Ben ik zwanger?

03-11-2009 19:44 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, heb me net aangemeld. Heb een vraagje. Ben nu 1 dag overtijd. Heb sinds kort btje rare verschijnselen. Ben enorm onrustig, slaap raar en heb het 's nachts enorm warm (dacht eerst lijkt wel koorts ofzo) Ik heb ook steeds soort pijnscheuten in mn maag en lager (darmen ofzo) Als ik wat eet komt er zo'n scheut en blijft nog lang nazeuren. Vandaag een test gedaan maar negatief, Gebruik alleen condoom en heb deze maand 1x onveilig gevreen toen ik dacht dat mn eisprong voorbij was. Denken jullie dat dit zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn?? Ik ben zo benieuwd en zit mezelf helemaal gek te maken. Zou wel echt superleuk zijn als ik zwanger ben!
Geen van de klachten die je beschrijft lijken trouwens op zwangerschapskwaaltjes, om toch even inhoudelijk te reageren.
Ik denk dat je in verwachting bent! Van een buikgriep. Niet fijn, maar wel sneller over dan een zwangerschap. Beterschap ermee.
Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk.
Denk ook niet dat je zwanger bent. Maar als je man het ook hartstikke leuk vindt, waarom dan n**ken met een condoom?!
Misschien is het Mexicaanse griep?
quote:Zamirah schreef op 03 november 2009 @ 20:24:

Misschien is het Mexicaanse griep?Daar zeg je zoiets! Woellie, kwamen er mexicanen of sombrero's in je droom voor?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 november 2009 @ 20:25:

[...]

Daar zeg je zoiets! Woellie, kwamen er mexicanen of sombrero's in je droom voor?Als we het er dan toch over hebben, ik ben tegen inenten, jullie dan?
Jorina, ik heb liever dat je daar een ander topic over open, want we hebben daar natuurlijk nog niet genoeg topic over
Peas on earth!
Had je opeens zin in tequila sunrise?? Dan is het nl. Mexicaanse griep!
Ik heb nog zo'n babyslaaphuisje voor buiten

beetje een opknapper, maarre...

hebben?
quote:[

- Ben enorm onrustig, ik ook

- slaap raar ik ook

- heb het 's nachts enorm warm ik ook

- last van maag /darmen ik ook! Dus.. dus... ik ben ook zwanger?!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 november 2009 @ 20:29:

Jorina, ik heb liever dat je daar een ander topic over open, want we hebben daar natuurlijk nog niet genoeg topic over Sorry, je hebt gelijk...
quote:Nysse schreef op 03 november 2009 @ 20:30:

[...]

Dus.. dus... ik ben ook zwanger?!Gefeliciteerd Nysse!
Peas on earth!
ow,

nou, dan moeten nysse en woellie het maar uitvechten hoor over dat slaaphuisje..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 november 2009 @ 20:31:

[...]

Gefeliciteerd Nysse!

(maar àls dan. .dan wil ik het tuinhuisje wel want ik ben nog helemaal niet toe aan een baby in m'n buik huis. Daar mogen ze vanaf een dag of 2 wel in toch? )
Klopt, mijn jongste in nu zindelijk, dus mag eruit.

Vandaar
Ik herinner mij trouwens ineens dat ik een maand of wat geleden op een ander topic erachter kwam dat ik ook zwanger ben, van einstein geloof ik .Heleboel mensen waren trouwens zwanger,

misschien moeten we een "uitgevonden dat we zwanger zijn via het internet", topic starten

* gaat de kinderkamer maar eens verven*
Ik heb even een heel belangrijke vraag. Mijn zoon ligt op dit moment op de bank, hij is wat onrustig en heeft last van zijn maag en steken in zijn buik. Denken jullie dat hij zwanger is?
Ik ben er zo nog niet aan toe om oma te worden!
nou extra mama, ik ben bang dat je binnenkort extra mama moet spelen (je weet hoe het is met die kind moeders/vaders)
Jeetje jongens, wat zijn jullie onaardig zeg voor Woellie.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Define, raar slapen? doe je dat op je kop ofzo?
quote:Supersmollie1 schreef op 03 november 2009 @ 20:53:

Jeetje jongens, wat zijn jullie onaardig zeg voor Woellie.Geef jíj haar dan eens serieus antwoord
Peas on earth!
Ik heb een dikke maincoon en hij wil de hele tijd eten,slapen en knuffelen......denken jullie dat hij zwanger is?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik zal nu wel geen antwoord meer gaan krijgen maar waarom gebruik je een condoom als je het beide leuk vindt om een kind te krijgen?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 november 2009 @ 21:05:

[...]

Geef jíj haar dan eens serieus antwoord

Euh... tja...

En ja, je bent overduidelijk zwanger. Alles wijst erop. Of niet, dat kan natuurlijk ook. Heb je al eens heel hard in je borsten geknepen? Echt heel hard, he, en als dat pijn doet, ja dan ben je zeker zwanger.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven