Net zwanger, wie ook?

02-11-2009 22:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben, wil hier graag over praten, maar wil het nog niet aan de grote klok hangen...haha behalve hier dan.

Wie is er net als ik net zwanger en vind het leuk om hier ervaringen te delen?

groetjes
Ik niet wegens gebrek aan streepje deze maand.

Kijk eens of er al een maandtopic is voor je uitgerekende maand, daar zijn nog meer pas zwangeren. Of begin je eigen maandtopic, dan komen de paszwangeren vanzelf.
Ow, sorry GEFELICITEERD!!!!!
he vlinder, ja ik ken het het maar al te goed inderdaad het gebrek aan het streepje... balen is dat. succes de volgende ronde

ja heb al gekeken naar andere topics , maar die zijn al wat langer bezig dus vandaar dat ik dacht ik probeer het, hoop dat er nog wat zwangere meiden over zijn haha.
haha dankje!!!
Wanneer ben je uitgerekend eigenlijk?
denk begin juli 2010 ben nu 5,5 weken ongeveer. maar ja kan nog van alles misgaan dus we wachten rustig af...

Hoe lang ben jij al bezig dan?
zes maanden al
helaas niet zwanger, maar wil je wel feliciteren!
oh ok, ik bij elkaar ook zo n beetje eerst 3, 4 maanden en nu weer zo n 3 mnd, ga je voor de eerste?

klote he dat wachten, ik begon zelfs al te denken dat ik onvruchtbaar was etc..... maar goed ben nogal een doemdenker dus.

Komt vast wel goed!!!
dank je vera, jij wel aan het proberen dan? Of moet je er nog niet aan denken?
gefeliciteerd, en kijk eens bij uitgerekend zomer 2010.

Zitten allemaal leuke meiden die net zwanger zijn.Geniet ervan :-) Doe ik ook! (8weken)
ok dank je! jij ook nog gefeliciteerd!
zijn nu een jaar bezig, maar zit niet echt mee. daar ga ik je niet mee vermoeien.quote:Lizzylove schreef op 02 november 2009 @ 22:44:

oh ok, ik bij elkaar ook zo n beetje eerst 3, 4 maanden en nu weer zo n 3 mnd, ga je voor de eerste?ben je tussendoor gestopt of heb je al een kind?
Van harte gefeliciteerd!

Ik ben ook net zwanger, gister een test gedaan en ja hoor. Ben volgens mijn berekeningen 10 juli uitgerekend, dus nu iets meer dan 5 weken zwanger.

Het is voor ons het derde kindje, maar net zo eng, spannend en bijzonder

Ik was eigenlijk meteen de eerste maand zwanger.
@ vera: houd moed, ik weet het dat is een cliche maar goed. hoe oud ben je dan? en je gaat voor de eerste?

ik ben tussendoor gestopt even vanwege een nieuwe baan dus vandaar.

@ keye: bijna gelijk uitgeteld! leuk, maar hoe voel je je?

ik ben echt misselijk de gehele dag door......
ik ben niet zwanger, maar wil iedereen wel feliciteren! en natuurlijk gelukwensen, zag de eerste kwaaltjes al voorbij komen ;)
Hoi,

ik zag je berichtje staan en ik ben ook net zwanger!!!

Morgen 6 weken en wij willen t ook nog aan niemand vertellen.

Zo raar/fijn idee dat er straks een kindje komt!

Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de VK ??

Groetjes
Hoe ik me voel...Erg misselijk de hele dag door. Heb weinig eetlust en mn koffie smaakt me niet meer!!

Ik ben even aan het zoeken geweest naar een goed kraambureau maar dat is best moeilijk!

Ik heb de huisarts wel gebeld want ik heb een oproep gekregen voor een uitstrijkje. Sja, dat hoeft nu niet meer:)

Ik moet wel zeggen dat mijn test gister een licht streepje aangaf en die van vandaag ook. Maak me nu wel een beetje zorgen. De huisartsassistente zei dat ik vrijdag het best weer kon testen, dan zou het duidelijker zijn. ppppff, die eerste drie maanden zijn zo zenuwslopend!

Ik heb dus ook nog niet de verloskundige gebeld. Je krijgt toch pas je intake tussen de 9-12 weken. Hier ook met echo!

Als de test vrijdag weer positief is, bel ik maandag de verloskundige.
@ frummeltje, jij ook gefeliciteerd, nee heb nog geen afspraak bij de VK, misschien ga ik morgen bellen. ben zo bang dat het misgaat omdat het nog zo pril is.

@ keye, ja ben ook de hele dag misselijk, snap niet waarom ze het ochtendmisselijkheid noemen haha. ik heb 3 positieve testen gehad, maar een streepje is een streepje dus komt vast wel goed. Ik heb ook al weer zoiets van ik ga morgen weer test doen ik geloof het nog steeds niet! maar voel me dus wel heel anders, ik las dat je hier rond de 10 weken een echo krijgt dus nog 4 weken wachten( ben vrijdag 6 weken) duurt allemaal zo lang..... en wil het pas vertellen als ik een echo heb gehad en alles goed is, ondertussen kruipen de dagen voorbij!
@ keye, is dit je eerste zwangerschap/kindje?

@ frummeltje, heb jij al een afspraak bij de vk?

groetjes
hmm nog geen reactie, heb me inmiddels aangesloten bij uitgerekend zomer 2010, zag dat jij ook in de lijst stond frummeltje, misschien spreek ik jullie daar nog!

groetjes
Hoi!

Ik ben ongeveer half juli uitgerekend. Misschien moeten we een juli 2010 topic openen? Er zullen er vast nog wat bijkomen!

voor mij is het mijn 2e, en afspraak met vk is gemaakt!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven