Gezondheid alle pijlers

Ben jij ook een 'Freak of nature'

03-11-2009 14:06 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik gisteren met moeite mijn rechterlaars probeerde uit te trekken (terwijl mijn linker makkelijker ging) opperde mijn vriend dat mijn rechtervoet misschien wel gewoon groter was. Ik keek hem eerst een beetje vreemd aan maar ik heb mijn voeten voor de zekerheid toch even opgemeten. En wat bleek, mijn rechtervoet is gewoon meer dan een centimeter groter. Ik ben nieuwsgierig of dit normaal is of dat dit een zeldzaamheid is. (of misschien heb je wel iets anders zoals een zwemvlies)

P.s. grotere, serieuze afwijkingen heb ik ook wel, maar die bedoel ik hier niet.

quote:potsiedikkie schreef op 03 november 2009 @ 14:20:

Ik had bij geboorte 12 vingers en 11 tenen, nu niet meer te zien dan een fors litteken.

Beter teveel dan te weinig

Welke vingers had je extra dan?
linkervoet kleiner dan rechtervoet

linkerborst is ook wat kleiner dan rechterborst

en die poes is cute!
quote:potsiedikkie schreef op 03 november 2009 @ 14:20:

Ik had bij geboorte 12 vingers en 11 tenen, nu niet meer te zien dan een fors litteken.

Zoontje zijn tweede en derde teen zitten vanaf 2de kootje aan elkaar.....

Komt heel vaak voor. Polidyctalie (geloof ik).kom je van "t Heike"?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik was een bilschuiver (een hele snelle volgens mijn ouders) maar ik ben ontzettend rechts! Misschien moet ik wat meer oefenen op links!

Ik weet wel dat mijn broer links is, maar hij eet alsof hij rechts is. Hij was geen bilschuiver, maar een tijgeraar...
Rechtervoet groter dan linker, (niks bijzonders zover), twee extra zwevende ribben aan de rechterkant en 3 aan de linkerkant (en een mega scoliose = kromming in de ruggengraat, dus een heup hoger dan de andere en ook mijn schouders staan scheef)

Freaky huh
Links is alles beter ontwikkeld (ambidexter). Mijn linkerplatpoot is ook groter en linkerpols dikker. Mijn melkkiezen zijn allemaal getrokken in de leeftijd van 16-18 jaar omdat ze niet weg wilden en de volwassen kiezen er gewoon doorkwamen. Verder kan ik hele vage trucjes met m'n armen en vingers en mijn wenkbrauwen een voor een optrekken. Wat win ik als freak
Ik ben *fluister* 37 en ik heb nog steeds een melkkies. Zit niets onder en als het goed is moet ie er uiteindelijk toch uit gaan vallen, maar tot nu toe zit ie nog behoorlijk stevig vast.
quote:Digitalis schreef op 03 november 2009 @ 17:45:

Links is alles beter ontwikkeld (ambidexter). Mijn linkerplatpoot is ook groter en linkerpols dikker. Mijn melkkiezen zijn allemaal getrokken in de leeftijd van 16-18 jaar omdat ze niet weg wilden en de volwassen kiezen er gewoon doorkwamen. Verder kan ik hele vage trucjes met m'n armen en vingers en mijn wenkbrauwen een voor een optrekken. Wat win ik als freak Een date met deze harige hunk.

Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven