3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!

zaterdag 31 oktober 2009 om 22:34
hallo meiden,
Hugs voor mij? wat lief! dat doet me goed.
Heb er wel last van, ben er best chagrijnig over (en thuis vragen ze zich af waarom haha)
Ik zeg er hier verder maar niks meer over, buiten 1 vraag nog. Kun je uberhaubt naomi rechtstreeks mailen?
Die behoefte heb ik wel, ipv via angelmail dat enige is dat k kan vinden.
Weet iemand dat?
Hugs voor mij? wat lief! dat doet me goed.
Heb er wel last van, ben er best chagrijnig over (en thuis vragen ze zich af waarom haha)
Ik zeg er hier verder maar niks meer over, buiten 1 vraag nog. Kun je uberhaubt naomi rechtstreeks mailen?
Die behoefte heb ik wel, ipv via angelmail dat enige is dat k kan vinden.
Weet iemand dat?
zaterdag 31 oktober 2009 om 22:37

zaterdag 31 oktober 2009 om 22:44
quote:zusenzo schreef op 31 oktober 2009 @ 22:41:
Ik had gisteren al gevraagd of ze konden trekken, maar dat kon niet bij een actieve zwelling......
huh? niet? hebben ze bij mij ooit wel gedaan.
Oh nee dat was wortelkanaal behandeling, níet leuk (understatement)doen ze niet bij melkkiesjes.
Hopelijk helpt de ABkuur!
Ik had gisteren al gevraagd of ze konden trekken, maar dat kon niet bij een actieve zwelling......
huh? niet? hebben ze bij mij ooit wel gedaan.
Oh nee dat was wortelkanaal behandeling, níet leuk (understatement)doen ze niet bij melkkiesjes.
Hopelijk helpt de ABkuur!
zaterdag 31 oktober 2009 om 22:47
Heb hier ook zielig jongetje op de bank hangen, heeft vreselijke jeuk en uitslag en bultjes.
soort allergische reactie, waarvan is niet duidlijk.
(heeft wel m&m's gegeten, is enige dat ik kan bedenken omdat hij dat nooit krijgt.)
Meestal zijn dat soort reacties niet ernstig in de zin van gevaarlijk, wel erg vervelend natuurlijk.
Heb HAP gebeld en hem anti-histamine tabletje gegeven.
Helpt nog niet, helaas.
Zielig voor hem.
soort allergische reactie, waarvan is niet duidlijk.
(heeft wel m&m's gegeten, is enige dat ik kan bedenken omdat hij dat nooit krijgt.)
Meestal zijn dat soort reacties niet ernstig in de zin van gevaarlijk, wel erg vervelend natuurlijk.
Heb HAP gebeld en hem anti-histamine tabletje gegeven.
Helpt nog niet, helaas.
Zielig voor hem.