Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
* Ja, ik volg de seizoenen van het jaar en de bijbehorende activiteiten, verandering is goed voor den mensch is mij wel eens verteld.....*

Is het niet een lekker gevoel dat je zo nu en dan daar eens aan toe geeft en van je af kan lullen? Zo af en toe heb je dat gewoon even nodig, je hoeft niet altijd de stoere en sterke vrouw uit te hangen, lieverd!
smiley-check:

Yesss!

Klopt helemaal Bloe. Aan de andere kant heb ik meestal de neiging om te denken dat ik meer tijd en kracht hebt voor de rest als je mezelf vergeet. Niet gezond. Maar het werkt wel.

Denk dat jij dat ook wel ken trouwens.
Ken met een T

Drank maakt meer onleesbaar dan je lief is
Mmmmmm, ik denk dat wij best wel veel raakvlakken hebben, Yetteke! Inclusief de drank! heb ik ook last van, ja, je hebt helemaal gelijk. En op dit moment schijn ik in de "sterke-en-stoere-vrouw-modus" te zitten. Schijnt op mannen op de een of andere manier een onweerstaanbare aantrekkingskracht te hebben. Iets waar ik nu even niet op zit te wachten, moet ik eerlijk bekennen. Al streelt het wel mijn zeer kwetsbare egootje wel!
En nu wordt het hoog tijd dat deze dame naar bed gaat! had mezelf heilig voor genomen eens op tijd naar het bedje te gaan, maar zit weer eens lekker te lummelen. Niet dat dat erg is, ik zie er alleen een beetje verlept uit en voel me een beetje moe, da's alles hoor!

Yette, truste meisje enne, wil je effe lekker lullen? Je weet het he?

Leuk gewoon van genieten joh.

Ik stamp irl trouwens gewoon verder op mijn zevenmijlslaarzen. De stress is best goed voor de lijn ook

Pfff, heb ik een echte fles wijn te pakken. Heb jij een kurkentrekker bij de hand?!
Slaap lekker Bloe fijn dat je er even was
Moggûh Barrers.

Kalote geslapen maar terug naar bed vind ik dan weer geen optie. Ga ik raar dromen.

Koffie dan maar?
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

Ik vind weer in bed kruipen eigenlijk wel een aantrekkelijke gedachte
Kom er net uit, resultaat van veuls te lang lanterfanteren gisteren en een goed gesprek hebben en heb geen zin om überhaupt wat uit te spoken, maar helaas, die vlieger gaat niet op. Moet veel doen en ook werken.
Ik heb geloof ik maar 4 uur geslapen. En de nacht ervoor ook.

Ga dus toch maar even een dutje doen. Heb ik eindelijk weer een fwatuur voor de deur, ben ik te duf om er verantwoord in te kunnen rijden.
Al wakker, Yette???

Pas jij wel een beetje op jezelf????
quote:yette schreef op 03 november 2009 @ 00:26:

[...]

Er is een ding over die griep dat niemand hier me kan vertellen. Word je ineens op een ochtend wakker en heb je dan onmiskenbaar 'De Mexicaanse' compleet met koorts, koppijn en een zere keel, of begint het een beetje kwakkelend met keelpijn, een stem als Joe Cocker (ook als je een meisje van 8 bent) en knap je na een dag of anderhalf flinke koorts weer langzaam op?

Wat ik hoor/zie is dat de meeste pats boem ziek zijn. Sommige zijn na een paar dagen opgeknapt en valt reuze mee, andere liggen 10 dgn plat.

Dus, tja, heb je ook niet veel aan. Ze kunnen het alleen zeker weten of het de mex variant is dmv testen. En aangezien de huisarts dat niet meer doet weet je eigenlijk niet of je het hebt.

Wat ik stom vind, want stel dat je je wil laten inenten en je hebt 'm al gehad, lijkt mij niet zo goed.

Wat ik ook niet snap, je kan je laten inenten dat wel maar tamiflu krijgt niemand behalve als je complicaties krijgt.

Geef gewoon iedereen die de griep heeft en wil tamiflu.

Enzo..
Huisarts en zijn vrouw hebben hierzoot zelf de mexicaanse griep.

Schiet ook lekker op dus.

En ik ben snipverkouden........ook erg.......

Daar helpt een glaasje alcohol vast erg goed tegen!
Lekker helaatje

Hoe gaat het met het knietje?
Goed genoeg

En hoest met joe? Met je moedertje? Met je keuken?
Keuken is klaar, moet alleen nog wat kastje inrichten.

Wel een hoop troep gehad hoor en ik ben niet zo van de poets hè .... ;)

Moeder blijft hetzelfde nu. Ligt vnl in bed. Heeft de moed laten zakken. Alle behandelingen zijn gestopt.

Dochter 1, eerste in rij gaat over 1,5 week eindelijk naar eigen flatje. Ik vind het vreselijk maar snap dat het een normale zaak is.

Maar loslaten vind ik zooooo moeilijk.

Dus ik neem een likeurtje bij de koffie
Joopp, loslaten is ook ff moeilijk.

Maar.... als je dan gaat zien hoe je kind zich gaat redden als zelfstandige vrouw, dan ga je haske trots zijn!!

Dan glim je want dat kan zij zijn omdat ze dat van jou geleerd heeft En dat is echt zo'n onwijs lekkâh gevoel!
Wel heel verdrietig van je moedertje ook
Hoi Doe mij maar een koffie.
Ik doe mee met koffie!

Ga zo eens voor het eerst weer naar buiten en meteen zonder krukken. Ik weet niet eens meer hoe het buiten ruikt
Het ruikt koud buiten.

Ik blijf lekker binnen. Miniman is erg misselijk, dus ik hoef nergens heen.
Arme Miniman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven