3000+ 5-en een half, The one and Only!!

vrijdag 30 oktober 2009 om 14:38
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!
vrijdag 30 oktober 2009 om 14:50
ben eindelijk klaar met mijn boodschappenbriefje, nu zit ik moed te verzamelen om ook echt te gaan. Ga nog maar een (n)espressootje nemen. Ik wou dat George eens langs kwam, daarom heb ik toch dat apparaat gekocht.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 30 oktober 2009 om 15:01

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:03
Roken jullie eigenlijk sowieso en ja, rook je ook in je huis? Ik ben wel een redelijk sociale roker en zal geen sigaret opsteken bij anderen thuis of in de buurt (tenzij ze duidelijk aangeven het echt niet erg te vinden, anders geniet ik toch niet zo van mijn sigaretje), maar ik paf thuis wel redelijk door. De laatste tijd begint het me eigelijk wel tegen te staan, het valt me meer en meer op dat je kleren en haar enzo er toch een beetje van gaan stinken!

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:06
Ik rook niet, maar vind het niet erg als anderen bij mij roken. Ik zet als ze weg zijn wel even de tuindeur open. Ik vind het erger dat mijn buren zo'n allesbrander hebben en daar dus ook werkelijk alles in gooien wat maar enigszins kan fikken. 't stinkt soms verschrikkelijk bij ons binnen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)