Hallomeeting laatste informatie!

25-10-2009 14:12 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Forummers,

Voor iedereen die naar de Hallomeeting komt is het volgende belangrijk. Min en ik moeten van tevoren weten wie er komt en wie niet. Aan iedereen die zich op de hyves heeft aangemeld is een bericht gestuurd. Je moet naar je eigen hyves profiel, dan op bericht klikken en dan op privé hyves. Daar zie je Min's bericht staan. Hier moet je op antwoorden met dat je komt. Als je dat doet dan stuurt Min je het wachtwoord (ieder krijgt dus een ander wachtwoord!) en de informatie over de locatie.

Mensen die nog niet op de hyves staan maar die alsnog willen komen kunnen zich aanmelden via het mailadres in mijn motto.

Kom je nou voorzeker niet, laat het dan ook even weten, dan halen we je van de lijst.

Alvast bedankt!

Tot ziens op de 31ste, het gaat vast supergezellig worden!

groetjes,

Zwieber en Minny.
Wachtwoord, uhuh.... volgens Min moet ik 'm kunnen spellen, anders word ik geweigerd: Supercalifragilisticexpialidocious

Zit verdorie al 4 dagen te oefenen en ik kan het nog niet foutloos...
Known to cause insanity in laboratory mice
BAM: je durft wel! En je gaat het zoooo leuk hebben!
Oh wat dom! Zie het al in je ava.. Ok zenuwen beginnen te komen hahahahha...

Ik ga eten, tot later hier!
En wie moet er nog meer een gedicht voordragen om binnen te mogen komen?
Ik zou het enorm waarderen als iedereen op zijn minst ondergoed aanheeft, en als het ff kan ook wat bovenkledij.
Tepelklemmen voldoende?

Anders heb ik nog wel van die plakhartjes.
Bam, het is veel enger om niet te komen dan wel, aangezien ik er op reken dat je er bent.
Hm.... nou, als iedereen zo aandringt.... zal ik me toch even douchen, aankleden en een geurtje opdoen. En de crocs thuislaten.

Maar verder niks vergeten denk ik.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Lys schreef op 31 oktober 2009 @ 11:37:

Wachtwoord, uhuh.... volgens Min moet ik 'm kunnen spellen, anders word ik geweigerd: Supercalifragilisticexpialidocious

Zit verdorie al 4 dagen te oefenen en ik kan het nog niet foutloos...Ik heb even gegluurd naar je wachtwoord en ik ben het eens met Min spellen maar ook een uitgebreide omschrijving van de buitenkant van het wachtwoord.
quote:Lys schreef op 31 oktober 2009 @ 11:39:

Tepelklemmen voldoende?

Anders heb ik nog wel van die plakhartjes.Zijn het allesbedekkende plakhartjes?
quote:chocolover schreef op 31 oktober 2009 @ 11:35:

C' éstelle? *of hoe ik het ook schrijf, is te vroeg voor mijn doen nu..* jij reist met ons mee neem ik aan? Vanaf 14.49? Met welke letter begint je naam?ja meid, wij hebben al meerdere keren gemaild en je heb mijn nummer al! Ja, trein van 14.59 dan zien we daar Noa en helaas heeft de andere afgemeld met migraine dus vanuit A'dam met 3 en Zonnestraaaltje komt er in Leiden bij.
quote:Zwieber schreef op 31 oktober 2009 @ 11:40:

[...]

Ik heb even gegluurd naar je wachtwoord en ik ben het eens met Min spellen maar ook een uitgebreide omschrijving van de buitenkant van het wachtwoord.En de vele manieren waarop het gebruikt kan worden!
quote:minny schreef op 31 oktober 2009 @ 11:41:

[...]

En de vele manier waarop het gebruikt kan worden!Uiteraard en wáár het gebruikt kan worden.
quote:minny schreef op 31 oktober 2009 @ 11:40:

[...]

Zijn het allesbedekkende plakhartjes?Enkel als ik er voldoende opplak, enkel dan...
Lys pas maar op, anders vragen we je het wachtwoord mee te nemen.
quote:minny schreef op 31 oktober 2009 @ 11:41:

[...]

En de vele manieren waarop het gebruikt kan worden!Ja, ja, het is al duidelijk. Laten we het haar zo moeilijk mogelijk maken. Laten we alles op alles zetten dat ze niet binnenkomt. Ik moet straks zeker eerst ook nog een paar readings doen...
Ik schrijf in de trein nog wel een gedicht bij mijn wachtwoord. Een hele lange, geheel op rijm.

Als jullie dat willen, dan kunnen jullie het krijgen! Ik ga hem dan ook wel helemaal uitlezen he.... ook al staan de andere 49 gasten achter me

(en heb echt een enorm suf wachwoord )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Lys schreef op 31 oktober 2009 @ 11:34:

[...]

Heb ik nooit gezegd, heb ik nooit gezegd.

(gaan we hier nu al rellen? Is dit een voorzetje? Alvast even inkomen en dan ter plaatse verdergaan?)

Je hebt het niet gezegd maar wel geschreven dat je het heeeeeel erg zou waarderen!

Enne, het is geen rellen hoor, met jou zou ik dat niet durven......

Ik heb liever een gezellige middag!
quote:Zwieber schreef op 31 oktober 2009 @ 11:42:

Lys pas maar op, anders vragen we je het wachtwoord mee te nemen.

Is al aan het bellen!!

Jullie zullen opkijken, dames!
Heeeey, ik weet nog niet of ik ga treinen of zelf rijden, maar ik vrees dat ik zodra ik ga treinen iedere loslopende vrouw aan ga spreken met de gefluisterde vraag;

'Pssssssst, ga jij ook meeten?"

Mochten jullie mij dus missen op de meet... dan ben ik waarschijnlijk opgepakt door de spoorwegpolitie.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Moonlight82 schreef op 31 oktober 2009 @ 11:43:

Ik schrijf in de trein nog wel een gedicht bij mijn wachtwoord. Een hele lange, geheel op rijm.

Als jullie dat willen, dan kunnen jullie het krijgen! Ik ga hem dan ook wel helemaal uitlezen he.... ook al staan de andere 49 gasten achter me

(en heb echt een enorm suf wachwoord )Jij moet een liedje erover schrijven en zingen voor het entree.
quote:Zwieber schreef op 31 oktober 2009 @ 11:42:

Lys pas maar op, anders vragen we je het wachtwoord mee te nemen.Jaaaaahhh!!!
quote:mimsey schreef op 31 oktober 2009 @ 11:44:

Heeeey, ik weet nog niet of ik ga treinen of zelf rijden, maar ik vrees dat ik zodra ik ga treinen iedere loslopende vrouw aan ga spreken met de gefluisterde vraag;

'Pssssssst, ga jij ook meeten?"

Mochten jullie mij dus missen op de meet... dan ben ik waarschijnlijk opgepakt door de spoorwegpolitie.
quote:Lys schreef op 31 oktober 2009 @ 11:44:

[...]

Is al aan het bellen!!

Jullie zullen opkijken, dames!

We wachten in spanning.

*besluit toch maar iets sexy aan te trekken opeens *
quote:Moonlight82 schreef op 31 oktober 2009 @ 11:43:

(en heb echt een enorm suf wachwoord )Zie het al helemaal voor me: om 19.00h is de rij nog steeds 49 man lang, met de voeten tappend, zuchtend en nog eens zuchtend. Alle notitieboekjes komen de voorschijn: Moonlight nooit meer uitnodigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven