wat heeft De Beijenkorf een slechte service!
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:32
Deze week getracht om telefonisch contact te krijgen met De Beijenkorf maar dat is onmogelijk. Ze hebben een 0900 nummer waarje informatie kan krijgen maar na totaal 1 uur gebeld te hebben (verschillende malen geprobeerd) waren continue alle medewekers in gesprek. Toen met een email geprobeerd (er wordt bijvermeld dat er binnen 3 dagen een antwoord komt) en er kwam geen antwoord.
Uiteindelijk dan maar naar De Beijenkorf gegaan en dat was voor niks ze hadden nog niet wat ik moest hebben.
Toen ik mijn beklag deed bij de verkoopster zei ze ook dat er al veel klanten weg waren gegaan om de slechte service.
Ze hebben veel mensen onstlagen zoals mensen van de cosmetica die bij het merk hoorden en er dus van alles vanaf wisten. Nu staan er willekeurige werknemers en als je een vraag stelt weten ze dat vaak niet. Heel jammer maar ik heb het zzoooooooo gehad met die geweldige Bijenkorf!
Moest mijn verhaal even kwijt
Uiteindelijk dan maar naar De Beijenkorf gegaan en dat was voor niks ze hadden nog niet wat ik moest hebben.
Toen ik mijn beklag deed bij de verkoopster zei ze ook dat er al veel klanten weg waren gegaan om de slechte service.
Ze hebben veel mensen onstlagen zoals mensen van de cosmetica die bij het merk hoorden en er dus van alles vanaf wisten. Nu staan er willekeurige werknemers en als je een vraag stelt weten ze dat vaak niet. Heel jammer maar ik heb het zzoooooooo gehad met die geweldige Bijenkorf!
Moest mijn verhaal even kwijt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

vrijdag 30 oktober 2009 om 13:41
Ik kom zelf nooit bij de Bijenkorf maar ik heb wel soortgelijke ervaringen met andere winkels. Personeel die je verdwaasd aankijken omdat ze geen antwoord op je vraag hebben. Laatst was ik bij een bank (winkel achtig iets) en ik had een vraagje over het pinnen met een creditcard van die betreffende bank. Zegt die jongeman (niet ouder dan 20) "daar weet ik niets van mevrouw, ik gebruik zelf geen creditcard". De OV chipkaart is ingevoerd; staan op enkele stations jongens en meisjes met roze jasjes aan en petjes op. Heel gezellig met elkaar te beppen maar stel ze geen vraag over het gebruik van de kaart, want ze weten het gewoon niet. Maar wel lekker goedkoop om jonge of onervaren krachten in te huren.

vrijdag 30 oktober 2009 om 13:44
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:54
De strekking van deze topic is dat ik het niet vind getuigen van goede service van een bedrijf wanneer je er geen contact mee kan opnemen.
Wanneer je suggereert dat het wel kan en je 15 eurocent per minuut voor moet betalen vindt ik dat heel storend.
Ik wilde het contact hebben omdat ik niet bepaald naast de Bijenkorf woon en wat ik moest hebben is af en toe alleen bij hen verkrijgbaar.
Wanneer je suggereert dat het wel kan en je 15 eurocent per minuut voor moet betalen vindt ik dat heel storend.
Ik wilde het contact hebben omdat ik niet bepaald naast de Bijenkorf woon en wat ik moest hebben is af en toe alleen bij hen verkrijgbaar.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:57
quote:Djoels schreef op 30 oktober 2009 @ 13:44:
[...]
ja met dezelfde priet praat dames die - als je mazzel hebt - je kunnen vertellen hoe je de crème moet gebruiken. Als je mazzel hebt.
Als je minder mazzel hebt, staan ze:
1. hun nagels zéééér geconcentreerd te vijlen
2. hun laatste scharrel met hun collega te bespreken
3. alle flesjes recht te zetten
4. nukkig voor zich uit te staren.
[...]
ja met dezelfde priet praat dames die - als je mazzel hebt - je kunnen vertellen hoe je de crème moet gebruiken. Als je mazzel hebt.
Als je minder mazzel hebt, staan ze:
1. hun nagels zéééér geconcentreerd te vijlen
2. hun laatste scharrel met hun collega te bespreken
3. alle flesjes recht te zetten
4. nukkig voor zich uit te staren.
Peas on earth!
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:58

vrijdag 30 oktober 2009 om 14:00
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 oktober 2009 @ 13:58:
Wat verkopen zij dan wat je nérgens anders kunt krijgen?Ja van die hele grote lolly's, van die uhh zo'n eh. Tja hoe omschrijf ik dat, zo'n "jawbreaker" op een stokje. Een soort MEEEGA toverbal. Lolly doe je ongeveer 90minuten mee. Zo jummie en ik kan ze nergens anders vinden als bij de Bij.
Wat verkopen zij dan wat je nérgens anders kunt krijgen?Ja van die hele grote lolly's, van die uhh zo'n eh. Tja hoe omschrijf ik dat, zo'n "jawbreaker" op een stokje. Een soort MEEEGA toverbal. Lolly doe je ongeveer 90minuten mee. Zo jummie en ik kan ze nergens anders vinden als bij de Bij.
vrijdag 30 oktober 2009 om 14:23
Bijenkorf vind ik ook heel slecht. Heb daar een keer iets gehad met een vrij duur kledingstuk dat na een paar keer dragen gewoon uit elkaar viel, stof was gewoon niet goed. Eerst werd ik 88x van het kastje naar de muur gestuurd, want kennelijk zijn de afdelingen binnen de bijenkorf eigenlijk winkeltjes van de merken, en dat is dus geen bijenkorf personeel en geen bijenkorf aangelegenheid. Maar bij wie moet je dan zijn met je klacht?
Uiteindelijk opgegeven het via de telefoon uit te zoeken en er boos heen gegaan. Moest nog 3x terug voordat het miepje aanwezig was dat er wél iets over mocht zeggen en beslissen, maar toen is het gelukkig toch gerepareerd.
Door....... (tromgeroffel) de coupeuse van de Bijenkorf.
Ik snap nog steeds niet hoe het nu zit, maar ze schuiven de klachten af naar elkaar en als klant is dat heel vervelend.
Uiteindelijk opgegeven het via de telefoon uit te zoeken en er boos heen gegaan. Moest nog 3x terug voordat het miepje aanwezig was dat er wél iets over mocht zeggen en beslissen, maar toen is het gelukkig toch gerepareerd.
Door....... (tromgeroffel) de coupeuse van de Bijenkorf.
Ik snap nog steeds niet hoe het nu zit, maar ze schuiven de klachten af naar elkaar en als klant is dat heel vervelend.
I only get one shot at life - so I shoot to kill