2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Ja, de eerste quote... dat hij meesterlijk is en dat je hoofd in een pompoen echt heel creatief is. Echt mijn letterlijke tekst.

Je hebt een waanzinnig sexy outfit gewonnen. Wellicht kan je alleen de duiveltjes oren opdoen tijdens de meeting....

Nu echt even gehakt rullen.
ja en ik neem mijn 3tand mee, voor als er een uk of mini gaat huilen.
Teddy, jeeh!! Gefeliciteerd, wat leuk! Hmm ga zo die outfit eens bewonderen. Lijkt me een prima idee om die naar onze meeting aan te doen als ik dat zo lees

Pfff zit na 2 lange en vermoeiende dagen uitgeteld op de bank. Morgen lekker vrij, al moet ik wel even naar 1 zakelijke afspraak van een uurtje. Niet helemaal dat fijne 'klein-weekend' gevoel maar het is te overzien. Ga nu eerst even een belrondje doen en dan straks verder bijlezen. Tot dan!
Teddy, ik hoop niet dat ze daar harder van gaan huilen. Ik krijg ineens een gna gna gna gevoel...

Zo eten is naar binnen. Uitbuiken op de bank en even bijkletsen. Jeetje is wel rustig hier geweest zeg.

Floortje, fijn dat je zo'n ontspannen weekend heb gehad. Ben benieuwd wat de man van de keuken zegt. Ik hoop dat het meevalt voor jullie. Jij bent dus weer ingeent tegen de griep. Krijg jij ook de Mexicaanse Griepprik? Hoe is het met de buikpijn? Prachtig stukje tekst! Echt heel bijzonder. Nogmaals, ik moet beter gaan opletten en luisteren naar de songteksten.

Jobje, hoe gaat het met het lijnen? Hou je het nog vol of wordt het moeilijker. Met zo'n goede motivatie moet het wel helemaal goed komen.

Teddy, ik had jullie geboortjekaartje inderdaad even opgezocht in de mail. Heel mooi de zin van de warme winter. Ik denk dat ik een beetje een barok friemeltje in het kaartje wil en natuurlijk roze. We gaan ons er nog even in verdiepen. Wat super dat Teddyman zich zo heeft vermaakt met mini. Kan hij die nooit meer gebruiken als je een dag op stap wilt !!

Vera, hoe is het nu met je? Heeft het dagje rust geholpen? Goed dat je naar de fysio gaat. Wellicht kan hij heel veel pijn verlichten en helemaal wegnemen. De JGB is geloof ik van a.s. donderdag tot en met zondag. Ik ga zaterdagochtend even kijken. Hoera, je hebt een jas!!! Kun je ook weer van je lijstje strepen.

OGG, wat goed dat je al een blik hebt mogen werpen in je buik. Was misschien nog niet groter dan een stip, maar wel schattig. Hartje gaat vast kloppen. Super hoor. En dan ! Gefeliciteerd met de kleine man!!!!! Groot feest geweest vandaag??

Michigan, *zwaai*, puf eerst maar even lekker uit.

Ik ga GA van gister even terug kijken.
Teddy van harte, zal zo ff kijken.

Ben het ff beu thuis, de kleine man heeft nog steeds koorts en benauwd en hoesten, dus morgen maar weeeer niet naar de creche en maar weer naar de ha. Zal toch eens vragen of ze iets beter willen onderzoeken, wordt er helemaal gek van, het arme manneke.

En Vera om je vraag te beantwoorden of ik met een 2e gewacht zou hebben, nee. Er zit nu precies 2 jaar tussen en dat is eigenlijk wel heel lekker. Grote man slaapt ook nog overdag samen met kleine man, dus kan toch mijn rust pakken. Grote man is ook al heel zelfstandig en kun je ook goed dingen uitleggen. Veel eerder had ik eigenlijk niet gewild, want dat had me wel wat zwaarder geleken, vooral met al dat gesjouw enzo. Grote vent loopt overal, klimt zelf in en uit de auto, loopt de trap op en af, ideaal!! Maar goed ieder een eigen keuze, maar 1 ding wat ik wel al zeker weet, er komt hier geen 3e! haha, vind t wel mooi zo!

Goed ga nu ff weer verder op zoek naar kleding. Heb binnenkort een bruiloft en de Dress code is Italiaanse stijl..... Echt waar heb geen idee, iemand van jullie misschien een leuk idee??

Bye bye
Hee meiden, even een snel berichtje van mij.. zit moe op de bank.

OGG, gefeliciteerd!!! Leuke dag gehad met de kleine???

Teddy, gefeliciteerd hoor met je avatar, leuk zeg!!

Rossia, ik zal de pdf van ons geboortekaartje even opsnorren en op de mail zetten..

Heb 2 heerlijke dagen gehad bij mijn ouders. Meisje heeft er ook goed geslapen, zowel overdag als vannacht. Ze is nu doodop, ben even lekker met haar in bad geweest en daarna gevoed. Maar slapen .. ho maar! Ik baker haar nog wel steeds in hoor, maar met haar handjes iets los, zodat ze die naast haar hoofd kan leggen en dat werkt best goed.

Oh, trouwens geen last meer van mijn borsten, gelukkig!

Goed, ik ga even lekker languit en straks lekker pitten.. Kom morgen wel wat uitgebreider reageren hoor..doeg!
cross mamadeb! Houd je taai meid, klinkt inderdaad pittig!! Heb helaas geen kleding-tips voor je, maar ik geloof dat Teddy heel bedreven daarin is
Rossia, ik wil je best helpen met je kaartje hoor. als je een beetje weet welke richting je op wilt kan ik wel wat voor je maken.

Mamadeb wat een narigheid. inderdaad misschien slim om wat verder te onderzoeken. En jeetje italiaans? das voor mannen mooie strakke maatpakken, dames ook best chiq. Zwarte kokerjurkjes of een mooi broekpak.

Missc, gelukkig is de pijn in je borsten nu over. En wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten bij je ouders. slaapt mini inmiddels al?
Ja, gelukkig wel Teddy! We zijn beide wel 4x naar boven gelopen om te troosten enzo.. maar de aanhouder wint!
gelukkig! en nu maar hopen dat ze lekker doorpit vanacht.

ik ga ook naar bed. truste iedereen
Teddy, wat lief van je. Ga van het weekend weer verder met ideeen opdoen, motiefjes en kleurtjes, dus wellicht dat ik daarna jouw hulptroepen inschakel!

Mamadeb, wat een ellende. Echt vervelend dat hij zo ziek blijft. Blijven doorzoeken totdat je gerustgesteld bent. Kan niet zo zijn dat hij echt op de haverklap ziek is. Italiaans, geen idee. Wat krijg je als je googled?

Missc, klinkt als echt heerlijke dagen bij je ouders. Wonen zij niet in de buurt van jullie? Gelukkig dat mini nu lekker slaapt en dat je borsten geen pijn meer doen. Slaap lekker voor straks.

Oh men, was weer zakdoekjes leggen met GA. Nu is het bedtijd. Tot morgen!!
Goedemorgen! Nog even een zwaai naar iedereen voordat het forum er uit vliegt. Gisteravond niet meer aan bijlezen toegekomen. En gewoon helemaal vergeten OGG te feliciteren. Schande!!! Dus bij dezen alsnog meid! Leuke dag gehad? Hoe vond uk de slingers??

Tot later!
Een dagje te laat maar niet minder gemeend: OGG gefeliciteerd met de kleine man! En met je mooie echo natuurlijk. Hoe was het gisteren?

Teddy, jij ook gefeliciteerd. Ik dacht: ik stem nog wel even op je, maar ik heb sinds zondag de laptop niet meer aan gehad. Gelukkig heb je toch gewonnen

Vera, fijn dat je bent geslaagd voor een jas. Hoe is het vandaag met je? Nog een lekkere mamadag er achteraan.

Rossia, wij hadden hetzelfde gedichtje als teddy alleen moesten we wat schrappen en is het geworden:

en dan is alles anders

zoveel mooier

dan wij ooit hadden gedacht

(aangezien uk zich midden op de dag aanmeldde ipv 's nachts )

Michigan, lekker belrondje gehad gisteren?

Jobje, hoera, al 1,5 kilo eraf. Super hoor. Dat is al een lekkere opsteker voor de rest van de kilo's

Floortje, leuk dat jullie toch de keuken gaan pimpen. Kan ook erg mooi worden! Balen dat de planning nog niet bekend is. Kunnen wij ons niks bij voorstellen dat dat allemaal zo gaat. Gewoon afwachten dus.

Missc, leuke dagen bij je ouders gehad dus. Gezellig. Oma helemaal in haar nopjes met de kleine meid zeker. Lekker tutten. Fijn dat je borsten niet meer lekker

Mamadeb, fijn om van je te horen. Niet leuk dat de kleine man steeds ziek is. Toch niks mexicaans? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat hij weer snel opknapt.

Ik had gisteren de hele dag cursus en gisteravond sinterklaasknutselen op het kdv. Leuk hoor. Allekindjes krijgen een muziekinstrumentje, met van die belletjes eraan. Wij hebben kleine stoffen tasjes opgevrolijkt door er een kleurplaat op over te trekken en in te kleuren. Is erg leuk geworden!

Vandaag lekker mamadag. Uk is helemaal in zijn hum. Helemaal blij met zijn vormenstoof. Hij staat nu ook bij mij aan de bank alle blokjes erin te doen, en als hij klaar is moet ik ze er weer uit halen en dan begint hij overnieuw. En het blijft even leuk!
Wat leuk ellein. Mini heeft ook zo'n ding. Alleen daar zit muziek in, Dus als je er iets ingooit gaat 'het' zingen of praten. Dat heeft ze al helemaal door. gisteravond deed ze haar hele gezicht erin. lampjes kijken. hahaha. Ze is er zo een half uur mee zoet. blokjes erin, blokjes eruit (nog niet door de juiste gaten hoor, gewoon via de bovenkant) blokjes tegen elkaar, en maar lachen.

En lekkere knutselavond gehad. Daar vroegen ze bij ons ook vrijwilligers voor, heb me niet aangemeld
Bij ons was het wel vrijwillig maar als je niet komt krijgt je kindje alleen het kale tasje. Ook niet leuk natuurlijk . Dus ben maar gegaan en het was ook best leuk hoor. Je hoeft alleen het tasje van je eigen kindje maar te doen, dat scheelt
Goedemorgen!

Teddy, gefeliciteerd met de overwinning. Ik ga zo even kijken wat voor sexy outfit je hebt gewonnen.

Rossia, dat uitbuiken kun je nu ongegeneerd doen he? Dat vond ik 1 van de grote voordelen van zwanger zijn. Je hoeft je buik niet meer in te houden.

OGG, hoe was het gisteren? Ben benieuwd naar de foto’s.

Mamadeb, klinkt niet goed die benauwdheid. Ik zou er gewoon op staan om verder te onderzoeken. Ik zou in zo’n geval bang worden voor de Mex griep. Heb jij dat niet?

Bedankt voor je antwoord over de timing. Manlief zou hier het liefst gelijk al beginnen aan nummer 2, maar ik wil liever even wachten. Ik vind het nu al zo druk, en als ik jouw verhalen lees wordt het er niet beter op. En precies wat jij zegt, als de eerste al iets zelfstandiger is dan maakt het het een stuk makkelijker. Ik zou ongeveer willen beginnen als mini 1.5 is. En dan kijken hoe snel het lukt. Hier blijft het ook bij 2 hoor! Of 3 als het een tweeling wordt...

Ik heb geen tips voor de Italiaanse avond. Ik zie wel een gondelier voor me, met zo’n rood/wit sjaaltje. Maar dat is dan voor Papadeb. Voor vrouwen zie ik een strakke zwarte lange jurk voor me.

Missc, klinkt positief wat betreft het slapen de afgelopen dagen. Hopelijk was het gisteren een eenmalige actie. En wat fijn dat je geen last meer hebt van je borsten. Ik heb ook veel pijntjes gehad en dat is niet fijn!

Michigan, zwaai terug. Hoe is het ermee?

Mimpje, hou je het nog vol als zuster?

Ellein, wat fijn dat uk helemaal in zijn hum is. En die vormpjes, geweldig he? Hier heeft mini ook zo’n doosje en ze is er helemaal gek mee. Alleen trekt ze meestal de deksel eraf en doet ze er zo in (net als die reclame), waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Maar als we het samen doen stopt ze ze er echt in en laat ze ze los. Schattig hoor. Ah Teddy, ik lees nu dat jouw mini ook de makkelijke manier gebruikt.

Wij hebben die knutselavonden niet op het kdv. Of Veraman heeft het niet doorgegeven, ik weet het niet. Lijkt me best gezellig.

Hier hebben we een waar handenbindertje. Ik kan echt geen minuut iets voor mezelf doen of ze is alweer in het televisiemeubel gekropen, of ze is bezig de tijdschriftenmand uit te pluizen, of ze staat heel wiebelig aan de tafel of..... Nou ja, jullie begrijpen het wel. Uitslapen is er ook niet meer bij. Nu ligt ze wel te slapen, al is het erg licht. Gisteren op het kdv was ze helemaal uit haar hum. De leidsters kenden haar niet terug. Dus echt het sprongetje... Zucht...

Vanavond verjaardag, dus ik hoop dat ze dan een beetje vrolijk is. ’s Nachts slapen gaat gelukkig goed.

Met mijn bekken gaat het ook weer goed. Morgen bel ik de fysio, want ze werkt alleen op bepaalde dagen/avonden. Ik heb wel weer last van bekkenpijn onderin mijn rug (net als de zwangerschap). Gisteren een heerlijke massage van Veraman gehad, maar het is nu weer terug. Moet ik hem vanavond maar weer lief aankijken...
ik denk er nog ff over. misschien inderdaad wel gezellig
Hey Meiden!

Ellein, creatief bezig geweest al op de kdv voor Sint Nicolaas. Voor je het weet is die bejaarde man weer in het land. Toch gezellig. Wat schattig dat hij zo bezig is met de vormenstoof. Krijgt hij alle figuurtjes ook echt al in de goede gaatjes??

Teddy, krijgt mini een geluidje als ze het goed doet? Zo'n ding heeft mijn nichtje ook. Nu heeft ze een wc-tje waar ze een liedje te horen krijgt als ze netjes haar plasje in het potje doet. Als het liedje speelt krijgt ze van mama een sticker! Echt zo grappig.

Vera, wat lief dat veraman je zo lekker gemasseerd heeft. Ik zou gewoon even je nieuwe lingerie tonen en dan doet hij het vast weer ! Nu dus alles in huis op slot zetten, hoog opbergen en alles kindvriendelijk maken! Oh en vooral heeeeeel veeeel "nee, dat mag niet" zeggen!! Succes ermee

Floortje, heb je nog een cadeau kunnen bedenken voor Floorman. Moet ik al gefeliciteerd zeggen?

Mimpje, alles nog onder controle?

Michigan, heb je goed geslapen?

Ik ga lunchen!
OGG Gefeliciteerd met de kleine man! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad? Leuk dat je even hebt kunnen kijken naar de inimini frummel, de volgende keer zie je vast een mooi hartje kloppen.

