2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Joepie, heb de rompertjes nog via internet kunnen bestellen. Erg he, als je ze wil hebben wil je ze ook echt hebben... (vooral als het erop lijkt dat je ze niet meer kunt krijgen...)

Hoest met iedereen vandaag? Lekker warm buiten he?
He hallo allemaal. Tis hier heerlijk. Schattig huisje lekker weer. Vanmiddag zoals jullie op de mail hebben gezien een pre-meeting gehad met OGG. Was gezellig. de mannen hebben zich ook best vermaakt met een biertje. Het hele forum gebeuren ontging ze een beetje. Hihi. De mini's kregen weinig van elkaar mee. Wel leuk om zo gezichten bij de verhalen te zien. Na de meeting lekker uit eten geweest. Mini heeft zich voorbeeldig gedragen. Nu ligt ze zonder morren te slapen. Dat begint goed.

Rossia succes met knutselen. Staat vast prachtig bij elkaar.

Jobje mini heeft ook best lang gewoon in haar kleertjes geslapen. Toen ze wat beweeglijker werd kreeg ze een slaapzakje aan. Daar ligt ze gewoon in een romper met lange mouwen in. Onder een lakentje en dekentje. Is nu nog warm genoeg. Als het straks kouder wordt 's nachts krijgt ze een winterslaapzak met mouwen.

Ga een bakje koffie maken. Tot later!
Hey hallo! Hier ook alles prima! Vanmiddag met Teddy was gezellig! Ze is in het echt wel langer dan ik had gedacht, haha! Mannen vonden het geloof ik ook wel gezellig, maar idd van het forum snappen ze niet veel.Mini was na de mini-meeting erg moe en fietstocht terug was dus een klein drama met een krijsende mini voorop en een kokhalzende OGG die maar liedjes bleef zingen om mini af te leiden, hihi! Toch nog lekker uit eten geweest, gamba's bij de Walvis, mjammie! Nu beetje aan het inpakken voor morgen. Moeten er om 10u uit zijn en hebben de boot pas om 17.45u. Lekker nog even uitwaaien dus.

Ellein, hoe was uks eerste verjaardag?

Jobje gelukkig toch nog rompers gescoord dus. Heb dat ook vaak; twijfel ik, neem ik ze niet mee en volgende dag zijn ze er niet meer. Neem ze nu maar gewoon mee. Succes met lijnen trouwens! Oh ja, mini slaapt alleen in een pyjama en een (nu winter-)slaapzak zonder mouwen. Slaapkamerraam staat eigenlijk ook altijd open. Alleen als het vriest gaat dat dicht. Dekentje vind ik zo'n gedoe en dit is warm genoeg.

Missc genoten van het zonnetje en jullie meisje dus?!

Mimpje, hoe is het vandaag?!

En Floortje, hoe is het met jou?

Even een snelle zwaai naar de rest. Ik kruip lekker mijn bedje in.
Nog op het nippertje een dikke verjaardagszoen voor Ellein-boy! Hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. Wat is het hard gegaan he?? Van hulpeloos klein frummeltje naar mannetje die met kleine stapjes de wereld verkend. Op naar verjaardag nummer 2.............
Hier bericht van een nachtbraker... Ik slaap deze week zo enorm slecht. Ga op tijd naar bed, want ben heel moe 's avonds, maar word vervolgens 20x per nacht wakker en kan dan de slaap niet meer vatten. Zo irritant! Ik hoop maar dat het morgen thuis weer beter gaat, want word hier echt niet happy van.

Sorry voor mijn geklaag! Ik ga maar weer eens schaapjes tellen...

Voor Elleinboy - alhoewel een dag te laat.... gisteren laat thuis en de laptop uit gelaten. Daarom nu nog even snel! Ellein, van harte gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd hoe jullie dag was.

Liefs!
Oh ja, ook nog snel een voor Mimp, denk aan jullie. Hoe gaat het nu?
En goedemorgen voor de rest natuurlijk
Goedemorgen michigan!
OGG wat een ellende. Het is de bedoeling dat je een beetje uitrust deze week natuurlijk. Spullen alweer gepakt?

Mini heeft hier heerlijk geslapen. Was helaal verbaasd want normaal slaapt ze heel slecht in een vreemd bedje. Vandaag eens richting het strand lopen
Hoi meiden!

