3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
Hai Bi... ik ben er ook vanavond.. volledig tot jullie beschikking... leid af he.. mini is net weg.. .postte net al HUILLIE!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Jaaa Freak, ik moest ook gelijk aan Floor denken toen ik dat stuk over Goedmaakseks zag

Is Floor hier al geweest trouwens??
Er zit al een half wijntje in( bloos)... oh..... snel effe roken
Alleen vanochtend effe volgens mij... over die mexicaanse griepgolf op haar werk!
Nu echt roken.... effe frustratie van meaf zetten.. en verdriet.. .even plekkie geven
Ja is klote he Freak, ik ben er inmiddels aan gewend. Vandaag vind ik het wel weer moeilijk dat ik mijn Pubert het hele weekend niet zie, omdat ik graag nog ff gepraat zou hebben over vanmiddag.

Even huilen.. zuchten... portje... peukie... en weer verder!!
noanne, je bent een stoer wijffie
Ik vind het even te koud voor een peukie.. Mn bed was veelste warm dus ik ga echt nog niet naar buiten. Roken jullie er 1 voor mij?
Deelt even dikke knuffels uit hier.
*steekt twee peuken op, 1 voor Choco erbij*

Ben helemaal allenig thuis!

Wat zal ik es gaan doen.....

Eerst lekker een biefstukje bakken....dan lekker badderen....en daarna?
(Eeeeeeeerst even teruglezen en reageren, had gister beloofd mijn leven te beteren hier...)
Een lekker wijntje nemen aangezien de wijn duurder gaat worden!
Ah, ik ben niet de enige huilie die even moet slikken dat het huis leeg is

Zo stom, ik kijk er al tijden naar uit, weekend voor mezelf en nu zijn ze weg en is het toch wel errug stil....

(Komt ook omdat de oudste snikkend wegging, moest zelf ook bijna....)
Maakt mij niet uit Choco, ik lust geen wijn!
He choco... wat zeg je nou...wijn duurder... dat kan niet hoor.... het is weekend ik mag nu drinken vanmezelf!!!!!! en ik moet het straks met minder doen enzo.. en ik geniet zo van wijntje en peukie...
oh lekker knuffels!
@bi... ik weet dat het went en ik hoop echt dat mijn plannetje gaat lukken ( wil huis hier om de hoek graag huren.. maar duur dus voorstel is ieder de helft.. en dan moet het lukken en kan mini wanneer het haar uitkomt aanwaaien bij papa enzo)
moet het huis nog wel effe maanden leeg blijven
Vandaar mijn snelheid denk ik!
Lees maar in de top10 freak. Het is dat ik geen alcohol mag met deze medicijnen anders had ik vandaag expres een fles leeg gedronken!

Nog een voor freak, omdat je het lekker vind!
quote:mamalief schreef op 30 oktober 2009 @ 19:06:

Ah, ik ben niet de enige huilie die even moet slikken dat het huis leeg is

Zo stom, ik kijk er al tijden naar uit, weekend voor mezelf en nu zijn ze weg en is het toch wel errug stil....

(Komt ook omdat de oudste snikkend wegging, moest zelf ook bijna....)He hier kunnen we het gevoel delen mamalief!
en gedeelde smart is halve smart
Noanne, ik heb mijn bericht weggehaald. Ben erg nieuwsgierig van aard, sorry.
Je kan ook een voorraad inslaan Choco, het hoeft niet meteen op hoor!
ik kwam kennisje tegen die ook gescheiden is en die gaat bellen want heeft morgen ook nog geen afspraken... maar ik geloof dat ik nog helemaal geen zin heb in stappen... laat mij maar even binnen kneuteren enzo.. en ik wil uitslapen

( griepverschijnselen definitief uit mijn lijf krijgen ) en ik hoop zaterdag en zondagochtend te kunnen sporten ..dus lees niet te veel wijn en op tijd naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven