Ben jij ook een 'Freak of nature'
dinsdag 3 november 2009 om 14:06
Toen ik gisteren met moeite mijn rechterlaars probeerde uit te trekken (terwijl mijn linker makkelijker ging) opperde mijn vriend dat mijn rechtervoet misschien wel gewoon groter was. Ik keek hem eerst een beetje vreemd aan maar ik heb mijn voeten voor de zekerheid toch even opgemeten. En wat bleek, mijn rechtervoet is gewoon meer dan een centimeter groter. Ik ben nieuwsgierig of dit normaal is of dat dit een zeldzaamheid is. (of misschien heb je wel iets anders zoals een zwemvlies)
P.s. grotere, serieuze afwijkingen heb ik ook wel, maar die bedoel ik hier niet.
P.s. grotere, serieuze afwijkingen heb ik ook wel, maar die bedoel ik hier niet.
dinsdag 3 november 2009 om 14:11
dinsdag 3 november 2009 om 14:16
dinsdag 3 november 2009 om 14:16
dinsdag 3 november 2009 om 14:17
quote:Ambilight schreef op 03 november 2009 @ 14:15:
Mijn linker is groter... en ik ben ook links. Vraag me wel eens af of daar een verband in zit.
Of zijn er ook mensen die rechts zijn terwijl hun linker voet groter is?
Ik was pas in de schoenenwinkel en die zeiden inderdaad dat daar een verschil in zit, als je linkshandig bent is je linkervoet je standbeen en wordt hij daardoor groter?
Vreemd wel, want ik ben linkshandig en mijn rechtervoet is een halve maat groter.
Mijn linker is groter... en ik ben ook links. Vraag me wel eens af of daar een verband in zit.
Of zijn er ook mensen die rechts zijn terwijl hun linker voet groter is?
Ik was pas in de schoenenwinkel en die zeiden inderdaad dat daar een verschil in zit, als je linkshandig bent is je linkervoet je standbeen en wordt hij daardoor groter?
Vreemd wel, want ik ben linkshandig en mijn rechtervoet is een halve maat groter.
dinsdag 3 november 2009 om 14:19
quote:robo schreef op 03 november 2009 @ 14:16:
Ik heb rechtsboven twee snijtanden gehad
Een tand teveel, dus.
Eerst dacht de tandarts dat na het wisselen de extra tand weg zou blijven, maar hij kwam gewoon terug. Wegens ruimtegebrek in de kaak heb ik 'm op mijn 16e laten trekken, maar ik heb 'm bewaard!Mijn zoon had 2 tanden teveel tussen zijn bovenhoektanden, hij is nu aan het wisselen dus ik ben benieuwd of de extra tanden ook weer terugkomen.
Ik heb rechtsboven twee snijtanden gehad
Een tand teveel, dus.
Eerst dacht de tandarts dat na het wisselen de extra tand weg zou blijven, maar hij kwam gewoon terug. Wegens ruimtegebrek in de kaak heb ik 'm op mijn 16e laten trekken, maar ik heb 'm bewaard!Mijn zoon had 2 tanden teveel tussen zijn bovenhoektanden, hij is nu aan het wisselen dus ik ben benieuwd of de extra tanden ook weer terugkomen.
dinsdag 3 november 2009 om 14:22
quote:vooroverdepasta schreef op 03 november 2009 @ 14:16:
Mijn linkervoet is groter, maar schrijf wel rechts. Maar heel veel andere dingen doe ik wel 'links'; vangen, gooien, schoppen enz..
Wat grappig! Ik schrijf links, maar schoppen en gooien doe ik wel met rechts.
Mijn horloge wil ik wel graag rechts dragen terwijl die links "hoort"
Mijn linkervoet is groter, maar schrijf wel rechts. Maar heel veel andere dingen doe ik wel 'links'; vangen, gooien, schoppen enz..
Wat grappig! Ik schrijf links, maar schoppen en gooien doe ik wel met rechts.
Mijn horloge wil ik wel graag rechts dragen terwijl die links "hoort"
dinsdag 3 november 2009 om 14:27
Als je als baby niet gekropen hebt maar meer van het bilschuiven was dan heb je geen merkbare voorkeur voor rechts of links. Alle handelingen die je later doet zijn aangeleerd.
Bilschuivers kunnen de meeste handelingen (soms een beetje oefenen) feilloss met rechts of links. denk aan voetballen, gooien, tuin spitten, etc etc
Bilschuivers kunnen de meeste handelingen (soms een beetje oefenen) feilloss met rechts of links. denk aan voetballen, gooien, tuin spitten, etc etc
dinsdag 3 november 2009 om 14:32
quote:potsiedikkie schreef op 03 november 2009 @ 14:27:
Als je als baby niet gekropen hebt maar meer van het bilschuiven was dan heb je geen merkbare voorkeur voor rechts of links. Alle handelingen die je later doet zijn aangeleerd.
Bilschuivers kunnen de meeste handelingen (soms een beetje oefenen) feilloss met rechts of links. denk aan voetballen, gooien, tuin spitten, etc etchihi, ik ga het eens even navragen of ik een bilschuiver was.
Bilschuivers kunnen de meeste handelingen (soms een beetje oefenen) feilloss met rechts of links. denk aan voetballen, gooien, tuin spitten, etc etchihi, ik ga het eens even navragen of ik een bilschuiver was.

dinsdag 3 november 2009 om 14:55
Is hartstikke normaal. Niemand is zowel links als rechts helemaal gelijk. Dat zie je ook goed in je gezicht. Wanneer je zelf in de spiegel kijkt lijkt het of je een symmetrisch gezicht hebt, maar wannneer je een spiegeltje haaks op je neus zet, zodat je dus maar een helft van je gezicht ziet en die helften aan elkaar 'plakt' krijg je een heel ander gezicht dan dat je kent van jezelf.