Is dit hypocriet?
maandag 2 november 2009 om 19:19

maandag 2 november 2009 om 19:21

maandag 2 november 2009 om 19:27
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 19:24:
Ik ben een man en het gaat om een hele goede vriendin van mij, die dit tegen mij zei en onze vriendschap daarin bedoelde...Zij is een vriendin en zij mag dat niet van haar partner??
Kun je wat duidelijker vertellen,gloof niet dat iemand het nu al duidelijk heeft..
Ik ben een man en het gaat om een hele goede vriendin van mij, die dit tegen mij zei en onze vriendschap daarin bedoelde...Zij is een vriendin en zij mag dat niet van haar partner??
Kun je wat duidelijker vertellen,gloof niet dat iemand het nu al duidelijk heeft..
maandag 2 november 2009 om 19:29
quote:Scratte schreef op 02 november 2009 @ 19:27:
[...]
Zij is een vriendin en zij mag dat niet van haar partner??
Kun je wat duidelijker vertellen,gloof niet dat iemand het nu al duidelijk heeft..Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.
[...]
Zij is een vriendin en zij mag dat niet van haar partner??
Kun je wat duidelijker vertellen,gloof niet dat iemand het nu al duidelijk heeft..Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

maandag 2 november 2009 om 19:30
quote:lolapaloeza schreef op 02 november 2009 @ 19:29:
[...]
Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.
oooooh..jij snapt het wel
Nou als dat het geval is vind ik de vriendin een hypocriet. (punt)
[...]
Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.
oooooh..jij snapt het wel
Nou als dat het geval is vind ik de vriendin een hypocriet. (punt)
quote:lolapaloeza schreef op 02 november 2009 @ 19:29:
[...]
Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.Ja zo denk ik ook dat het zit. Daan?
[...]
Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.Ja zo denk ik ook dat het zit. Daan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!