BDSM, voor de liefhebbers

08-10-2006 21:17 3094 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.

Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:

Wandering Spirits

Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.

Ter leeringh:

BDSM info
Albany Power Exchange

Angelfire

Ter vermaeck:

Bar X

Chatplaza
Iets met dieren

www.bdsm-jongeren.net

www.bdsm-35.nl

www.collarme.com

En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.

anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 03-05-2010 22:39
Reden: :-)
% gewijzigd
Boridini, als sub geef je toestemming om gedomineerd te worden en heb je, als het goed is, een stopwoord. Als je misbruikt of verkracht wordt gaat dat (helaas!) niet op. Dus is echt niet met elkaar te vergelijken. Ook ik ben in het verleden eens verkracht en er wordt door enkelen wel beweerd dat juist dat soort ervaringen je onderdanige kant triggeren. Maar of dat zo is...

Substanza, ik zie nu pas je vraag van een paar dagen geleden. Met mij gaat het goed, ben door omstandigheden even niet met bdsm bezig. Heb andere dingen aan mijn hoofd, maar heb me goed hervonden en ook zonder dominant in mijn leven draait de wereld door. En wie weet, op een mooie dag...
Ik heb idd ook wel eens gelezen dat het een trigger kan zijn. Maar daar geloof ik niet zo in.

Mijn seks leven staat ver van mijn misbruikverleden af, en gelukkig maar

Ik voel me ook niet schuldig naar mezelf toe, maar meer naar incest slachtoffers ofzo ( ik zie mezelf dus inmiddels allang niet meer als slachtoffer, als men er een naampje aan zou willen hangen zou ik eerder voor "overwinnaar" of "survivor" gaan. Maar dat wordt dan weer wat zweverig voor mijn doen. Anyway.... -eh- oh ja, daar was ik )

Dat ik denk: Eigenlijk is het lullig. Er zijn 1000-en vrouwen die gedwongen worden om bijv. een man te pijpen. En ik geniet er juist van als mijn Vriend me flink diep neemt.

Heel dubbel gevoel.

En bij ons gaat het idd vrijwillig. Ik ben degene die aangeeft onderdanig te willen zijn en Vriend gaat daar dan op in.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Kajira, ik kwam er laatst per toeval achter dat wij allebei dagelijks op het zelfde topic schrijven onder andere nicks..

Vraag anders aan Sprankel wie ik ben.
Borodini, ik denk dat je het daarmee zelf al aangeeft. Jouw seksleven staat ver van jouw misbruikverleden af, maar ik kan me wel voorstellen dat het daardoor misschien zelfs wel extra verwarrend is.

Veel beginnende subs kennen die verwarring, maar wellicht dat het voor jou extra speelt...

En je schuldig voelen naar incestslachtoffers hoeft echt niet! Jij kiest er zelf en bewust voor om je onderdanig op te stellen en jij als sub bepaalt daarin de grenzen, dat is heel wat anders.
-
Je weet toch wel wie ik ben??????????????
-
Hahahahahaha!!
Toen ik 15 was heeft m'n toenmalige vriendje me ontmaagd door me te verkrachten. Heel lang heb ik gedacht dat dat bij mij iets te maken moest hebben met de onderdanige gevoelens die ik later ontdekte.

Tot ik me herinnerde dat ik als 8 jarig meisje echt geen cowboytje wilde zijn als we "de cowboys vangen de indianen en binden ze dan vast" gingen spelen met alle kinderen in de buurt En in tegenstelling tot de andere indiaantjes was het voor mij geen sport om zo lang mogelijk uit de handen van de cowboys te blijven... Ik was degene die altijd als eerste gevangen werd, en ook altijd degene die eerlijk opbiechtte als het touw zo los zat dat ik los kon komen...

Ik mocht altijd meedoen en mocht altijd indiaantje zijn...

Voor mezelf ben ik tot de conclusie gekomen dat er geen verband is. Maar achteraf gezien kon ik wel pas aan mijn onderdanigheid toegeven toen ik de verkrachting (een heel eind) verwerkt had. Het een zat het ander wel in de weg.

Dat dubbele gevoel over dingen willen waarvan andere mensen nou eindelijk eens hopen dat het stopt (verkrachting, vernedering, machtsspelletjes) heb ik ook. De laatste tijd kan ik het wel wat beter loslaten.

Behalve als ik al dagen loop te stuiteren, er spel in het vooruitzicht is en ik nog even op internet het nieuws afstruin en berichten tegenkom over verkrachting en slavernij... Dan word ik acuut misselijk en wiebelig op m'n benen en walg ik heel even van mezelf. En net als ik dan overweeg het hele geplande spel te cancelen realiseer ik me dat DAT het grote verschil is: als ik nu zeg "Stop" dan gebeurt er ook helemaal niks.

Dan ga ik even wat anders doen en 'n half uurtje later ben ik weer waar ik was voor ik nog even het nieuws ging lezen.
Iets anders
Bedankt trouwens, allen, dat jullie me zo open te woord willen staan
-
@ CakeCup: ook van harte welkom natuurlijk! Beetje laat maar niet minder gemeend hoor! Ben nogal een zeef en ongeconcentreerd dus dingen lopen mij mij nogal eens door elkaar..
Iets anders
Dank je wel Babsjuh!
@ Babsjuh

Dat soort dingen kwamen bij mij ook boven drijven toen ik bezig was met DE zelfanalyse. Heb toen ook "onderdanig wil ik zijn" gelezen van Sina-Aline Geißler. Goed boek vond ik, al moet ik het nu, we zijn inmiddels 3 jaar verder, eigenlijk nog eens lezen.

Wel schokkend eigenlijk dat er alleen hier al een aantal vrouwen zijn met nare sexuele ervaringen. Ik vraag me dan altijd af hoeveel procent van de vrouwen zo'n ervaring hebben. Volgens mij zijn het er veel.
Lees en huiver

Ik vind het een lastig onderwerp. Want maak het bespreekbaar binnen een groep BDSM minded vrouwen en je zult van een groot deel van hen te horen krijgen dat ze ervaring hebben met sexueel geweld. Maar breng het ter sprake in een groep vrouwen die van Nordic Walken houden en je hoort hetzelfde. Net zoals in een groep vrouwen die hun boodschappen bij C1000 halen, die graag zelf wenskaarten maken van theezakjes, die nooit sex willen, altijd het licht aan willen etc..

Sexueel geweld sucks. En het is overal.
Het is ook een lastig onderwerp.

Heb eventjes zitten lezen, 40%!!! OMG!!!!

Dat wilde ik er nog bij zetten in mijn vorige post, dat ik alles bespreekbaar vind (dood, kanker, verslavingen, handicap, syndroom van down, whatever) maar dat jullie me vooral af moeten remmen als het niet comfortabel is.
Hanna, als jouw actie op het 3000 topic als gevolg heeft dat er meer vrouwen uit de welbekende kast komen, juich ik hem alleen maar toe nu.

Misschien ga ik ook wel weer posten onder mijn echte nick.
Haha, substanza, ik ben nu natuurlijk wel raaazend nieuwsgierig - grapje hoor Voel je nergens toe verplicht -

Hannah, voor mij is altijd alles bespreekbaar. Soms heb ik wat tijd nodig voor bepaalde onderwerpen. Soms moet ik er over na denken of over mijn eigen idee heen stappen. Maar eigenlijk kan ik overal over praten. Ook over mijn verleden met mijn opa bijv.

Als het helpt om andere vrouwen over de drempel heen te trekken om te gaan praten vind ik het alleen maar prima.

@sprankelend ( ik heb altijd gedacht dat je een man was Geen idee waarom ) Ik heb nog eens nagedacht over jouw stukje over meelezers e.d.

Ik ben duidelijk nogal naïef, ik ging er echt vanuit dat men hier bijv alleen maar mee leest als ze er zelf interesse in hebben.

Hoewel ik, als ik nuchter na-denk, ook wel weet dat mensen gewoon erg onaardig kunnen zijn en gebruik willen maken van de situatie of de dingen die ze van een ander weten.

Lastig.

( overigens mis ik sarah hier, kom ik uit de kast, is zij em gevlogen Maar ze leest vast nog wel mee, dus een kan ik haar wel geen )
-
Ja, tot gisteren aan ofzo, tot ik ergens toch echt duidelijk las dat je een vrouw bent, en helegaar geen man
-
-
Ja, dat deed ik gisteren ook

Ik weet echt niet waarom ik dat dacht Mss omdat je zo goed kan relativeren ofzo. En ik altijd denk dat vrouwen meer met hun emoties gooien. Ik heb echt toentertijd veel aan je postings gehad.

Nou ja, anyway Ook als vrouw vind ik je een hele fijne persoonlijkheid.
Ik had dat eerst ook ( jaartje geleden) maar snap nu dat ik je verwarde met Houvanjezelf. Dat is namelijk wel een man.

Ik haal wel vaker nicks door elkaar, en ik vond jullie nicks blijkbaar iets van elkaar hebben of zo.

Boro: ik stuur je wel even een pb, als het lukt.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven