Thuis
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:35
Terwtorisme
Ceetje
Hier een vette brainstorm gehad:
- Muren wit, langs de wand waar bed tegenaan staat posters van bomen (heb hele grote posters van plafond tot vloer.)
- Nachtkastje wordt een boomstam met een hertjeslamp erop.
- Als lampen vogelhuisjes (tegen posterboom aan natuurlijk, snoer kan dan achterlangs lopen)
- Aan plafond zo'n takkenboslamp
En en en??
Ceetje
- Muren wit, langs de wand waar bed tegenaan staat posters van bomen (heb hele grote posters van plafond tot vloer.)
- Als lampen vogelhuisjes (tegen posterboom aan natuurlijk, snoer kan dan achterlangs lopen)
En en en??
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:12
quote:Vishnu schreef op 30 oktober 2009 @ 18:35:
Terwtorisme
Ceetje
En en en??En dan Nuon Groene Stroom
Terwtorisme
Ceetje
En en en??En dan Nuon Groene Stroom
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:37
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:42
quote:Kess schreef op 30 oktober 2009 @ 19:36:
Ik vind het zo leuk en aanstekelijk om te horen hoe&wat je gaat doen in je nieuwe huis, Vish! Ik word er helemaal blij van!
Ik word met de minuut blijer en heb er steeds meer zin in. Verzin ook steeds weer wat anders
Het komt nu zoooooooo dichtbij!!!
Ik vind het zo leuk en aanstekelijk om te horen hoe&wat je gaat doen in je nieuwe huis, Vish! Ik word er helemaal blij van!
Ik word met de minuut blijer en heb er steeds meer zin in. Verzin ook steeds weer wat anders
Het komt nu zoooooooo dichtbij!!!
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 30-10-2009 19:45
Reden: Moest van Kess ;-)
Reden: Moest van Kess ;-)
% gewijzigd
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:44
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:44