3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 30 oktober 2009 @ 14:46:

Wel jammer dat Sara weg is... ik vind deze vrouw iets minderMee eens! Sara rockt. Heb haar tijd geleden met haar show gezien en haar stukkies tekst zijn vaak nog beter.
en ik zit alweer tegen mezelf aan te lullen... ik ga effe roken!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
ben eindelijk klaar met mijn boodschappenbriefje, nu zit ik moed te verzamelen om ook echt te gaan. Ga nog maar een (n)espressootje nemen. Ik wou dat George eens langs kwam, daarom heb ik toch dat apparaat gekocht.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik steek een peuk op met mijn laptoppie buiten, koud hoor!!
Hier staat al de hele dag de tuindeur open, ik zit met een omslagdoek om me heen, maar ik vind het zo lekker met de deur open.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Oude topic gaat vanavond pas dicht...
Als we er niet meer in reageren, zakt 'ie toch vanzelf.
Ja, als de andere ons maar terug vinden....
brrr met laptop buiten.. ik zit altijd in de deuropening ( ziet niemand vanaf de weg) met mijn boek... heerlijk boek trouwens... maar jullie zijn leuker
Oh ik mag van het weekend natuurlijk weer binnen roken... alhoewel.. het stinkt zo
Tsss kind valt net in slaap maar ik moet zo de oudste uit school halen.............das balen
Waarom alleen in het weekend??
Nou, ik heb m'n koffie op maar George is weer niet langsgekomen voor een bakkie. Flauw van hem.
quote:zusenzo schreef op 30 oktober 2009 @ 14:58:

Ja, als de andere ons maar terug vinden....

Vast wel zez.

Topic gaat op slot en niet helemaal weg (toch?) dus dan kunnen ze sowieso hierheen want BI heeft link geplaatst.

Komt allemaal goei.
Ik heb er een hangslot gezet, dan is het wat duidelijker voor degenen die nu permissie hebben
En anders (als het te lang gaat duren) gaan wij es ffkes kieken waar ze blijven en als ze wel ergens anders aan het posten zijn vallen we heel even binnen om te zeggen dat we nu hier zijn.
Roken jullie eigenlijk sowieso en ja, rook je ook in je huis? Ik ben wel een redelijk sociale roker en zal geen sigaret opsteken bij anderen thuis of in de buurt (tenzij ze duidelijk aangeven het echt niet erg te vinden, anders geniet ik toch niet zo van mijn sigaretje), maar ik paf thuis wel redelijk door. De laatste tijd begint het me eigelijk wel tegen te staan, het valt me meer en meer op dat je kleren en haar enzo er toch een beetje van gaan stinken!
George's loss.
Wat een gezeik zeg.. en dat terwijl wij er alweer overheen waren.

Iris?? Kom je ook terug???
Ik rook ook binnen en ook in het rookhok kantoor in mn winkel Boterkuip.. Maar ik heb hetzelfde als jij hoor, het gaat me steeds meer tegenstaan eigenlijk
Ik rook of in de tuin of onder de afzuigkap, staat charming joh.

Ik met gewoon kappen, het is een smerige gewoonte en schaam me er ook voor, dat ik rook dan.

Maar ja stoppen...............
ik rook niet meer. Al 11 dagen niet en het gaat best goed
Ik rook niet, maar vind het niet erg als anderen bij mij roken. Ik zet als ze weg zijn wel even de tuindeur open. Ik vind het erger dat mijn buren zo'n allesbrander hebben en daar dus ook werkelijk alles in gooien wat maar enigszins kan fikken. 't stinkt soms verschrikkelijk bij ons binnen.
Mag ik ff gezellig met jullie mee kletsen? Ik vervel me suf hier.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gezellig Hpl, mag ik Hpl zeggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven