3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
Water staat op, fles is ontkurkt de 5 is bijna in de klok,dus het mag alweer.

Ik heb chocolade van Milka met daim! lekkur joh.
Ik ga er weer van tussen, eventjes wat ramen dicht doen want mijn tenen vriezen er zowat af nu,..en dan weet ik niet wat, maar ik moet echt iets anders gaan doen van mezelf.

koken denk ik, dat moet ook nog gebeuren.

Tot ziens allemaal!

Helaholala leuuuuk dat jij er öök tussen zit nu
Heb je niet een paar hulptroepen, Petra? Kunnen die mooi de boel opruimen en kan jij ff uitrusten want.... boodschappen doen is echt een he-le zware klus.
Succes ermee, permanentia.

Hier staat de thermostaat gewoon op 20
Alsjeblieft meiden, thee, choco, gevuld speculaas en wijn!!

*muts waarom heb je de jip en janneke cursus plaatjes plakken van boro nou nog steeds niet gevolgd! te lui zeker, te druk met forummen, en nu moet je 2 topics doorspitten om hem te vinden, eigen schuld*

Maar uit goed hart hoor!
Perma neem een lekker warm kopje thee!

De hulptroepen zijn de hort op helahola, heerlijk rustig!

*hé, waarom doet mijn muis het niet?*
Ik ga ff iets anders doen.

Roken en opruimen bijvoorbeeld, tot later!
Tot later!

Mijn muis hield ook ineens op net. Moest ik ff batterijen uit de zoutmolen halen want de nieuwe batterijen zijn ook op blijkbaar.
Ik ben nu weg tot na ik hou van holland, heb ik nl beloofd aan zoon om samen te kijken.

Nu wegwezen hiero peet! vanavond mag je weer.
Iedereen weg nu?? Ik ben ook mondjesmaat aanwezig hoor vanavond.. en Peet.. mijn boodschappen zijn ook al zo makkelijk vandaag? Is het Nationale-makkelijke-boodschappen-dag ofzo?
Woehoeeee!
Ik wil geen thee/mezelf drinken, zit aan de wijn

En peet en hela, ik kom oorspronkelijk uit hartje Gelderland (eh... Achterhoek) maar woon alweer 25 jaar waar ik nu woon, bij Freak in de buurt dus.

Sms van freak dat ze op meetlocatie zijn.

En... ik ben goed geslaagd in favo shop van freak en mij.

Is lokaal/geen keten lingeriewinkel.

Ik had nog bonnen. Lucky me want slot ff op de knip.

Mooie string (had ik al maar stukje 'strass' kwijt) was nu van 30 voor 15. Haha, mijn moeder verklaarde me voor gek, een string van 15 daar koop je tip 'broekjes' voor. Ja mam, maar ik niet

Daarnaast mooie (jarretel)kousen zwart, met naad en totaal bijbetalen 2,25. Da;s leuk shoppen.
Theeheee!

Ik las dat je goed bezig bent met je lijstje. Is ie al klaar???

En freak, floor, bam n roos naar de miet. Leuk hoor!

Ben benieuwd naar het verslag straks!
Oeh, niet veel meer tot 1500!

Dub nog qua eten.

Makkelijkst is pastasaus uit vriezer en snel macaroni koken (houd niet van verse pasta).

Andere opties en meer zin in maar meer werk:

pannenkoeken bakken

snel stukje varkenshaas ontdooien, satésaus maken en patat in de'n frituur(pan) gooien....

Dub, dub, dub....
Das inderdaad leuk shoppen Thee!

Freak is dus gearriveerd..

Sms maar terug dat ze ons op de hoogte moet houden per sms!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 31 oktober 2009 @ 18:18:

Theeheee!

Ik las dat je goed bezig bent met je lijstje. Is ie al klaar???

En freak, floor, bam n roos naar de miet. Leuk hoor!

Ben benieuwd naar het verslag straks!

Appel, lijstje volgt later vandaag, probeer het nog even wat completer te maken.

Haha, misschien schieten me nu (aan de wijn) nog wat extra namen te binnen
Ik zou voor makkelijk (en lekker) gaan thee. De macaroni dus.

Of doe zoals ik heb gedaan. Teveel chips en koeken op vanmiddag en nu geen honger meer.
grinn, dat gaat ze vast niet doen appel.... die gaat beppen en wijntjes drinken en tussendoor roken ipv sms-en!
Ik ga ff latte macchiato maken.

Lekker!!! Jij ook Thee?

Had geen boodschappenbriefje bij me en chips (eet ik zelden maar had ik nu zin in) dus vergeten te halen.

Daarbij is mijn eetpatroon tegenwoordig/momenteel wat vreemd. Maar ook dat komt goed en qua snacken nog wel genoeg in huis, maar geen chips dus.

En nu donker/koud, dus ga daarvoor niet terug naar AH of C1000 (beide dichtbij).
Ik vind dat ze het gewoon maar moet.

Is haar plicht aan de thuisblijf 3000 plussers. Toch?
NEEE lust niks wat dan ook maar enigszins met koffie te maken heeft, met uitzondering van de café noir koekjes. Verder geen koffiegedoe.

Eh tia maria (koffielikeur?) en aanverwante artikelen lust ik wel, maar dan weer geen baileys.
Baileys is mijn lievelingsdrankje!
Ik ga even op zoek in 1 van de 2 vriezers naar wat ik ga eten. En ff een minibeetje huishoudelijk doen.

En ja, is idd leuk shoppen.

No, gaat het alweer een beetje beter. Smaakte fruitsalade of misschien zelfs al wat anders gegeten na met je jongens op de markt te zijn geweest?
In je kekke jurkje, dat niet te vergeten !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven