Ben ik zwanger?

03-11-2009 19:44 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, heb me net aangemeld. Heb een vraagje. Ben nu 1 dag overtijd. Heb sinds kort btje rare verschijnselen. Ben enorm onrustig, slaap raar en heb het 's nachts enorm warm (dacht eerst lijkt wel koorts ofzo) Ik heb ook steeds soort pijnscheuten in mn maag en lager (darmen ofzo) Als ik wat eet komt er zo'n scheut en blijft nog lang nazeuren. Vandaag een test gedaan maar negatief, Gebruik alleen condoom en heb deze maand 1x onveilig gevreen toen ik dacht dat mn eisprong voorbij was. Denken jullie dat dit zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn?? Ik ben zo benieuwd en zit mezelf helemaal gek te maken. Zou wel echt superleuk zijn als ik zwanger ben!
Goed plan!

Want serieus: waarom vraag je dat hier? Waarom doe je geen test?! Zou je die vraag kunnen beantwoorden?
Peas on earth!
quote:Woellie schreef op 03 november 2009 @ 20:01:

Gezien jullie hartelijke ontvangst door mijn vraag compleet af te zeiken lijkt het me het beste dat iedereen zich met wat anders bezig gaat houden ik zoek het zelf wel uit.Die gevoeligheid wijst meer op ongie worden dan op zwangerschap
Succes met de baby!
quote:dolfje schreef op 03 november 2009 @ 20:01:

Doei doeiJouw avatar is wel toepasselijk
Peas on earth!
Dat lijkt mij ook het beste.

Wat verwacht je nu eigenlijk?

Je wilt toch niet serieus van ons horen of je zwanger bent?
*geeeuwwaaaaagaaap*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 november 2009 @ 20:03:

[...]

Jouw avatar is wel toepasselijk Hahaha ja idd:)
Jullie moeten eens goed lezen want ik schrijf al direct dat ik vandaag een test heb gedaan.
quote:Woellie schreef op 03 november 2009 @ 20:05:

Jullie moeten eens goed lezen want ik schrijf al direct dat ik vandaag een test heb gedaan.En jij moet eens goed lezen dat WIJ al helemáál niet kunnen weten of jij zwanger bent. Gewoon een paar dagen wachten en nog een test doen dus. Dus nogmaals: waarom vraag je het aan ONS?!
Peas on earth!
quote:Digitalis schreef op 03 november 2009 @ 19:52:

Je baart de Antichrist. die in 2012 de wereld vernietigd!

Jullie moeten eens goed lezen want ik schrijf al direct dat ik vandaag een test heb gedaan.Nou, die was negatief, dan heb je het antwoord toch al?
Die datum is alweer vooruit geschoven t wordt nu 2178 ofzoiets

Jullie moeten eens goed lezen want ik schrijf al direct dat ik vandaag een test heb gedaan.Ja. Heb ik gelezen. En die was negatief. Dus.

Jullie moeten eens goed lezen want ik schrijf al direct dat ik vandaag een test heb gedaan.Ja en de mensen hier zijn allemaal arts en kunnen door de monitor van de pc heen kijken in jouw baarmoeder of daar een baby in zit....
Wij lezen goed.

Lees jij nou eens goed.

Waarom denk jij dat wij weten of jij zwanger bent?
quote:traincha2 schreef op 03 november 2009 @ 20:06:

Die datum is alweer vooruit geschoven t wordt nu 2178 ofzoietsAh dan hebben we nog even dus,ben benieuwd wat voor onderwerpen er dan op het forum zijn,verdomd jammer dat ik daar niet even kan gaan kijken....
over een paar dagen nog eens testen, en als hij dan nog negatief is en je aan die uitslag twijfel, even naar de huisarts misschien???

er is niemand die via internet kan zien of je wel of niet zwanger bent trouwens...toch?
Trouwens... nu ik je berichten nog eens goed lees....

Je voelt dus pijnscheuten in je maag?

Sorry dat ik daar eerst overheen gelezen had. Dat betekent inderdaad dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! Leuk joh!
Peas on earth!
Nou zeg, het arme kleine woelie ding weet ook nog niet dat de psyco hotline al een tijdje gesloten is.... Niet zo snauwen jullie gemene forummerts.

Kom hier woelie, druk ik je aan mijn boezem en aan je over je bolletje om te troosten.

Zo beter?
Ja, dat vind ik echt.
En als jíj goed gelezen had, zag je dat bovenaan deze pijler een algemeen topic is voor dit soort vragen.
Ooooh, gezellig hier!!!! Ik blijf nog even. Tribune vast opbouwen voor de bevalling?
"slaap raar en heb het 's nachts enorm warm (dacht eerst lijkt wel koorts ofzo)''

Zwanger? Volgens mij ben je in de overgang..
Ohhhhh dames, ik verheug me gewoon elke keer weer op zown topic.. gewoon om te zien wat jullie er nu weer van maken :D
quote:Bloem9 schreef op 03 november 2009 @ 20:15:

"slaap raar en heb het 's nachts enorm warm (dacht eerst lijkt wel koorts ofzo)''

Zwanger? Volgens mij ben je in de overgang.. Kan je de zwangerschap iig uitsluiten
Ja, je bent lichtgeraakt, chagerijnig etc. Kan maar 1 ding betekenen, zwanger ondanks die negatieve test! Gefeliciteerd!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven