Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Zoon heeft een abces ontwikkelt in tussen zijn melk en gewone gebit in, AB kuur en volgende week worden er kiezen getrokken, arm kind, hij was al panisch bij de foto's maken net, ben benieuwd hoe dat gaat volgende week.........
Ik ga morgen denk ik niet, ik moet al 6.00 in de ochtend op schiphol staan en kind is nu ook erg ziek ervan dus, ik kijk het nog even aan, maar ik weet haast zeker van niet.

Jammer, want de bezemmeet is voor mij ook niet haalbaar op die dagen.
Pips, Peet moet morgen optreden dus ben alleen met de meiden, haha!

ZenZ, oh wat naar voor je zoon! Echt niet fijn als ze op jonge leeftijd al panisch zijn voor de tandarts... Heb je wel een lieve kindertandarts?
ZeZ.dat heeft mijn oudste ook gehad.Bij haar was de ergste pijn over toen de ab aansloeg.Uiteindelijk hoefden de kiezen ook niet getrokken te worden.Hoop dat dit bij jouw zoon ook zo is!Sterkte voor zoon!

Zoeb ik kom niet op de site van de jurkjes...straks nog maar eens proberen...Niet zo snel piepen..ben er!

Enne dames,hoelaat zijn jullie morgen op station in B?Ik moet een vriend ophalen die een weekje komt logeren.Misschien kan ik jullie dan ook even zien had ik zo bedacht.Ben ook rete nieuwsgierig naar jullie
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 30-10-2009 14:28
Reden: niet zo snel piepen.
% gewijzigd
quote:borodini schreef op 30 oktober 2009 @ 11:31:

mamz, de post is geweest hoor

:

Haalt opgelucht adem, veel plezier ermee!

Dat je moeder er zo heeft ingehakt
Mamz, uiteindelijk is de titel een combi geworden van jouw idee en dat van Lola
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zo daar was ik weer. Van een kut late dienst in een nog kuttere ochtenddienst gerold maar als ik hier dan lees mag ik niet eens zo klagen

lieve boro, wat jammer dat je verjaardag zo liep. Maar wat fijn dat het vanavond goed gaat komen en ik ben blij dat je het tasje leuk vond. Ik ga ook nog wat van dat spul bestellen. Ik wordt geen adoptiemoeder maar ik werp me wel op als zus overigens

Zoeb, ook een knuffel voor jouw. Ik heb vanochtend aan je gedacht en een kaarsje op gestoken voor je lieve meid.

Ik weet niet of ik voor de rest veel gemist heb maar dit is in mijn hoofd blijven hangen. Dat op dit moment heel chaotisch is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Coe, rond een uur of een. Hoe laat ben jij er? Ben 's morgens naar de kapper mar je bent gerust welkom hier hoor Lees het straks wel even met mobiel, moet nu naar Venlo

Z&Z, betrerschap voor de kleine!
Zie allemaal vervelende dingen voorbij komen die een dringende knuffel nodig hebben, dus bij deze allemaal een héééééle dikke

Vandaag gewerkt, was vrij druk maar daardoor ging de dag ook wel lekker snel voorbij.

Coe, we komen als het goed is (en de trein dus geen vertraging heeft) even na 13 uur aan. Zou het leuk vinden om jou ook nog even te zien.
Ik zit enorm te dubben, of ik wel of niet moet gaan morgen.

Ik heb weinig tijd, moet 's avonds uit eten. Maar ik wil wél!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Komen Nikki!

Ik ben ook benieuwd naar jou! En ik wil ook jou huggen!

Leuke dag gehad.

Pleegmams weer het dorp doorgeduwd in de rolstoel en lekker op terras gezeten met een roseetje.

Nu languit en op tijd naar bed. Het wordt morgen een drukke dag.

Rainz en Zoeb ik sta morgen om iets na 13.00uur aan de ingang van het station.

Ik sms nog wel even door waar jullie me aan kunnen herkennen. Spannend he?
Ja zeker spannend. Leuk om iedereen te zien.

Om precies te zijn en zonder vertragingen komen we om 13.09u aan op het station.

En in DH gaan we op een witte bus met grijze letters letten.

Lieve Bor kom je dan wel even over het Plein scheuren.

Of niet scheuren maar heel waardig kan ook. Net of je in de gouden koets zit en zo koninklijk zwaai je dan ook. Dan weten wij meteen dat het Queen Borodini is.

En verder wil ik iedereen en die me vandaag een hart onder de riem heeft gestoken. Dank jullie wel schattebollen.
Hoelaat zijn jullie er denk je?

Ik ga vroeger, ik moet écht voor 17.00 al weg.

Stomme schoonpa met z'n verjaardag ook.
dames alvast heelveel plezier morgen, geniet ervan

en ik wil wel alle details
Joh Its, ik ging er steeds vanuit dat je ook kwam. Jammer!
nee, ik had besloten dat ik niet kwam en dat is uiteindelijk maar goed ook want we hebben collega die niet kan werken. Dus ik mag aan de bak morgen
ik ben namelijk ook geen grote menigte mens, stiekem

(en heel eng natuurlijk)
Oh ok, werkse dan maar morgen!
morgen wel aan de noordkant van het station hoor in b dat rijdt het makkelijkste naar mij. Ik stuur straks op hyves nog wel een bericht met wat en hoe. Is voor goldie het gemakkelijkste en het snelste
morgen wel aan de noordkant van het station hoor in b dat rijdt het makkelijkste naar mij. Ik stuur straks op hyves nog wel een bericht met wat en hoe. Is voor goldie het gemakkelijkste en het snelste
Net terug met de kleine van de ehbo, hij kreeg hoge koorrts en het abces bleef groeien........

Door gestuurd naar de dienstdoende TA en daar is het abces leeggezogen dmv een gaatje in zijn kies.

Arme jong was helemaal hysterisch....

Maar was wel blij want de pijn werd ineens een stuk minder, ja zijn kaak stond op ontploffen..........

Maar nu gaat het weer, hopelijk.
Ach, arm kind! Ik hoop dat jullieslapen vannacht en dat de pijn weg blijft.
Nik wel komen hoor, ik moet ook tussen de bedrijven door!

Ach zus, wat zielig nou!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zusenzo, wat zielig! Hij heeft wel antibiotica nu, hoop ik?
Jeetje zus wat een drama op de late avond voor de kleine.

Ik hoop dat het beter gaat nu de pijn zo goed als weg is. 't Is ook niet niks zo'n enge dokter in een witte jas die in je mond bezig is.

Ik hoop dat de kleine wat slaapt vannacht.

Its echt jammer dat je moet werken.

Fus we weten wel dat we aan de Noordkant van het station moeten zijn. Hoeft echt niet dubbel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven