangeraden eerste 6 maanden op dezelfde kamer te slapen ivm wiegendood en zo en het is ook goed voor de veilige hechting.

Eigen bedje lekker, maar kan ook op jullie kamer als je dat leiver hebt toch?

Ik vind dat bij ons in bed zo lekker, en Ier gelukkig ook. Ik word juist wakker als hij niet in de buurt is. Dat weet ik van toen met Chica, die lag in eigen bedje, wel op onze kamer en toen sliepen we beide onrustiger. S'ochtends ligt hij vaak nog een uurtje bij een van ons op de borst of in de armen te slapen.

Vis, je weekend klinkt geweldig en lief die ooms! Hier ging het ook zo. Mijn oudste zus kreeg haar tweede (ten tijde van haar eerste waren wij nog wel heel jong als siblings zijnde ) en binnen no time had mijn broer en ik onze eerste En daarna hop mijn jongere zus haar eerste. Die zie je op foto's van Chica ook zo rammelende eirerstokkerig kijken

Vind het heel leuk voor Mier en Chica dat er zoveel neefjes en nichtjes zijn. We zitten nu op 8, de mijne inc.

We verhuizen als alles klaar is en dat is in elk geval voor de kerst, want 4 januari moeten we zelf opleveren. Dooordat we er eerder in mogen wordt het misschien al wel net voor of na Sinterklaas

Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis, Nala?

Klinkt geweldig Rebbel, armpjes in de lucht en stoofperen

Hoop dat prikje goed gaat en Moppie weinig last heeft, Pauwie.

En grappig Ely en Dier, dat rustige aan willen

Je kunt ook sowieso niets veranderen dus dat is de beste instelling En lief ook
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ely en Dier; heel herkenbaar, aan de ene kant vind ik al die ontwikkelingen heel leuk, aan de andere kant word me steeds duidelijker dat dit weleens mijn laatste baby zou kunnen zijn, dus afscheid nemen van alle laatste keren. Manlief wil echt geen derde zwangerschap meer en eerlijk gezegd begin ik me daar meer een meer in te berusten dat het goed is zo. Waar ik de eerste weken nog verlangde naar nog meer kinderen is dat gevoel nu weg...heel raar. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik hoorde van een gezin dat ik via via ken waarbij het 4e kindje doof geboren is, de impact die dat op het gezin heeft is echt gigantisch. Komt allemaal goed daar...maar toch.

Moppie ook al aan de prikken...sterkte..het blijft naar om te zien dat ze naalden in de kind steken. Hopelijk heeft hij er weinig last van!

Nala; als het voor jou nog niet goed voelt om naar eigen kamertje te verhuizen zou ik het niet doen hoor. Ik was er op een bepaald moment zelf aan toe en wilde onze kamer weer voor onszelf hebben, dus toen is ze naar het eigen bedje gegaan. En voor dat verschoon 'probleem' op de badkamer zou je evt ook het aankleedkussen op jouw bed kunnen leggen om te verschonen, veeeeel meer ruimte .
Hoi meiden, snelle meld:

wij zaten van maandag tot vandaag in het zkh met Bobbie. Ze had de mexgriep van ons opgepikt helaas en had koorts gekregen. ze is nauwelijks ziek geweest hoor, 1 dag 39 graden koorts en daarna koortsvrij. Ze heeft niet eens paracetamol hoeven hebben ofzo.

Opname was ter observatie (en ze lag ook aan de monitor) omdat ze jonger dan 3 maanden is. Maar verder geen problemene dus en nu zijn we weer thuis.

Kom later weer bijlezen....

ciao!
wow Mmomo... jullie zullen wel geschrokken zijn! Fijn dat het allemaal mee viel qua het echt ziek zijn!
Ben net terug van mijn eerste September Mums Meeting. Het was echt heel leuk, nuttig en gezellig! Het is opgezet door de Wijkverpleegkundige, omdat veel mensen hier in de wijk uit andere delen van Ierland komen, en daardoor vaak weinig andere vrouwen met baby's/kinderen kennen. Vandaag heeft iedereen zich uitgebreid voorgesteld en verteld over de eerste weken met baby en de wv gaf waar nodig advies. Eigenlijk een soort vivaforum IRL dus . Heb nu al zin in volgende week.

Jeetje Momo, alweer met Bobby in het zh! Het zit jullie niet mee wat dat betreft. Gelukkig is heet weer goed. Hier wordt er over gedacht om alle moeders met baby's van jonger dan 6 maanden te vaccineren. (de baby's zelf niet). Ik neig er zelf naar om het niet te doen, maar krijg volgende week meer info. Voor jou was het wel te doen om voor Bobby te zorgen terwijl je zelf ziek was?

Nala -soesjes klinken heel leuk! Ik zou het ook niet forceren om Essie naar haar eigen kamertje te brengen. Alleen doen als je je er prettiger bij voelt. Mima heeft tot een paar dagen geleden telkens geslapen waar ik me bevond... Overdag in de huiskamer, 's avonds samen op de babykamer. Nu breng ik haar 's avonds ook wel eens naar de babykamer, omdat ik merk dat ze beneden dan soms niet kan inslapen, omdat er te veel te zien is om haar heen. Dan wordt ze steeds huiliger (gek genoeg heeft ze er overdag geen last van). In de pikdonkere babykamer is ze dan zo vertrokken. Mima slaapt zowel in de kinderwagen, bij mij in bed en in haar eigen bedje naast ons bed en over het algemeen vindt ze alles prima.

Inad - leuk zo veel neefjes en nichtjes! Aan man's kant heeft Mima er 9. Dat vind ik al erg leuk. Denk dat het met evt kinderen van broers nóg leuker wordt, omdat ik verwacht dat de manier waarop zij + vrouwen met hun baby's/kinderen omgaan meer zal lijken op die van mijn en mij. Bovendien zien we de neefjes en nichtjes van mijn man alleen als wij naar ze afreizen. Hun ouders zijn stukken huiselijker en vinden het soms al heel wat als ze een stad verderop op verjaarsvisite gaan met hun kroost. Mijn ene broer woont in Polen, de andere in NL en ze reizen net zo gemakkelijk af als ik om elkaar te zien. In december ga ik met Mima voor het eerst naar NL voor het jaarlijkse 'gezinsreunitje' op de huwelijksdag van mijn ouders. Man komt een weekje later, vlak voor kerst, omdat hij geen vrije dagen meer heeft. Heb er wel zin in.

Ah Pauwie, Strijken sucks . Ik doe het eigenlijk nooit. Ik koop alleen maar dingen die niet kreuken. Vriendin van me plaagt me altijd dat ze onder een kreukelige dekbedhoes moet slapen bij mij .

Lala en Ely - grappig wat jullie zeggen over die ontwikkelingen en dat het ook fijn kan zijn als het niet te snel gaat. Ik heb dat ook wel, maar om een andere reden. Veel van de neefjes en nichtjes van mijn man liepen al met 10 maanden. Man schijnt zelf ook zo'n vlotte te zijn geweest... Hoop stiekem dat Mima meer op haar langzame moeder lijkt hierin.. Het lijkt me superonhandig als ze met 10 maanden al rondloopt als een kip zonder kop en niet goed weet wat ze doet...
Zo ben ik ook weer eens.

Inad, Mier ook al aan het oefenen met lachjes. Geweldig he. Vorige week trakteerde prinsje mij opeens op een hele grote lach. Verder alleen wat glimlachjes gezien. Maar gisteren heeft hij mij en zijn vader zowel in de ochtend als 's avonds een grote lach laten zien. Vriend probeerde lach te vereeuwige op camera, maar daar wilde Prinsje niet aan meewerken.

Zo wat een lekkere doorslapers hebben vele van jullie. Hier meer het effect wat Vis heeft, dat doorslapen alleen minder wordt. In zijn tweede week sliep hij vaak al 5 tot 7 uur door. Later heeft hij sporadisch een aar keer 8 uur doorgeslapen en zelfs ooit een record van 9 uur gevestigd. Maar de laatste week is het vaak " maar" 5 uur. Maar volgens mij nog goed voor zijn leeftijd.

Mmomo, wat rot alweer met Bobbie nar zkh. Maar gelukkig valt griep mee voor Bobbie

Lala en Ely, ik zal het ook niet erg vinden als Prinsje niet de snelste is. het gaat toch allemaal zo snel.

Nala, Prinsje heeft dat ook dat drukke bewegen met armpjes en beentjes. Hier zie ik niet zo veel verschil met puckababy (alternatief voor inbakeren), Ook daarin ligt hij veel wakker. En hij kan dan wel niet zoveel met armpjes en beentjes bewegen, maar dan hoor ik allemaal kreungeluidjes want dan wil hij zich proberen eruit te wurmen (wat niet lukt). Maar in omgeving wel veel positieve verhalen over gehoord (zowel over inbakeren (bv met pacco) als puckababy)
mmomo ; Vervelend van de mx griep, fijn om te horen dat het meeviel..

Strijken heb ik vanochtend al gedaan!! Ik ben echt een held..

Kan ik nu lekker op de bank.

Bij vorige cb deden ze de prikjes met zijn tweeen , zodat ze in een keer klaar waren en je je kindje gelijk kon troosten. Dat kon nu bij dit cb niet. Wel zieleig gezicht als ze huilend ligt te wachten op de tweede prik. Vandaag heeft ze bijna de hele dag geslapen en tussendoor was ze ook een beetje uit d'r doen.

Halsje gaat steeds beter. Moppie krijgt nu wel op meer plaatsen eczeemachtige uitslag. heb nu een creme gehaald bij de apotheek , hoop dat dat helpt. Ze zeggen dat als je eczeem krijgt als baby , de kans groot is dat je erover heen groeit.

Vis ; die mums-meeting lijkt me erg gezellig.

Moppie gaat hier ook overal mee naar toe. Als ik boven strijk, ligt zij in de wieg naast me, 's avonds ligt ze in de box/wipstoel of lekker bij me.
Hier inderdaad een aerosleep. Nu niet zeggen dat het niet werkt, want om die reden durf ik 'm nu juist op zijn buik te leggen in bed.

Vandaag ben ik even langs geweest op het werk om Kabouter te showen. Het was gezellig en hij heeft ook weer een paar cadeautjes (knuffeltjes) gekregen. Ik zou pas in januari weer aan het werk gaan, maar ik heb besloten om nu ook de maandagen in december vast te gaan werken, zodat we rustig aan het nieuwe ritme kunnen wennen. 30 november (de laatste dag van mijn zwangerschapsverlof) ga ik ook vast werken, maar dan hoef ik 1 december gaan verlofdag op te nemen. Zo houd ik lekker wat dagen over voor volgend jaar. Ik had er al 8 over, maar dat worden er nu dus nog een aantal extra.

Kabouter gaat nu lekker zijn bedje in, want het is half 8 en dat is voor hem bedtijd.
Hier ook een babymeesleper. Als ik em in de draagzak heb en hij slaapt gaat hij zelfs mee het toilet op

Leuk van showen op werk, Gympy, ik ga volgende week

Pauwie, aaah, die Moppie. Gelukkig voorlopig weer van prikken af. Naar van die eczeem hoor. Hoop dat zalf helpt.

Pipi, lief van de lachjes. En ik zou een moord doen voor 5 uur intervallen Wij zitten op 3,5 nu, soms bij Gods gratie 4.

Is Prinsje beetje over de krampjes heen inmiddels? Hoop het maar.

Mmomo, oef dat is schrikken, gelukkig valt het mee. En inderdaad al 2e keer in het ziekenhuis, niet leuk Waar was Zeun? Wat vond hij er allemaal van?

Vis, leuk, je mum-meetings En fijn, die reizende broers. 9 neefjes en nichtjes al, leuk.

Mier lacht nu steeds meer En er is ook veel meer contact dan in het prille begin, hij reageert en doet na. Grappig.
Moppie gaat hier rond 21.30/22.00 naar boven. De andere twee gaan om 19.00 naar bed, dan hebben we mooi nog even de tijd om met Moppie te knuffelen. Overdag komt dat er toch niet zo vaak van.

Heb haar net even helemaal in het vet gezet.. Ben benieuwd hoe ze er morgenochtend uit ziet.

Bij Kaatje ben ik na de herfstvakantie weer gaan werken. (verlof begon toen ook met de zomervakantie). Ze was toen 3 en een halve maand, vond ik echt wel klein. Ik ben zo blij dat ik nu nog even vrij ben en nog kan genieten van de tijd met Moppie en de andere kids. Moet ook nog steeds hard nadenken over wat ik wil na mijn verlof.
MM gaat ook rond half tien a tien uur naar zijn wiegje. Soms ook eerder, als hij moe is. Dan krijgt hij rond elf a half twaalf nog een flesje en slaapt dan hopelijk tot ca 6.00 uur.

@ Inad: leuk is dat he, dat Mier meer gaat lachen enzo. Ik vind het allemaal zo bijzonder hoe snel die kleintjes nieuwe dingen leren enzo!

@ Vis: leuk je mama-meeting! Goed dat het zo gezellig en zinnig was! En heel leuk om over je broers te lezen! Bijzonder! Mijn zus en broertje hebben MM helaas beide nog niet gezien... doet me soms wel een beetje verdriet, maar ja is niet anders...

@ Nala: Essie al in haar eigen kamer? Ik moet er zelf nog niet aan denken om MM in een aparte kamer te laten slapen, maar als het goed voelt voor jullie, kan ik me wel voorstellen dat het rust geeft. Ik ben ook vaak wakker omdat die kleine zoveel geluik maakt!

@ Pauwie: Hoe gingen de prikjes van Moppie? (of heb ik daar overheen gelzen?)

Verder weet ik het ff niet meer...

Hier gaat alles goed. Ik ga morgen met 2 vriendinnen op stap. We gaan elk jaar een weekend weg met elkaar en dit jaar zouden we eigenlijk naar Sevillia gaan, maar dat vond ik nu toch echt te ver. Dus nu gaan we een nachtje naar Antwerpen. En ik vind het spannend!!! En leuk, maar ook wel heel spannend. Al verheug ik me wel op een hele nacht slapen en uitslapen! En lekker veel biertjes drinken en winkelen! :-)

Oh en ik heb wat foto's op hyves gezet van MM in zijn appeltjes-shirt.

Iederen fijn weekend!!
Aapje ; Sevilla, volgend jaar? Lijkt me echt waanzinnig. Andalusie staat bij ons ook nog steeds hoog op het lijstje.

Antwerpen is ook erg leuk, in Belgie kun je prima winkelen.

Vanmiddag met Kaatje en Wimpie naar de kapper. Is hard nodig de laatste keer was een week na de bevalling (8 weken geleden).
Hey daar ben ik weer. Inmiddels ook sort of bijgelezen over ontwikkelende kindjes, wiegjes wel/niet op slaapkamers en naar de wc gaan met draagdoek....

Lekker hier om weer thuis te zijn, hoewel Bobbie helaas opnieuw wat koorts heeft. In overleg met de kinderarts kijken we het even aan, maar als koorts hoger wordt dan weer contact.

Zeun vond het trouwens erg heftig allemaal. Is een heel gevoelige jongen en hij begint zich meteen af te reageren als er iets gebeurt. Nu ook weer rust voor hem....

Ga snel eens wat doen, het is hier nu wel enigszins een teringbende...

Ciao!
Sevilla is geweldig! Ik heb er 2 jaar gewoond En Andalusia is 'mijn land'. Mijn vaders familie komt er vandaan. Zo mooi daar

Antwerpen ook leuk, geniet ervan! En ik ga op hyves naar de appelman kijken

Ik kan binnenkort ook een avond uit en drinken want het gaat ineens zo goed met kolven

Pauwie, lekker vet moppie Hopelijk helpt het goed.

En zag op Hyves dat Mmomo jarig is dus ook hier, gefeliciteerd
Oh kruispost Mmomo Vier je je verjaardag vandaag ook?

Ach die Zeun Hoop dat ze niet weer naar het ziekenhuis hoeft en de koorts snel wegtrekt

Zag trouwens dat Rebbel's zus ook met de Mexicaanse griep zit. Ze heeft er een topic over geopend. Naar hoor.
Inad, Prinsje heeft nog wel last van krampjes maar geen uren meer achter elkaar. Nu is het meestal dat het na een voeding begin en dan duurt het een uurtje of half uurtje. Dus voor mij ook veel beter uit te houden.

Zielig van prikjes Pauwie.

Echt fijn Pauwie dat je wat langer bij Moppie kan blijven (en je andere kids). Ik moet wel weer beginnen Prnsje 12 weken is (bein december). Heb dan nog geen opvang, dus ga waarschijnlijk ook starten met 2 dagen in de week en andere dagen doet vriend of ouders. En misschien ben ik ook nog wat vrij rond kerst en oud en nieuw. Kunnen we gelijk in huis gaan klussen. Vanaf januari gaat hij dan naar kdv.

Aapje lekker een nachtje naar Antwerpen. En sevilla lijkt me ook erg leuk (andalusie zou ik ook altijd nog naar toe willen, maar ik heb nog een lang verlanglijstje) , maar dat komt nog wel een keer , toch? Niet uislapen? Ik slaap bijna elke dag uit . Ok ik wordt dan wel een keer gewekt door Prinsje als hij wil eten, maar slaap dan gewoon weer verder. Ach ja nu kan het nog he.

Mmomo gefeliciteerd! hopelijk wordt koorts Bobbie niet erger.
Dank voor felicitaties! Verjaardag vier ik alleen met besmette mensen
Mmomo; wat schrikken zeg dat jullie met mex griep in het zkh hebben moeten blijven. Je klinkt er aardig cool onder. Gefeliciteerd ook nog...lees dat je jarig bent. Erg oud geworden?!

Pipi, dat is dus het geweldige van een eerste kindje...kun je 's ochtends ook gewoon lekker in bed blijven liggen. Deed ik bij Alissa ook altijd. Nu heb ik nog een peuter die vanaf 8 uur (heel schappelijk hoor) ook aandacht wil of weggebracht wil worden, en ja om dan als je aangekleed bent terug in bed te duiken, doe ik meestal niet.

Aapje..heerlijk shoppen en genieten! En uitslapen/doorslapen...hmmm...jaloers!

Inad..jippie, kolven gaat goed, op naar je eerste uitje zonder Mier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven