Daten met een onaantrekkelijke man.

04-11-2009 22:15 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Luxeprobleempje:

Ik ga nu een tijdje om met een man. Hij is geslaagd, attent, ontzettend lief en is helemaal weg van me. Dat is wederzijds. Hij accepteert mijn zoontje helemaal en zou hem graag ontmoeten (nog niet gebeurd dus). Het enige probleempje is dat ik deze man volstrekt niet aantrekkelijk vind. Hij is niet afzichtelijk ofzo maar lichamelijk voel ik me totaal niet tot hem aangetrokken, we hebben dus ook nog geen seks gehad.

Uiterlijk heeft geen prioriteit bij mij maar ik weet toch niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt.

Hoe ga ik ermee om? Mochten we die stap naar seks willen zetten, hoe doe je dat als je iemand niet aantrekkelijk vindt? Kun je iemand aantrekkelijk gaan vinden?
hmm nou dat is moeilijk... wel is het vaak zo dat hoe leuker je hem vindt hoe aantrekkelijker iemand ook voor je wordt...

hoe lang "ga" je nu met hem?
ja, heb ook gedate met een man die ik qua uiterlijk niet zo aantrekkelijk vond (absoluut niet lelijk, maar gewoon mijn type niet)..

ik vond het belachelijk van mezelf, aangezien hij verder wel zo goed als perfect was... maar uiteindelijk werkt het niet... tenminste niet bij mij

(seks was wel prima trouwens )

je zou best kunnen proberen om deze man beter te leren kennen en misschien ga je je toch nog wel tot hem aangetrokken voelen... maar zolang je hier nog niet zeker over bent, zou ik hem in elk geval niet kennis laten maken met je zoontje
Je hebt hem nog nooit ontmoet maar je weet al dat je hem niet aantrekkelijk vindt???
is het niet zo dat je hem graag heel erg leuk wilt vinden? (ipv dat je hem echt heel erg leuk vind?)
nee
quote:Chardonnay schreef op 04 november 2009 @ 22:21:

Je hebt hem nog nooit ontmoet maar je weet al dat je hem niet aantrekkelijk vindt???zoals ik het begrijp, heeft hij haar zoontje nog nooit ontmoet
quote:Chardonnay schreef op 04 november 2009 @ 22:21:

Je hebt hem nog nooit ontmoet maar je weet al dat je hem niet aantrekkelijk vindt???Hij heeft haar zoontje nog niet ontmoet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Je zegt dat je ook helemaal weg bent van hem maar je vindt hem niet aantrekkelijk? Hoe kan dat?
Intressant verhaal..

Lijkt me een beetje een doodlopend straatje.
quote:jip78 schreef op 04 november 2009 @ 22:22:

[...]

zoals ik het begrijp, heeft hij haar zoontje nog nooit ontmoetOeps, verkeerd gelezen. Sorry.
Een vriendin van me is al jaren gelukkig getrouwd met iemand waar ze zich in eerste instantie ook niet tot aangetrokken voelde.... bij haar is het gegroeid. Het kan dus wel...
Waarom geen mooie vriendschap ipv een relatie?
Ja, dat vind ik echt.
quote:jip78 schreef op 04 november 2009 @ 22:21:

is het niet zo dat je hem graag heel erg leuk wilt vinden? (ipv dat je hem echt heel erg leuk vind?)Goed punt, iets om mee te nemen en te overdenken.
Als je hem verder helemaal geweldig vindt, zou ik het toch nog even aanzien. Mijn vriend is zeker niet mijn droomman qua uiterlijk (hoewel ik hem gelukkig nooit 'lelijk' heb gevonden, gewoon niet mijn type), maar ik ben ook zeker niet op zijn uiterlijk gevallen. Naarmate er meer groeide werd hij voor mij steeds aantrekkelijker, ook uiterlijk! Inmiddels zie ik hem heel anders en wordt ik gewoon zeer blij als ik hem zie , maar daar is wel even over heen gegaan. Mijn ervaring is dus zeker dat je iemand aantrekkelijker kunt gaan vinden, zolang er maar wel een basis is en je verder wel verliefd bent op de persoon in de verpakking

De kans dat hier een langdurige relatie uit voortkomt is natuurlijk wel kleiner dan wanneer hij uiterlijk ook helemaal je droomman is, dus ik sluit me aan bij de vorige posters: ik zou eigenlijk je zoontje er nog even buiten laten.
Dat zeg ik....
quote:LolitaLempicka schreef op 04 november 2009 @ 22:23:

Je zegt dat je ook helemaal weg bent van hem maar je vindt hem niet aantrekkelijk? Hoe kan dat?

Hij is lief, leuk, gezellig etc,ect. Hij maakt me blij, ik voel me op mijn gemak bij hem en hij maakt dat ik me prettig voel over mezelf. In de zin van: ik hoef niet op mijn tenen te lopen, ik ben goed genoeg, ik hoef me niet anders voor te doen als ik ben.

Normaal, als ik dat soort kriebels heb, sleur ik de betreffende man het liefst meteen mijn bed in. Nu dus niet...
quote:jip78 schreef op 04 november 2009 @ 22:21:

is het niet zo dat je hem graag heel erg leuk wilt vinden? (ipv dat je hem echt heel erg leuk vind?)Goede! Even heel lomp; als ik je opsomming lees begint het vooral met het rationele "hij is geslaagd,attent". Dat klinkt niet echt hoteldebotel over the moon, maar vooral heel erg rationeel als iemand die op papier goed bij je zou passen. Als er geen vlinders zijn (zeg niet dat dat zo is!)en je vindt hem niet aantrekkelijk, denk ik eigenlijk ook niet dat dat gaat groeien.
Dat zeg ik....
Dus wat denk je zelf???? Als die vonk er nu al niet is dan zal het er niet beter op worden denk ik...
quote:noahtb schreef op 04 november 2009 @ 22:30:

[...]

Hij is lief, leuk, gezellig etc,ect. Hij maakt me blij, ik voel me op mijn gemak bij hem en hij maakt dat ik me prettig voel over mezelf. In de zin van: ik hoef niet op mijn tenen te lopen, ik ben goed genoeg, ik hoef me niet anders voor te doen als ik ben.

Normaal, als ik dat soort kriebels heb, sleur ik de betreffende man het liefst meteen mijn bed in. Nu dus niet...

Wat vind je dan onaantrekkelijk aan hem?
Dit heb ik ook gehad, geprobeerd. It's not gonna work.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:quattro35 schreef op 04 november 2009 @ 22:33:

[...]

Wat vind je dan onaantrekkelijk aan hem?

Ik weet het niet, ik voel me seksueel en lichamelijk gewoon niet tot hem aangetrokken. Hij is niet lelijk, maar het is ook zeker m'n type niet.

Omdat ik niet zo oppervlakkig wil zijn om iemand af te kappen omdat ik hem op dat gebied niet leuk vind, vraag ik hier dus ook om advies.
Hoe graag wil je bij hem zijn, krijg je kriebels in je buik als je naar hem toe gaat?

Pas op voor de valkuil van verliefd zijn op het verliefd-zijn gevoel....

Aandacht krijgen is niet hetzelfde als hoteldebotel zijn van iemand.

Ik herken het heel goed, en voor mij werkt dit soort situaties uiteindelijk niet.
Er moet wel chemie zijn..
Ik denk niet dat het aan het uiterlijk ligt.

Althans, voor mezelf sprekend, ik heb in mijn leven ook echt wel heel graag seks gewild en gehad met mannen die ik puur qua uiterlijk echt niet aantrekkelijk vond. Maar die humor, die scherpzinnigheid, die manier van kijken, wat-ie zei, etcetcetc, noem maar op wat er allemaal gruweldadig sexy kan zijn aan mensen wat niet met uiterlijk te maken had, tja, dat was absoluut genoeg om iemand het bed in willen te sleuren.

Dus ik vrees ook dat het er gewoon niet is, tussen jou en hem, ook al is-ie perfect on paper...
quote:noahtb schreef op 04 november 2009 @ 22:41:

[...]

Ik weet het niet, ik voel me seksueel en lichamelijk gewoon niet tot hem aangetrokken. Hij is niet lelijk, maar het is ook zeker m'n type niet.

Omdat ik niet zo oppervlakkig wil zijn om iemand af te kappen omdat ik hem op dat gebied niet leuk vind, vraag ik hier dus ook om advies.Dat gebied telt anders wel mee. Het zal vast wel een tijd goed gaan, dat weet ik zeker. Totdat je perfecte, heerlijke, aantrekkelijke droomman tegenkomt en helemaal hoteldebotel verliefd raakt. En dan heb je gewoon echt een vet probleem, wat doe je dan?
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven