Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17

zondag 1 november 2009 om 23:27
maandag 2 november 2009 om 00:04
Nee jongens, Frizz heeft geen seks gehad met DM.
Frizz heeft zelfs niet gezoend, ookal ondernam DM wel pogingen daartoe.
Frizz weet het even niet hoor, met DM.
Verder hebben jullie me heel nieuwsgierig gemaakt naar het topic waar ze niet lief zijn voor onze Pom, dus daar ga ik straks even naar zoeken.
En Pom, we hebben niet gezegd dat je mooi bent (van buiten) omdat we dat allemaal waren.
Het viel dus niet zo op.
Wat geweldig Madhe, kan me helemaal voorstellen hoe stoer de boys het vonden.
Ben benieuwd naar het resultaat!
Frizz heeft zelfs niet gezoend, ookal ondernam DM wel pogingen daartoe.
Frizz weet het even niet hoor, met DM.
Verder hebben jullie me heel nieuwsgierig gemaakt naar het topic waar ze niet lief zijn voor onze Pom, dus daar ga ik straks even naar zoeken.
En Pom, we hebben niet gezegd dat je mooi bent (van buiten) omdat we dat allemaal waren.
Het viel dus niet zo op.
Wat geweldig Madhe, kan me helemaal voorstellen hoe stoer de boys het vonden.
Ben benieuwd naar het resultaat!
maandag 2 november 2009 om 10:13
Goeie morgen allen...
Frizz, dat was een redelijk kort bezoekje van DM.
Wat weet precies niet met DM?
Heb je toch eeb gevoelletje?
Hier heerlijk tegen het warme lijf van VWM in slaap gevallen vannacht.
Leuk om hem weer te zien, nog leuker om vanavond weer lekker tegen hem aan te kletsen live!
Nu op mijn werk de baliemiep spelen...
Is toch niet helemaal mijn ding hoor...
Frizz, dat was een redelijk kort bezoekje van DM.
Wat weet precies niet met DM?
Heb je toch eeb gevoelletje?
Hier heerlijk tegen het warme lijf van VWM in slaap gevallen vannacht.
Leuk om hem weer te zien, nog leuker om vanavond weer lekker tegen hem aan te kletsen live!
Nu op mijn werk de baliemiep spelen...
Is toch niet helemaal mijn ding hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 2 november 2009 om 10:36
Aahhhhhhh VWM is gekomen!
Joepieeee!
Baliemiepen is hartstikke leuk Sum, dan kun je lekker veel foummen.
Zo, vandaag eindelijk weer zin om me op te maken enzo.
Geen joggingpak!
Tis niet echt dat ik een gevoeletje heb bij DM, tis meer dat ik een gevoeletje mis.
Het was gezellig, we hebben gekletst en tv gekeken.
Heb tegen hem aangelegen.
Maar ik had toch echt in de verste verte geen zin om hem te zoenen.
Er miste een bepaalde connectie.
En toen ging ik denken aan MX, en de eerste keer dat hij bij me was.
Toen waren we helemaal gefocussed op elkaar, er hing een spanning in de lucht en we hebben uuuuuuuren in elkaars armen gelegen.
En zo hoort het toch ook?
Dus ik denk: exit DM.
Joepieeee!
Baliemiepen is hartstikke leuk Sum, dan kun je lekker veel foummen.
Zo, vandaag eindelijk weer zin om me op te maken enzo.
Geen joggingpak!
Tis niet echt dat ik een gevoeletje heb bij DM, tis meer dat ik een gevoeletje mis.
Het was gezellig, we hebben gekletst en tv gekeken.
Heb tegen hem aangelegen.
Maar ik had toch echt in de verste verte geen zin om hem te zoenen.
Er miste een bepaalde connectie.
En toen ging ik denken aan MX, en de eerste keer dat hij bij me was.
Toen waren we helemaal gefocussed op elkaar, er hing een spanning in de lucht en we hebben uuuuuuuren in elkaars armen gelegen.
En zo hoort het toch ook?
Dus ik denk: exit DM.
maandag 2 november 2009 om 10:47
Hihihihihi...tis niet een gevoelletje maar meer het missen van een gevoelletje
Dat heb je mooi omschreven Frizzel
Nou ja, ik denk dat je zelf het antwoord al geeft toch?
Of denk je dat zo iets kan groeien?
Dat van dat focussen op elkaar herken ik wel.
Zeker in de begin fase bestaan er even niets anders dan de ander vanaf het moment dat hij binnenloopt
*zorgt hier overigens wel voor een chronisch slaaptekort vandaag...iets te lang liggen focussen vanacht*
Ik geloof daar namelijk zelf niet zo in, of het is er...of het is er niet...
Owwwwwwwwwwwwwwwww.....net een meil vam RM gehad
Even lezen, kom hem zo relativeren
Dat heb je mooi omschreven Frizzel
Nou ja, ik denk dat je zelf het antwoord al geeft toch?
Of denk je dat zo iets kan groeien?
Dat van dat focussen op elkaar herken ik wel.
Zeker in de begin fase bestaan er even niets anders dan de ander vanaf het moment dat hij binnenloopt
*zorgt hier overigens wel voor een chronisch slaaptekort vandaag...iets te lang liggen focussen vanacht*
Ik geloof daar namelijk zelf niet zo in, of het is er...of het is er niet...
Owwwwwwwwwwwwwwwww.....net een meil vam RM gehad
Even lezen, kom hem zo relativeren
maandag 2 november 2009 om 10:52
maandag 2 november 2009 om 10:57
Ok snel dan...
Lieve Sum bla bla bla bla...
Ik vind je te angstig, je loopt weg voor dingen en ik wil niet degene zijn die je bij de hand moet vasthouden om een stapje verder te gaan.
Daarom lijkt het me beter dat hier onze wegen scheiden
Ik wens je alle goeds en mocht je ooit de spring in het diepe willen wagen.....je hebt mijn nummer
Liefs, RM
Euhhh.....zou ik mailen dat ik die stap ondertussen met een ander genomen heb...nee hè, das lullig
Lieve Sum bla bla bla bla...
Ik vind je te angstig, je loopt weg voor dingen en ik wil niet degene zijn die je bij de hand moet vasthouden om een stapje verder te gaan.
Daarom lijkt het me beter dat hier onze wegen scheiden
Ik wens je alle goeds en mocht je ooit de spring in het diepe willen wagen.....je hebt mijn nummer
Liefs, RM
Euhhh.....zou ik mailen dat ik die stap ondertussen met een ander genomen heb...nee hè, das lullig
maandag 2 november 2009 om 10:59
Hahahahahahahaha!
Das toch ook gek?
Hij wist al dat je weer contact hebt met VWM.
Hij voelde allang aan dat jij er een punt achter wilde zetten, en nu doet hij het gauw voor jij de kans krijgt.
Mánnen!
Gewoon een zakelijk mailtje terug sturen zou ik zeggen.
Ik ga rijlessen en daarna lekker tutten met de baby!
Das toch ook gek?
Hij wist al dat je weer contact hebt met VWM.
Hij voelde allang aan dat jij er een punt achter wilde zetten, en nu doet hij het gauw voor jij de kans krijgt.
Mánnen!
Gewoon een zakelijk mailtje terug sturen zou ik zeggen.
Ik ga rijlessen en daarna lekker tutten met de baby!

maandag 2 november 2009 om 11:18
Goedenmorgen meiden,
He lekker voor je Sum, dat je vannacht tegen een warm lijf hebt aan kunnen liggen en gezellig dat hij vanavond weer komt..
Frizz.. mmm ja ik snap wel wat je bedoeld , je mist een bepaalde chemie die er eigenlijk had moeten zijn ..
Ga je hem nog een kans geven ? of weetje voor je zelf genoeg ?
He lekker voor je Sum, dat je vannacht tegen een warm lijf hebt aan kunnen liggen en gezellig dat hij vanavond weer komt..
Frizz.. mmm ja ik snap wel wat je bedoeld , je mist een bepaalde chemie die er eigenlijk had moeten zijn ..
Ga je hem nog een kans geven ? of weetje voor je zelf genoeg ?
maandag 2 november 2009 om 11:21
Oh ik ben laat ...omdertussen staat er alweer van alles bij ..
Jeetje Sum das lekker bedacht van hem haha... hij wist dat toch al van VWM? en dat jij wat meer afstand nam had hij ook wel door , typisch man eigen om dan zo`n soort mailtje te sturen..
Frizz veel plezier..
En pom toch iemand in nederland gevonden dus om je jurk te laten maken ..?Is zoiets betaalbaar ?of wordt het dan gelijk een mega dure jurk?
Jeetje Sum das lekker bedacht van hem haha... hij wist dat toch al van VWM? en dat jij wat meer afstand nam had hij ook wel door , typisch man eigen om dan zo`n soort mailtje te sturen..
Frizz veel plezier..
En pom toch iemand in nederland gevonden dus om je jurk te laten maken ..?Is zoiets betaalbaar ?of wordt het dan gelijk een mega dure jurk?
maandag 2 november 2009 om 11:27
Stroll, ik had eigenlijk dit ook wel een beetje verwacht hoor.
De eer aan zichzelf houden, zijn eigen ego niet laten knakken
En weet je, van mij mag hij...als hij zich hier beter bij voelt...
Weet niet of het typisch man is....misschien zou ik heztelfde wel doen als ik eerlijk ben
De eer aan zichzelf houden, zijn eigen ego niet laten knakken
En weet je, van mij mag hij...als hij zich hier beter bij voelt...
Weet niet of het typisch man is....misschien zou ik heztelfde wel doen als ik eerlijk ben
maandag 2 november 2009 om 12:13
Aha, Kym is weer in de bewoonde wereld, en kruipt lekker tegen SJ aan dus daar ook goede ontwikkelingen
Mwah,ik weethet niet hoor Stroll of ik het ook zou doen, maar laat ik zeggen dat ik het me kan voorstellen dat iemand op deze manier de eer aan zichzelf wil houden...
Mwah,ik weethet niet hoor Stroll of ik het ook zou doen, maar laat ik zeggen dat ik het me kan voorstellen dat iemand op deze manier de eer aan zichzelf wil houden...
maandag 2 november 2009 om 12:24
Ja das waar..Nouja als hij zich er nu wat beter bij voelt...
Zo en ik voel me toch ellendig, die verrotte pijn in mn nek gaat maar niet weg m mijn schouders doen ook zeer en ik begin te hoesten ook.....
Zou ik gewoon ziek worden ? bah bah bah... geen tijd voor , maar dit is wel vermoeiend me zo voelen al een paar dagen ....
en ja dames ik weet het ik zou thuis moeten zijn dan , maar dat gaat niet ik ben de enige momenteel hier 1 collega is op vakantie en de andere is ook ziek... dus tja..
Zo en ik voel me toch ellendig, die verrotte pijn in mn nek gaat maar niet weg m mijn schouders doen ook zeer en ik begin te hoesten ook.....
Zou ik gewoon ziek worden ? bah bah bah... geen tijd voor , maar dit is wel vermoeiend me zo voelen al een paar dagen ....
en ja dames ik weet het ik zou thuis moeten zijn dan , maar dat gaat niet ik ben de enige momenteel hier 1 collega is op vakantie en de andere is ook ziek... dus tja..
maandag 2 november 2009 om 12:24
Ja das waar..Nouja als hij zich er nu wat beter bij voelt...
maandag 2 november 2009 om 13:32
Stroll, beterschap. Hopelijk voel je je snel weer fit.
Sum, ik zou het ook zo doen zoals RM. Toch zelf even netjes iets laten horen en zelf met de eer strijken inderdaad. Dat zou beter voor mijn ego zijn Kan ik op fora blijven plaatsen dat ik zelf afkap als ik merk dat iets nergens toe leid
Kym, jij bent bij SJ? Have fun
Pom, waar heb je de jurk voor nodig, heb ik iets gemist? Ik dacht aan een trouwjurk. Maar goed, dat is een tik van mij de laatste tijd. P.S. dat is niet serieus.
En nu ga ik een geroosterde boterham met kaas maken. Laters allemaal.
Sum, ik zou het ook zo doen zoals RM. Toch zelf even netjes iets laten horen en zelf met de eer strijken inderdaad. Dat zou beter voor mijn ego zijn Kan ik op fora blijven plaatsen dat ik zelf afkap als ik merk dat iets nergens toe leid
Kym, jij bent bij SJ? Have fun
Pom, waar heb je de jurk voor nodig, heb ik iets gemist? Ik dacht aan een trouwjurk. Maar goed, dat is een tik van mij de laatste tijd. P.S. dat is niet serieus.
En nu ga ik een geroosterde boterham met kaas maken. Laters allemaal.
maandag 2 november 2009 om 14:43
Zo. Rijden ging picobello, alleen ik 'kijk' als een Amsterdamse fietser ipv als een automobilist.
Daar moet dus aan gewerkt worden.
Ach ja laat RM lekker met de eer strijken.
Alleen, ik zou het nooit zo doen als RM.
Hij wist/voelde toch dat jij er al een punt achter wilde zetten?
Dan houdt ie nu zichzelf voor de gek, dat vind ik een beetje suf.
Maar goed, laat de beste man.
Balen dat je zo gammel bent Stroll.
Dat heb je natuurlijk ook als je niet op tijd je rust pakt...
*trekt een beschuldigend gezicht naar Stroll*
Ik weet niet hoor, of DM nog een kans krijgt.
Zie het wel.
Zit door deze situatie wel weer ineens veel te veel aan MX te denken.
Is niet goed.
Hoe smaakte je boterham Madhe?
Nou Kym... kom maar op.Maak ons maar gek met vehalen over palmbomen met briesjes, knappe gespierde mannen, lekkere coctails, ondergaande zonnen, gebruinde lijven en het weerzien met SJ.
Ik ben er klaar voor!
*rent juichend in de rondte: Pom komt speciaal terug voor Frizz!*
Daar moet dus aan gewerkt worden.
Ach ja laat RM lekker met de eer strijken.
Alleen, ik zou het nooit zo doen als RM.
Hij wist/voelde toch dat jij er al een punt achter wilde zetten?
Dan houdt ie nu zichzelf voor de gek, dat vind ik een beetje suf.
Maar goed, laat de beste man.
Balen dat je zo gammel bent Stroll.
Dat heb je natuurlijk ook als je niet op tijd je rust pakt...
*trekt een beschuldigend gezicht naar Stroll*
Ik weet niet hoor, of DM nog een kans krijgt.
Zie het wel.
Zit door deze situatie wel weer ineens veel te veel aan MX te denken.
Is niet goed.
Hoe smaakte je boterham Madhe?
Nou Kym... kom maar op.Maak ons maar gek met vehalen over palmbomen met briesjes, knappe gespierde mannen, lekkere coctails, ondergaande zonnen, gebruinde lijven en het weerzien met SJ.
Ik ben er klaar voor!
*rent juichend in de rondte: Pom komt speciaal terug voor Frizz!*
maandag 2 november 2009 om 16:11
*vraagt zich af hoe een Amsterdamse fietser kijkt*
Hmmmz, als je veel aan MX moet denken zegt dat eigenlijk wel genoeg heur Frizzeltje.
Dus waarom zou je DM nog een kans geven?
Omdat het ogenschijnlijk de ideale man is?
Blijkbaar niet voor jou want anders was je wel hotel de botel geweest.
Hier kleine verandering van het originele plan
VWM en ik eten niet samen wanr hij wilde even naar een beurs in Utrecht
Of dat goed was??
Nou ja, zeg daar heb je mijn toestemming toch niet voor nodig?
Maar wel fijn dat er een soort van overlegje is, dat voelt tie dan toch wel weer goed aan
Moooooooooooooooooos, veel plezier op Terschelling
*neemt zichzelf heilig voor om volgend jaar echt weer eens naar Oerol ta gaan*
Hmmmz, als je veel aan MX moet denken zegt dat eigenlijk wel genoeg heur Frizzeltje.
Dus waarom zou je DM nog een kans geven?
Omdat het ogenschijnlijk de ideale man is?
Blijkbaar niet voor jou want anders was je wel hotel de botel geweest.
Hier kleine verandering van het originele plan
VWM en ik eten niet samen wanr hij wilde even naar een beurs in Utrecht
Of dat goed was??
Nou ja, zeg daar heb je mijn toestemming toch niet voor nodig?
Maar wel fijn dat er een soort van overlegje is, dat voelt tie dan toch wel weer goed aan
Moooooooooooooooooos, veel plezier op Terschelling
*neemt zichzelf heilig voor om volgend jaar echt weer eens naar Oerol ta gaan*

maandag 2 november 2009 om 16:14
Lieve mooie forumvriendinnen van mij!!! ~Hoe gaat het met jullie?
ik zag dat Bel een potentieeltje op het oog heeft, ben errug benieuwd naar de update daarover over 2 weekjes.
Stroll heeft de Mexicaanse griep (even serieus volgens mij is spierpijn, hoesten en koorts zijn wel de symptomen), maar krijgt gelukkig wel heule lieve aandacht van collega.
Sum is blij.
Moos is op weg naar Terschelling (leuk!! Vind Oerol leuk!!)
Kym heeft een seksmarathon met SJ.
En Frizz. Tja, ik weet eigenlijk niets te vertellen, volgens mij is DM mijn terrasmeneer. leuk om mee te ouwehoeren, maar zoenen of meer ... nee.
Oja en Madhe, is gewoon Madhe
Ga even verder, dag dag dag!
ik zag dat Bel een potentieeltje op het oog heeft, ben errug benieuwd naar de update daarover over 2 weekjes.
Stroll heeft de Mexicaanse griep (even serieus volgens mij is spierpijn, hoesten en koorts zijn wel de symptomen), maar krijgt gelukkig wel heule lieve aandacht van collega.
Sum is blij.
Moos is op weg naar Terschelling (leuk!! Vind Oerol leuk!!)
Kym heeft een seksmarathon met SJ.
En Frizz. Tja, ik weet eigenlijk niets te vertellen, volgens mij is DM mijn terrasmeneer. leuk om mee te ouwehoeren, maar zoenen of meer ... nee.
Oja en Madhe, is gewoon Madhe
Ga even verder, dag dag dag!