Ben jij ook een 'Freak of nature'
dinsdag 3 november 2009 om 14:06
Toen ik gisteren met moeite mijn rechterlaars probeerde uit te trekken (terwijl mijn linker makkelijker ging) opperde mijn vriend dat mijn rechtervoet misschien wel gewoon groter was. Ik keek hem eerst een beetje vreemd aan maar ik heb mijn voeten voor de zekerheid toch even opgemeten. En wat bleek, mijn rechtervoet is gewoon meer dan een centimeter groter. Ik ben nieuwsgierig of dit normaal is of dat dit een zeldzaamheid is. (of misschien heb je wel iets anders zoals een zwemvlies)
P.s. grotere, serieuze afwijkingen heb ik ook wel, maar die bedoel ik hier niet.
P.s. grotere, serieuze afwijkingen heb ik ook wel, maar die bedoel ik hier niet.
dinsdag 3 november 2009 om 15:32
quote:potsiedikkie schreef op 03 november 2009 @ 14:20:
Ik had bij geboorte 12 vingers en 11 tenen, nu niet meer te zien dan een fors litteken.
Zoontje zijn tweede en derde teen zitten vanaf 2de kootje aan elkaar.....
Komt heel vaak voor. Polidyctalie (geloof ik).kom je van "t Heike"?
Ik had bij geboorte 12 vingers en 11 tenen, nu niet meer te zien dan een fors litteken.
Zoontje zijn tweede en derde teen zitten vanaf 2de kootje aan elkaar.....
Komt heel vaak voor. Polidyctalie (geloof ik).kom je van "t Heike"?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 3 november 2009 om 16:14

dinsdag 3 november 2009 om 17:45
Links is alles beter ontwikkeld (ambidexter). Mijn linkerplatpoot is ook groter en linkerpols dikker. Mijn melkkiezen zijn allemaal getrokken in de leeftijd van 16-18 jaar omdat ze niet weg wilden en de volwassen kiezen er gewoon doorkwamen. Verder kan ik hele vage trucjes met m'n armen en vingers en mijn wenkbrauwen een voor een optrekken. Wat win ik als freak

woensdag 4 november 2009 om 09:48
quote:Digitalis schreef op 03 november 2009 @ 17:45:
Links is alles beter ontwikkeld (ambidexter). Mijn linkerplatpoot is ook groter en linkerpols dikker. Mijn melkkiezen zijn allemaal getrokken in de leeftijd van 16-18 jaar omdat ze niet weg wilden en de volwassen kiezen er gewoon doorkwamen. Verder kan ik hele vage trucjes met m'n armen en vingers en mijn wenkbrauwen een voor een optrekken. Wat win ik als freak Een date met deze harige hunk.
Gefeliciteerd!
Links is alles beter ontwikkeld (ambidexter). Mijn linkerplatpoot is ook groter en linkerpols dikker. Mijn melkkiezen zijn allemaal getrokken in de leeftijd van 16-18 jaar omdat ze niet weg wilden en de volwassen kiezen er gewoon doorkwamen. Verder kan ik hele vage trucjes met m'n armen en vingers en mijn wenkbrauwen een voor een optrekken. Wat win ik als freak Een date met deze harige hunk.
Gefeliciteerd!