Teddy gefeliciteerd! Leuk pakje . Misschien kan je `m gebruiken bij je aankomende vruchtbare dagen

Ellein wat een knap ukje heb je toch! Hier wordt net als bij Teddy en Vera gewoon de bovenkant eraf gerukt en hup alle blokjes erin en dan in een keer weer ondersteboven zodat alle blokjes tegelijk uit de doos vallen. Heb je al verjaardagfoto`s? Ben erg benieuwd......Ik heb nog niks gehoord over sinterklaasknutselen.

MissC wat een bolle toet heeft uk al zeg en wat een mooie meid! Heb wat jaren geleden bij een kdv gewerkt en ze lijkt precies op een meisje wat ik toen op de groep had. Leuk kaartje ook zag ik op de mail. Fijn dat het slapen goed gaat en dat je geen last meer hebt van je borsten. Jammer dat het zulk vies weer is (bij jouw ook denk ik?) anders had je weer lekker kunnen wandelen.

Floortje wat vervelend dat het allemaal zo op ze dooie gemakje wordt geregeld. Gelukkig heb je wel een lekker weekend gehad, heb je wel verdiend.

Rossia wij hadden een vrij lang gedichtje op het kaartje, dat wilde man graag! Hij heeft `m gedeeltelijk zelf verzonnen. Ik wil bij de volgende een oneliner of een gedichtje van maximaal 4 regels. Leuk he om zo bezig te zijn met alles rondom de baby. Staan alle meubeltjes al?

Mamadeb wat zielig dat uk zoveel ziek is zeg! Misschien wel goed om `m van boven tot onder te laten onderzoeken door de ha of kinderarts. Sterkte!

Vera leuk he als ze een stuk mobieler zijn . In het begin liep ook steeds maar achter uk aan, maar ze leerde al snel wat nee mag niet betekende. Heb ook wel veel opgeruimd en weg geborgen hoor, want anders blijf je bezig. Hoop dat ze snel uit het sprongetje is en weer haar vrolijke zelf is. Gelukkig gaat het met je bekken alweer wat beter.

Michigan hoe is het met uk? Nog steeds verhoging?

Mimpje nog steeds aan het zusteren?

Ik vind het ook erg jammer dat ik niet bij de meet kan zijn. Had jullie graag allemaal willen ontmoeten en die date met Teddy op de wc had me ook wel leuk geleken . Hoop dat het heel gezellig is en jullie snel weer een tweede meet willen, dan ben ik er zeker bij. Hier gaat alles helemaal zijn gangetje. Ukje is zo lief, ze geeft steeds alle knuffels en poppen dikke zoenen en houdt hele verhalen tegen ze. Ze staat nu soms los maar ze wilt nog steeds niet aan de hand lopen. Vanmorgen was ik een boekje aan het lezen en uk was aan het spelen, ze kwam ineens naar me toe geschoven (kruipen doet ze ook niet) en gaf me toen een kus op mn been en schoof toen weer weg, zo lief! Kan wel een pagina vullen met lieve en gekke acties van uk, tis zo een schatje! Nou ik dit type vind ik het helemaal jammer dat jullie haar niet kunnen zien .
inderdaad jammer angel, maar je kan helaas niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.

Schattig dat ukje zo lief is. en die kusjes ...

enne..het pakje is niet nodig hoor, zo gaat het ook prima .... hihi

Rossia het ding zegt steeds: 'dat is lekker' en 'mmmm' en 'vierkant' 'cirkel' en 'ik vindt jou lief' hihi wel schattig hoor

goed ga ff de regen in om een broodje te halen
Goedemiddag meiden!

Wat een leuke verhalen hier over al die schattige babies die kusjes uitdelen! Is hier nog niet aan de orde, meisje vind het wel grappig wanneer ik 'neusie - neusie' doe.. En sowieso moet ze lachen als ze mij ziet, zelfs als haar vader met haar aan het knuffelen is en ik kom voorbij. Het is wel duidelijk waar haar prioriteiten liggen hihihi.. voel ik me helemaal trots!

OGG, leuk dat je het frummeltje al even hebt kunnen bekijken! En dan de volgende keer natuurlijk met een kloppend hartje.. blijft bijzonder he?

Rossia, wat een keus he aan kaartjes! En het rare is.. je ziet zoveel leuke kaartjes voorbij komen van vrienden enzo, totdat je voor je eigen kindje gaat kijken. Dan wordt je echt megakritisch en valt er zoveel af! Enne.. leuk idee om een poster ofzo van Seabert op te hangen, heel toepasselijk!

Mijn ouders wonen niet heel erg in de buurt nee, wel in dezelfde provincie maar een stuk noordelijker zeg maar.. Een beetje in de buurt van Angel.

Goed zeg Jobje, dat je al bent afgevallen, dat werkt wel heel motiverend he? Enne.. als je een wat strakker buikje wil, dan is het wel aan te raden om het afvallen te combineren met buikspieroefeningen enzo, of deed je dat al? Want hier vliegen de kilo's eraf, maar mijn buik wordt (natuurlijk) nog niet strakker.. Dus toch maar aan de crunches vrees ik.

Floor, vervelend die buikpijn en pijn aan je borsten? Voortekenen? Toch nog wel lekker gewerkt gister?

Vera, lastig die pijn. Maar wat heerlijk dat de massages van manlief helpen, heerlijk! Heb je een goed excuus om 'm lief aan te kijken . En succes met het handenbindertje!

Teddy, wat gaaf dat jouw avatar gewonnen heeft! Leuk ook om al die reacties bij het blog te lezen. Moest je nog de regen in voor een broodje? Hier schijnt nu even de zon, helaas ligt meisje net te slapen, was wel even lekker geweest om naar buiten te gaan.

Ellein, wat crea zeg! Wel leuk dat geknutsel, is toch ook niet leuk als je kind zo'n kaal tasje krijgt! Ben benieuwd of ze bij ons kdv dat soort dingen ook doen..

Angel, echt jammer dat je niet op de meeting kunt zijn! En dat we je mooie meid niet kunnen bewonderen. En wat schrijf je lief en trots over haar, echt zo leuk!

Hi Michigan, lekker aan het genieten van je mama-dag, of nu naar de zakelijke afspraak? Oeh, ik zou daar echt van balen hoor, dat soort dingen op je vrije dag. Gebeurt dat vaak en kun je die uren wel compenseren?

Hier een lekker dagje; meisje heeft vannacht weer super geslapen, en is zojuist ook zonder morren weer gaan slapen. Heerlijk! Ik heb vanavond een etentje met de collega's, dus ik ga me straks even optutten, heb er zin in!

Maar eerst even wat huishoudelijke klussen doen, doeg!!
Goeiemiddag!

Ik dahct, laat ik eens even een boekwerkje typen...Komt 'ie!

Vera, goed dat je toch naar de fysio gaat ondanks dat je er nu minder last van hebt. Hmmm…tips qua oefeningen? Ik heb een aantal oefeningen geleerd, waarvan deze geloof ik de belangrijkste is en die kun je overal uitvoeren. Even kijken of ik hem uit kan leggen… Je moet je kringspier (dus je anus) in 7 stappen aanspannen van heel licht naar heel stevig. Wanneer je dit doet, merk je als het goed is dat je ook de spieren rondom je vagina (en misschien voel je zelfs wat rond je lage schuine buikspieren) aanspant. Dit herheel je 10 keer en dat doe je dan 3 keer per dag. (of vaker als je er aan denkt, kan nl. ook in de rij van de supermarkt, aan tafel enz. volgens de fysio, hihi) Succes! En een jas gescoord, top! Zelfs al is het niet helemaal wat je had gewild… Je had wel een mooi excuus om mooie nieuwe lingerie aan te schaffen, dat is dan wel weer leuk, toch? Lekker he, zo’n handenbindertje? Wij hebben als oplossing een traphekje tussen de woonkamer en de keuken geplaatst, de speelgoedkist zetten we altijd voor het dressoir en we zorgen dat de salontafel zo veel mogelijk leeg is…..En toch weet mini altijd wel weer iets te vinden dat hij dan weer net niet mag hebben…

Wat een mooie teksten zie ik voorbijkomen voor geboortekaartjes! Ik hou ook echt van dit soort teksten (word vaak een beetje emo als ik ze lees), maar manlief is veulste nuchter voor dit soort teksten en dus hadden wij:

Papa trots

Mama blij

Buikje weg

Ik erbij!

Toen ik 3 weken later bij de sinterklaasviering van mijn werk kwam, kreeg ik het commentaar van een collega dat het kaartje niet klopte, want ‘je buikje is nog helemaal niet weg’. En bedankt……..! Echt, sommige mensen kunnen beter hun mond houden.

Floortje, wat vervelend dat er nog geen duidelijkheid is over jullie spannende plannen! Kan me voorstellen dat je buikpijn en zere borsten vervelend vindt, vooral als je nog zo ver voor je NOD zit. Ik blijf heel hard hopen en duimen dat het eindelijk eens raak is! Hoe is het nu met je neefje? En met jou en manlief, trekken jullie het allemaal nog een beetje na het vele slechte nieuws dat jullie de laatste tijd hebben ontvangen?! Gelukkig dus wel lekker genoten van een heerlijk weekendje!

Teddy, gefeliciteerd met het winnen van de avatar-verkiezing! Ennuh….gelukkig maar dat het je ook wel lukt om manlief te verleiden zonder het pakje, haha! Was je broodje lekker en ben je niet al te natgeregend?

Michigan, heb je dat vaker, zo’n zakelijke afspraak op je vrije dag? Inderdaad niet helemaal dat ‘klein-weekend-gevoel’ zo… En wat doe je dan met mini als je bij die afspraak bent?

Mamadeb, wat vervelend dat mini zo aan het sukkelen is! Idd als je het niet vertrouwt toch er op staan dat de ha hem eens echt goed onderzoekt! Ik denk bij Italiaanse stijl trouwens ook meteen aan mannen maffia-achtig en vrouwen in zwarte kokerjurkjes, grote zonnebrillen enzo. Ben trouwens blij te lezen dat jij je rust met 2 van die kleintjes nog wel goed kunt nemen. Hopelijk is dat hier als nummer 2 er straks is ook zo.

Missc, gelukkig heb je geen last meer van je borsten! En lekker dat mini zo goed slaapt!

Rossia, nogal zakdoekjes leggen bij GA! Was al bang dat ik de enige was die daar last van had en dat het weer eens door de hormonen kwam. Hmmm….nu ik er aan denk…jij bent natuurlijk ook zwanger...heb jij nog last van je hormonen?! (zeg please dat het niet door de hormonen komt en dat het gewoon heel erg tranentrekkend was voor iedereen die keek, haha!) Moeilijk he, een geboortekaartje uitkiezen? Ik wil het volgende keer zelf gaan maken via internet. Heb ik met ons trouwkaartje en met de uitnodiging voor mini’s eerste verjaardag ook gedaan (ok, daarbij ietsje minder zelf bedacht) en vond dat zo leuk en het resultaat echt ok, dus voor kruimel ga ik dat ook eens proberen.

Jobje, super, al 1,5 kilo eraf!!! En zo’n mooi begin motiveert vast en zeker tot nog veel meer kilo’s eraf! Lijnen zit er hier helaas niet in….mag nu natuurlijk niet en moet bovendien echt steeds wat eten om de misselijkheid draagbaar te houden. Probeer heel hard om niet teveel aan te komen, want die 35 kilo van mini wil ik dit keer echt niet halen hoor! Is wel weer moeilijk, want mijn maag begint alweer met het weigeren van gezonde dingen als sla, aardappelen, broccoli enzo…..had ik bij mini ook last van en dan is het echt moeilijk om verantwoord te eten….

Ellein, leuk joh, dat ze op jullie kdv zo actief zijn met knutselavonden enzo! Hier hebben ze dat helemaal niet. Vind ik eigenlijk wel jammer….

Angel, zo jammer dat je niet bij de meeting kan zijn! Was erg benieuwd naar jou en jouw mini. Nu moeten we het dus nog met fotootjes blijven doen. Wie weet is het zo gezellig dat we het nog eens dunnetjes overdoen en dan kom je gewoon wel, ok? Lief trouwens, hoe je over mini praat!

Mini’s verjaardag gisteren hebben we nog niet echt gevierd. Wel slingers en ballonnen (grote hit!) en natuurlijk voor hem gezongen, maar we moesten allebei tot laat werken, dus verder niet echt gevierd. Dit weekend vieren we het in 2 etappes; zaterdag een deel en zondag een deel. Omdat ons huis niet zo groot is dat er veel mensen tegelijk in passen. Maar voor volgend jaar heb ik een veel betere oplossing; dan ga ik niet meer bang zijn dat mensen zich gepasseerd voelen als ze niet zijn uitgenodigd. Ik nodig dan alleen opa’s en oma’s, ooms en tantes en onze (en mini’s) beste vrienden uit. Geen ooms en tantes van manlief of mij meer dus. Ben nu nog op zoek naar een lekker petstaartje voor mini, iemand nog tips?!

Vanmorgen even met mini naar de ha geweest. Hij heeft een pussend oor en een raar plekje bij zijn oog. Is waarschijnlijk allebei een soort van een bacteriële ontsteking of misschien eczeem. Hij heeft een antibioticakuur meegekregen en het moet binnen een week echt helemaal over zijn, anders moeten we terug. Ook maar even naar zijn longen laten luisteren, omdat hij blijft rochelen en hoesten. Ze zijn schoon. HA vermoedt toch een lichte vorm van reflux, omdat mini vooral ’s nachts erg hoest. Nu dus het hoofdeind omhoog zetten en hopen dat het beter gaat. Ook nog maar even verteld dat ik zwanger ben.

Mini stal trouwens in de wachtkamer de show. Mini ging liep heel de wachtkamer door met zo’n kinderstoeltje en maakte daarbij allemaal vrolijke en grappige geluiden. En vooral toen hij merkte dat iedereen keek werd hij enthousiast en gaf echt een heerlijk showtje weg. De schat! Er zaten veel mensen omdat 1 arts was weggeroepen voor een spoedgeval, dus sommigen zaten al heel lang te wachten. Nou, op een gegeven moment had mini ze allemaal aan het lachen hoor. De sfeer was meteen een stuk gezelliger!

Zo, als mini wakker is ga ik lekker even kaas scoren bij de kaasboer hier. Ik heb me toch steeds een trek in kaas…….! Ben hier in huis (op mini na) de enige kaaseter, dus ik kan echt een lekker kaasje uitzoeken en hem helemaal in mijn eentje opsmikkelen. Mjammie!
Oh ja, we hebben trouwens een werknaam bedacht voor mini2: kruimel. Tsja, veel groter is hij/zij niet he?!
quote:opgoedgeluk schreef op 04 november 2009 @ 14:47:

Rossia, nogal zakdoekjes leggen bij GA! Was al bang dat ik de enige was die daar last van had en dat het weer eens door de hormonen kwam. Hmmm….nu ik er aan denk…jij bent natuurlijk ook zwanger...heb jij nog last van je hormonen?! (zeg please dat het niet door de hormonen komt en dat het gewoon heel erg tranentrekkend was voor iedereen die keek, haha!) !goh dan kunnen bij mij de beschuiten ook weer uit de kast, want ik zat ook te snotteren hoor.
Gelukkig maar! Dan ligt het dus niet aan mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven