Heel klein beetje 'incontinent' na bevalling

vrijdag 30 oktober 2009 om 21:01
Ik ben 4 maanden geleden bevallen en sinds die tijd verlies ik soms een klein druppeltje urine (?). Niet zo erg dat ik inlegkruisjes moet gebruiken, maar het is soms een nat druppel-plekje in mijn ondergoed. Kan dit nog door de bevalling komen, moet dit na het 9-maanden-ontzwangeren over gaan? Wie heeft er ervaring mee?
P.s. ik doe regelmatig bekkenbodemoefeningen.
P.s. ik doe regelmatig bekkenbodemoefeningen.

vrijdag 30 oktober 2009 om 21:05
momo vooral doorgaan met die oefeningen hoor! Het zou zomaar toch wat urine kunnen zijn.
Ik ben bijna 2 jaar geleden bevallen en deed heel erg braaf mn oefeningen voor langere tijd en had nooit ergens last van.
Maar toen ik afgelopen zomer ging hardlopen merkte ik in ene dat ik dus zeker wel urine verlies als ik ren en later ook met springen ed
Ben nu dus braaf weer aan mn oefeningen begonnen want wil dit toch weer de kop indrukken!
Dus: blijven oefenen!
Ik ben bijna 2 jaar geleden bevallen en deed heel erg braaf mn oefeningen voor langere tijd en had nooit ergens last van.
Maar toen ik afgelopen zomer ging hardlopen merkte ik in ene dat ik dus zeker wel urine verlies als ik ren en later ook met springen ed
Ben nu dus braaf weer aan mn oefeningen begonnen want wil dit toch weer de kop indrukken!
Dus: blijven oefenen!
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:06
je kunt ook gewoon een bekkenbodemfysio opbellen en vragen of het zinnig is om langs te gaan voor meer of andere oefeningen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:32
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:42
Haha niezen als je eigenlijk al moet. Of ineens rennen als je al moet. Of heel hard hoesten als je al moet. Allemaal herkenbare situaties hier hoor. Ik denk dat als je braaf je bekkenbodem blijft oefenen het zeker wel minder wordt. Ik heb geen idee of het ooit helemaal over gaat eerlijk gezegd. Ik hoop het maar.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
vrijdag 30 oktober 2009 om 23:03

zondag 1 november 2009 om 21:32
Dacht nergens last van te hebben, na twee zware bevallingen van 8 ponders, totdat ik vorig jaar op de trampoline van de kinderen sprong, had dus mooi een natte plek in mijn broek laatste bevalling 7 jaar geleden, kreeg toen wel de opmerking of er verzakkingen in de familie zaten van de gynacoloog, ja dus, en ik zou daar waarschijnlijk ook last van krijgen.. Als ik nu op de trampoline spring zorg ik eerst dat ik naar het toilet ben geweest en dan gaat het goed.