Zou jij willen leren om een mannenfluiseraar te worden?

03-11-2009 16:16 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees en schrijf al een tijdje mee..en probeer zinnig mee te denken met jullie allen. En waar ik kan probeer ik met EEN goede oplossing of in ieder geval een ander inzicht van het probleem te komen.

Iedere dag komen er weer nieuwe topics bij hier op het relatie topic en op het seks topic. En de rode draad is de man die niet duidelijk zegt wat hij wilt/denkt of niet lijkt te willen luisteren. Veel vrouwen lijken "de man" maar niet te kunnen doorgronden maar zouden dat graag willen. Het maakt ze soms zooo verdomd onzeker, dat vervelende vage gedrag van de man. De zelfverzekerde vrouw verandert ineens in een onzeker aan alles twijfelend meisje...

Mijn vraag is nu eigenlijk wat snappen jullie nu niet aan mannen.

En zou jij naar een workshop gaan om mannen beter te leren begrijpen?

Zeg maar een soort hoe word ik een goede mannenfluisteraar ipv paardenfluisteraar

Zou je dit echt willen leren? Zijn mannen echt zo vaag voor jullie?

ondoorgrondelijk? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel. Misschien communicatief lang niet zo sterk als vrouwen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.

Ik ben overigens serieus met dit topic.

Maar goed zou jij een mannenfluisteraar willen worden en wat snap je niet aan de man?

En ja er is serieus een boek uit HALLO TARZAN en een site mannenfluisteraar.nl die daarbiuj hoort. Hebben jullie dit nu echt nodig?
Grote goden.Als je alles gehad hebt.....
Geen bijzonderheden

Teach me, you mighty...
quote:yasmijn schreef op 03 november 2009 @ 16:17:

Grote goden.Als je alles gehad hebt.....
Oh ja, ik heb een vraag!

Hoe komt het toch dat sommige mannen zich zo overdadig als 'God's gift to women' presenteren?
*verslikt zich in de cola*. Meesterlijk, dit!
Zie je dat 'goddelijke' lichaam dan niet Zeniiba?
euh..... ik vind dat de foto wel wat had mogen inzoomen op die, blijkbaar magische, handen.
Ik denk zelfs dat Magic wel een punt heeft...

Neem het relatietopic eens door, het is triest hoe onzeker vrouwen zijn, sommigen jaren lang achter een getrouwd exemplaar lopen, zo ongelooflijk afhankelijk van zijn en met niets anders bezig lijken te zijn.

Maar goed magic, want vindt DE (want er is maar 1 soort ) man er van?
Oh, mannen kunnen zelf, als het hun uitkomt, ook heel vaag zijn.
Oh my God.......sommige mannen mensen hebben echt niks te doen.....
Ja, dat vind ik echt.
*proest*

nee, jij hebt er wat van begrepen, inderdaad!
Opbokken maar weer dan he Magic, ouwe hengelaar
Geen bijzonderheden
Dit maakt dan wel weer duidelijk wat ik wél van mannen weet. Dat ze namelijk niks van vrouwen snappen...
quote:domnaiefmutsje schreef op 03 november 2009 @ 16:22:

Ik denk zelfs dat Magic wel een punt heeft...

Neem het relatietopic eens door, het is triest hoe onzeker vrouwen zijn, sommigen jaren lang achter een getrouwd exemplaar lopen, zo ongelooflijk afhankelijk van zijn en met niets anders bezig lijken te zijn.

Maar goed magic, want vindt DE (want er is maar 1 soort ) man er van?

Eensch, maar ik denk niet dat dat per definitie aan de man ligt.

Ik geloof namelijk best dat mannen duidelijk zijn, alleen kiezen veel vrouwen er bewust voor om juist naar de afgegeven signalen NIET te luisteren...

één van de meest gehoorde "klachten"is dat de man al eerder aangaf niet toe te zijn aan een relatie, maar ze hebben wel al 4 dates gehad, nu kapt hij af en dat wordt dan niet gesnapt

Ik denk dan persoonlijk....dan heb je toch ergens niet opgelet dame want de meneer heeft wel degelijk gezegd wat hij dacht...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Precies, ben het met je eens. Ik kan me wel eens voorstellen dat mannen het wel grappig vinden om met deze gevoelens (aaaahh krijg een hekel aan dat woord) te spelen. Kom op, het is wel heel verleidelijk. En ze doen het met bosjes.
.
Dus ik denk dat DE vrouw (want ook das maar 1 soort natuurlijk) gewoon eens wat beter moet luisteren naar wat er gezegd wordt, en daarbij ook eens echt moet luisteren naar haar eigen gevoel..

Of zou een vrouw die achter een getrouwde man aanzit echt denken....neeeeeeeeee maar NU is het anders, deze kiest voor mij????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het lijkt me enig. Wanneer is die workshop?
hengelaar? nope nee dank je ik hengel niet...dan zeg ik dat wel duidelijk...

nee ben serieus naar de dames of ze echt naar een workshop zouden gaan van hoe word ik een mannenfluisteraar....en mooi dat jullie mij belachelijk maken maar ik zou dus maar eens op bij bol.com kijken en dan zal je dus zien dat er een vrouw is die er een boek over heeft geschreven en er dus schat hemeltje rijk mee aan het worden is.

er is zelf een website mannenfluisteraar.nl

dus tja wie is hier nou vreemd?

en nee ik ben zeker niet gods gift

ik weet alleen maar dat er vrouwen zijn die normaal echt zelfstandig zijn maar soms zo raar doen als ineens de man van hun dromen verschijnt althans dat denken ze...en dan verliezen ze zichzelf compleet....en ja lees zelf de topics maar...
ik blijf in je plaatje de hele tijd een hondensnoet zien. Twee oogjes en een neus

Ik kan je dus niet bepaald serieus nemen. Bovendien, laat eerst maar eens weten of jij geen vrouwenfluisteraar nodig hebt.
eindelijk weer eens een nuttig topic.
en nee het is dus niet dat je wil weten wat ze denken maar meer gedrag beter leren begrijpen

het is meer als mannen komen van mars en vrouwen komen van venus.

en nogmaals ik was serieus....maar helaas word het niet op prijs gesteld...

Vindt het prima...maat het kwam voort uit oa. het volgende...een vriendin heeft haar relatie uitgemaakt omdat hij maar nergens initiatief innam...dat had ze ook aangegeven aan hem maar er veranderde niks...

dus uitgemaakt.\

Hij in zak en as en snapte er niks van want het ging toch beter? ze hebben het nadat het bespreekbaar werd gemaakt ook niet meer over gehad dus zal het wel weer goed zijn dacht hij. Ik heb haar daarop gewezen zo van als je ervoor kiest om eraan te werken zal je bij sommige mannen helaas echt op de momenten dat jij zegt van gets nu word ik gek van je het op dat moment moeten benoemen zodat zijn gedrag voor hemzelf op dat moment direct inzichtelijk wordt. Tis ontzettend vermoeiend en kost veel tijd kracht en moeite om als juf bijna je vent bij de les te houden maar goed ze heeft het wel gedaan en hij snapte nu veel beter wat ze bedoelde door hem direct op drat moment op de irritatie te wijzen ..en nu zijn ze weer happy terwijl ze eigenlijk dacht hij verandert nooit meer en hij was zich van geen kwaad bewust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven