Hallomeeting laatste informatie!

25-10-2009 14:12 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Forummers,

Voor iedereen die naar de Hallomeeting komt is het volgende belangrijk. Min en ik moeten van tevoren weten wie er komt en wie niet. Aan iedereen die zich op de hyves heeft aangemeld is een bericht gestuurd. Je moet naar je eigen hyves profiel, dan op bericht klikken en dan op privé hyves. Daar zie je Min's bericht staan. Hier moet je op antwoorden met dat je komt. Als je dat doet dan stuurt Min je het wachtwoord (ieder krijgt dus een ander wachtwoord!) en de informatie over de locatie.

Mensen die nog niet op de hyves staan maar die alsnog willen komen kunnen zich aanmelden via het mailadres in mijn motto.

Kom je nou voorzeker niet, laat het dan ook even weten, dan halen we je van de lijst.

Alvast bedankt!

Tot ziens op de 31ste, het gaat vast supergezellig worden!

groetjes,

Zwieber en Minny.
Nijn! *kijkt boos* Túúrlijk kom je!

Ik kan verdorie bowlingkampioen worden van ons werk, en dát heb ik zelfs afgezegd
Joehoeeeee Djoels
Nijn... you betta be there gurlll!

Leuk eigenlijk nu ik het zeker weet

Oja, willen jullie niet allemaal naar die enorme buik staren?

DTEEZ!
Ga je naast mij staan Djoels. Valt jouw buik volledig weg
Toet, nou niet zo onaardig over jezelf doen hoor! Je bent zo'n mooi mens en dat zeg ik zonder je ooit gezien te hebben, maar op grond van wat ik van je lees.

Ik heb er helemaal zin in. Héél spannend maar wel gaaf!
quote:Toet schreef op 29 oktober 2009 @ 09:10:

Ga je naast mij staan Djoels. Valt jouw buik volledig weg Owwwwwww zo bedoelde ik het echt niet.....
DTEEZ!
Hahaha, wees gerust hoor, ik voel me prima.

Ik heb alleen een bewustwordingsweekend gehad.

Zag mezelf in mijn nakie in de spiegel en schrok nogal.

Ik was echt verbaasd over die enorme buik die aan mij vast zat. Hoewel ik weet dat ik megazwaar ben heb ik altijd een positiever beeld van mijn figuur dan ik soms opeens zie in een spiegel.

Die houdt mij verder niet tegen om wat dan ook te doen (nou ja, ik zal niet mee gaan doen aan HNTM ofzo ), en ik bedoel het echt als grapje. En ken mezelf goed genoeg ondertussen om te weten dat het ook echt een grapje is. En geen compensatie ofzo. Iedereen heeft wel wat, ik heb een buik

Maar lieve reactie van je!
quote:Djoels schreef op 29 oktober 2009 @ 09:20:

[...]

Owwwwwww zo bedoelde ik het echt niet..... Grinnik, en ik ook niet
Anders kom ik wel naast je staan Toet. Naast mijn billen valt jouw buik misschien weer in het niet
quote:Djoels schreef op 29 oktober 2009 @ 08:57:

Nijn... you betta be there gurlll!

Leuk eigenlijk nu ik het zeker weet

Oja, willen jullie niet allemaal naar die enorme buik staren?

Als jij niet staart zal ik ook niet staren
Toet, fijn dat je dat nog even schrijft.
DTEEZ!
quote:fussie schreef op 29 oktober 2009 @ 09:28:

Anders kom ik wel naast je staan Toet. Naast mijn billen valt jouw buik misschien weer in het niet Klinkt reuze gezellig!
Ik wens jullie veel plezier! Ben benieuwd of er nog mensen zijn die elkaar blijken te kennen!

Hoeveel forumsters komen er in totaal op dit moment?
Nou hupsekee, ik heb me aangemeld. Wel 3 x op send gedrukt dus hij moet binnen zijn, Minny.
Maar het leek alsof hij bleef hangen. Minny, wil me mij als aangemeld beschouwen iig? Nijnarella is de naam.
Ik heb 'm nog niet, maar zal je de code sturen Nijn. Leuk dat je komt!
Yep Nijn, centrum den haag, 10 minuutjes lopen van cs.
Ontzettend fijne avond gewenst!!

Volgende meeting ben ik zeker van de partij, baal er enorm van, maar ik zal vast her en der horen hoe leuk het is geweest!
Vind het enorm jammer dat je er niet bij kan zijn Maroon! We moeten echt eens een keer meeten!
Aha Swieb, dan heb ik al een idee waar het ongeveer is. Leuk!
Ja heel jammer Maroon
Muis wenst ook iedereen veel plezier. Ik ga echt proberen er de volgende keer bij te zijn!
Ik zat net eens te denken...eigenlijk zou het wel netjes zijn van Viva als ze ook aanwezig zouden zijn bij de Viva-meet....al was het maar in de vorm van het eerste drankje van het huis ofzo! hahahaha
quote:Nijntje schreef op 29 oktober 2009 @ 18:59:

Nou hupsekee, ik heb me aangemeld. Wel 3 x op send gedrukt dus hij moet binnen zijn, Minny. in da house!
DTEEZ!
quote:misschicken schreef op 30 oktober 2009 @ 08:34:

Ik zat net eens te denken...eigenlijk zou het wel netjes zijn van Viva als ze ook aanwezig zouden zijn bij de Viva-meet....al was het maar in de vorm van het eerste drankje van het huis ofzo! hahahahaja of ons een schaal aanbieden met bitterballen en zo en heel veel mosterd!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven