Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Sex wat je altijd al wilde weten maar nooit durfde te vragen.

In dit topic geven mensen met ervaring je antwoord.

Bashen, beledigen, provoceren niet geoorloofd.
Zwieb stereo
quote:Babsjuh schreef op 03 november 2009 @ 21:05:

[...]

Dan moeten we ook een apart topic over mierenneuken maken BGB

Even zonder gekheid: je hebt gelijk dat er ook op die gebieden heel veel vooroordelen en nieuwsgierigheid is. Wat mij betreft maken we één nieuwsgierigen-topic waar we alle sexuele vooroordelen uitgebreid kunnen bediscussieren, dus niet alleen waar het BDSM betreft. Openheid, informatie en voorlichting kunnen misverstanden en vooroordelen uit de weg ruimen.

De grote vraag wordt dan wel: hoe gaan we dat topic noemen?"Wijvengezeik.....of wat is plassex nu precies en waarom vind jij het lekker? Vraag hier alles m.b.t. wat jij extreme sex vindt."
quote:Jaschenca schreef op 03 november 2009 @ 21:09:

[...]

"Wijvengezeik.....of wat is plassex nu precies en waarom vind jij het lekker? Vraag hier alles m.b.t. wat jij extreme sex vindt."Dan moeten we eerst door de discussie wat is extreem heen komen en dat is nogal een persoonlijke visie voor iedereen
Daarom staat er ook in de titel "...wat jij extreme sex vindt." Schaap.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2009 @ 21:07:

[...]

bijzondere voorkeuren ; vragen , vooroordelen en discussies.

Zoiets?

Ik denk dat dit de duidelijkste is. "Everything you always wanted to know about.." is ook een mooie...

Ik hou die van BGB even aan als werktitel Als het een andere moet worden kan Five 'm toch nog aanpassen geloof ik?
Iets anders
I stand corrected Jaschenca
Ik ben zeer visueel ingesteld, dus wil helemaal niks weten over andermans seksleven
Ik moest gewoon denken aan die film. Het schijnt (ik heb hem nooit gezien) dat iemand thuis komt en pluisjes in bed vindt en dan ontdekt dat haar man (dacht ik) het met een schaap deed. Even voor sgaapie..
Zwieber WATTTTTTTTTTTTTTTTT
Maar nog geen antwoord op de vraag of 3000+ dan ook een uitwijktopic mag?
quote:schaap1001 schreef op 03 november 2009 @ 21:18:

Zwieber WATTTTTTTTTTTTTTTTTHoorde ik van een vriendin die hem wel had gezien. Ik ga nu eens even nazoeken of dat echt waar is. Wacht ff. Ja, het is waar:

http://www.poetv.com/video.php?vid=41159
quote:floor72 schreef op 03 november 2009 @ 21:26:

Maar nog geen antwoord op de vraag of 3000+ dan ook een uitwijktopic mag?Was dat een vraag aan mij? If so; voor alle duidelijkheid; er hoeft voor nieuwe topics niet vooraf toestemming gevraagd worden.
quote:schaap1001 schreef op 03 november 2009 @ 21:18:

Zwieber WATTTTTTTTTTTTTTTTTJaja en dan nu de grote onschuldige spelen! We hebben je wel door hoor.
Sgaapie heeft wel een voorkeur voor mannen, zover wil ik nog wel iets bekennen

*vervuilt topic enorm*
Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

Game on!
Iets anders
quote:Viva Angel5 schreef op 03 november 2009 @ 21:27:

[...]

Was dat een vraag aan mij? If so; voor alle duidelijkheid; er hoeft voor nieuwe topics niet vooraf toestemming gevraagd worden.

Ach 5, laten we elkaar geen mietje noemen, toch?

Je verzuipt nu wel een beetje in starheid en hardnekkigheid!

Uhhh enne nee! Toestemming is niet nodig, draagkracht wel handig!

Zowel op BDSM en op 3000+ hebben ze een punt.

Toch?

Beide partijen voelen zich onrecht aangedaan. Da's een feit inmiddels... Wat mij betreft.

En ik wil me heel graag terug trekken uit de discussie, maarre het lukt nog niet zo goed....
quote:Babsjuh schreef op 03 november 2009 @ 21:42:

Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

Game on! Ohw.. we hebben een spelletje?
quote:floor72 schreef op 03 november 2009 @ 21:46:

[...]

Ohw.. we hebben een spelletje?

Hmz... niet zo gelukkig gekozen kennelijk, die opmerking van mij...

Ik bedoel er alleen maar mee dat het topic er staat en dat "men" er terecht kan, niks meer en niks minder
Iets anders
Voor sgaapie de afloop

http://www.youtube.com/watch?v=0j9tHPJl ... re=related
quote:floor72 schreef op 03 november 2009 @ 21:45:

[...]

Ach 5, laten we elkaar geen mietje noemen, toch?

Je verzuipt nu wel een beetje in starheid en hardnekkigheid!

Uhhh enne nee! Toestemming is niet nodig, draagkracht wel handig!

Zowel op BDSM en op 3000+ hebben ze een punt.

Toch?

Beide partijen voelen zich onrecht aangedaan. Da's een feit inmiddels... Wat mij betreft.

En ik wil me heel graag terug trekken uit de discussie, maarre het lukt nog niet zo goed....Sorry?
Over het openen van bliksemafleider voor het BDSM topic!

Babsjuh; mijn zegen heb je hoor Laat Sprankel het dan gelijk ook even linken in de OP van het originele BDSM-topic

Over het openen van bliksemafleider voor het 3000+ topic!

Was dat een vraag aan mij? If so; voor alle duidelijkheid; er hoeft voor nieuwe topics niet vooraf toestemming gevraagd worden.

Zomaar ff 2 reacties naast elkaar!

En ff voor de duidelijkheid; ik ben redelijk neutraal! Streef er in ieder geval naar het te zijn!
quote:Viva Angel5 schreef op 03 november 2009 @ 21:57:

[...]

Sorry?

Zoals ik het zeg!

Beide partijen voelen zich onrecht aangedaan!
Lijkt mij nogal logisch Floor, dat uit "mijn zegen heb je" en "er hoeft voor nieuwe topics niet vooraf toestemming gevraagd te worden" hetzelfde spreekt. Kortom; open gewoon die nieuwe topics, als ze eventueel tegen de regels zijn, worden ze gesloten. Nét zoals altijd.
Oh enneeh als we elkaar toch geen mietje noemen; zoveel uitroeptekens is nogal storend en komt op mij nogal! opgefokt! over! Maar dat kan uiteraard aan mij liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven