Ben ik zwanger?

03-11-2009 19:44 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, heb me net aangemeld. Heb een vraagje. Ben nu 1 dag overtijd. Heb sinds kort btje rare verschijnselen. Ben enorm onrustig, slaap raar en heb het 's nachts enorm warm (dacht eerst lijkt wel koorts ofzo) Ik heb ook steeds soort pijnscheuten in mn maag en lager (darmen ofzo) Als ik wat eet komt er zo'n scheut en blijft nog lang nazeuren. Vandaag een test gedaan maar negatief, Gebruik alleen condoom en heb deze maand 1x onveilig gevreen toen ik dacht dat mn eisprong voorbij was. Denken jullie dat dit zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn?? Ik ben zo benieuwd en zit mezelf helemaal gek te maken. Zou wel echt superleuk zijn als ik zwanger ben!
zucht..............................................

ff afwachten maar he.
Ja!
Doe een test
.
Zou degene waarmee je neukt het ook leuk vinden? Dit ivm condoomgebruik en neuken als je denkt dat je niet vruchtbaar bent.
Ja, je bent zwanger.
Hoera het is een blonde tweeling: Presila en Sjerretie! Van harte hoor!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ff serieus, dit is het zoveelste topic.

Wij kunnen dat niet, nooit, echt onmogelijk weten of jij zwanger bent. De enige die uitsluitsel kan geven is de dokter en de test van de drogist.

Succes!
Je baart de Antichrist.
Jaaaa wat leuk! Gefeliciteerd hoor!
mn man zou dit ook leuk vinden dus no worries. Herkennen jullie ook de pijn/kramp in je buik darmen? Ik kan daar niet echt veel over terugvinden. Wel over ongi pijn maar dat is het niet.
Woellie je kan helaas niets anders doen dan even een paar dagen afwachten en dan weer een test doen. De kans bestaat dat je zwanger bent, maar helaas hebben wij geen glazen bol, al zouden we dat af en toe graag willen
*Zucht*
The time is now
quote:Digitalis schreef op 03 november 2009 @ 19:52:

Je baart de Antichrist.
Oh sorry, mijn koffiedik lag verkeerd om.

Nee je bent niet zwanger, je moet poepen.
Nee, je bent niet zwanger.

Vishnu

Als je niet kunt bedenken dat je een test moet doen, dat wij forummers niet kunnen weten of je zwanger bent of niet en je het over 'ongi' hebt ben je 12 en dat is veel te jong om een kind te krijgen.

Heb je trek in rauw vlees by the way?
De herfstvakantie is toch al voorbij?

Mijn kat denkt van wel....
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hartstikke zwanger van een drieling.

Gefeliciteerd.

Zucht.....Het worden er steeds meer in een week.
Woelie, je kunt beter even het eerder genoemde topic doorlezen en daar je vraag stellen. Daar zijn meiden die met dezelfde onzekerheden zitten. Misschien heb je daar meer aan.
Gezien jullie hartelijke ontvangst door mijn vraag compleet af te zeiken lijkt het me het beste dat iedereen zich met wat anders bezig gaat houden ik zoek het zelf wel uit.
Dat lijkt me een heel goed idee!
Doei doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven