Beloningsposter

30-10-2009 10:29 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor hier veel moeders over het beloningssysteem. Zojuist zag ik deze site: ...

Ik wilde jullie deze link niet onthouden. Ik zit er aan te denken om er ook een voor mijn zoon te bestellen. Mooie grote poster met zijn naam erop, en hij mag elke keer een sticker plakken als hij netjes zijn bordje leeg heeft gegeten. Niet eens zo duur vind ik! Die politie-poster vind ik leuk!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 01-11-2009 06:41
Reden: reclame
% gewijzigd
Reclame???

Ik vind de poster anders wel aardig prijzig, en ga hem dus ook zeker niet bestellen.

Zoiets kan ik ook nog wel zelf maken.
Ik vind ze wel leuk!
Wat een geld!

Ik maak ze lekker zelf, elke keer anders.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nee geen reclame, ik lees hier altijd veel over de beloningssystemen en ik dacht dat het wel een leuke tip zou zijn.

Ze zijn wel 1.40 hoog he!
Het leuke van beloningposters vind ik dat je ze samen met je kind kan maken. Dan heb je 2 vliegen in een klap: leuk ouder/kindmoment en je kind is vaak gemotiveerder om zijn best te doen.
Ik moet zeggen dat ze er wel heel leuk uitzien, maar ook 1.40 meter kan ik zelf maken. Koop een goedkope rol behang en klaar (kan dus zelfs nog langer dan 1.40 m.
Ja dat is inderdaad waar... moet toch eerlijk zeggen dat ik ze niet zo mooi krijg als op deze site.
Leuke posters!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Starshine schreef op 30 oktober 2009 @ 10:37:

Het leuke van beloningposters vind ik dat je ze samen met je kind kan maken. Dan heb je 2 vliegen in een klap: leuk ouder/kindmoment en je kind is vaak gemotiveerder om zijn best te doen.Ik maak ze ook samen met kind. Daarna samen naar de winkel om leuke stickertjes uit te zoeken en kind is driedubbel gemotiveerd. Is al wel een hele tijd geleden, trouwens, dat we een beloningssysteem gehanteerd hebben. Kun ja nagaan hoe goed het gewerkt heeft!
Loretta is De Mol. Punt.
Ze zijn mooi, maar, mijn voorkeur gaat ook uit naar zelf een pooster maken met je kinderen.

Omdat je op die manier samen bezig bent met het komende beloningssysteem.

Je kind heeft de indruk betrokken te worden bij het hele proces.

En laat dat nou juist de bedoeling zijn.

Ook vindt een kind het leuk om een eigen inbreng te hebben in zo'n systeem.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Tips zijn altijd leuk. Maar zijn er op internet ook niet ergens van die gratis dingen die je kan downloaden? (zijn ze idd wel een stuk kleiner)

Verder sluit ik me aan bij starshine

Als ik zo'n groot beloningssysteem zou willen zou ik idd een behangrol kopen of iets dergelijks, bespaart een boel geld en samen iets maken is altijd (meestal ) leuk.
Vind dat écht te duur voor zo'n poster.....
Peas on earth!
Ik vind ze op zich niet eens zo duur. Ze zijn echt groot en mooi, en ze gaan lang mee.

Maar goed, ik gebruik dat sticker en beloningssysteem niet, ook niet met eigen gemaakte posters, dus ik ga hem niet kopen.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Maar is het voor kinderen niet juist leuk als het niet té lang duurt voor zo'n poster vol is? Dan hebben ze het idee dat ze het écht goed gedaan hebben, als ze alweer aan een nieuwe poster toe zijn
Peas on earth!
Dat ook Pode. Ik maakte voor het zindelijk worden eerst een poster met maar 1 sticker, daarna 5, daarna 10. En toen was het eigenlijk al klaar . Samen gemaakt. Kind mocht uit speelgoedfolder een cadeautje uitkiezen en uitknippen. Opgeplakt, vakjes erbij, klaar. Daarbij: een poster van 1.40 meter op de wc vind ik wat veel ban het goede.
De site werkt bij mij niet goed Klik ik op vlinders krijg ik een politieauto en als ik op space druk krijg ik de jungle etc
Wát een lelijke dingen. Die zou mijn kind van 3 dus écht niet willen, die is meer van de Cars, Nijntje, Bob en andere tv meuk.

Hoeveel moeite is het nu om zelf inderdaad een plaatje te zoeken, te knippen, plakken, vakje te tekenen, cijfertjes erin, en ophangen maar.

Prijzen heb ik niet kunnen vinden zo snel, maar ik heb het vermoeden dat oudste ons anders al een godsvermogen aan posters gekocht zou hebben - kind is stronteigenwijs, daar helpen die posters niet bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven