Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Gooische Vrouwen nog nooit gezien. Hoe gaat het met de brokkenpiloot?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik heb het nu voor het eerst gezien. En voor het laatst.
Peas on earth!
Vish, jij was toch bezig met een energieleverancier? Komt het daardoor dat ik nu een googleadd met 'kernenergie bij u thuis?' heb?
Peas on earth!
Als die gast er niet in zou zitten en iemand anders had de voice-over gedaan dan had ik het nog wel een 2e kans willen geven.

Kernenergie, goed idee!
Ik hou sowieso niet zo van die series met van die voiceover als soort van 'gedachten van de hoofdpersoon'.
Peas on earth!
Brokkenpiloot net weer wakker, maar nu weer terug in dromenland. Arm ding.

Ik heb er 10 minuten van gezien en ga het ook nooit meer kijken. Ik vond Georgina Verbaan altijd wel grappig, beetje rebels enzo, maar laatst zat ze ook bij mijn grote vrienden Pauw & Witteman en toen deed ze me toch raar!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb hier weer een warm kind naast me. Toch vreemd dat hij 's nachts echt ziekig voelt en 's ochtends niets meer aan de hand. Vannacht ook samen wakker gelegen, ik vrees voor nog een nachtje zo.
Beterschap voor de zieke, zieklijkende en gewonde kindjes

Niks gemist weer zonder TV dus Ik vind FF als column in Viva al stom dus waarom als serie wel leuk. Niet dus.

Vito is vet stoer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hmmm, gek dat hij 's nachts dan zo warm is. Slaapt hij dan ook niet?

Fijn dat brokkenpilootje weer gewoon lekker slaapt
Peas on earth!
Misschien is heeft hij heel goed afweersysteem, Vis en is t met een beetje verhoging weer einde verhaal?

Chica heeft dat ook wel eens. Zelfs wel eens s'nachts echt hoge koorts en dan volgende ochtend weer helemaal fris, beter en vol energie. Echt raar.
Hij ligt beetje te ijlen en soms pakt hij me stevig beet ineens. Ga hem zo even goed wakker maken, water drinken, plassen en dan weer naar eigen bed.
Ik temperatuur eigenlijk nooit dus of hij echt koorts heeft weet ik dan niet.

Op een paar programma's na zou ik ook prima helemaal zonder tv kunnen leven denk ik.
Hoop dat je fijne nacht heb, Vis! En dat het allemaal meevalt. En Kess ook!

Ik ga slapen want Mier is net in diepe slaap gevallen, dus ga pakken wat ik pakken kan qua slaap.
Slaap lekker, Inad!

Vish, ik heb Vito ook wel eens 's nachts getempd toen ik ervan overtuigd was dat hij koorts had en leek te ijlen. Niet dus. Gewoon gedroomd en behoorlijk zweterig. Soms lijkt dat zo op elkaar! Misschien dat Nemo ook erg aan het dromen is en je daarom zo vastgrijpt? Maar hoe dan ook: sneu is het wel!
Loretta is De Mol. Punt.
Blleeeeuugghhhhhhhhhhhhhhhhh

quote:Inad schreef op 03 november 2009 @ 17:56:

[...]

whahaha

Zal tegen mijn vrijwel accentloze Ier zeggen dat hij de boel lekker moet aandikken

Nu eerst eten maken Mijne ook al zo saai zonder accent. Mijn accent is haast erger (Cork ).
quote:Kess schreef op 03 november 2009 @ 18:55:

Ik moest even heel hard nadenken wat je bedoelde, Vish, maar ik begrijp dat je lekker gegeten hebt!

Zuster Kess meldt zich. Ik heb weer een kapot kind. Vito kwam met zijn duim tussen een stalen la. Auw! Bleef heel lang bloeden en wondranden stonden wat uit elkaar. Huisarts gebeld en we konden even langskomen. Hij heeft de boel met hechtpleisters netjes tegen elkaar geplakt en daarna mooi verbandje erom. Kind gaf wederom nauwelijks een piep. Echt een bikkeltje! Heeft hij niet van zijn vader, want die trok wat witjes weg.

Aaaaaaaauw arm ventje!

Vannacht lekker geslapen of nog zeer gaan doen?
quote:Vishnu schreef op 03 november 2009 @ 20:49:

Vind het echt een heel naar mannetje, net als Daan Schuurmans.

Arrogante eikels.

Vind die homo wel leuk, Roeland nogwat. Zo'n schatje.
Ohja zo heettie: Roeland Fernhout (ofzoiets). Die is wel leuk, is ook een erg grappige homo in deze serie.

Ik heb echt verrot geslapen. Heel onrustig, steeds wakker. Grmpffff... ik wil slapen. Bij gebrek aan die mogelijkheid forum ik dus maar op m'n werk tot ik écht wakker ben
Peas on earth!
Oei, Vish en Erwt nog in de kreukels, dus! Nemo toch echt ziek geworden? En erwt weer last van steeds terugkerende slapeloosheid? Waardeloos zeg!

Wij hebben tegen alle verwachting in eigenlijk heel goed geslapen. Vito wel de halve nacht tegen me aan, maar dar is niets nieuws eigenlijk. Hij slaapt nu nóg! Prik en duim hebben blijkbaar erg veel energie gevergd van mijn lieve kindeke.

Hebben we nog leuke plannen vandaag?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind die homo in Gooische Vrouwen zo leuk: Jari. Maar hoe heet hij nou ook al weer in het echt? Hij speelde ook de homo-vriend van Paul de Leeuw in Alles is Liefde. Iemand?
Loretta is De Mol. Punt.
Is dat deze?

http://www.youtube.com/watch?v=9PAm_G77bQM
Deze ook leuk

http://www.youtube.com/watch?v=1egltW0T ... re=related
Ik vind Daan en Daniel ook allebei vreselijk. Zou t aan de soort naam liggen?

En hoop dat Vito en Nemo goed hebben geslapen.

Hier relatieve supernacht, hmmmm. Mier nog in bed voor zelf ging slapen gevoed (hij werd wakker van t verplaatsen) en toen sliep hij tot we wakker gehuild werden door buurmeisje zo tegen vieren. Heb gewoon 5 uur geslapen aan een stuk, das zoooooooo lekker En daarna nog tot 6.30 ongeveer.

Buren zijn net nieuw, hebben appartement van nare housemuziek draaiende dikke asovetzak gekocht. Is een net gescheiden moeder met twee kinderen die toevallig allebei bij Chica op kdv zaten. Het meisje moest dus vannacht erg huilen. Hoorde haar ook papa roepen.

Chica en ik zijn langsgeweest met housewarming kadootje vorige week en heb aangeboden dat ze hier altijd mogen komen spelen en dat ze altijd kan bellen/aanbellen als er iets is/ ze iets nodig heeft. Komen er hier eindelijk kinderen wonen, Chica was in t complex de enige, gaan wij wegverhuizen. En ook raar want zij net van mooi groot huis naar appartement en hier andersom. Dus toen ze er naar vroeg jubelzang over eindelijk tuin goed ingehouden.

Ik ben trouwens raar want ging meteen fantaseren dat zij dan wat zou krijgen met onze koper, de gescheiden en best knappe Amerikaan
Vish, Nemo ziek nu of toch niet?

Fijn van Vitootje. Stickerslapen is fijn

Erwt, ahhhhhhhhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven