A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
(tsk, ik zie het plaatje niet meer, stom!)
Later is nu
Wat een naar bericht weer Thee, vreselijk

Prachtige tekeningen Dreamer, vooral die 1e vind ik heel gaaf. Tweede ook hoor, maar je ziet in 1 oogopslag dat het een vogel is

En gefeliciteerd met je dochter! Volgend jaar dus middelbare school?

Wat een briljant idee van jullie om die tijdschriftenkado's te verpatsen als ze niet bevallen, lekker gratis lezen! Ik heb vorige week voor het eerst iets verkocht op marktplaats, cool man!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik kreeg zojuist een email onder ogen... excuses dat het zo lang duurde, waren wat ongeregeldheden enz enz.. maar.. ik heb woensdagmiddag een sollicitatiegesprek!!

EN waar? Nou, bij de afdeling waar ik nu werk, met de mensen met wie ik nu werk enneh... ik vind het raaaaar.. en éng!

IK neem gewoon nooit de cadeautjes als ik er niets aan heb.. of neem alleen een abonnement als ik het cadeau wil. Zo heb ik van de Esta nog een blender!!

Pff. LD heeft haar meidenfeestje..
Later is nu
Tjee, wat weird, Dreamer, van dat sollicitatiegesprek!

Ik ging eigenlijk ook voor de armband bij het Linda abonnement (anders had ik geen abonnement genomen), en toen ie niet lekker zat kwam ik pas op het idee of iemand 'm toevallig zocht. Ik vroeg nog wat ze ervoor over had, en dat kwam zo ongeveer overeen met het abonnementsgeld. Dus vandaar!

Ik kreeg bij mijn Esta abonnement 3 spannende boeken! Meteen uitgelezen .

Pff, ik krijg vanavond weer puberavond! De jongens zijn bier aan het halen (nog even rust dus), en zullen zo wel de woonkamer in beslag nemen. Gelukkig heb ik een tv'tje op mijn slaapkamer .
Hier 5 meiden voor een film.. en ze slapen ook beneden. Ben benieuwd hoe Milo dát vindt
Later is nu
Hahaha, die meiden (én Milo) doen waarschijnlijk geen oog dicht! Onze hond vond het altijd geweldig, kinderen die in de woonkamer sliepen.
Nou, probleem is een beetje dat IK dus ook geen oog dicht doe En dan slapen wij op zolder
Later is nu
Milo heeft bijna de hele dag geslapen.. helemaal uitgeput

(helaas had ik die kans niet )
Later is nu
WAKKER BLIJVEN DREAM!!!

Gvd zeg, ik ben sinds gisteravond al bezig om mijn Ipod te installeren. Of eigenlijk, om eerst iTunes op m'n laptop te krijgen, en dat lukt dus niet, zucht! Volgens mij heeft het er weer mee te maken dat ik Vista heb, wat een kloteprogramma is dat toch.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ha, alweer wakker hoor Dee.. vanmorgen om 5.55 uur al, want dochter moest vanmorgen om 8 uur in het zwembad zijn... zo'n 50 minuten rijden verderop. Net weer terug. Vanmiddag in Jastown een wedstrijd. Nu even kijken of ik nog wat slaapuurtjes kan maken. Heel vervelend, onze douchecabine (die in de slaapkamer staat) lekt... ergens.
Later is nu
Ooooh, wat erg Dreamer, pfff. En lekkende douchecabine nog erger. Ik moest laatst waterverbruik opgeven, lamp in gang was kapot, en ik moet dan al ondergronds duiken, sowieso al moeilijk te lezen, maar zonder lamp zeker.

Opgegeven via internet, krijg ik meteen melding "uw verbruik is exorbitant gestegen" (of iets van die strekking), en dan kon je allerlei dingen aangeven waardoor dit gestegen kon zijn (lekkage, samenwonen, enzo... de rest ben ik vergeten. En ook "ik weet het niet")

Dat laatste heb ik dus aangegeven. Ben benieuwd wat ik extra moet betalen... terwijl ik echt geen lekkage heb, zéker niet samenwoon ineens, dus wát dan wel? Oh ja, ik had slecht licht, toen ik de meterstand opnam

Leuke dag gehad hier, eerst naar bos met honden, wat is het toch mooi in het bos nu. Daarna nieuwe appartement van moeder van hele lange beste vriendin bekeken en lekker geborreld daar, en toen ouders hier eten, en die bleven maar hangen, erg gezellig.

Nu moet ik naar bed, maar nog geen zin.
moet ook naar bed, maar ook geen zin
Dan blijven we allebei nog lekker even op, Thee.

Kom je ook naar de meet, 20 maart? Is in Utrecht, zie ik net.

Ik denk dat er dan ook wel slaapplaatsen te regelen zijn, mocht het nodig zijn....
Nou, da's me echt nog te ver weg hoor om nu al te beslissen.

En treinen gaat vanaf U ook nog wel.

Maar moét wel zo naar bed. Morgen op tijd afspraak met coach.
Vond het vandaag trouwens maar gruwelgrijsgrauw weer. Niks aan en dus zeker niet in het bos geweest.

Gister was het lekkerder weer (hier tenminste).
Ja, gisteren was lekkerder weer, maar wij liepen al om 9u in het bos, toen was het nog mooi (beetje mistig, prachtig tussen de bomen) en droog. We waren net binnen bij vaste horeca etablissement, of het begon te regenen.

Succes bij coach morgen!
Thnx en slaap lekker voor nu of straks!
Trusten!
Nachtbrakers...

@Dee.. ik kom hoor 20 maart!

En Meet was leuk meiden... ik heb enorm gelachen!

Nu naar schouwburg... tot laters
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
20 maart.. ook al zo'n datum dat ik niet zo goed kan.. maar.... beter dan een week later.. (da's namelijk dan MIJN verjaardag, afgelopen weekend kon ik uiteraard niet wegens LD's verjaardag )

Zo

gisteren hele dag migraine .. was te verwachten na 't weekend. Vanmorgen nog pijn, maar wel naar werk, want belangrijke afspraak en werkzaamheden vandaag.. gelukkig ging de hoofdpijn in de loop van de dag weg (met wat pijnstillers) maar met een hele dag staan kreeg ik pijn in de knieën terug!! Pfff.. blij thuis te zijn!

Wel nuttig en leuk en spannend, want morgen sollicitatiegesprek. Andere belangrijke afspraak van vandaag was ook positief over werkzaamheden, die mogelijk tot na detachering doorgaan, dus wat dat betreft positieve dag

Zit nog wel met "Hoe bereid je een sollicitatiegesprek voor" gedachtes, maar nu maar even niet.

Raar van dat waterverbruik, Dee.

Als het goed is komt er .. eh.. deze week iemand kijken voor onze douchecabine. Gelukkig is het een tweede douche en kunnen we ons dus wel gewoon douchen.

(klinkt wel luxe he .. we hebben tijd terug slaapkamer op zolder gemaakt en er was ruimte voor zo'n cabine, vandaar.. )

laterz~!

Later is nu
Dreamer, voor ik het vergeet: succes morgen met gesprek
Dank thee
Later is nu
Noujaa.. m'n avatar wil niet wijzigen
Later is nu
Ik zit nog steeds met spanning en bibbers bij de telefoon te wachten op het verlossende woord. Op basis van gesprek zeg ik dat ik het niet word. Maarja, misschien denken zij er wel anders over, en heb ik mezelf toch beter verkocht en heb ik toch gezegd wat ze wilden horen en zien zij wél in mij, wat ik op dit moment echt niet meer zo voel (kan ik het écht wel? )

telefoon is gecheckt, Milo moet er eigenlijk uit, ... telefoon!

M'n schoonmoeder.. verkeerd nummer gebeld.

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven