3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
Hai! Pippi Langkous, tollahé, tollahé, tollahopsasa

Tuurlijk mag je meekletsen. Geselli.

Have fun.
Van mij mag alles
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik rook niet binnen vanwege dochter... en exman haat roken.. dus zo gewend aan buiten...maar he om het weekend woon ik hier alleen.. en word ik een beetje recalcitrant!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Thnx voor het welkom

Ik heb onwijs veel gerookt, zat aan 1.5 pakje marlboro light per dag. Ben nu al een jaar of wat gestopt, geen idee meer precies hoelang
Heeey HPL wat leuk om jou ook hier te zien... alles goed??
Nu naar balletles en effe tussendoor de boodschappen.. dan weer ophalen van ballet en dan weer hier.... rond half 5 weer thuis dus
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zo... administratie is klaar.. nou de factuur voor manlief nog Gheghe... wat zal ik eens rekenen per uur??
Yep, alles gaat weer helemaal lekker Bianca, thnx En bij jou?
Nou, ik heb moed verzameld en ga boodschappen doen. Tot later.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Zo meiden... dit is mn factuur geworden (ik heb er voor hier wel wat sterretjes gezet om echte herkenning te voorkomen )

FAKTUUR 9110

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ***. Hierbij zend ik u de factuur voor het opsporen en toevoegen van adresgegevens op de door u aangeleverde werkbonnen d.d. 30 oktober 2009.

Omschrijving Bedrag

Factuurnummer 9102,

opsporen voorletters en postcode 33,20

Factuurnummer 9103,

opsporen voorletters en postcode 33,20

Factuurnummer 9104,

geen opsporingen verricht --,--

Factuurnummer 9105, opsporen

voorletters, tussenvoegsel en postcode 39,40

Factuurnummer 9106, opsporen

achternaam en postcode 39,40

Factuurnummer 9107, opsporen

voorletters, tussenvoegsel en postcode 39,40

Factuurnummer 9108, opsporen voorletters 16,88

Factuurnummer 9109, opsporen

volledige adresgegevens 42,60

Subtotaal 244,08

19% B.T.W. 46,38

Kosten abonnement kadaster 20,00

Totaal te betalen ¤ 310,46

==========

Ik verzoek u er voor zorg te dragen dat betaling in natura geschiedt op zaterdag 31 oktober 2009 om 22.56 uur.

Indien u niet aan deze betalingsverplichting kunt voldoen, ben ik genoodzaakt om u op zeer korte termijn een enorm groot donkergekleurd heerschap te laten penetreren.

Ik dank u nogmaals hartelijk voor uw vertrouwen. Indien u nog vragen heeft dan kunt u mij bereiken op *** .

Met vriendelijke groet,

Bianca40
Zo haha dit is hem geworden.. in het echt staan alle bedragen natuurlijk netjes onder elkaar!

Ja hier gaat ie goed HPL... zojuist even een factuurtje voor manlief gemaakt omdat ie mij met half ingevulde werkbonnen opzadelt!!! Vanavond goedmaakseks, en morgenavond strafseks!
Goed dat je het zegt, ik moet mijn urendeclaratie doen
Haha Bianca, hij is goed. Maar moet hij nu een donkergekleurd heerschap penetreren of moet hij worden gepenetreerd?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Bi, hij is leuk hahaha.

Wel even mr Bianco's reactie laten weten hè vanavond (en offie zaterdag de rekening betaald heeft natuurlijk).
Neee Tut, er staat `om u te laten penetreren´. Hij zal dus het lijdend voorwerp zijn

Ik hou jullie op de hoogte
Ik ben er weer dames en het gaat al ietsiepietsie beter met mij.. *omdat ik chocola aan het eten ben*
Indien u niet aan deze betalingsverplichting kunt voldoen, ben ik genoodzaakt om u op zeer korte termijn door een enorm groot donkergekleurd heerschap te laten penetreren.

volgens mij moet er nog het woordje door tussen termijn en een
Leuk Bianca
Hee choco is er weer

Eet nog maar lekker een groot stuk chocola en lees maar mee. Zal je goed doen.

Super dat je er weer bent iig!!
Voor de dames die mij gisteravond hebben ' meegemaakt' :

Net gesprek gehad met leidinggevende. Gevraagd of ze mijn contract willen verlengen tot school af is.

Helaas, dat gebeurt niet. Ze stelde zelfs voor dat het beter is als ik in de ziektewet ga. Stoppen met school en stoppen met werk. Focussen op mezelf nu. Re-integratie verloopt ook niet zo goed, het gaat gewoon te snel.

Aangezien ik beter geen beslissingen kan nemen (aangeraden door psych, omdat ik dus in depressie zit), ga ik het maandag aan de huisarts voorleggen.

Dat was het voor nu. Ik ga zo de was ophangen en even slapen, wie weet ben ik er vanavond nog even.

Nog bedankt allemaal!
Je hebt gelijk tut anders zou mr bianco het grote heerschap moeten uhm...
Poe Choco, dat is heftig. Sterkte!
Ik was er gister niet 'live' bij choco maar heb alles wel gelezen.

Ga maar lekker je ding doen en kom wanneer je zin hebt oke

voor jou
Ja HPL maar misschien is dit wel beter. Ik maak me nu te druk om school en werk en daarvan word ik niet beter. Loop met het idee snel school af te maken en daarna in te storten. En da's al helemaal niet de bedoeling..

Ik wacht het gesprek met huisarts af.
Thnx Bub. Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven