Bezemtopic deel 4
dinsdag 3 november 2009 om 09:31
Moggûh!
Pips, wat heb ik gemist?! Ga je weg bij jouw bedrijf? Ik dacht dat je laatst een vast contract had gehad? Ben dr helemaal confuus van...
Tante Sjaan, heb je Five al ingelicht?
Rainz, wilde ik jou al maanden (ik drijf graag over ) vragen; hoe is het met jullie verweggistan plannen?
Bor, gisteren kaarten gekocht voor verschillende mensen, onder andere voor A, staat er met grote, dikke, vette letters Gefeliciteerd! op. Hij is toevallig niet snel jarig?
MissM, gecondoleerd. Het is en blijft naar, wie er ook overlijd.
ZeZ, hoop dat je gewoon lekker lekker bent
GL, wat hebbie gedaan dan? Koffie, slóten koffie helpt enorm goed!
En ik hoor net van Happy dat Zoebie Forummer van de maand is!!!!!!!
Yeah! Jippie! Hurray! Hoera!
Lieve Zoebie! GEFELICITEERD!!! Ik kijk uit naar je interview!!
Lijstje voor vandaag:
* studie spullen reorganiseren, zie door de bomen mijn aantekeningen niet meer.
* naar de tandarts
* oprommelen in huis
Geniet!
Pips, wat heb ik gemist?! Ga je weg bij jouw bedrijf? Ik dacht dat je laatst een vast contract had gehad? Ben dr helemaal confuus van...
Tante Sjaan, heb je Five al ingelicht?
Rainz, wilde ik jou al maanden (ik drijf graag over ) vragen; hoe is het met jullie verweggistan plannen?
Bor, gisteren kaarten gekocht voor verschillende mensen, onder andere voor A, staat er met grote, dikke, vette letters Gefeliciteerd! op. Hij is toevallig niet snel jarig?
MissM, gecondoleerd. Het is en blijft naar, wie er ook overlijd.
ZeZ, hoop dat je gewoon lekker lekker bent
GL, wat hebbie gedaan dan? Koffie, slóten koffie helpt enorm goed!
En ik hoor net van Happy dat Zoebie Forummer van de maand is!!!!!!!
Yeah! Jippie! Hurray! Hoera!
Lieve Zoebie! GEFELICITEERD!!! Ik kijk uit naar je interview!!
Lijstje voor vandaag:
* studie spullen reorganiseren, zie door de bomen mijn aantekeningen niet meer.
* naar de tandarts
* oprommelen in huis
Geniet!
dinsdag 3 november 2009 om 09:34
Neu, niet jarig binnenkort
Ik had er van de week 1 met heel groot HOERA , er zaten 3 vliegtuigjes bij ( van die piepschuimachtige dingen die je simpel in elkaar kan zetten, zijn nieuwste obsessie ) dus ik heb er HOERA , 3 nieuwe vliegtuigjes voor jou van gemaakt
Ik had er van de week 1 met heel groot HOERA , er zaten 3 vliegtuigjes bij ( van die piepschuimachtige dingen die je simpel in elkaar kan zetten, zijn nieuwste obsessie ) dus ik heb er HOERA , 3 nieuwe vliegtuigjes voor jou van gemaakt
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 3 november 2009 om 09:48
quote:HoiPippiLangkous schreef op 03 november 2009 @ 09:35:
Jonna, ik werk op detacheringsbasis dus het is einde project, niet einde baan
Ah, op die manier! Als die andere functie in het bedrijf niet wat gaat worden, heb je dan een ander project? En wanneer weet je of je daar kunt blijven?
Bor! Ik ben niet zo creatief Geef maar een seintje wanneer A jarig is
Jonna, ik werk op detacheringsbasis dus het is einde project, niet einde baan
Ah, op die manier! Als die andere functie in het bedrijf niet wat gaat worden, heb je dan een ander project? En wanneer weet je of je daar kunt blijven?
Bor! Ik ben niet zo creatief Geef maar een seintje wanneer A jarig is
dinsdag 3 november 2009 om 09:50
Jonna, onze verwegistan-plannen staan in de diepvries. Er is nog geen toestemming om met het project te starten en er was nog iets met vergunningen en leveringen die nog lang niet op orde zijn, dus het heeft een uitstel van een aantal jaar. Ik denk dat wij het dan helemaal niet meer gaan doen ivm de school van de kinderen en om heel eerlijk te zijn, ik heb er eigenlijk nooit echt om staan springen.
Het is natuurlijk een hele andere cultuur daar, nog niet 100% veilig en ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een door de oorlog verwoest gebied waar nog geregeld bermbommen ontploffen, alleen omdat dat een goede baan is voor man.
Ik heb foto's bekeken van hoe het er nu uitziet en overal zie je kogelgaten zitten, gebouwen die door bommen verwoest zijn, auto's kapot op straat. Dat wil ik niet voor mijn kinderen, als die er niet waren geweest, dan had het misschien een ander verhaal geweest mocht het project alsnog op gang komen, maar de kinderen zijn er wel.
Ondertussen zijn er wel andere projecten waar man voor is gevraagd, maar die ook nog lang niet van de grond zijn en ook voor die projecten zouden we naar het buitenland moeten verhuizen. Maar zolang daar nog niets concreets over bekend is, ga ik daar nog niet bij stilstaan.
Libanon werd opeens gedropt en als alles zou gaan zoals ze dat hadden gepland, dan hadden we nu al daar gezeten, althans, zo werd het gebracht in eerste instantie en daar bleek niets van te kloppen. Nu ga ik me dus ook nog niet druk maken, tot er echt dingen concreet zijn.
Het is natuurlijk een hele andere cultuur daar, nog niet 100% veilig en ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een door de oorlog verwoest gebied waar nog geregeld bermbommen ontploffen, alleen omdat dat een goede baan is voor man.
Ik heb foto's bekeken van hoe het er nu uitziet en overal zie je kogelgaten zitten, gebouwen die door bommen verwoest zijn, auto's kapot op straat. Dat wil ik niet voor mijn kinderen, als die er niet waren geweest, dan had het misschien een ander verhaal geweest mocht het project alsnog op gang komen, maar de kinderen zijn er wel.
Ondertussen zijn er wel andere projecten waar man voor is gevraagd, maar die ook nog lang niet van de grond zijn en ook voor die projecten zouden we naar het buitenland moeten verhuizen. Maar zolang daar nog niets concreets over bekend is, ga ik daar nog niet bij stilstaan.
Libanon werd opeens gedropt en als alles zou gaan zoals ze dat hadden gepland, dan hadden we nu al daar gezeten, althans, zo werd het gebracht in eerste instantie en daar bleek niets van te kloppen. Nu ga ik me dus ook nog niet druk maken, tot er echt dingen concreet zijn.
dinsdag 3 november 2009 om 10:22
dinsdag 3 november 2009 om 11:17
quote:coeberghmetijs schreef op 03 november 2009 @ 11:10:
Bor,lieverd bedankt voor je lijstje!
Ik heb al gedaan:
koffie
forummen
koffie
pies(van Annelies)naar dokter gebracht
koffie
forummen
Zoeb gefeliciteerd!je hebt het dubbel en dwars verdiend.Kunnen we jou niet uitroepen tot ubermama van de bezemmeisjes?
Ohhh leuk hoor Ubermama van het bezemtopic.
Ik vraag me alleen af voor wie ik ook forummama ben. Ik dacht echt dat het Borretje was.
Coeh je lijstje lijkt op mijn lijstje gisteren. Vooral dat forummen is lekker relaxt tussendoor. En dan had ik voor mijn doen ook nog veel gedaan.
Rainz lekker koffie.
Bor,lieverd bedankt voor je lijstje!
Ik heb al gedaan:
koffie
forummen
koffie
pies(van Annelies)naar dokter gebracht
koffie
forummen
Zoeb gefeliciteerd!je hebt het dubbel en dwars verdiend.Kunnen we jou niet uitroepen tot ubermama van de bezemmeisjes?
Ohhh leuk hoor Ubermama van het bezemtopic.
Ik vraag me alleen af voor wie ik ook forummama ben. Ik dacht echt dat het Borretje was.
Coeh je lijstje lijkt op mijn lijstje gisteren. Vooral dat forummen is lekker relaxt tussendoor. En dan had ik voor mijn doen ook nog veel gedaan.
Rainz lekker koffie.
dinsdag 3 november 2009 om 11:18
Even me-time. Op de een of andere manier leeg, hoop dat het shot pepernoten en Lu Volkorendinges helpt.
Zoebie, van harte! Echt top dat je forummama bent
Boro, adres komt (als ik het niet vergeet, that is)
Pips, je bent een lieverd.
Coe, gewoon vet balen dat opknappen niet zo snel gaat.
Zoebie, de konijnen zijn zindelijk
Ze knagen wel zo her en der dus kunnen niet los als ik er niet bij ben.
MissM, dikke knuf
Gelfling, voor jou ook (waar ben je?)
Laura????
Vast nog heul veel mensen vergeten..
Jongens, duim dat mijn mams vanmiddag heel veel zich herinnert van mijn jeugd en dit ook vertelt. Eerlijk gezegd geloof ik het pas echt zeker weten 100 %, die diagnose, als er iets van terug komt in de beantwoording van de vragenlijst door haar. GGZ denkt daar anders over, maar goed, dan kan ik alleen rationeel bedenken dat het wel zal kloppen.
Zoebie, van harte! Echt top dat je forummama bent
Boro, adres komt (als ik het niet vergeet, that is)
Pips, je bent een lieverd.
Coe, gewoon vet balen dat opknappen niet zo snel gaat.
Zoebie, de konijnen zijn zindelijk
Ze knagen wel zo her en der dus kunnen niet los als ik er niet bij ben.
MissM, dikke knuf
Gelfling, voor jou ook (waar ben je?)
Laura????
Vast nog heul veel mensen vergeten..
Jongens, duim dat mijn mams vanmiddag heel veel zich herinnert van mijn jeugd en dit ook vertelt. Eerlijk gezegd geloof ik het pas echt zeker weten 100 %, die diagnose, als er iets van terug komt in de beantwoording van de vragenlijst door haar. GGZ denkt daar anders over, maar goed, dan kan ik alleen rationeel bedenken dat het wel zal kloppen.
dinsdag 3 november 2009 om 11:39
Wow, FvdM Zoeb, verkoop van Villa Kakelbont, eventuele expatavonturen... nooit saai bij de bezemladies! Rainz: Je man iets technisch of chemisch? De kans is best redelijk dat wij ook nog eens het buitenlandavontuur aangaan voor Kees zijn werk.
Dames, ik moet ff mijn kop uit het zand (waar ik em t.n.t. zorgvuldig heb gehouden) want over anderhalf uur heb ik mijn eerste rijles! Ik vind het doodeng, heb me er ook maar helemaal niet in verdiept. Mijn heesheid heeft zich inmiddels ontwikkeld in een volledige snotkop *sorry * Dus naast rijles en bellen voor andere rijscholen (moet van mezelf er een aantal proberen) hoef ik vandaag alleen te sporten denk ik.
Nog last-minute tips?
Dames, ik moet ff mijn kop uit het zand (waar ik em t.n.t. zorgvuldig heb gehouden) want over anderhalf uur heb ik mijn eerste rijles! Ik vind het doodeng, heb me er ook maar helemaal niet in verdiept. Mijn heesheid heeft zich inmiddels ontwikkeld in een volledige snotkop *sorry * Dus naast rijles en bellen voor andere rijscholen (moet van mezelf er een aantal proberen) hoef ik vandaag alleen te sporten denk ik.
Nog last-minute tips?
dinsdag 3 november 2009 om 11:43