Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
zondag 1 november 2009 om 19:16
Sum als ik dat standaard in huis zou hebben dan was ik nu twee keer zo zwaar en zou ik eeuwig vrijgezel blijven.
Hmmmmmmm, je hebt wel een punt ja, met die zweetsokken enzo!
En die hint, kun je die ook al gebruiken om 21.30 uur?
Hij belt over een uurtje, dus ik kan het nog even rustig aankijken.
Jammer dat ik ongewassen haren heb en mijn beste huisoutfit in de was zit.
Anders zou het toch nog net iets makkelijker zijn om de knoop door te hakken...
Hmmmmmmm, je hebt wel een punt ja, met die zweetsokken enzo!
En die hint, kun je die ook al gebruiken om 21.30 uur?
Hij belt over een uurtje, dus ik kan het nog even rustig aankijken.
Jammer dat ik ongewassen haren heb en mijn beste huisoutfit in de was zit.
Anders zou het toch nog net iets makkelijker zijn om de knoop door te hakken...
zondag 1 november 2009 om 19:24
Nee ik weiger echt om op mijn geplande hangzondag me te gaan optutten.
Ik heb nu een niet bij elkaar passend joggingpak aan (dat ook niet passend te maken is) en een soort Uggs-sloffen aan.
Geen sexy setje eronder want no way dat er ook maar iets uitgetrokken gaat worden.
Daar moet ie het maar gewoon mee doen.
Tenminste... als ik ervoor kies dan om hem te laten komen.
Ik heb nu een niet bij elkaar passend joggingpak aan (dat ook niet passend te maken is) en een soort Uggs-sloffen aan.
Geen sexy setje eronder want no way dat er ook maar iets uitgetrokken gaat worden.
Daar moet ie het maar gewoon mee doen.
Tenminste... als ik ervoor kies dan om hem te laten komen.
zondag 1 november 2009 om 19:50
Ook goed, maar je begon er zelf over hoor
Als VWM hier vanavond binnenkomt zit ik er ook niet op mijn paasbest bij
Maar dat kan hem vrij weinig schelen, mij ook niet trouwens
We hebben er saampjes al eens zo onelegant uitgezien dat alles daarop een vooruitgang is
Date tip....
Ga NIET ik herhaal NIET NIET NIET sporten met je nieuwe lief!
VWM en ik hebben ooit eens een wielerwedstrijdje gedaan
Heul raar gezicht na een een paar kilometer, twee rooie bezwete koppies die niets meer konden uitbrengen tegen elkaar vanwege de ontzettende ademnood
Nou ja, om eerlijk te zijn was ik degene met ademnood en een tomatenkoppie
VWM zag eruit alsof hij net een broodje bij de bakker had gehaald, maar die lag 2 dagen later dan weer kotstend in mijn bed met griep
Dus....erger kan het hier al niet worden
Als VWM hier vanavond binnenkomt zit ik er ook niet op mijn paasbest bij
Maar dat kan hem vrij weinig schelen, mij ook niet trouwens
We hebben er saampjes al eens zo onelegant uitgezien dat alles daarop een vooruitgang is
Date tip....
Ga NIET ik herhaal NIET NIET NIET sporten met je nieuwe lief!
VWM en ik hebben ooit eens een wielerwedstrijdje gedaan
Heul raar gezicht na een een paar kilometer, twee rooie bezwete koppies die niets meer konden uitbrengen tegen elkaar vanwege de ontzettende ademnood
Nou ja, om eerlijk te zijn was ik degene met ademnood en een tomatenkoppie
VWM zag eruit alsof hij net een broodje bij de bakker had gehaald, maar die lag 2 dagen later dan weer kotstend in mijn bed met griep
Dus....erger kan het hier al niet worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 1 november 2009 om 19:56
Hahahahahaa ooh Sum ik zie het helemaal voor me!
Ik hoorde laatst ook van een kennisje over haar eerste weekje weg met nieuwe vriend.
Konden beide niks anders doen dan kotsen en op de wc zitten.
Nou dan ben je ook direct alle schaamte voorbij hoor.
DM was net al beledigd toen ik zei dat ik me ongemakkelijk voel als ik er niet tiptop uitzie, omdat ik hem nog niet echt ken.
Hij riep er al doorheen: 'Dus ik mag je in de toekomst ook niet 's ochtends komen verrassen omdat je dan nog niet opgemaakt bent!?'
Maar goed, ik heb sowieso zoiets: als je eenmaak seks hebt gehad maakt het niet meer uit.
Dan heb je elkaar van alle kanten gezien, zit mijn haar door de war en heb ik altijd flinke rode blosjes.
Ik hoorde laatst ook van een kennisje over haar eerste weekje weg met nieuwe vriend.
Konden beide niks anders doen dan kotsen en op de wc zitten.
Nou dan ben je ook direct alle schaamte voorbij hoor.
DM was net al beledigd toen ik zei dat ik me ongemakkelijk voel als ik er niet tiptop uitzie, omdat ik hem nog niet echt ken.
Hij riep er al doorheen: 'Dus ik mag je in de toekomst ook niet 's ochtends komen verrassen omdat je dan nog niet opgemaakt bent!?'
Maar goed, ik heb sowieso zoiets: als je eenmaak seks hebt gehad maakt het niet meer uit.
Dan heb je elkaar van alle kanten gezien, zit mijn haar door de war en heb ik altijd flinke rode blosjes.

zondag 1 november 2009 om 20:23
Dames, wat heb ik een heerlijke zondagmiddag gehad (met dank aan Frizz, die mij heeft gesommeerd op te houden met denken )!!! Pfft ik ga lekker tutten vanavond. Beetje epileren, maskertje, etc. Heb mijzelf ook verwend met heul slecht eten, maar voor een keer is dat helemaal niet verkeerd..... Laat je dm nog komen frizz?
zondag 1 november 2009 om 20:32
hello ladies...
Ik ben er weer .. en ben verrot.Ik had donderdag al pijn in mijn nek , nou is dat veel erger geworden wat erg handig is als je aan het verhuizen bent.
Vrijdag middag de sleutel gehaald , en vrijdagavond daar lekker aan het soppen gegaan ( keuken moest echt schoon) ,daarna naar boven naar mn zusje (zo gezellig dat die boven mij woont) daar lekker gedouched en we hebben samen met een vriendin van haar die er ook was heerlijk wijn gedronken en karaoke op de pc gedaan..
zaterdag overdag ben ik aan het schuren geweest maar met die nek en schouders was dat niet echt te doen dus niet echt veel gedaan , smiddags een tafel die ik via marktplaats heb gekocht opgehaald en toen kwam mijn zusje op het idee om mn collega te smsen of hij geen zin had om te komen avonds kon hij en mijn huisje zien en gezellig mee een film kijken..
En dat vond hij een erg goed plan dus hebben we gezellig met zijn vieren film gekeken en gekletst.. en daarna heel romantisch met zn twee op een luchtbed in mijn huis geslapen haha ..
vandaag is hij ook heel de dag gebeleven en hebben we een bank gehaald die met geen mogelijkheid naar boven te krijgen was en die u dus bij een oom van mij op zijn logeer kamer staat ..over drie weken komt er een man met een verhuislift en dan gaat alles via het raam naar boven..
en nu ben ik op moe maar erg happy na zo`n heerlijk gezellig weekend ...
Ik ben er weer .. en ben verrot.Ik had donderdag al pijn in mijn nek , nou is dat veel erger geworden wat erg handig is als je aan het verhuizen bent.
Vrijdag middag de sleutel gehaald , en vrijdagavond daar lekker aan het soppen gegaan ( keuken moest echt schoon) ,daarna naar boven naar mn zusje (zo gezellig dat die boven mij woont) daar lekker gedouched en we hebben samen met een vriendin van haar die er ook was heerlijk wijn gedronken en karaoke op de pc gedaan..
zaterdag overdag ben ik aan het schuren geweest maar met die nek en schouders was dat niet echt te doen dus niet echt veel gedaan , smiddags een tafel die ik via marktplaats heb gekocht opgehaald en toen kwam mijn zusje op het idee om mn collega te smsen of hij geen zin had om te komen avonds kon hij en mijn huisje zien en gezellig mee een film kijken..
En dat vond hij een erg goed plan dus hebben we gezellig met zijn vieren film gekeken en gekletst.. en daarna heel romantisch met zn twee op een luchtbed in mijn huis geslapen haha ..
vandaag is hij ook heel de dag gebeleven en hebben we een bank gehaald die met geen mogelijkheid naar boven te krijgen was en die u dus bij een oom van mij op zijn logeer kamer staat ..over drie weken komt er een man met een verhuislift en dan gaat alles via het raam naar boven..
en nu ben ik op moe maar erg happy na zo`n heerlijk gezellig weekend ...
zondag 1 november 2009 om 20:37
Ohhh Stroll, ben je al over? Wat is dat ineens snel gegaan zeg. Bevalt het? Nu nog even wennen aan de nieuwe geluiden enzo. Leuk hoor.
Verder moet ik alles nog teruglezen. Ik zie dat Pom niet meer nadenkt Knap hoor
Zelf ben ik druk geweest, gisteren een dag vol bezoek, vandaag een dag vol bezoek en zinnige dingen gedaan.
Verder moet ik alles nog teruglezen. Ik zie dat Pom niet meer nadenkt Knap hoor
Zelf ben ik druk geweest, gisteren een dag vol bezoek, vandaag een dag vol bezoek en zinnige dingen gedaan.
zondag 1 november 2009 om 20:41
Ok dan Pom!
Strollie wat klinkt dat heerlijk zeg!
Kun je jezelf nog herinneren van een paar weekjes geleden?
Dat je zat te kniezen over dat je geen eigen huisje had?
En vrijgezellengedoe?
Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen!
DM komt er zo aan.
Vind het een beetje eng, maar hij weet dat ik in mijn jogginpak ben en doodmoe ben, dus ach.
Ik hoef hem niet te entertainen zei hij, kan lekker blijven liggen hij komt alleen even langs.
Spannend!
Strollie wat klinkt dat heerlijk zeg!
Kun je jezelf nog herinneren van een paar weekjes geleden?
Dat je zat te kniezen over dat je geen eigen huisje had?
En vrijgezellengedoe?
Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen!
DM komt er zo aan.
Vind het een beetje eng, maar hij weet dat ik in mijn jogginpak ben en doodmoe ben, dus ach.
Ik hoef hem niet te entertainen zei hij, kan lekker blijven liggen hij komt alleen even langs.
Spannend!
zondag 1 november 2009 om 21:02
He madhe nee nog niet over hoor ..
heb alleen een luchtbed in slaapkamer gegooid zodat hij en ik daar konden slapen , mijn zusje woont boven me daar dus we hebben bij haar avonds film gekeken enzv ... we konden ook wel daar slapen in haar huis maar dit vonden we leuker zo een eerste nacht op een luchtbedje ....
Frizz leuk,spannend , ben benieuwd ,maar word vast erg gezellig..
heb alleen een luchtbed in slaapkamer gegooid zodat hij en ik daar konden slapen , mijn zusje woont boven me daar dus we hebben bij haar avonds film gekeken enzv ... we konden ook wel daar slapen in haar huis maar dit vonden we leuker zo een eerste nacht op een luchtbedje ....
zondag 1 november 2009 om 21:19
quote:stroller schreef op 01 november 2009 @ 21:02:
Dat snap ik
Maar dat is wel heel erg handig en gezellig met je zus boven je. Ik had het al eens gelezen, maar was het eerlijk gezegd weer vergeten.
Frizz, een geurtje? Subtiel toch? Dat je in een huispak rondloopt en toch vrouwelijk blijft, prima. Gewoon lekker laten zien dat dit een vorm van ontspanning is die je vooral ook lekker blijft doen. Komt volgens mij best relaxed over. Heel veel plezier hoor.
Dat snap ik
Maar dat is wel heel erg handig en gezellig met je zus boven je. Ik had het al eens gelezen, maar was het eerlijk gezegd weer vergeten.
Frizz, een geurtje? Subtiel toch? Dat je in een huispak rondloopt en toch vrouwelijk blijft, prima. Gewoon lekker laten zien dat dit een vorm van ontspanning is die je vooral ook lekker blijft doen. Komt volgens mij best relaxed over. Heel veel plezier hoor.
zondag 1 november 2009 om 21:30
Hai ladies, ben ik weer en lekker bijgelezen.
Heb een drukke week gehad, bahbah, morgen heb ik fijn een dagje vrij genomen en lui-zijn-dag ingepland!
Veel gewerkt, ook de avonden, SV'tje was terug van vakantie en wilde aandacht en een vriendin geholpen met verhuizen.
En morgen doe ik NIKS!
Hey Sum, is jouw VWM nu in mijn stadje aan het solliciteren??
Oh ja, ik heb gisteren in het stadion zo'n leuke jongen ontmoet...hij stond op de tribune achter ons (hij is van de ambulance en die mannen stan alijd achter ons) en we hebben zo gezellig staan kletsen, ik heb zelfs 't doelpunt gemist! Geen telefoonnummers uitgewisseld, maar wel afgesproken dat we de volgende wedstrijd verder buurten.
Een glimlach en een dikke knipoog...hij heeft echt wat...zucht...
Heb een drukke week gehad, bahbah, morgen heb ik fijn een dagje vrij genomen en lui-zijn-dag ingepland!
Veel gewerkt, ook de avonden, SV'tje was terug van vakantie en wilde aandacht en een vriendin geholpen met verhuizen.
En morgen doe ik NIKS!
Hey Sum, is jouw VWM nu in mijn stadje aan het solliciteren??
Oh ja, ik heb gisteren in het stadion zo'n leuke jongen ontmoet...hij stond op de tribune achter ons (hij is van de ambulance en die mannen stan alijd achter ons) en we hebben zo gezellig staan kletsen, ik heb zelfs 't doelpunt gemist! Geen telefoonnummers uitgewisseld, maar wel afgesproken dat we de volgende wedstrijd verder buurten.
Een glimlach en een dikke knipoog...hij heeft echt wat...zucht...
Huts!
zondag 1 november 2009 om 21:44
zondag 1 november 2009 om 21:47
zondag 1 november 2009 om 21:49
Dan wordt ie nat, want het is k-weer in 't stadje!
Ik ben wel heel blij voor je dat alles met VWM nu zo goed gaat. Je gevoelletje heeft je bij RM dus niet bedrogen en dat is ondanks alles toch okee, omdat je nu weet dat je op je eigen gevoel af kunt gaan.
VWM klinkt me ook erg sympathiek in de oren en dat RM niet meer reageert moet je lekker uit je systeem gooien. Over and done with en het is okee.
Je klinkt veel relaxter dan een paar dagen geleden en dat doet me goed!
Volgende wedstrijd pas over twee weken...en ik hoop maar dat ie dan dienst heeft!
Ik ben wel heel blij voor je dat alles met VWM nu zo goed gaat. Je gevoelletje heeft je bij RM dus niet bedrogen en dat is ondanks alles toch okee, omdat je nu weet dat je op je eigen gevoel af kunt gaan.
VWM klinkt me ook erg sympathiek in de oren en dat RM niet meer reageert moet je lekker uit je systeem gooien. Over and done with en het is okee.
Je klinkt veel relaxter dan een paar dagen geleden en dat doet me goed!
Volgende wedstrijd pas over twee weken...en ik hoop maar dat ie dan dienst heeft!
Huts!
zondag 1 november 2009 om 21:51
Bell, ik ben ook veel relaxter nu dan met RM
De les die ik eruit heb geleerd is dat ik gewoon nog beter naar mijn gevoelletjes kan luisteren.....
*zucht*
2!!!! weken nog, mens dat duurt hartstikke lang nog!!!
Waarom hebben jullie geen nummers uitgewisseld dan?
De les die ik eruit heb geleerd is dat ik gewoon nog beter naar mijn gevoelletjes kan luisteren.....
*zucht*
2!!!! weken nog, mens dat duurt hartstikke lang nog!!!
Waarom hebben jullie geen nummers uitgewisseld dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 1 november 2009 om 22:07
Dat kwam er niet van Sum, na de wedstrijd loopt iedereen te dringen naar buiten en toen kon ik nog net vragen of ie er de volgende wedstrijd ook was en hij wilde zijn rooster checken op de telefoon toen ze een melding kregen. En weg was ie!
En net buiten het stadion scoorde ik die knipoog nog maar toen waren ze in de ambulance bezig.
Enne...zelf een telefoonnummer uitvissen vindt Bel wat te stalkerig/puberaal/desperate.
Geduld is een schone zaak...wat een bullshit.
* Edit: Herinner me ineens dat ie zei er met de bekerwedstrijd wel te zijn maar dan ben ik er niet. Ga ff kijken of er nog kaarten zijn voor de plek waar ik altijd zit!!*
*Edit 2: kan niet, volgende bekerwedstrijd is uit. Het zit ook nooit eens mee...*
En net buiten het stadion scoorde ik die knipoog nog maar toen waren ze in de ambulance bezig.
Enne...zelf een telefoonnummer uitvissen vindt Bel wat te stalkerig/puberaal/desperate.
Geduld is een schone zaak...wat een bullshit.
* Edit: Herinner me ineens dat ie zei er met de bekerwedstrijd wel te zijn maar dan ben ik er niet. Ga ff kijken of er nog kaarten zijn voor de plek waar ik altijd zit!!*
*Edit 2: kan niet, volgende bekerwedstrijd is uit. Het zit ook nooit eens mee...*
Huts!