Bedankt voor alle felicitaties. Het was erg geslaagd gisteren. 's Ochtends in het "grote" bed een mooi kado van ons, het uitpakken kreeg hij ook goed voor elkaar. Daarna naar beneden en daar kwam de OH. Oh, oh, en maar wijzen naar de slingers en ballonnen. Toen de visite, opa's, oma's overgrootopa's en oma's en mijn zusje. De taart ging er in als zoete koek. Hij wist niet wat hem overkwam. Zoveel kado's en aandacht. Verder een rustje dagje gehad, maar we hebben er echt van genoten.

Ik zet nog even wat op de mail.

Tot later!
Goedemorgen meiden,

Mail van mij. Wij gaan nu richting ziekenhuis voor manlief.

Liefs
Mimpje, ik las je mail, heel veel sterkte met manlief en mini. Jullie krijgen het wel zwaar te verduren zeg...

Maar dat andere is dan wel weer heel leuk om te horen!

Ik lees straks je update wel op de mail.
hoi meiden,

mijn latop was gecrasht, dus hierbij een veels te late, maar daarom niet minder gemeende.. van harte gefeliciteer mini ellein!!! jeeej je eerste verjaardag, super!! hopelijk heb je een hele leuke dag gehad!!

veel liefs maki
Ellein, ik las jouw mail ook. Wat naar voor je... Dikke knuffel, maar wel goed dat je voor jezelf kiest.

Sorry dat ik het nu zo kort hou, maar ik moet nu eerst even aan het werk, kom later terug.
We zijn terug van het ziekenhuis en eerlijk gezegd ben ik niet eens in staat een update te typen. Voorlopig loopt hij nog met krukken, en ik heb het zoooo gehad!!!!

Ik ga stoom afblazen, tot later.
Hee Mimpje, heb je een beetje stoom af kunnen blazen?

Sterkte hoor, doe rustig aan!
Ben er weer een beetje hoor. Ga even voor een lunch zorgen en dan kom ik misschien nog wel even terug.

Vanavond ben ik er zeker!
Hi meiden, een dikke knuffel voor iedereen!

Ik geniet lekker van het gezinsleven hier; net weer lekker met z'n drieen een stuk gewandeld. Ga nu voeden, thee drinken en heb nog enkele afleveringen van Waar is de Mol die ik wil kijken..

Heb nog geen mail gelezen, maar een extra voor Mimpje, Ellein en OGG.

Tot snel!

Ohja, morgenochtend weer naar ostheopaat.
Ellein, wat leuk dat ukje zo heeft genoten van zijn verjaardag. Ja, waarom al die aandacht, dat snapt hij natuurlijk nog niet, haha. Lijkt me voor jullie ook heerlijk als hij zo geniet.

Missc, lekker gezinnetje spelen. Veel plezier nog!

OGG, jij ook een dikke knuffel. Komt het door de hormonen denk je dat je niet kon slapen? Heelhuids thuis aangekomen?

Teddy, nog aan het genieten van het lekkere weer?

Floortje, hoe is het met jou?
Zo, we zijn weer thuis en alweer bijna uitgepakt. We hebben vanochtend besloten een boot eerder te nemen. Ik voelde me echt belabberd en voor mini was het ook beter om op een beetje een fatsoenlijke tijd thuis te komen. Half 1 de boot genomen dus en rond 19u waren we eindelijk thuis.

Mini was zo ongelooflijk moe, maar er waren een paar kindjes die hem wakker hielden (drentelden de hele week al om ons heen, sinds mini er is hebben we echt een enorme aantrekkingskracht op andere kinderen, mini is dan ook een enorme sjansbal, hihi). De laatste 5 minuten van de boottocht viel mini van de commode (man, wat voel je je dan een slechte moeder zeg) en viel hij na een heftige huilbui plots in slaap in mijn armen. Zelfs toen ik hem op de fiets zette, sliep hij gewoon door. De schat! De autoreis heeft hij nog 2 keer een half uur geslapen, om vervolgens compleet overstuur wakker te worden. Nu ligt hij gelukkig heerlijk rustig in zijn eigen bedje te slapen. Waarchijnlijk al zijn avonturen aan het verwerken in zijn dromen.

En ik ga hetzelfde doen want ik ben bekaf en echt misselijk. Hopelijk slaap ik in mijn eigen bedje weer als een roosje.

Heeft iemand trouwens nog tips tegen zwangerschapsmisselijkheid behalve dan goed slapen en regelmatig kleine beetjes eten? Had hier bij mini (gelukkig) nauwelijks last van, dus ken de tips en trucs nog niet.

*einde ego-bericht, morgen, na hopelijk een goede nacht slaap, weer reacties op jullie hoor meiden! Sorry! *
Goedemorgen allemaal!

Iemand nog een portie relativering in de aanbieding? Ik krijg toch zo langzaam maar zeker de kriebels over die stomme griep. Dametje hier hoest al een tijd en had vannacht ook maar weer eens koorts (38.6) en een forse loopneus. Mijn longen zijn mijn zwakke plek, ik heb zelf met enige regelmaat bronchitis en als kind een paar keer longontsteking gehad. Ik hoop maar dat ik dat niet aan haar doorgegeven heb, al bestaat die kans natuurlijk wel (zit nogal in de familie). En dan dat nieuwsbericht over dat kindje... bah, het komt gevoelsmatig zo dichtbij terwijl ik rationeel ook wel weet dat ik me niet meteen in de stress moet storten. Anywayz! Het was weer een hele slechte nacht. Michman ontfermt zich nu over Michmeisje en ik duik lekker nog even in bed...... tot straks, uitgebreider, zag dat jullie lekker druk geweest zijn op de mail! Nu eerst: pitten.

Fijne dag allemaal!!
Michigan als je het niet vertrouwd bel je gewoon nog een keer de huisarts. Die zal heus niet denken: god daar heb je haar weer. Hij/zij zal vast wel begrijpen dat je je in deze tijd wat sneller ongerust maakt. En weer koorts is gewoon niet goed. Daarbij het hoesten, jouw ervaringen met longontsteking maken voor mij toch wel een reden om nogmaals te bellen. Misschien mag je wel even met haar langskomen. Dan hoef je niet het hele weekend in dd stress te zitten.

hier net fris gedouched. Spullen langzaam inpakken en dan tegen 10 uur richting de boot.

Gisteren hebben echt een takke eind gelopen. Denk wel 10 km. Had geen voeten meer over. Wel lekker hoor, maar toch iets te ver. We hadden 1 strandtent eerder omhoog moeten gaan. Was mooi eb, dus we konden met de wagen over het strand.

Vanacht ging iets minder. Mini werd tegen 11 wakker en helemaal over haar toeren. Niet te troosten. Dus klein flesje gemaakt, nog een poging. Nee hoor. Toen heeft ze in wagen geslapen bij ons in de slaapkamer. Dat ging prima. Na de fles vanmorgen weer even in bed gelegd en nu ligt ze alweer 1,5 uur te snurken. Naja shoot me.

Vanavond naar den haag voor de meeting. Ben erg benieuwd. Best spannend, zo in mijn eentje, maar denk dat het wel leuk wordt

mimpje hoe is het bij jou en je mannen?

OGG, fijn dat jullie een boot eerder konden nemen. Geen nachtwerk dus gelukkig.

Ik at sultana's tegen de misselijkheid. Die had ik altijd bij me en lagen naast mijn bed. Hielp erg goed hier. Hoe heb je geslapen?

Goed ga eens wat kleren aandoen

misschien tot later
Goedemorgen!

Jobje, balen van de rompertjes. Misschien worden ze nog bijgevuld en moet je gewoon vandaag nog een keertje kijken. 12 kilo eraf, wat een uitdaging! Heel veel succes en als je er doorheen zit, kom je maar even klagen bij ons en dan motiveren wij je weer. Oh lees nu dat je ze al via internet besteld hebt. Prima oplossing.

Teddy, alweer terug op weg naar huis. Prettig zo'n wandeling van 10km over het stand. Dat is inderdaad pittig, maar het is wel echt heel erg lekker uitwaaien. Leuk dat de pre-meeting met OGG zo gezellig was. Dan vanavond nog de echte grote meeting. Wat enorm spannend, maar het is vast heel erg leuk! Veel plezier in ieder geval.

OGG, hoe gaat het met de misselijkheid. Echt balen dat je er nu zoveel last van hebt. Fijn dat je nu weer lekker thuis bent. Hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen en dat mini ook lekker geslapen heeft. De terugreis klinkt namelijk niet heel erg positief. Heb geen tips voor de misselijkheid, want heb daar ook geen last van gehad. Doe maar rustig aan dit weekend.

Ellein, ben je alweer een beetje bijgekomen van alle festiviteiten van donderdag?

Maki, doet je computer het alweer?

Mimpje, hoe is het nu bij jullie in huis. Trek je het allemaal nog een beetje?

Missc, hoe was het bij de osteopaat?

Oh Michigan, ik zou willen dat ik de oplossing had. Wat enorm zielig dat ze nog steeds niet lekker zit. Net wat Teddy zegt, als je het niet vertrouwd weer naar de huisarts hoor. Daar zijn ze voor. Liever een keer teveel dan te weinig. Drinkt ze nog wel goed?? Gewoon bellen met de huisarts hoor!

Zo ik ga even ontbijten en dan een poging wagen om de commode in elkaar te zetten.
Hoi meiden!

Michigan, wat een zorgen om mini. En ik kan het me zo zo zo ontzettend goed voorstellen. Als je het niet vertrouwt, hup naar de huisarts. Ik krijg ook steeds meer de kriebels als ik lees en hoor dat onze ukjes tot de risicogroep behoren. Alert blijven en je gevoel volgen. Ik hoop dat het pitten je wat doet opknappen. Ook een voor michman.

Teddy, lang leve de kinderwagen! Fijn dat ze daar wel goed in heeft geslapen. Goede reis terug en heel heel heel veel plezier vanavond! Spannend hoor. Je doet ons toch wel verslag van spectaculaire onthullingen ? 10km lopen is best heul ver, maar wel lekker zeg. Letterlijk uitwaaien....

OGG, lekker geslapen in je eigen bedje? Ik heb niet zoveel tips tegen de misselijkheid. Ik weet hoe je je voelt, ik had er zelf ook erg last van. Ik was helemaal fan van alles wat zoet was. Fruitdrankjes, zoet fruit, slagroomtaart jummie, maar dat hielp ook altijd maar eventjes. Wat bij mij wel hielp was even goed kokhalzen, dat luchtte wel even op. Sorry voor de vieze praat zo op de ochtend

Jobje, wat goed van je dat je op dieet gaat. Lukt het om het vol te houden? Het is echt moeilijk...... maar als je in een dip zit dan peppen wij je wel weer een beetje op. You go girl

Mimpje, hoe is het in huize mimp? voor jou, je krijgt het zwaar te verduren maar je doet het super meid! Vergeet dat niet.

Rossia, staat het kamertje al? Ik ben errug benieuwd! Is vast prachtig. Wat heb je een prachtige foto's op hyves staan. Je straalt het helemaal . Volgens mij ben jij ook langer dan ik in gedachten heb of lijkt dat zo op de foto's? Wordt nog wat op de meeting, ik ga nog maar even shoppen voor megahakken denk ik

Vera, lekker weekend! Hoe is het met jullie? Afgelopen week zulke positieve geluiden uit huize vera. Het is jullie gegund. Hoe is het met de combi werken-thuis? Zit het goed in je hoofd? Gelukkig is het korstje van minis neus af gevallen . Ziet er weer wat minder zielig uit, haha.

Maki, spannende ontwikkelingen hoor komende week. Je houdt ons toch wel op de hoogte? Ben benieuwd hoe het allemaal gaat, en hoe snel vooral ook!

Angel, jullie meid is een echt kletskous of niet? Gezellig hoor, dat wordt nog wat als ze nog wat meer gaat praten. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Jammer dat je niet op de meeting kunt zijn.

Missc, wat fijn dat jullie zo genieten van jullie gezinnetje. Heerlijk aan de wandel de afgelopen dagen. Hoe gaat het met de borstvoeding? Loopt wel lekker of niet?

Hier gaat alles goed. Ik zat gisteravond op de bank en uk stond voor mij te spelen met een dingetje dat ik in mijn handen had en toen liet hij los en stond zomaar een minuut alleen. Dat deed hij vervolgens nog een keer, nog een keer en vanochtend ook. Toen zat ik op een stoel en schoof naar achter en meneer zette 2 stappen vooruit, LOS!!! Joehoe, wat gaaf om te zien zeg . Ik ben benieuwd of dit eenmalig was of dat hij de smaak te pakken gaat krijgen. Zo gaaf was dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven