Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
Ow en dat tasje was ook heel leuk, leek wel een visagietas waar je al je kwasten enzo in kan doen. Best luxe en vrij groot!
Hoi meiden!

Bedankt voor de vele tips! Ik heb gisteren eerst even wat proefjes gehaald. Helaas had ze er niet zo veel, ik heb voor de 30+ lijn de dagcreme en gel meegekregen en de serum.

Ik heb gisteren na het douchen de serum gebruikt, daarna de dagcreme, en ik moet zeggen, mn huid zag er al een stuk frisser uit vanochtend!! Hoe is dat mogelijk na 2 x smeren al? Of zou het komen dat ik vroeg lag te slapen hihi...

Ik heb net mn moeder en zus ook zo gek gekregen dat ze proefjes gingen halen... Zal dus wel een flinke bestelling worden.

Ik ga eens kijken naar die Engelse site die Curlygurly noemde.

Moet zeggen dat ik er nu al helemaal hebberig van wordt, ga ook zeker kijken voor de beauty balm en masker... die maar kopen met het salaris van november
Ah jammer zeg, de site doet het nu even niet. Maar las dat je alleen met creditcard kunt betalen. Die heb ik dan weer niet, das ook niet heel verstandig voor mij vrees ik.

Dan maar op Belissima bestellen zodra de proefjes op zijn.

Macy als ik meer ga voor het hydraterende moet ik dan kiezen voor de normaal tot gemengde huid? Of voor alle huidtype?
quote:Snoekkie schreef op 28 oktober 2009 @ 14:03:

Hoi meiden!

Bedankt voor de vele tips! Ik heb gisteren eerst even wat proefjes gehaald. Helaas had ze er niet zo veel, ik heb voor de 30+ lijn de dagcreme en gel meegekregen en de serum.

Ik heb gisteren na het douchen de serum gebruikt, daarna de dagcreme, en ik moet zeggen, mn huid zag er al een stuk frisser uit vanochtend!! Hoe is dat mogelijk na 2 x smeren al? Of zou het komen dat ik vroeg lag te slapen hihi...

Ik heb net mn moeder en zus ook zo gek gekregen dat ze proefjes gingen halen... Zal dus wel een flinke bestelling worden.

Ik ga eens kijken naar die Engelse site die Curlygurly noemde.

Moet zeggen dat ik er nu al helemaal hebberig van wordt, ga ook zeker kijken voor de beauty balm en masker... die maar kopen met het salaris van november

Kijk maar uit Clarins is verslavend???

Vanavond weer de eau dynamisante gebruiken. Ga donderdag met wat collega's naar de kroeg, dus wellicht heb ik vrijdagochtend wel de beauty flash balm nodig.....

De eye contour balm is ook een blijvertje, hij smeert goed uit en trekt snel in, met mijn oog make-up aanbrengen heb ik er geen last van
Curlygurly,wat een leuke superset is dat,echt geweldig en dat voor 40 pond,werkelijk super. Ja,snoekkie,dat had ik ook dat ik al na een paar keer smeren verschil zag,echt fijn spul dat ook nog eens heerlijk ruikt.En de douchespulletjes zijn ook erg fijn.Je kunt op de engelse site ook met paypal betalen als je geen creditcard hebt. Heeft er iemand van jullie ervaring met de younger longer balm? Hoe vinden jullie de nieuwe multi active tegenover de oude lijn,is er veel veranderd? Ik kreeg nog wat van de oudere lijn in een potje die is wit en de nieuwe roze,ik snap niet dat ik dat oude spul nog mee gekregen heb wat heb ik daar nu aan. Ik ga vrijdag shoppen met mijn moeder en ga eens kijken of ik nog wat proefjes kan krijgen,ik zou wel een proefje willen van het hydraterend masker maar weet niet of daar ook proefjes van bestaan,dus ik ga even op onderzoek uit. Heeft iemand van jullie dat double serum 6 weleens gebruikt,is dat wat? en het anti soif serum? Ik heb nu het nieuwe multi active serum en die is voor 1X per dag dus ik wil er nog een serum bij gaan kopen
Hoi Bibi, ik wel wel een proefje van het anti-soif serum en ik vind mijn huid er daardoor wat droger aanvoelen. Ik ben meer happy met het multi-active serum. Ik zag dat het double 6 serum bij de 40+ lijn staat.

Ik meende begrepen te hebben dat je het beste producten kunt gebruiken die bij je leeftijd passen, maar misschien zit ik er ook helemaal naast. (dacht dat je net als ik rond eind 20 bent). Ik zou misschien nog wel de lift minceur visage willen hebben voor 's avonds.
Judith11, ik ben toch al echt wat jaartjes ouder hoor,ik ben 36 jaar ga dus al richting de 40 {klinkt ineens wel erg oud,bedenk ik me nu} Maar ze schatten me wel eind 20 hahaha. Wat vreemd dat je huid er wat droger van aanvoelt,ik las op diverse sites dat mensen juist vonden dat het serum zo hydraterend is,dan moet ik eerst zorgen dat ik daar een proefje van krijg vrijdag want het zou zonde zijn als ik hetzelfde effect heb als jou. De lift minceur visage lijkt me ook wel wat,krijg je volgens mij ook een klein boekje met massage technieken bij.
Hallo Clarins fanaten!

Maar Snoekkie, ik heb ook geen creditcard maar heb er een geleend van iemand, stort ik het geld gewoon weer naar die rekening, easy! Paypal is ook een optie, zou zonde van het geld zijn om het niet te doen, zeker als je zoveel wilt gaan bestellen. Bij mij doet de site het wel gewoon hoor, heb je wel de goede: http://www.salonskincare.co.uk/ ?

Jeetje wat geweldig dat een aantal al zo snel effect zien van de Multi-Active! Ik ben nog niet zo aan het smeren want het serum maar 1x geprobeerd en oude HQ creme moet eerst op voordat ik mijn Multi-Active creme ga openen.

Bibi, ik heb met een aantal producten ervaring. De Younger Looking Balm is heerlijk, daar heb ik echt het idee dat mijn huid er beter uit ziet 's morgens! Wel prijzig maar ook voor de wat oudere huid en voor 2x per week i.p.v. je nachtcreme. Een romige creme. Niet voor dagelijks. Ik had dus een proefje wat helaas op is! Het anti-soif serum heb ik zelf en gebruik ik bijna dagelijks, erg lekker en geeft net wat extra hydratatie. Ik vind mijn huid er niet droger van worden hoor! Wel goed schudden voor gebruik hè? Daarom heet het Bi-serum, had ooit eens een proefje en toen vond ik het zo vettig maar wist ook niet dat ik het eerst moet schudden...

Kan niks zeggen over een verschil tussen oude en nieuwe Multi-Active lijn, ben er pas net mee 'begonnen'. Wel de nachtcreme maar die is niet veranderd. Heeft er hier iemand ervaring met de Eye Contour Balm Rich? Ik heb de normale maar ben benieuwd of die Rich zoveel dikker is, misschien fijn voor de winter.

Macy2, ik denk dat de fluide desalterante spf 15 wel de goede dikte voor je huidtype heeft, zit weer net tussen de gelcreme en de normale creme in. Ik vind helaas wel dat er zo'n typische SPF lucht aan zit (net als de handcreme met spf 15), had hem twee zomers terug maar toen reageerde ik er niet zo goed op (leek wel minibultjes te krijgen), toen was mijn huid ook een stuk gevoeliger heb ik het idee. Maar omdat mijn huid nu beter reageert denk ik dat hij me nu wel beter zal bevallen.
Judith, wat is de Lift Minceur Visage, een creme? Is het niet iets voor de rijpere huid of kun je ook al gebruiken als je eind 20 bent?

O en wat leeftijd betreft, ik heb eens een mail naar Belissima gestuurd met de vraag of het erg is als je al Multi-Active producten gebruikt als je begin 20 bent, zij zei van niet, werkt gewoon preventief. Veroudering begint ook al eerder dan 30 dus..Naar mijn idee kun je huidveroudering beter voorkomen dan bestrijden want dat gaat niet meer zo.
De lift minceur is volgens mij ook een soort van serum en hij staat ook bij de 30+ lijn. Dit was de beschrijving bij belissima

Verfijnt het gezicht, waardoor uw huid er jeugdig en mooi uitziet. Deze serum heeft een drainerende en vochtafvoerende werking, waardoor de contouren versterkt worden. Hierdoor wordt het creëren van "hamsterwangentjes" vertraagt.

s'Avonds aanbrengen voor uw nachtverzorging.

Wellicht moet ik het bi-serum weer wat vaker gaan gebruiken en zal dan nog een keer mijn visie geven.

Ik weet ook niet of er veel verschil zit tussen de 'oude' en 'nieuwe' multi-active lijn. Maar de nieuwe lijn ruikt beter en smeert ook beter uit en voor mijn gevoel werkt hij ook beter.

Klopt het trouwens ook dat wanneer je de beauty flash balm gebruikt, je geen dagcreme meer nodig hebt?
Good morning!

Ik wilde vandaag de Clarins reinigingsgel kopen, waar Curlygirly zo positief over schreef. Helaas was hij niet op voorraad, maar ze krijgen hem morgen.

Is het die van 25 euro nogwat? Dat ik wel de goede koop. (DA)

Gel is oranje-achtig van kleur, klopt dat?

(Wat een geld voor een product, ik winkel meestal bij Hema. Maar begin me steeds meer te realiseren dat je je hele leven met je huid moet doen, en dat wat verzorging wel belangrijk is. Bovendien... met een avond stappen ben je dat geld ook kwijt. Als ik die dan oversla en een schoonheidsslaapje plan.. heb ik dubbel effect )
Ja hij is oranje van kleur. Hij is olie-achtig en als je hem opbrengt en met water wordt het een soort milk-emulsie. Je kan het ook altijd aan het personeel vragen als je niet zeker weet of je de juiste hebt.
Moonlight, het is de Pure Melt Cleansing Gel, als je daarnaar vraagt kan het niet meer misgaan! Ja hij is zo begin de 20 euro. Maar bij DA krijg je met je klantenkaart nog 10% korting hè? Die kun je gratis aanvragen dus zou ik doen als je hem nog niet hebt. O en ik vind hem vrij zuinig in gebruik hoor dus hij gaat wel lang mee!

Oké Judith, wist ik niet dat die al voor 30+ was, ik denk dat ik maar bij het vochtserum en eventueel nog het Multi-Active serum houd. Ik heb trouwens ook nog het serum liggen voor de gevoelige huid, kalmeert. Maar ben daar niet heel enthousiast over, te vettig en ruikt sterk naar mint (dat werkt niet erg kalmerend naar mijn idee). Maar als ik wat pukkels heb uitgeknepen en het is rood dan gebruik ik het weleens voor het slapengaan.
Okee... Pure Melt Cleansing Gel.

Het is nu actie bij DA, met 20% korting. Vandaar dat ik hem NU wil .

Morgen hebben ze m weer. Ik laat wel weten hoe het bevalt.
Curlugurly, Ik heb geluk want bij mijn nagestuurde miniatuur had Belissima ook een proefje van de Younger longer balm gedaan dus die kan ik mooi gaan uitproberen,het klinkt heel goed zoals jij de creme beschrijft,maar ik ben ook nog met een ander merk bezig en moet dus nog even wachten. Ik had vorige week toevallig aan Belissima gevraagd wat de meest hydraterende en volle oogcreme is en ze noemde dus die eye contour rich,ik ga die morgen een even op mijn hand uitproberen eens kijken hoe die aanvoelt. Ook wil ik proberen een proefje van het anti soif serum te krijgen want ik lees er heel veel goede verhalen over.Als het goed is word de nachtcreme wel vernieuwd maar waarschijnlijk duurt dat nog enkele maanden.Ik heb hier een potje liggen met de oude multi active en de nieuwe,kan ik ze allebei nog eens proberen,niet dat het nut heeft natuurlijk want die is er toch uit die oude lijn,maar gewoon om eens te voelen en te zien wat het verschil is.
Ben ook wel benieuwd naar die oogcreme rich, op zich heb ik genoeg aan de normale variant maar misschien is hij wel net iets fijner voor de winter.

Zou zeker een proefje van het anti-soif proberen te scoren, is wel lekker hoor, ruikt ook goed! Benieuwd wat jij van de Younger looking balm vindt.

Leuk ook dat de nachtcreme straks ook vernieuwd wordt! Vind hem nu al fijn maar dan wordt hij vast nog beter.
Noi,ik heb hem hoor de anti soif,een proefje weliswaar maar toch,kan ik hem uitproberen,ook heb ik nog een proefje gekregen van het nieuwe serum en een one step cleanser,en ze hebben een beetje oogcreme voor mij in een potje gedaan. Dus ik ga het binnenkort gebruiken om te zien of het bevalt,ik hou jullie op de hoogte hoor.
Leuk Bibi dat je weer wat proefjes hebt gescoord, je hebt volgens mij al een flinke verzameling zo! Haha veel plezier ermee en we horen je ervaringen wel.
Ja,ik heb zeker een flinke verzameling,leuk hoor dan kan ik alles eens rustig proberen en dan nog wat mooie kerstsetjes erbij en ik kan voorlopig weer vooruit,want ik heb ook nog die andere merken die op moeten alvorens ik definitief met Clarins begin,ik leg vast een voorraadje aan zag maar hahah.
Hoi allemaal,

Even het topic uppen

Sinds een paar dagen gebruik ik de fluide desalterante spf 15 uit de hydra-lijn en dit bevalt me erg goed ! Dus ik geloof ik dat ik voor de winter de juiste dagverzorging heb gevonden. Hij ruikt wat minder lekker dan de multi active maar geen vieze geur, eigenlijk meer geurloos zeg maar.

Verder heb ik ook de huile Orichidee Blue, deze doe ik 2x per week voor de nacht, heerlijke olie en voor mijn huid voldoende in combi met de multi active nuit.

Peeling heb ik inmiddels in huis (die gewone, niet die je moet laten drogen) maar eerst nog de silk scrub powder van Kanebo opmaken.

Ik ga me nog orienteren op een oogcreme/gel. Overigens, ik zag net bij Bellisima de kerstpakketjes op de site staan! Leverbaar half november.

Over de badprodukten, wat gebruiken jullie ? Ik zit te denken aan de 2 kerstpakketjes te bestellen waar oa die bodysprays in zitten Gebruiken jullie dat en zo ja wat vind je er van ?
Ik had dus van Belissima 2 proefjes van de lijn desalterante gekregen en gisteren rook ik er ook even aan,de geur is inderdaad minder lekker en dan vooral de nachtcreme maar verder lijkt het me een hele lekkere creme qua structuur.

Ik heb ook de kerstpakketjes gezien,zijn inderdaad dezelfde als op de Clarins site,leuke pakketjes hoor,ik ben ook even aan het kijken welke ik wil aanschaffen.

Ik heb het oogserum gevoeld op mijn hand van de desaterante en die voelde wel heerlijk aan,verder weet ik ook nog niet welke oogcreme voor mij het fijnst zal zijn.

Van de badproducten ken ik alleen die witblauwe pot en dat is een bodylotion/creme en die vind ik erg fijn ook de bodyolie huile tonic is erg prettig,krijg je een lekkere zachte soepele huid van,en net heb ik de bodyfirm gebruikt de anti cellulitus gelcreme en die voelde ook lekker aan,dat werd heel erg koud en je hebt het gevoel dat het echt werkt.
Hey Macy, fijn dat je nu de goede dikte van de creme hebt gevonden! Je gebruikt de huile l'orchidee dus samen met de nachtlotion? Wat gebruik je dan eerst? Ik heb ze beide maar heb ze nog nooit tegelijk gebruikt. Dat scrubpoeder van Kanebo heb ik ook eens gebruikt, ook fijn spul trouwens! Kanebo is ook een goed merk maar wel prijzig.

Ik heb alleen ervaring met de Eau Dynamisante bodyspray, heb een proefje, ruikt wel heerlijk! Maar zit wel veel alcohol in volgens mij (hoewel je er wel mee in de zon mag?), om dat nou over je hele lichaam te sprayen? Het ruikt wel goed maar tis niet erg verzorgend volgens mij. De oranje ruikt ook goed, de blauwe ietsje minder dan die twee.

Bibi, welke nachtcreme bedoel je van de Dealterante? Ik ken geen specifieke nachtcreme van die lijn. Wel dagcreme's zonder spf die je als nachtcreme kunt gebruiken. En het oogserum van de Dealterante, welke bedoel je daarmee? Ik ken alleen het normale serum voor je gezicht. Heb ook even Belissima bekeken en zie wel wat pakketjes maar lang niet allemaal! Die ik had besteld staat er bijvoorbeeld niet bij. Ze zijn wel pittig duurder dan in de UK.
Ben me een beetje aan het orienteren over de producten van Clarins,wil binnenkort de gezichtsverzorging gaan aanschaffen.

Mijn huidtype:

T-zone snel vet/meeeters

de rest van het gezicht voelt snel trekkerig aan,normaal/droog

Welke producten raden jullie aan?
Ik heb vandaag de beauty flash balm gekocht als cadeautje voor mijn vriendin die vandaag 38 geworden is.

Hoop maar dat ze het waardeert en dat ze niet beledigd is
Haha Ainne! Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Gebruikt ze verder ook Clarins?

Willeke9, jij gebruikte toch Guinot of was het een ander merk? Zo ja waarom wil je overstappen op Clarins? Was het toch niet zo fijn meer? Ik heb ongeveer hetzelfde huidtype als jij denk ik, afhankelijk van je leeftijd zou ik producten kiezen voor de normale huid voor in de winter en in de zomer voor de normaal tot vette huid. De lijn zou ik dan kiezen op basis van je leeftijd (cremes voor alle huidtypes zijn er in een lijn). Je hebt een lijn voor 20'ers (hydraquench), 30'ers (multi-active), 40'ers en 50'ers dus zit vast wat voor je bij! Mocht je T-zone nog erg blijven glimmen bij producten voor de normale huid zou je bijvoorbeeld alleen daar de Lisse Minute kunnen gebruiken over je dagcreme (en onder je make-up). Matteert en maakt poriën onzichtbaar. Als serum zou het vochtserum lekker zijn, kun je bijvoorbeeld onder een anti-rimpel creme doen.

Weet niet niet hoe uitgebreid je wilt aanschaffen?! hihi

Je kunt ver gaan met Clarins!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven