Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Nee

Ga het meteen doen!
Gefeliciteerd met baby, Morrie. Leuk! Wel een beetje vroeg maar het klinkt alsof dat ook wel goed komt.

Ik ga nu lekker het huis een beetje opruimen. Kindjes spelen hier dus gezellig bedoeling. Japie is nu gewoon verkouden dus dat scheelt ook, niet meer zo hangerig.

Morgen ben ik ook vrij en 's avonds gaan we naar HVS. Ik heb er nu al zin in! Zaterdag ga ik een ochtendje met mijn moeder shoppen, hebben we afgesproken.

Ik ben benieuwd hoe je Pavlova is gelukt, Mille.

En uitrusten voor de bevalling is wel belangrijk hoor Peb. Belangrijker dan lijstjes in je hoofd afwerken. Ik had dat bij Apie ook niet gedaan en had later spijt! Bij Japie veel meer gedaan en begon toen lekkerder aan de kraamtijd.
Nou, ben wel opgeknapt van even er uit. Lekker pannenkoek gegeten en gekletst met moeder vriendje. Zij is wel soort van vriendin denk ik.

Nu Pebbeltjes toch alweer hier, en vriendje ook. Maar is hier kind aan huis en zelfde soort kind als Pebbeltjes dus geen last van.
Lekker dat je bent opgeknapt, Pebbles!

Oh, en morgen naar HvS... ~jaloers!~

En volgende week weer! Lekker genieten, Nathje.

Heb je wel verdien na al die weken hard werken.

KW zijn kamer wordt echt mooi! Behang is echt gaaf geworden (twee muren verticaal behangen met om en om wit, zilver en een licht blauwe baan) en nu hangen de luxaflex ook. GW heeft net de vloerbedekking gereinigd met zo'n supersonisch ding. Bedankt oom een tante die tell sell hebben gekeken en niet et remmen waren Morgen gaan zijn meubels naar boven. Hij vindt het allemaal zo spannend joh.

De mannen zitten nu te lego'en en ik ben net klaar met de ovenschotel. Hij staat nu in de oven en over drie kwartier klaar.

Lekker! Heb trek...
Mijn Pavlova ziet er in elk geval prachtig uit, dus als ie niet te eten is kunnen we 'm altijd nog voor het raam zetten ofzo

Maar we gaan 'm straks als toetje eten, dus dan kom ik wel even melden hoe de heemst was.

Pebbles, ga je nou niet druk maken over je 'meldplicht' he! Als jij geen puf heb ga je lekker wat anders doen. Dan zitten we maar even in spanning. Niet jouw probleem van maken!

Inderdaad nog even lekker aantutten en uitrusten voor zover het lukt!
Ben benieuwd of de Pavlova net zo lekker smaakt als dat hij er uit ziet. Eet je niet te zwaar vooraf?

Morrie, wil jij jouw supertoetje nog eens op de SG zetten?
De kamer klinkt leuk Wind. Foto?

En fijn dat je weer opgeknapt bent,Pebbles. Lief van je vriendin dat ze je even wilde ontlasten.

Ik ben benieuwd Mille hoe die smaakt. Vast goed

Ik ben vandaag gewoon een goede huisvrouw. Het eten staat klaar en als Aap straks thuiskomt kunnen we meteen aan tafel.

En het huis is ook nog netjes. Heerlijk!

En ik heb een idee voor de keuken maar hou de klussen af totdat we met het andere werk klaar zijn. Ook vernieuwend voor mij

Over keuken gesproken: hoe gaat het met jullie verbouwing Mille? Mag de vloer al gelegd worden?
Oh, dat vergat ik net, ik wist wel dat ik iets vergat! Gefeliciteerd Morrie, met baby van vriendin. Klinkt niet echt slecht voor zoveel te vroeg, toch?

Keukenvloer mag hopelijk over twee weken Nathje!

En nu ga ik de kinderen op bed mikken, na jullie alleen nog even mede te delen dat we net een goddelijke zachte heemst in het binnenland met droge kernachtige korst en geranselde room op hebben.

Kleine eter Mini heeft net zo'n groot stuk op als wij, en alle kinderen wilden weten wanneer ik het weer ging maken.

Waarop mijn antwoord natuurlijk was: 'als jullie weer moussaka hebben gegeten'. En aangezien ze daar niet heel erg dol op zijn, ging de lol er dus wel een beetje vanaf nu
Dat klinkt dus als een hele goede Pavlova!

Wind, verticaal behangen, dat is toch gewoon 'standaard'? Klinkt wel leuk in ieder geval. Best vlot gegaan dus, die zolder.

Ik had het ook al zo goed voor elkaar vanavond. Eten stond ook al op tafel toen Pebblo thuis kwam! En ik had voor 'het oog wil ook wat' zelfs alles in schalen gedaan ipv pannen. Pebblo vond het een stuk gezelliger staan. (fijn dat ie het dus ook ziet)

Wat een herfstig weer zeg! Lekker!
Zo, heb lekker bij mijn ouders gegeten (ik had wel zelf gekookt ). Nu kindjes op bed en film kijken met Harrie.

O ja, verticaal is standaard. Omdat het erbij stond dacht ik dat ze horizontaal geplakt waren.

Dat eten in schalen: ik zeg nesteldrang .

Toetje kan ik op SG zetten, doe ik later even.
Jullie zijn ook al zo lekker bezig. Eten in schalen: sjiek hoor!

Ik heb mezelf vandaag overtroffen: ik heb de sintinkopen al binnen! Met collega naar speciale avond geweest en kreeg korting. Ik ben er helemaal tevreden over:

Apie:

Ballerina

Strijkkralen Hello Kitty

Grote Kleiset waar ze ontbijtjes mee kan maken

Bingo

Japie:

Boormachine

Cars domino/memory/lotto 3 in 1

Boerderij met dieren

Klei

Daar komen mini schoenkadootjes nog bij en het kadootje van het lootje dus we vinden het wel goed zo.
quote:Pebbles schreef op 04 november 2009 @ 19:25:

Wind, verticaal behangen, dat is toch gewoon 'standaard'? Klinkt wel leuk in ieder geval. Best vlot gegaan dus, die zolder.

Voor ons niet

BRS zijn kamer is namelijk in twee kleuren horizontaal benangen. Vandaar dat ik het noemde. Voor jullie standaard, maar voor ons niet meer

Pavlova klinkt goed, Mille.

Hier hebben de kinderen ook goed gegeten. Aten voor het eerst ovenschotel met penne, champignons, lente-ui, paprika, ham en sausje en ze hebben genoten!

Hier ook al een aantal Sintkado's binnen!
Oh, en KW zijn kamer is ook gedeeltelijk horizontaal behangen
Met wie vieren jullie Sinterklaas?

Wij hebben de ouders en mijn broertje/vriendin gevraagd, maar mijn broertje heeft aangegeven niet te kunnen omdat hij het al viert met zijn schoonouders. Jammer hoor :( De kinderen zijn namelijk dol op hun. Na ja, opa's en oma's zijn ook geliefd en de kado's maken veel goed, denk ik

Wat wij hebben?

KW

Pokemon puzzle

Viltstiften

Electron (gezelschapsspel)

BRS

Insteekmozaïek

Cars/Dinoco helikopter

Grondplaten Lego

Mijn moeder had vorige week een speciale koopavond met 20% korting bij de Marskramer via mijn tante en toen heeft ze alvast ingeslagen. Heb nog een paar dingen op het lijstje staan (klei, fietshelm KW, toilettas Cars en nog iets) en dan is het klaar
Ik wil ook van die grondplaten van Lego, maar ik denk dat Schorrie dat maar een saai cadeau vindt. Misschien moet ik ze mezelf cadeau doen .

Verder heb ik een happer oid van Lego voor Schorrie en een Bob de Bouwer happer voor Knorrie of voor beiden, vind het wel leuk om ook iets te geven dat ze moeten delen. Dat was het geloof ik. Misschien pak ik voor Knorrie nog iets in wat hij al had . Ik wil ook nog dat boek van Charlotte Demateua kopen voor in de schoenen.

Wij zitten net te overleggen met wie we het vieren. Mijn broertje kwam ermee. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in een hele heisa, is voor het eerst dat ik dat zo voel. Komt vast doordat mijn hoofd er niet naar staat.

Ben ik een suffe moeder als ik Pokemon echt niets vindt? Schorrie mag dat niet kijken van mij. Maar misschien is dat heel ouderwets? Omdat jij een Pokemon puzzle geeft Wind.
Trouwens, Lien, ik heb je niet teruggebeld omdat ik vermoed dat je aan het trimhockeyen bent? En daarnaast ben ik ook een beetje sufgeluld vandaag .
Het blijft een leuk woord, trimhockeyen

Ik vind Pokemon ook niets. Maar mijn kinderen gelukkig ook niet, dat scheelt.

Sint gaan we vieren met Inad en consorten, maar nog geen idee qua cadeau's. Behlave dan dat ik op zoek ben naar een leuke oplegger (zo'n grote auto met autootjes erop) voor Nano, dat vindt ie helemaal geweldig.

En nu ga ik douchen, want weer gerend vanavond. Na de bui weg en voor de volgende bui weer binnen, onze planning was echt heel mooi
Wij hebben zo'n redelijk grote oplegger van plastic, met autootjes erop. Knorrie heeft hem gekregen maar Schorrie vindt hem ook nog leuk. Komt van Bart Smit of Intertoys. En we hebben ook kleinere ijzeren opleggers met veel autootjes erbij, die kwamen volgens mij bij Kruidvat oid vandaan.

Heb net even mijn ouders, broertje en schoonouders gemaild of we het nou nog vieren met zijn allen. Onze familie is het er wel over eens maar we hebben mijn schoonouders nog niets gevraagd en die zijn er zelf ook niet over begonnen dus maar even een mail to all...

Zo, heb net even e.e.a. op usb stick gezet zodat ik het bij me heb op het werk.

Het giet hier werkelijk, vervelend bij het naar school brengen, het lijkt er niet op dat het over een half uur droog is. Het lijkt er niet op dat het uberhaupt nog droog wordt vandaag.....
Omdat het zo giet heeft Pebblo de Pebbeltjes naar school gebracht. Nu denkt vast iedereen dat ik bevallen ben.

Ik heb nog helemaal niets in huis voor Sint. Da's niet slim hè? Moet ik straks net bevallen Sint inkopen gaan doen. Als ik vandaag beval lukt het wel, als het nog 2 weken duurt is de Sint misschien al in het land... Wanneer komt hij eigenlijk?

Ik vind Pokemon niet leuk. Pebbeltjes vinden het wel leuk, maar niet hysterisch (als sommige andere kinderen). Ze hebben geen behoefte om Pokemon te spelen of allerlei merchandise ervan te hebben. Sowieso zijn ze niet zo vatbaar voor hypes. Pokemon en dat soort series kijken ze als ik er niet bij ben. Als ik beneden ben zeggen ze 'oh, dit vind mama niet leuk' en zappen ze vaak verder. Ik word vooral nerveus van de herrie en geluiden.

Sint vieren we waarschijnlijk met schoonouders. Niet met Pebblo's broertje er bij, we hebben 2 jaar gelden besloten dat we dat te druk en hysterisch vinden. Schoonouders vieren het nu een avond daaar en een avond bij ons. Denk trouwens ook dat neefje en nichtje er niet meer in geloven. Mijn zusje doet het met gezin vanwege pdd-nos van haar oudste. Geloof dat we het in mijn familie allemaal,liever in gezins- dan familieverband doen.

Moet dan maar Sint kadootjes online gaan kopen denk ik, dat kan natuurlijk ook.
dubbel
Zag dat Pebbles als laatste had gepost en dat was om 09.16 uur dus ik wist zeker (nu een uur later) dat ze níet bevallen was anders had heus íemand gefeliciteerd ofzo.

Pebbles, ik heb vorig jaar mijn Sint inkopen gedaan via Lobbes.nl.

Hebben ze heel veel en niet duur. Je kunt online de gids aanvragen, dan lekker bladeren en online bestellen. Idee?

Nee, ik vind Pokemon echt niet leuk, maar KW wel. Hij mag er van ons niet naar kijken (1 keer een dvd gehuurd om te proberen en hij vond het zelf ook doodeng ) maar heeft het er wel altijd over. Bijvoorbeeld vanmorgen... klasgenootje had Pokemon paraplu. Dan noemt hij dat wel. Dus de puzzle is een strategisch cadeau Hij tevreden, ik tevreden.

Ik he nog niets gehoord va mijn broertje dus ik denk dat we het gewoon gaan vieren met de ouders. Gezellig dat het op zaterdagavond is! Warme choco met slagroom, liedjes op (cd kopen/liedjes downloaden!) en eigenlijk hoort er voor het totaalbeld ook een open haard bij die brandt, maar die hebben we niet

Vandaag gaat GW alle meubels van KW demonteren en gaat de boel naar zolder. KW is helemaal opgewonden, hij vindt het zo stoer. Hij wordt niet alleen nog eens broer, hij krijgt ook een kamer op zolder (speciaal voor hem gemaakt)... dat is pas stoer

Goede timing, Mille... tussen de buien door hardlopen!

Ik heb hier in mijn kantoor zo;n plastic luchtkoker en daar klettert de regen op. Het is net of ik in een tentje/caravan aan het kamperen ben
Gewoon online bestellen Peb Bij bol.com hebben ze nu ook speelgoed (en bij de hema en bij en Intertoys en bij Bart Smit...)
Oh, ik had de laatste zin van je posting nog niet gelezen. Je had het zelf ook al bedacht

Ik haaaaaat Pokemon. Mannie wilde dolgraag een Pokemonbeker en dat mocht niet van zijn hardvochtige moeder. Drie keer raden waarmee Pamman thuiskomt (Mannie was héél erg blij, dat dan weer wel).
Buienradar zegt dat het over een half uur een uurtje droog is. Moet het maar zien. Maar ga dan boodschappen en geld voor hulpen halen.

eerst maar eens schoonmoeder bellen, GP zegt dat we vanavond daar eten, ik weet van niets.
Hm, het was idd even droog. Hond is uitgelaten.

Boodschappen moeten nog.

Ook wel knus weer zo.

Pebbeltjes gaan vanmiddag naar 'koor'. Is een uurtje na schooltijd met de muziekmeester voor groep 3 en 4.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven