Bezemtopic deel 4
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:08
Morgens, kindlief heeft de hele nacht lopen huilen van de pijn in zijn mond, vervolgens heb ik nu dus enorme koppijn blegh.
Wat een drama trouwens gisterenavond he Boro op 3000, onbegrijpelijk wel, voor mij dan iig.
Ik wilde vandaag mijn mounteverwash wegwerken, hopelijk kom ik daar toe.
Allemaal een
Ik zou mijn verlof lekker gaan vieren MissM, haal een stuk taart
Wat een drama trouwens gisterenavond he Boro op 3000, onbegrijpelijk wel, voor mij dan iig.
Ik wilde vandaag mijn mounteverwash wegwerken, hopelijk kom ik daar toe.
Allemaal een
Ik zou mijn verlof lekker gaan vieren MissM, haal een stuk taart
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:17
Nou idd z&z.
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Dus ik waai mss wel weer een keer binnen. Het hele open idee van 3000+ is wel flink naar de knoppen in mijn ogen. Iets wat ik jammer vind. Bovendien had H zelf al een paar oplossingen aangedragen ( en ik ook ) maar goed.
Hier zijn we veilig en fijn
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Dus ik waai mss wel weer een keer binnen. Het hele open idee van 3000+ is wel flink naar de knoppen in mijn ogen. Iets wat ik jammer vind. Bovendien had H zelf al een paar oplossingen aangedragen ( en ik ook ) maar goed.
Hier zijn we veilig en fijn
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:42
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:04
He getsie Zus. Kun je al terecht? Anders misschien even de tandarts bellen?
Goeiemorgen trouwens.
Zoeb en Zoebman gefeliciteerd met je dochter en hierbij bloemetjes voor haar, omdat je het graag mooi wilt hebben Sterkte, ik hoop dat het een dag is vol mooie herinneringen.
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met graven sinds mijn moeder dood is. Ze was toen zó ontzettend dood, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar in dat graf nog iets meekrijgt. Het voelt echt als een plek waar alleen maar een lichaam ligt.
Mijn papa is nu hier, heeft hier gelogeerd, en die heeft sinds kort een getekend portret van mama. Raar is dat. Soms ben ik gewoon al vergeten hoe ze was. En het woord wat het beste bij de dood past is "jammer". Jammer dat ze zoveel mist, jammer dat ze niet meer leeft, jammer dat ze ... vul maar in.
Lijstje vandaag is druk, en ik ben nu al zo moe,
- naar de mediamarkt met de papa.
- eten koken voor iedereen (vlees staat al sinds gister op)
- vanavond naar Limburg voor het voetbal!
Fijne dag!
Goeiemorgen trouwens.
Zoeb en Zoebman gefeliciteerd met je dochter en hierbij bloemetjes voor haar, omdat je het graag mooi wilt hebben Sterkte, ik hoop dat het een dag is vol mooie herinneringen.
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met graven sinds mijn moeder dood is. Ze was toen zó ontzettend dood, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar in dat graf nog iets meekrijgt. Het voelt echt als een plek waar alleen maar een lichaam ligt.
Mijn papa is nu hier, heeft hier gelogeerd, en die heeft sinds kort een getekend portret van mama. Raar is dat. Soms ben ik gewoon al vergeten hoe ze was. En het woord wat het beste bij de dood past is "jammer". Jammer dat ze zoveel mist, jammer dat ze niet meer leeft, jammer dat ze ... vul maar in.
Lijstje vandaag is druk, en ik ben nu al zo moe,
- naar de mediamarkt met de papa.
- eten koken voor iedereen (vlees staat al sinds gister op)
- vanavond naar Limburg voor het voetbal!
Fijne dag!
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:19
Ach gossie Zus. Arm menneke. Ik hoop dat je snel terecht kan.
Dank je wel lieve meissies.
Het gekke is dat alle dagen vol herinneringen zijn en zo'n dag als vandaag nog een klein beetje meer.
Fus wat klinkt je: "Ze was toen zó ontzettend dood". heftig. Zo definitief. Ik heb dat nooit zo definitief willen ervaren en dat heeft me door veel moeilijke momenten heen geholpen.
Nee, ik denk ook niet dat ze in het graf nog iets meekrijgen, maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Soms gebeuren er dingen die me tot nadenken stemmen.
Ik ga zo even bloemen halen en een mandje maken.
Dank je wel lieve meissies.
Het gekke is dat alle dagen vol herinneringen zijn en zo'n dag als vandaag nog een klein beetje meer.
Fus wat klinkt je: "Ze was toen zó ontzettend dood". heftig. Zo definitief. Ik heb dat nooit zo definitief willen ervaren en dat heeft me door veel moeilijke momenten heen geholpen.
Nee, ik denk ook niet dat ze in het graf nog iets meekrijgen, maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Soms gebeuren er dingen die me tot nadenken stemmen.
Ik ga zo even bloemen halen en een mandje maken.
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:51
Lieve lieve lieve lieve lieve meisjes!
Op de vroege morgen zit ik hier al met een brok in mijn keel...
Boro voor jou een omdat je moeder verdacht veel op mijn loeder lijkt.
En omdat je een topwijf bent hoor, neem dat nou maar van ons aan!
Zoeb voor jou een omdat je al zo lang je meidje moet missen. En omdat je vast een geweldige schoonmoeder bent!
Fuss voor jou een omdat het leven soms zo oneerlijk is en omdat ik zou willen dat jij je moedertje nog had...
Waarom is het leven soms zo oneerlijk?
Zoeb, ik denk aan Livre omdat mijn pleegmams ook MS heeft.
Ook al zoiets oneerlijks.
Pleegmams stond nog midden in het leven, danste, zwom, en is nog niet eens 60 jaar maar zit nu op een plaatsje in een verzorgingstehuis te wachten....
En dan heb ik het nog niet eens over Livre....
Oneerlijk....dat is het.
Ik gooi er een grouphug in en ga douchen.
Op de vroege morgen zit ik hier al met een brok in mijn keel...
Boro voor jou een omdat je moeder verdacht veel op mijn loeder lijkt.
En omdat je een topwijf bent hoor, neem dat nou maar van ons aan!
Zoeb voor jou een omdat je al zo lang je meidje moet missen. En omdat je vast een geweldige schoonmoeder bent!
Fuss voor jou een omdat het leven soms zo oneerlijk is en omdat ik zou willen dat jij je moedertje nog had...
Waarom is het leven soms zo oneerlijk?
Zoeb, ik denk aan Livre omdat mijn pleegmams ook MS heeft.
Ook al zoiets oneerlijks.
Pleegmams stond nog midden in het leven, danste, zwom, en is nog niet eens 60 jaar maar zit nu op een plaatsje in een verzorgingstehuis te wachten....
En dan heb ik het nog niet eens over Livre....
Oneerlijk....dat is het.
Ik gooi er een grouphug in en ga douchen.
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:58
Ja Zoeb dat ken ik. Ik zie soms ook liever mijn broer en zus voor me toen ze ziek waren en niet als die grote, sterke, leuke en gekke en vooral kerngezonde mensen die ze waren.
Heb overigens niks met graven. Ik ging naar Broer met mijn moeder, omdat zij dat graag wilde.
Zus staat nog steeds op de kast bij Zwager in huis, daar staat ze prima geloof ik
Heb overigens niks met graven. Ik ging naar Broer met mijn moeder, omdat zij dat graag wilde.
Zus staat nog steeds op de kast bij Zwager in huis, daar staat ze prima geloof ik
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 30 oktober 2009 om 10:02
Gek hé Pips dat je ze altijd in gedachten hebt als ze aan het lachen waren. De momenten dat ze kotsend spugend van de chemo in een ziekenhuisbed lag vergeet je veel sneller dan de fijne momenten. En meis is niet lang echt ziek geweest. Alleen de laatste avond. De dag voor haar overlijden stond ze nog te dansen in de kamer met haar klas.
vrijdag 30 oktober 2009 om 10:16
Zoeb en voor meis.
Z&z, sterkte met manneke, hopelijk valt het mee.
Boro, veel plezier met je verjaardag deel 2, met allemaal mensen die van je houden en niet loederig zijn!
Mijn verlof is begonnen met een bezoek aan de huisarts vanwege een onstoken talgklier die vannacht gesprongen is . Yech en auw dus.
Dadelijk nog een dutje en vanmiddag een verjaardag, dus het komt wel goed met dat gebak
Z&z, sterkte met manneke, hopelijk valt het mee.
Boro, veel plezier met je verjaardag deel 2, met allemaal mensen die van je houden en niet loederig zijn!
Mijn verlof is begonnen met een bezoek aan de huisarts vanwege een onstoken talgklier die vannacht gesprongen is . Yech en auw dus.
Dadelijk nog een dutje en vanmiddag een verjaardag, dus het komt wel goed met dat gebak