3000+ 5-en een half, The one and Only!!

vrijdag 30 oktober 2009 om 14:38
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:20
Zo meiden... dit is mn factuur geworden (ik heb er voor hier wel wat sterretjes gezet om echte herkenning te voorkomen )
FAKTUUR 9110
Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ***. Hierbij zend ik u de factuur voor het opsporen en toevoegen van adresgegevens op de door u aangeleverde werkbonnen d.d. 30 oktober 2009.
Omschrijving Bedrag
Factuurnummer 9102,
opsporen voorletters en postcode 33,20
Factuurnummer 9103,
Factuurnummer 9104,
geen opsporingen verricht --,--
Factuurnummer 9105, opsporen
voorletters, tussenvoegsel en postcode 39,40
Factuurnummer 9106, opsporen
achternaam en postcode 39,40
Factuurnummer 9107, opsporen
Factuurnummer 9108, opsporen voorletters 16,88
Factuurnummer 9109, opsporen
volledige adresgegevens 42,60
Indien u niet aan deze betalingsverplichting kunt voldoen, ben ik genoodzaakt om u op zeer korte termijn een enorm groot donkergekleurd heerschap te laten penetreren.
Ik dank u nogmaals hartelijk voor uw vertrouwen. Indien u nog vragen heeft dan kunt u mij bereiken op *** .
Met vriendelijke groet,
Bianca40
FAKTUUR 9110
Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ***. Hierbij zend ik u de factuur voor het opsporen en toevoegen van adresgegevens op de door u aangeleverde werkbonnen d.d. 30 oktober 2009.
Omschrijving Bedrag
Factuurnummer 9102,
Factuurnummer 9103,
Factuurnummer 9104,
geen opsporingen verricht --,--
Factuurnummer 9105, opsporen
Factuurnummer 9106, opsporen
achternaam en postcode 39,40
Factuurnummer 9107, opsporen
Factuurnummer 9108, opsporen voorletters 16,88
Factuurnummer 9109, opsporen
volledige adresgegevens 42,60
Indien u niet aan deze betalingsverplichting kunt voldoen, ben ik genoodzaakt om u op zeer korte termijn een enorm groot donkergekleurd heerschap te laten penetreren.
Ik dank u nogmaals hartelijk voor uw vertrouwen. Indien u nog vragen heeft dan kunt u mij bereiken op *** .
Met vriendelijke groet,
Bianca40

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:21

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:28
Indien u niet aan deze betalingsverplichting kunt voldoen, ben ik genoodzaakt om u op zeer korte termijn door een enorm groot donkergekleurd heerschap te laten penetreren.
volgens mij moet er nog het woordje door tussen termijn en een
volgens mij moet er nog het woordje door tussen termijn en een
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 30 oktober 2009 om 15:38
Voor de dames die mij gisteravond hebben ' meegemaakt' :
Net gesprek gehad met leidinggevende. Gevraagd of ze mijn contract willen verlengen tot school af is.
Helaas, dat gebeurt niet. Ze stelde zelfs voor dat het beter is als ik in de ziektewet ga. Stoppen met school en stoppen met werk. Focussen op mezelf nu. Re-integratie verloopt ook niet zo goed, het gaat gewoon te snel.
Aangezien ik beter geen beslissingen kan nemen (aangeraden door psych, omdat ik dus in depressie zit), ga ik het maandag aan de huisarts voorleggen.
Dat was het voor nu. Ik ga zo de was ophangen en even slapen, wie weet ben ik er vanavond nog even.
Nog bedankt allemaal!
Net gesprek gehad met leidinggevende. Gevraagd of ze mijn contract willen verlengen tot school af is.
Helaas, dat gebeurt niet. Ze stelde zelfs voor dat het beter is als ik in de ziektewet ga. Stoppen met school en stoppen met werk. Focussen op mezelf nu. Re-integratie verloopt ook niet zo goed, het gaat gewoon te snel.
Aangezien ik beter geen beslissingen kan nemen (aangeraden door psych, omdat ik dus in depressie zit), ga ik het maandag aan de huisarts voorleggen.
Dat was het voor nu. Ik ga zo de was ophangen en even slapen, wie weet ben ik er vanavond nog even.
Nog bedankt allemaal!
vrijdag 30 oktober 2009 om 15:42